Ook in de winter?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:19 schreef Corniel het volgende:
IK hoop dat 2014 het jaar wordt waarin hardlopers hun beenharen afscheren. OMG! #wielrennerdingetje
IK hoop dat 2014 het jaar wordt waarin wielrenners hun beenharen niet meer afscheren. OMG! #hardloopdingetjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:19 schreef Corniel het volgende:
IK hoop dat 2014 het jaar wordt waarin hardlopers hun beenharen afscheren. OMG! #wielrennerdingetje
Hear hear!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmnee doe maar niet. Amateurwielrenners mogen daar trouwens ook wel mee stoppen
Ik weet het niet zo goed.. ik weet wel dat ik de ene keer lekkerder loop dan de andere keer maar hou nou niet echt bij wat ik die dag ervoor gegeten heb. Misschien moet ik dat eens gaan doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Apart. Zodra ik te weinig koolhydraten eet en ga hardlopen, word ik meteen moe en kom ik niet meer vooruit. Misschien heb ik minder reserves over oid.
Het kan best veel zijn hoor. Niet wat je op een bepaalde dag eet, maar over het algemeen met afvallen. Toen ik 5 kg was afgevallen liep ik echt een stuk makkelijker 1 km/u harder dan daarvoor..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef mosselmossel het volgende:
Zolang eten voor mij mogelijk hooguit het verschil gaat zijn tussen de 10km in 56 of 55 minuten lopen, boeit het me dus totaal niet wat ik eet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
2014 is het jaar van de nieuwe hardloopgolf. Sjezus, wat zitten we hier weer allemaal trendy te wezen: Bijna 1 miljoen potentiële nieuwe hardlopers
Slechts 5 procent draagt een tracking device zoals een sporthorloge, stappenteller en hartslagmeter.quote:
Lijkt me ook wel aan de lage kant. Maar zoals in het artikel ook staat zijn veel mensen die met een smartphone lopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:52 schreef minimaLL het volgende:
[..]
[..]
Slechts 5 procent draagt een tracking device zoals een sporthorloge, stappenteller en hartslagmeter.
Geloof ik niets van.
Tof!!!quote:
Ik ga er dit weekend om te beginnen maar eens een stukje op wandelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tof!!!![]()
Die heb ik ook, lopen erg fijn, goede grip en van grotere stenen enzo heb je ook niet heel veel last. Wel is het jammer dat de veters naar mijn mening iets te kort en stug zijn. Maar dat is maar een kleinigheidje. Veel plezier ermee in ieder geval! Ik zou nog wel even wat rustig ermee opbouwen, van Kinvara/Virrata naar VFF is nog wel wat verschil.
Helemaal low carb zou ik ook neit gelukkig van worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moet er niet aan denken koolhydraatarm te eten. Ben veel te gek op Italiaans. Hier staat minstens drie keer in de week iets van pasta op tafel. Daar kun je ook zoveel kanten mee uit. Lekker en toch vaak heel gezond. Al die lowcarbflauwekul
Ja zoiets is het bij ons ook. Maar dat is toch helemaal niet low carb dan? Ik weet eigenlijk niet eens precies waar die dingen allemaal in zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helemaal low carb zou ik ook neit gelukkig van worden.
Wij wisselen meestal af tussen:
risotto, pasta, wraps (volkoren), aardappeltjes uit de oven, aardappelpuree, pita's, rijst, couscous, vers brood (bij soep ofzo), pizzabodem, nachos (). En dan meestal in een week niet twee keer dezelfde carbbasis
Ik kies er voor om zoveel mogelijk mijn carbinname 's avonds te doen en bij óf lunch óf ontbijt (soms beide) geen brood/pasta/etc. te eten. Dus dan alleen omelet met groenten bijvoorbeeld, of yoghurt met bosvruchten en groente tussendoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja zoiets is het bij ons ook. Maar dat is toch helemaal niet low carb dan? Ik weet eigenlijk niet eens precies waar die dingen allemaal in zitten.
Ah, op die manier. Dat doe ik eigenlijk ook al dan, ik eet nooit zoveel brood. Ik ontbijt niet en dan als lunch meestal soep of zuivel met iets er in of een gebakken ei of zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kies er voor om zoveel mogelijk mijn carbinname 's avonds te doen en bij óf lunch óf ontbijt (soms beide) geen brood/pasta/etc. te eten. Dus dan alleen omelet met groenten bijvoorbeeld, of yoghurt met bosvruchten en groente tussendoor
Wat vind je zo slecht aan Garmin Connect dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Veel slechter kan het niet worden, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |