abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:20:56 #201
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135602427
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:19 schreef Corniel het volgende:
IK hoop dat 2014 het jaar wordt waarin hardlopers hun beenharen afscheren. OMG! #wielrennerdingetje
Ook in de winter? :o :{

Stipstreep ik vind je 5fingers mooi!!
pi_135602494
Ik hoop het niet zeg. Mannen met geschoren benen ;(
Ja doei.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:25:35 #203
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135602575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:19 schreef Corniel het volgende:
IK hoop dat 2014 het jaar wordt waarin hardlopers hun beenharen afscheren. OMG! #wielrennerdingetje
IK hoop dat 2014 het jaar wordt waarin wielrenners hun beenharen niet meer afscheren. OMG! #hardloopdingetje
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_135602610
:') O+
Ja doei.
pi_135602828
Ik wielren niet :)

Schoentjes zijn trouwens met een soort trailzool voor extra grip op de St. Jansberg :)
pi_135602845
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmmnee doe maar niet. Amateurwielrenners mogen daar trouwens ook wel mee stoppen ;)
Hear hear!
Ja doei.
pi_135602903
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Apart. Zodra ik te weinig koolhydraten eet en ga hardlopen, word ik meteen moe en kom ik niet meer vooruit. Misschien heb ik minder reserves over oid.
Ik weet het niet zo goed.. ik weet wel dat ik de ene keer lekkerder loop dan de andere keer maar hou nou niet echt bij wat ik die dag ervoor gegeten heb. Misschien moet ik dat eens gaan doen.

Vanavond boerenkool met spekjes en worst, morgen LDL op de planning voor minimaal 10K.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:37:23 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135603028
Hier morgen de Abdijcross :o *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_135603058
Ik vind dat duurlopen met weinig eten/koolhydraten wel goed gaat, maar interval niet :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_135603137
Zolang eten voor mij mogelijk hooguit het verschil gaat zijn tussen de 10km in 56 of 55 minuten lopen, boeit het me dus totaal niet wat ik eet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_135603215
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef mosselmossel het volgende:
Zolang eten voor mij mogelijk hooguit het verschil gaat zijn tussen de 10km in 56 of 55 minuten lopen, boeit het me dus totaal niet wat ik eet.
Het kan best veel zijn hoor. Niet wat je op een bepaalde dag eet, maar over het algemeen met afvallen. Toen ik 5 kg was afgevallen liep ik echt een stuk makkelijker 1 km/u harder dan daarvoor..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_135603534
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

2014 is het jaar van de nieuwe hardloopgolf. Sjezus, wat zitten we hier weer allemaal trendy te wezen: Bijna 1 miljoen potentiële nieuwe hardlopers
quote:
Slechts 5 procent draagt een tracking device zoals een sporthorloge, stappenteller en hartslagmeter.

Geloof ik niets van.
pi_135603591
Afvallen helpt wel ja. Maar het ging over al dan niet meer of minder koolhydraten eten. Dat heeft geen bal met afvallen te maken. Je valt niet af van alleen maar koolhydraatarm te eten.

En vergeet niet dat je ook door trainen en ervaring sneller werd.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_135604191
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:52 schreef minimaLL het volgende:

[..]

[..]

Slechts 5 procent draagt een tracking device zoals een sporthorloge, stappenteller en hartslagmeter.

Geloof ik niets van.
Lijkt me ook wel aan de lage kant. Maar zoals in het artikel ook staat zijn veel mensen die met een smartphone lopen.
pi_135604352
En het gaat ook over mensen die 5x per jaar lopen of zo toch :o
pi_135606454
quote:
Tof!!! ^O^
Die heb ik ook, lopen erg fijn, goede grip en van grotere stenen enzo heb je ook niet heel veel last. Wel is het jammer dat de veters naar mijn mening iets te kort en stug zijn. Maar dat is maar een kleinigheidje. Veel plezier ermee in ieder geval! Ik zou nog wel even wat rustig ermee opbouwen, van Kinvara/Virrata naar VFF is nog wel wat verschil ;) .
pi_135606502
Ik moet er niet aan denken koolhydraatarm te eten. Ben veel te gek op Italiaans. Hier staat minstens drie keer in de week iets van pasta op tafel. Daar kun je ook zoveel kanten mee uit. Lekker en toch vaak heel gezond. Al die lowcarbflauwekul :{w
pi_135606594
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Tof!!! ^O^
Die heb ik ook, lopen erg fijn, goede grip en van grotere stenen enzo heb je ook niet heel veel last. Wel is het jammer dat de veters naar mijn mening iets te kort en stug zijn. Maar dat is maar een kleinigheidje. Veel plezier ermee in ieder geval! Ik zou nog wel even wat rustig ermee opbouwen, van Kinvara/Virrata naar VFF is nog wel wat verschil ;) .
Ik ga er dit weekend om te beginnen maar eens een stukje op wandelen.
pi_135606697
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moet er niet aan denken koolhydraatarm te eten. Ben veel te gek op Italiaans. Hier staat minstens drie keer in de week iets van pasta op tafel. Daar kun je ook zoveel kanten mee uit. Lekker en toch vaak heel gezond. Al die lowcarbflauwekul :{w
Helemaal low carb zou ik ook neit gelukkig van worden.

Wij wisselen meestal af tussen:

risotto, pasta, wraps (volkoren), aardappeltjes uit de oven, aardappelpuree, pita's, rijst, couscous, vers brood (bij soep ofzo), pizzabodem, nachos ( :') ). En dan meestal in een week niet twee keer dezelfde carbbasis :)
Ja doei.
pi_135606747
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Helemaal low carb zou ik ook neit gelukkig van worden.

Wij wisselen meestal af tussen:

risotto, pasta, wraps (volkoren), aardappeltjes uit de oven, aardappelpuree, pita's, rijst, couscous, vers brood (bij soep ofzo), pizzabodem, nachos ( :') ). En dan meestal in een week niet twee keer dezelfde carbbasis :)
Ja zoiets is het bij ons ook. Maar dat is toch helemaal niet low carb dan? Ik weet eigenlijk niet eens precies waar die dingen allemaal in zitten.
pi_135606790
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja zoiets is het bij ons ook. Maar dat is toch helemaal niet low carb dan? Ik weet eigenlijk niet eens precies waar die dingen allemaal in zitten.
Ik kies er voor om zoveel mogelijk mijn carbinname 's avonds te doen en bij óf lunch óf ontbijt (soms beide) geen brood/pasta/etc. te eten. Dus dan alleen omelet met groenten bijvoorbeeld, of yoghurt met bosvruchten en groente tussendoor :)
Ja doei.
pi_135606850
Wat ik altijd wel apart vind. Als wij in de zomer drie weken naar Italie gaan en waarbij we steevast elke dag uit eten gaan met alles er op en er aan met bier en wijn, ben ik bij thuiskomst 2 kilo afgevallen. Ik loop daar af en toe hard, zwemmen, maar ongeveer hetzelfde als thuis.
Laatst waren we een lang weekend naar Bologna, waarbij we eigenlijk alleen gegeten en gedronken hadden en wat denk je bij thuiskomst: 1 a 2 kilo minder dan voor vetrek.
Rara politiepet?
pi_135606903
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik kies er voor om zoveel mogelijk mijn carbinname 's avonds te doen en bij óf lunch óf ontbijt (soms beide) geen brood/pasta/etc. te eten. Dus dan alleen omelet met groenten bijvoorbeeld, of yoghurt met bosvruchten en groente tussendoor :)
Ah, op die manier. Dat doe ik eigenlijk ook al dan, ik eet nooit zoveel brood. Ik ontbijt niet en dan als lunch meestal soep of zuivel met iets er in of een gebakken ei of zo.
pi_135606907
Waarschijnlijk eet je minder tussendoor? En ben je toch actiever dan wanneer je thuis op je bureaustoel zit ;)

Zon helpt bij mij sowieso altijd wel voor het verminderen van eetlust..
pi_135606982
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 07:05 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Veel slechter kan het niet worden, lijkt me.
Wat vind je zo slecht aan Garmin Connect dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')