Dan lekker gaan liggen met een reep chocola in je bakkesquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik vind het lekker warm![]()
Laat me maar in de waan dat ik er enorm van opknap
Aan die smiley te zien vind je het zelf ook ietsiepietsie overdrevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef senesta het volgende:
Mijn eerdere post hier ook nog maar een keer dat is gewenst schijnt.
[..]
En ja, ik heb genote
Als ze die reep nou óp d'r bakkes legt weet ik zeker dat ze er minder flets onder vandaan komtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan lekker gaan liggen met een reep chocola in je bakkes
Ik denk het niet, want er is volgens mij best hard overheen gepost/gelezen. En ik ben het er wel mee eens denk ik, behalve als het bij iemand thuis isquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aan die smiley te zien vind je het zelf ook ietsiepietsie overdreven
Met Remlof?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want er is volgens mij best hard overheen gepost/gelezen. En ik ben het er wel mee eens denk ik, behalve als het bij iemand thuis is
Zoals wij ooit met Remlof hadden
Nee hoor, ik vind het gedoe hier erover enorm overdreven. Ik note niet als ik er niet achter sta.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aan die smiley te zien vind je het zelf ook ietsiepietsie overdreven
Eerlijkheid mag soms best genuanceerd wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef Toekito het volgende:
Eerlijkheid = note? Nou ja zegen verdee ga ik me er niet mee bemoeien. Straks ben ik mijn tagje kwijt.
De discussie was ook niet of jij achter je note zou staan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gedoe hier erover enorm overdreven. Ik note niet als ik er niet achter sta.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerlijkheid mag soms best genuanceerd wordenEn dan weet ik dat ik veel te leren heb, maar zelfs ík zou zo'n post niet maken
toen in de tuin?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nouja, weinig te vertellen. En dat was toen het probleem eigenlijk ook
Was hij bij jullie of jullie bij hem? Ik ben ook ooit bij hem geweestquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nouja, weinig te vertellen. En dat was toen het probleem eigenlijk ook
Oh ik heb heel deze post nooit gezienquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, alles leuk en aardig. Maar iedereen is welkom om hier in de SC te komen kletsen. Als er een meet hier besproken word dan vind ik persoonlijk dat iedereen ook welkom moet zijn en zich welkom moet voelen. En als het een selectief groepje moet zijn dan heb ik in het vervolg liever het het via PM of zo besproken word.
En nee, in dit geval vond ik die "eerlijkheid" laag en ongepast.
Ik ga even verder lezen
Ik ga er helemaal geen discussie over aanquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
De discussie was ook niet of jij achter je note zou staan.
Ohquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat besef ik nu, daarom zeg ik ook dat het niet netjes was. Ik moet leren m'n mond vaker dicht te houden, maar dat lukt nog niet altijd.
heb niet teruggelezen hé dus geen idee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerlijkheid mag soms best genuanceerd wordenEn dan weet ik dat ik veel te leren heb, maar zelfs ík zou zo'n post niet maken
Niet te hard van stapel lopen, dit keer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er is de 8e nog mogelijkheid, begreep ik.
Wel apart dat je dan wel verwacht dat daar begrip voor is terwijl je voor anderen blijkbaar weinig begrip of empathie kunt opbrengen.quote:
Hij bij onsquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was hij bij jullie of jullie bij hem? Ik ben ook ooit bij hem geweest
Ga dan ook niet meteen zo lopen blazen en stemming maken over je tagje..quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb niet teruggelezen hé dus geen idee.
En Mobloquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toen ja. Toen alleen DK en jij met hem hadden zitten praten zo ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |