Ik denk inderdaad dat het daarin zit in dat actievere. Al zijn er dagen bij dat er alleen op een ligbed met een boek wordt gelegen, al zit daar dan toch wel weer best wat zwemmen tussendoor. Maar ben er toch verbaasd over gezien de grote hoeveelheden eten en alcohol die er dan toch doorheen gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarschijnlijk eet je minder tussendoor? En ben je toch actiever dan wanneer je thuis op je bureaustoel zit
Zon helpt bij mij sowieso altijd wel voor het verminderen van eetlust..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.home is where doghair sticks to anything but the dog!
Layout? Heb je daar weleens naar gekeken? En probeer eens fatsoenlijk een herhaalschema erin te zetten. Zonder dat die balken overal heen schuiven behalve naar de plek die jij wil.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat vind je zo slecht aan Garmin Connect dan?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef winterstorm666 het volgende:
heerlijke trailrun op de Duivelsberg. Een kilometer of 8 totaal. Loodzwaar.
Maar geen last van de achillespees.
En even op het plateau een foto gemaakt. Daar wil ik ooit trouwen.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: HardloophosselOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
daar heb ik ook last van. Maar eigenlijk schiet je er ook niets mee op. Gewoon gaan dus, en als het niet gaat weer rust pakkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef Lastpost het volgende:
Kansloos, maar ik zie gewoon op tegen m'n eerste loopje sinds m'n blessure. Ben veel te bang dat ik weer wat krijg.![]()
Morgen toch maar beginnen met wat kort een langzaam interval werk, 200 meter rustig, dan weer wandelen en dan weer hetzelfde verhaal en maar hopen dat het meevalt.
1:40:53 lopen tijdens een training.. Daaamn man!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Hoppa! Lekker gelopen vandaag! Het was vanmiddag echt heerlijk weer om te lopen. Dus lekker met kort/kort de deur uitgegaan. Mijn nieuwe 2in1-short eindelijk kunnen uitproberen en die zit toch wel erg fijn.
Lekker door het bos en over de hei kunnen banjeren, hartslag wel iets hoger dan ik eigenlijk zou willen, maar dan moet je ook maar niet in het bos gaan lopen. Toen maar meteen iets meer snelheid erbij gegooid. Liep erg lekker soepel op de nieuwe schoentjes en totaal geen last van pijntjes gehad!
Wel 1 blaartje op 1 teen, dus dat valt op zich ook wel mee voor 21km
. Voor de rest alleen maar genoten van het lopen, geen een keer gedacht dat ik geen zin meer had ofzo. Happy!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/287392480/2368823
Inspiratie opdoen, en dan zelf de reis en entry regelen.quote:
En even op het plateau een foto gemaakt. Daar wil ik ooit trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt gaaf daar! Moet daar nodig ook een keer lopen, maar ik moet nog zoveel. Een hond ook natuurlijk
. Maar lekker bezig geweest en fijn dat je geen last had!
![]()
En even op het plateau een foto gemaakt. Daar wil ik ooit trouwen.mooie berichten Storm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een mooie omgeving om een rondje te trailen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Eerst de Sallandse heuvelrug tochquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Echt gaaf daar! Moet daar nodig ook een keer lopen, maar ik moet nog zoveel. Een hond ook natuurlijk
. Maar lekker bezig geweest en fijn dat je geen last had!
Ja dat inderdaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Alles waarbij ik denk "daar zal ik wel van aankomen" kom ik ook van aan. Dat is in ieder geval consequent.
Wat houdt je tegen ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Echt gaaf daar! Moet daar nodig ook een keer lopen
Als het nou bevalt bij de CPC wil ik daar misschien ook wel de halve lopen. In Eindhoven dan hè? NIet dat trailding.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die lijkt me prachtig, maar te kort op de Marathon van Eindhoven. Aangezien ik wel van plan ben die elk jaar te lopen vanaf nu, wordt 't hem niet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als het nou bevalt bij de CPC wil ik daar misschien ook wel de halve lopen. In Eindhoven dan hè? NIet dat trailding.
Prachtigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Over de sallandtrail gesproken.
Klikje maken
[ afbeelding ]
Eerst CPC maar eens doorkomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Je moet hem alleen al doen vanwege het gezellige publiek en de... famfares
Hier welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
PrachtigJammer dat het niet om de hoek ligt
ga je dit jaar ook nog het loopje doen met DJ Pannekoek??quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:55 schreef SEMTEX het volgende:
Twee keer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ga je dit jaar ook nog het loopje doen met DJ Pannekoek??
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Klikje maken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:55 schreef SEMTEX het volgende:
Voor de èchte fanfares moet je volgend jaar ook naar Molenhoeks Makkie komenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:55 schreef SEMTEX het volgende:
Op de voet gevolgd door het Oostenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Soberso is het zuiden de leukste kant van het land.
Tijd, geld, benzine, auto etc etcquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen ?
http://n70trailrun.wordpress.com
He die kerel ken ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Klikje maken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was tijdens een verkenningsloop van de sallandtrail. Heb hem dus al eens gelopen, maar een erg leuke route! Heb er erg veel zin in!![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor de èchte fanfares moet je volgend jaar ook naar Molenhoeks Makkie komen
Ik ben benieuwd!quote:Beste Jero_nimo,
Dank je wel voor je ontzettend leuke en enthousiaste aanmelding als ambassadeur voor Vibram FiveFingers.
Geïnteresseerden kunnen zich tot maandag aanmelden, daarna zullen wij bekend maken wie ons team zal gaan versterken.
Je hoort zo spoedig mogelijk van ons.
Krijg je kleding en af en toe een evenement. En dan moet je VFF een beetje gaan vertegenwoordigen. Stukjes schrijven voor de site en facebook enzo. Reviews misschien ook nog. Dat soort dingen. En jullie allemaal aan de VFF krijgenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
He die kerel ken ikJa dat is zondag ook.. 20km. Maar ik zit nu net met mijn been. Misschien morgen een stukje lopen om te zien of ik wel of geen last heb en dan zondag meelopen. Het is echt, stukje lopen en last, of totaal geen last.. Dus misschien zondag wel lopen. Heb vandaag 2 telefoontjes van de fysio gemist, en heb zelf 3 keer het antwoordapparaat gehad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was tijdens een verkenningsloop van de sallandtrail. Heb hem dus al eens gelopen, maar een erg leuke route! Heb er erg veel zin in!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
hier in de Deep South, met zijn Schotse heritage alleen maar pipe bands....geen femferesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor de èchte fanfares moet je volgend jaar ook naar Molenhoeks Makkie komen
Ahum! Noord-west thuis best!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Op de voet gevolgd door het Oosten![]()
dit dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
In mijn mening moet je genoeg rustdagen in de week hebben voor wat bij jouw belastbaarheid past, maar je kunt prima 2 dagen achter elkaar lopen hoor..
Je bent nog met Evy bezig toch? Dan is het echt het verstandigst om de rustdagen gewoon aan te houden. C.q. dan past rustdagen overslaan op dit moment niet bij je belastbaarheid.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:30 schreef LompeWorst het volgende:
Slaan jullie de rustdag wel eens over?
Heb echt zin om te lopen, maar heb gisteren ook gelopen...
quote:
Hier heb je kermis en schuurfeesten (nouja, in de dorpjes in de regio dan). En Paasvee!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Hier heb je de mooiste en idiootste tentfeesten. (al kom ik er bijna nooit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:10 schreef Quoi het volgende:
Zo, 16,5 km in the pocket - moeiteloos!![]()
Hartslag niet boven de 170 en dat is wel andere koek dan vorige week (en hij ging alleen de laatste 2 km omhoog vanwege een viaduct en omdat we gingen versnellen - versnellen na de 14 km)
Goeie keuze geweest! Met deze groep ga ik lekker de 18 aantikken over een paar weken![]()
En dan ook maar eens een linkjeTerwijl dat juist is hoe een duurloop hoort te zijn, volgens mij. Lekker zo doorhobbelen naar de CPC!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen tijdens de cross en op de baanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zitten er echt zulke spikes in je hartslag?
Geen idee. Lijkt me van nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zitten er echt zulke spikes in je hartslag?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:10 schreef Quoi het volgende:
Zo, 16,5 km in the pocket - moeiteloos!![]()
Hartslag niet boven de 170 en dat is wel andere koek dan vorige week (en hij ging alleen de laatste 2 km omhoog vanwege een viaduct en omdat we gingen versnellen - versnellen na de 14 km)
Goeie keuze geweest! Met deze groep ga ik lekker de 18 aantikken over een paar weken![]()
En dan ook maar eens een linkjeOp z'n Twents.. Loat gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Bedoel je hiermee te zeggen dat kermis iets positiefs is om te hebben?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hier heb je kermis en schuurfeesten (nouja, in de dorpjes in de regio dan). En Paasvee!
Sommige mensen nemen zichzelf gewoon iets te serieus, lekker laten gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me van niet![]()
Thanks voor de opbeurende woorden. Hij is van de oude stempel en van olie op het vuur gooien. Eigenlijk lijkt hij heel erg op mijn vaderen dat gaat ook weleens mis. Daarachter zit ws toch een gevoel dat 'ie dat bij mij kan maken - en dat is weer het positieve
Ik ga idd heerlijk doorhobbelen naar de CPC![]()
wat een douche niet kan doen aan relativering
als West-Fries wel!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee te zeggen dat kermis iets positiefs is om te hebben?![]()
Zo blij dat ik import ben. Ik heb echt he-le-maal niks met kermissen en zuipen tot je erbij neer valt.quote:
zuipen tot je er bij neer valt, dat moet een ieder voor zich weten maar in mijn ogen is kermis onlosmakelijk met de West-Friese folklore verbondenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Zo blij dat ik import ben. Ik heb echt he-le-maal niks met kermissen en zuipen tot je erbij neer valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |