ik hou wel van kibbelenquote:
Ben je daar trots op, hèquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
Oh, ik heb ook goede zaken gedaan geloof ik
"Je hebt 16 notes gekregen van onze moderators."
BAM!
ja 14 lieve zekerquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
Oh, ik heb ook goede zaken gedaan geloof ik
"Je hebt 16 notes gekregen van onze moderators."
BAM!
Ik was vroeger (quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben je daar trots op, hèNote-slet
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En en...
Ik kies wel iemand anders uit!
miss-d, waar ben je?
Hier?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En en...
Ik kies wel iemand anders uit!
miss-d, waar ben je?
Ik denk niet dat ik het laatste jaar nog lieve notes gekregen heb, eerlijk gezegdquote:
En dan heb je daar ineens al 5 jaar een relatie meequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De leukste mensen zijn degenen die je eerst volledig wegzet als 'niets' en die dan toch best tof blijken te zijn
Ik heb alleen maar 'ga eens bier halen' notes van een meet. Of 'haha, 4,50!11!!!!1!EINS11!'quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was vroeger () degene met meer positieve notes dan negatieve.
Gok dat het inmiddels andersom is.
Je bent nu die negatieve met meer positieve notes dan vroegerquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik was vroeger () degene met meer positieve notes dan negatieve.
Gok dat het inmiddels andersom is.
Deze moet ik even zestien keer lezen, moment !quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Je bent nu die negatieve met meer positieve notes dan vroeger
Het is gewoon zeg maar dat wat je zei, maar dan andersom. Sort ofquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:42 schreef Greys het volgende:
Deze moet ik even zestien keer lezen, moment !
Ja ja, wij ook van jouquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar goed, genoeg tijd verspild vandaag hier!
Laterzzzzzzz ouwe plopperd!quote:Laterz, jongelui!
Die ga eens bier halen note heb ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 'ga eens bier halen' notes van een meet. Of 'haha, 4,50!11!!!!1!EINS11!'
Ik geloof dat ik het er mee eens ben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is gewoon zeg maar dat wat je zei, maar dan andersom. Sort of![]()
![]()
![]()
Ow...
*plop*quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja, wij ook van jou
[..]
Laterzzzzzzz ouwe plopperd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |