Veel slechter kan het niet worden, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is toch allang Ajax-erig? Hoe kun je anders zo snel editten e.d.? Snap sowieso niet dat je je hart vasthoudt, volgens mij gaat het alleen maar beter worden. Of heb je vaker moeite met veranderingen?
Als je er bewust mee witl trainen is het verstandig. Anders is het alleen een gadget.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:11 schreef Toekito het volgende:
Even een vraagje: ik heb geen hartslagmeter. Wat zijn hier de ervaringen? Is het wel/niet verstandig er 1 te kopen en zo ja welke?
En ik wil mijn beloofde sneeuwquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
nog even dan moet ik hier in lang/lang lopen..... hartje zomer, hagel en 8 graden
Nou, ik kijk net op weeronline en het wordt wel iets kouder, maar niet zo koud dat de heel veel regen die er wordt verwacht sneeuw zal zijn. Komende twee weken dus gewoon nat en koud.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
En ik wil mijn beloofde sneeuw![]()
Winter... Ik liep gisteren (na de warming up) met korte mouwen en het was lekker.
Ik ben niet begonnen met Evy, maar gewoon met een papieren schema, weet al niet eens meer welke, maar ze zijn globaal allemaal hetzelfde, heel rustig beginnen met minuutjes afwisselend lopen en rust.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Ik steunde en pufte heeeel wat meer bij les één dan bij les twee. Ach, als ik over paar weekjes 10 minuten achter elkaar kan rennen ben ik al heeel wat trotser op mijzelf.
Zijn jullie veel afgevallen dankzij hardlopen? En hebben jullie ook meer spieren gekweekt?
[..]
Dit doet me stiekem goed om te horen
Zou ik sws pas na een tijdje doen, als je het lopen leuk vindt en ermee verder wilt na de 5 kmquote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:11 schreef Toekito het volgende:
Even een vraagje: ik heb geen hartslagmeter. Wat zijn hier de ervaringen? Is het wel/niet verstandig er 1 te kopen en zo ja welke?
Mooiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Komende twee weken dus gewoon nat en koud.
en kuitspieren van puur granietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Spieren kweek je niet met hardlopen, behalve in je bovenbenen, en dat ziet er niet uit
Die had ik al natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en kuitspieren van puur graniet
Hartslagmeters hoeven niet duur te zijn. Die heb je al voor een paar tientjes. Het wordt pas duur als je er ook gps en geavanceerde trainingsdingen in wil.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zou ik sws pas na een tijdje doen, als je het lopen leuk vindt en ermee verder wilt na de 5 km![]()
T is toch een berg geld en zonde als zoiets achterin een kast verdwijnt
Ik ga zondag lopen met een vriendin die hardlooptraining geeft. Eens kijken wat zij me kan bijbrengen (veel denk ik, aangezien ik maar wat doe)
Ja, dat klopt wel. Op een klein stukje heb je niet genoeg tijd om de verloren tijd goed te maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:07 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Daarbij, mijn theorie is dan ook... hoe dichter je ergens bij woont, hoe groter de kans is dat je te laat komt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:54 schreef winterstorm666 het volgende:
sorry even een klein dipje..
paar keer gelopen dat dan wel, maar niet de intensiteit die ik wil nog.
om de moed erin te houden wel even een verjaarskadootje gekocht voor mijzelf.
deze!!!!
hij is zo cool!
http://www.wiggle.nl/osprey-raven-14-womens-hydration-pack/
[ afbeelding ]
Nopes. Als jij niet wil, vooral niet doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ooow, dus die 21 kilometer hoeft ook niet?
Als je écht geen 21 km wilt lopen, Mossel, wil ik wel ruilen hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ooow, dus die 21 kilometer hoeft ook niet?
Mja, maar dan heb ik voor niks al 60 kilometer gelopen deze maand.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nopes. Als jij niet wil, vooral niet doen
Wat had je niet allemaal met die tijd kunnen dóén!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mja, maar dan heb ik voor niks al 60 kilometer gelopen deze maand.
Lopen doe ik omdat ik het leuk vind zodra het koeten wordt voor een evenement begin ik er meteen minder plezier in te hebben. Daarom loop ik ook niet echt om pr's neer te zetten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mja, maar dan heb ik voor niks al 60 kilometer gelopen deze maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |