Ook in de winter?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:19 schreef Corniel het volgende:
IK hoop dat 2014 het jaar wordt waarin hardlopers hun beenharen afscheren. OMG! #wielrennerdingetje
IK hoop dat 2014 het jaar wordt waarin wielrenners hun beenharen niet meer afscheren. OMG! #hardloopdingetjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:19 schreef Corniel het volgende:
IK hoop dat 2014 het jaar wordt waarin hardlopers hun beenharen afscheren. OMG! #wielrennerdingetje
Hear hear!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmnee doe maar niet. Amateurwielrenners mogen daar trouwens ook wel mee stoppen
Ik weet het niet zo goed.. ik weet wel dat ik de ene keer lekkerder loop dan de andere keer maar hou nou niet echt bij wat ik die dag ervoor gegeten heb. Misschien moet ik dat eens gaan doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Apart. Zodra ik te weinig koolhydraten eet en ga hardlopen, word ik meteen moe en kom ik niet meer vooruit. Misschien heb ik minder reserves over oid.
Het kan best veel zijn hoor. Niet wat je op een bepaalde dag eet, maar over het algemeen met afvallen. Toen ik 5 kg was afgevallen liep ik echt een stuk makkelijker 1 km/u harder dan daarvoor..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef mosselmossel het volgende:
Zolang eten voor mij mogelijk hooguit het verschil gaat zijn tussen de 10km in 56 of 55 minuten lopen, boeit het me dus totaal niet wat ik eet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
2014 is het jaar van de nieuwe hardloopgolf. Sjezus, wat zitten we hier weer allemaal trendy te wezen: Bijna 1 miljoen potentiële nieuwe hardlopers
Slechts 5 procent draagt een tracking device zoals een sporthorloge, stappenteller en hartslagmeter.quote:
Lijkt me ook wel aan de lage kant. Maar zoals in het artikel ook staat zijn veel mensen die met een smartphone lopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:52 schreef minimaLL het volgende:
[..]
[..]
Slechts 5 procent draagt een tracking device zoals een sporthorloge, stappenteller en hartslagmeter.
Geloof ik niets van.
Tof!!!quote:
Ik ga er dit weekend om te beginnen maar eens een stukje op wandelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tof!!!![]()
Die heb ik ook, lopen erg fijn, goede grip en van grotere stenen enzo heb je ook niet heel veel last. Wel is het jammer dat de veters naar mijn mening iets te kort en stug zijn. Maar dat is maar een kleinigheidje. Veel plezier ermee in ieder geval! Ik zou nog wel even wat rustig ermee opbouwen, van Kinvara/Virrata naar VFF is nog wel wat verschil.
Helemaal low carb zou ik ook neit gelukkig van worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moet er niet aan denken koolhydraatarm te eten. Ben veel te gek op Italiaans. Hier staat minstens drie keer in de week iets van pasta op tafel. Daar kun je ook zoveel kanten mee uit. Lekker en toch vaak heel gezond. Al die lowcarbflauwekul
Ja zoiets is het bij ons ook. Maar dat is toch helemaal niet low carb dan? Ik weet eigenlijk niet eens precies waar die dingen allemaal in zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helemaal low carb zou ik ook neit gelukkig van worden.
Wij wisselen meestal af tussen:
risotto, pasta, wraps (volkoren), aardappeltjes uit de oven, aardappelpuree, pita's, rijst, couscous, vers brood (bij soep ofzo), pizzabodem, nachos (). En dan meestal in een week niet twee keer dezelfde carbbasis
Ik kies er voor om zoveel mogelijk mijn carbinname 's avonds te doen en bij óf lunch óf ontbijt (soms beide) geen brood/pasta/etc. te eten. Dus dan alleen omelet met groenten bijvoorbeeld, of yoghurt met bosvruchten en groente tussendoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja zoiets is het bij ons ook. Maar dat is toch helemaal niet low carb dan? Ik weet eigenlijk niet eens precies waar die dingen allemaal in zitten.
Ah, op die manier. Dat doe ik eigenlijk ook al dan, ik eet nooit zoveel brood. Ik ontbijt niet en dan als lunch meestal soep of zuivel met iets er in of een gebakken ei of zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kies er voor om zoveel mogelijk mijn carbinname 's avonds te doen en bij óf lunch óf ontbijt (soms beide) geen brood/pasta/etc. te eten. Dus dan alleen omelet met groenten bijvoorbeeld, of yoghurt met bosvruchten en groente tussendoor
Wat vind je zo slecht aan Garmin Connect dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Veel slechter kan het niet worden, lijkt me.
Ik denk inderdaad dat het daarin zit in dat actievere. Al zijn er dagen bij dat er alleen op een ligbed met een boek wordt gelegen, al zit daar dan toch wel weer best wat zwemmen tussendoor. Maar ben er toch verbaasd over gezien de grote hoeveelheden eten en alcohol die er dan toch doorheen gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarschijnlijk eet je minder tussendoor? En ben je toch actiever dan wanneer je thuis op je bureaustoel zit
Zon helpt bij mij sowieso altijd wel voor het verminderen van eetlust..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.home is where doghair sticks to anything but the dog!
Layout? Heb je daar weleens naar gekeken? En probeer eens fatsoenlijk een herhaalschema erin te zetten. Zonder dat die balken overal heen schuiven behalve naar de plek die jij wil.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat vind je zo slecht aan Garmin Connect dan?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef winterstorm666 het volgende:
heerlijke trailrun op de Duivelsberg. Een kilometer of 8 totaal. Loodzwaar.
Maar geen last van de achillespees.
En even op het plateau een foto gemaakt. Daar wil ik ooit trouwen.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: HardloophosselOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
daar heb ik ook last van. Maar eigenlijk schiet je er ook niets mee op. Gewoon gaan dus, en als het niet gaat weer rust pakkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef Lastpost het volgende:
Kansloos, maar ik zie gewoon op tegen m'n eerste loopje sinds m'n blessure. Ben veel te bang dat ik weer wat krijg.![]()
Morgen toch maar beginnen met wat kort een langzaam interval werk, 200 meter rustig, dan weer wandelen en dan weer hetzelfde verhaal en maar hopen dat het meevalt.
1:40:53 lopen tijdens een training.. Daaamn man!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Hoppa! Lekker gelopen vandaag! Het was vanmiddag echt heerlijk weer om te lopen. Dus lekker met kort/kort de deur uitgegaan. Mijn nieuwe 2in1-short eindelijk kunnen uitproberen en die zit toch wel erg fijn.
Lekker door het bos en over de hei kunnen banjeren, hartslag wel iets hoger dan ik eigenlijk zou willen, maar dan moet je ook maar niet in het bos gaan lopen. Toen maar meteen iets meer snelheid erbij gegooid. Liep erg lekker soepel op de nieuwe schoentjes en totaal geen last van pijntjes gehad!
Wel 1 blaartje op 1 teen, dus dat valt op zich ook wel mee voor 21km
. Voor de rest alleen maar genoten van het lopen, geen een keer gedacht dat ik geen zin meer had ofzo. Happy!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/287392480/2368823
Inspiratie opdoen, en dan zelf de reis en entry regelen.quote:
En even op het plateau een foto gemaakt. Daar wil ik ooit trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt gaaf daar! Moet daar nodig ook een keer lopen, maar ik moet nog zoveel. Een hond ook natuurlijk
. Maar lekker bezig geweest en fijn dat je geen last had!
![]()
En even op het plateau een foto gemaakt. Daar wil ik ooit trouwen.mooie berichten Storm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een mooie omgeving om een rondje te trailen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Eerst de Sallandse heuvelrug tochquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Echt gaaf daar! Moet daar nodig ook een keer lopen, maar ik moet nog zoveel. Een hond ook natuurlijk
. Maar lekker bezig geweest en fijn dat je geen last had!
Ja dat inderdaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Alles waarbij ik denk "daar zal ik wel van aankomen" kom ik ook van aan. Dat is in ieder geval consequent.
Wat houdt je tegen ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Echt gaaf daar! Moet daar nodig ook een keer lopen
Als het nou bevalt bij de CPC wil ik daar misschien ook wel de halve lopen. In Eindhoven dan hè? NIet dat trailding.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die lijkt me prachtig, maar te kort op de Marathon van Eindhoven. Aangezien ik wel van plan ben die elk jaar te lopen vanaf nu, wordt 't hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |