Ik chargeer een beetje. Heb het juist hartstikke naar mijn zin met lopen momenteelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Lopen doe ik omdat ik het leuk vind zodra het koeten wordt voor een evenement begin ik er meteen minder plezier in te hebben. Daarom loop ik ook niet echt om pr's neer te zetten.
In het geval van La tramposa zou ik gewoon een weekje lekker niks doen.
Volgens mij vind jij er geen donder aan anders ga je niet met een groep meelopen om een stok achter de deur te hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik chargeer een beetje. Heb het juist hartstikke naar mijn zin met lopen momenteel
sssh, you got me.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij er geen donder aan anders ga je niet met een groep meelopen om een stok achter de deur te hebben.
't Werkt goed, dat koolhydraatarm eten. Alleen kan ik het niet voortdurend toepassen. Als ik krachttrain of een duurloopje loop, heb ik ze weer nodigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Sinds 10 dagen geen drank meer gedronken, koolhydraatarm eten. Niet omdat ik mij ongezond voel maar om beter te kunnen hardlopen .. ziek eigenlijk
2014 is het jaar van de nieuwe hardloopgolf. Sjezus, wat zitten we hier weer allemaal trendy te wezen: Bijna 1 miljoen potentiële nieuwe hardlopersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef Quoi het volgende:
En wisten jullie al dat 2014 hét jaar van de haklanding is? Op asfalt!
Ik vind eten dus helemaal niet lastigquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
2014 is het jaar van de nieuwe hardloopgolf. Sjezus, wat zitten we hier weer allemaal trendy te wezen: Bijna 1 miljoen potentiële nieuwe hardlopers
Het werkt wel koolhydraatarm maar mis toch wel een beetje rijst of een aardappeltje hier en daar als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
't Werkt goed, dat koolhydraatarm eten. Alleen kan ik het niet voortdurend toepassen. Als ik krachttrain of een duurloopje loop, heb ik ze weer nodigDaarom vind ik 't lastig zo te blijven eten.
quote:Met name in de leeftijdscategorie 15-23 en 24-44 ligt het percentage dat minimaal 1 keer per jaar hardloopt hoog.
Apart. Zodra ik te weinig koolhydraten eet en ga hardlopen, word ik meteen moe en kom ik niet meer vooruit. Misschien heb ik minder reserves over oid.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het werkt wel koolhydraatarm maar mis toch wel een beetje rijst of een aardappeltje hier en daar als ik eerlijk ben.
Met hardlopen heb ik niet het idee dat ik iets te kort kom.. gewoon lopen en verbranden.
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond mezelf gewoon volproppen met allyoucaneatsushimeuk
Hmmnee doe maar niet. Amateurwielrenners mogen daar trouwens ook wel mee stoppenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:19 schreef Corniel het volgende:
IK hoop dat 2014 het jaar wordt waarin hardlopers hun beenharen afscheren. OMG! #wielrennerdingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |