abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 19:00:46 #301
43556 miss_dynastie
pi_135530008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Omgekeerd vooral: wanneer het online klikt, klikt het irl ook ^O^
Psies. Ook weleens niet. Of bij nader inzien niet. Ook wel apart...
  Moderator woensdag 15 januari 2014 @ 19:01:43 #302
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_135530057
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:13 schreef Greys het volgende:
Ik zal me wel reuze impopulair maken nu, maar soit.

Het was niet handig en aardig van Nip om het zo hardop hier te zeggen, maar in iemands gezicht (of hier in het topic) schijnheilig aardig gaan lopen doen en eigenlijk iets heel anders denken is nóg erger, maar dat is mijn bescheiden mening.

Even ongeacht over wie dat dan gaat, geldig voor elke situatie. Want dat heb ik in het verleden ook wel eens van iemand gedacht, dat is vrij menselijk, sommigen dachten dat zelfde ook vast over mij, en zal ik nog wel vaker denken. Of... (EERLIJK!!!!) vinden jullie altijd allemaal maar éven leuk en ga je met iedereen éven enthousiast gezellig zitten borrelen?

Ik voel me ook niet áltijd maar bereid om dan (een van) degene(n) te zijn om iemand dan uren zich welkom te laten voelen en dan daardoor amper met anderen te kunnen praten.

Niemand wordt iets verboden, niemand wordt onaardig behandeld op welke meet dan ook (dat weet ik nu al en heeft het verleden uitgewezen), maar je hoeft niet over iedereen te gaan lopen jubelen, toch? Toek en Nip gingen ook prima in Shabu, uiteindelijk.

Maar nu ben ik vast te eerlijk :)
Nou ja, alles leuk en aardig. Maar iedereen is welkom om hier in de SC te komen kletsen. Als er een meet hier besproken word dan vind ik persoonlijk dat iedereen ook welkom moet zijn en zich welkom moet voelen. En als het een selectief groepje moet zijn dan heb ik in het vervolg liever het het via PM of zo besproken word.

En nee, in dit geval vond ik die "eerlijkheid" laag en ongepast.

Ik ga even verder lezen :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator woensdag 15 januari 2014 @ 19:02:03 #303
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_135530084
Meh door een slotje :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_135530124
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zie je mij toch ook nergens zeggen, dat jij dat deed? :D
Dat maak je er zelf van.

Wie kaatst moet de bal verwachten zei je.
Nou, kennelijk niet alleen de bal :+
Post getikt, valt weg en nu vast doort slotje. :')

Je quotte mij, dus ik dacht dat je op mij doelde (ook omdat ik kan noten). Verkeerde conclusie dus. ^O^

Hoofdpijn, lange dag etc dus voor het verder uit de hand escaleert ga ik wat anders doen. :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')