Je kunt dan met een hongerig inheems kindje op de foto gaan en die foto delen op facebook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:09 schreef raptorix het volgende:
Ik snap uberhaupt de mensen niet die dit soort landen moeten bezoeken voor hun "plezier".
Het ultieme teken van wereldwijsheid en spirituele groeiquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Je kunt dan met een hongerig inheems kindje op de foto gaan en die foto delen op facebook.
Je kan toch hier ook cupcakes bakken, of is dat niet hip meer?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Je kunt dan met een hongerig inheems kindje op de foto gaan en die foto delen op facebook.
Met cupcakes kun je je niet meer onderscheiden. Met het overlijden van Mandela is de morele druk op meisjesschouders haast exponentieel toegenomen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kan toch hier ook cupcakes bakken, of is dat niet hip meer?
Oh, dan ga ik maar gekke fotos van mijn kat maken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:15 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Met cupcakes kun je je niet meer onderscheiden. Met het overlijden van Mandela is de morele druk op meisjesschouders haast exponentieel toegenomen.
50 jaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef tong80 het volgende:
Volgens de vrouw van rond de 50 werd ze na de verkrachting in de hoofdstad New Delhi ook beroofd. De politie heeft 15 verdachten aangehouden. In India komen geregeld groepsverkrachtingen voor.
Het is al een tijdje bekend dat die gekken daar nogal geilen op mensen met een zo licht mogelijke huid. Unilever verkoopt daar heel veel huidblekingsmiddelen.quote:
Frapantquote:
Want iemand de grond in trappen waar je niets over weet is reëel?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever reeel en werk niet mee aan het ophemelen van iets of iemand waar je niets over weet.
Meest vieze land waar ik ooit ben geweest. Ranzig volk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:24 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat is India toch een schijtland, letterlijk en figuurlijk.
Een verkrachting valt nooit goed te praten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Net zo min als dat jij kan beargumenteren dat mevrouw niets op haar kerfstok heeft. Maar ja, in dit geval zal de wens vader van de gedachte zijn.
Hier ging het je om.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Meest vieze land waar ik ooit ben geweest. Ranzig volk.
Zal niet de eerste noord-Europese dame zijn die een verkrachting verzint. In tegendeel zelfs. Bijna volkssport nummero één aldaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een verkrachting valt nooit goed te praten.
Het is lastig te ontkennen dat het een buitengewoon goor land is. Ik ken maar weinig volkeren die in de rivier waar ze uit drinken en zichzelf in wassen ook schijten of lijken en afval gooien. En zo zijn er nog een 1,2 miljard redenen te verzinnen waarom het een land is dat je spijtig genoeg liever grotendeels wil ontwijken.quote:
Doodstraf plus levenslang dan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:32 schreef niels0 het volgende:
Vorig jaar is de wet aangescherpt zodat de aanklager ook de doodstraf kan eisen. Lijkt nog niet afschrikwekkend genoeg.
Bronquote:maandag 1 apr 2013
De groepsverkrachting van een jonge vrouw in een bus in New Delhi heeft grote gevolgen voor het toerisme in India. Uit een onderzoek van de Indiase Kamer van Koophandel blijkt dat het aantal buitenlandse toeristen sinds december is gedaald met 25 procent.
Vooral vrouwen blijken weinig zin meer te hebben in een vakantie naar India. Sinds het nieuws over de vele verkrachtingen in het land is het aantal vrouwen dat naar India gaat met 35 procent gedaald.
Een groot deel van de Indiase reisorganisaties dat meedeed aan het onderzoek, zegt dat er na de berichten over verkrachtingen reizen werden geannuleerd. Vooral vrouwen uit Groot-Brittannië, de Verenigde Staten, Canada en Australië zagen van hun vakantie naar India af.
India is groot hoor met heel veel gezichten. Ladakh is bijv weer heel anders dan daar aan de Ganges waar jij het over hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is lastig te ontkennen dat het een buitengewoon goor land is. Ik ken maar weinig volkeren die in de rivier waar ze uit drinken en zichzelf in wassen ook schijten of lijken en afval gooien. En zo zijn er nog een 1,2 miljard redenen te verzinnen waarom het een land is dat je spijtig genoeg liever grotendeels wil ontwijken.
Het heeft zijn prachtige gebieden ja, ook dat valt lastig te ontkennen. Maar het is het perfecte voorbeeld dat overbevolking en armoede beide een groot kwaad op deze planeet zijn, zeker wanneer de twee gecombineerd worden. Al met al heb ik meer negatieve ervaringen over gehouden aan het land dan positieve. En dat is knap in een land met ook zo veel natuurschoon, cultuur en vriendelijke mensen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
India is groot hoor met heel veel gezichten. Ladakh is bijv weer heel anders dan daar aan de Ganges waar jij het over hebt.
Valt wel mee als je je voornamelijk in de grote steden begeeft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:40 schreef Dven het volgende:
En dat is knap in een land met ook zo veel natuurschoon, cultuur en vriendelijke mensen.
Nee dat snap ik ook niet. Verschrikkelijk land lijkt me datquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:09 schreef raptorix het volgende:
Ik snap uberhaupt de mensen niet die dit soort landen moeten bezoeken voor hun "plezier".
Amerikanenquote:
Ik heb er een gouden tijd gehad. Iets van 14 keer geweest maar ik zou er nu niet zo snel meer heengaan. Heb het een beetje gehad met die indiërs en de straf van die verkrachtingen moet dan maar zijn dat er minder toeristen komen. Er zijn trouwens zoveel andere landen het bezoeken waard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet. Verschrikkelijk land lijkt me dat
Het is een angstige gedachte om ergens ander heen te gaan dan die camping in Zeeland!quote:
Ik vind het nogal treurig dat mensen die zelf een paar landen bezocht hebben altijd een superieur gevoel kweken omtrent hun wereldwijsheid en in die hoogmoed denken dat de rest van de mensen die ze tegenkomen nooit iets van de wereld gezien heeft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is een angstige gedachte om ergens ander heen te gaan dan die camping in Zeeland!
Hebbu nie heurt? Doar in t buutnloan wort oe verkragt!
Het blijkt gezien de onkunde van de replies en het handjes wapperen als een klein kind.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen die zelf een paar landen bezocht hebben altijd een superieur gevoel kweken omtrent hun wereldwijsheid en in die hoogmoed denken dat de rest van de mensen die ze tegenkomen nooit iets van de wereld gezien heeft.
Kan wel wezen maar ik merk het altijd gelijk als ik met mensen te maken heb die wat van de wereld hebben gezien. Die zijn tòch anders. Veel meer relativerend over het algemeen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen die zelf een paar landen bezocht hebben altijd een superieur gevoel kweken omtrent hun wereldwijsheid en in die hoogmoed denken dat de rest van de mensen die ze tegenkomen nooit iets van de wereld gezien heeft.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die veel van India gezien heeft iets anders kan concluderen dan dat er verdomde veel mis is met het land. Zelfs in vergelijking met heel veel andere ontwikkelingslanden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar ik merk het altijd gelijk als ik met mensen te maken heb die wat van de wereld hebben gezien. Die zijn tòch anders. Veel meer relativerend over het algemeen.
Ja, want na Zeeland is India de enige logische stapquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is een angstige gedachte om ergens ander heen te gaan dan die camping in Zeeland!
Doe maar niet idd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, want na Zeeland is India de enige logische stap
Of juist de stap die je niet moet willen maken
Of je gaat naar India of je gaat naar een camping in Zeeland. Yeah right. Ik wil niet eens naar India, fucking veel ellende en de maatschappij daar is helemaal verrot. Er zijn zoveel mooie gebieden, waarom zou ik naar de toiletpot van de aarde willen gaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Individual het volgende:
[..]
Whaha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef hugecooll het volgende:
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Voor de echte avonturiers onder ons
Je bedoeld het open riool van de aarde natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of je gaat naar India of je gaat naar een camping in Zeeland. Yeah right. Ik wil niet eens naar India, fucking veel ellende en de maatschappij daar is helemaal verrot. Er zijn zoveel mooie gebieden, waarom zou ik naar de toiletpot van de aarde willen gaan?
India census: Half of homes have phones but no toiletsquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef bijdehand het volgende:
Er zijn zoveel mooie gebieden, waarom zou ik naar de toiletpot van de aarde willen gaan?
Dat bedoel ik niet. Mensen die buiten Europa alleen India hebben gezien zijn nog niet echt bereisd, daar is meer voor nodig maar het is een begin.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die veel van India gezien heeft iets anders kan concluderen dan dat er verdomde veel mis is met het land. Zelfs in vergelijking met heel veel andere ontwikkelingslanden.
Exact wat ik bedoel. 'ik kan me in zo'n beetje elk land in mijn eentje redden maar er zijn heel veel mensen die dat niet kunnen'quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Mensen die buiten Europa alleen India hebben gezien zijn nog niet echt bereisd, daar is meer voor nodig maar het is een begin.
Kijk, ik kan me in zo'n beetje elk land in m'n eentje redden maar er zijn heel veel mensen compleet wereldvreemd en die dat niet lukt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Whaha.![]()
Dit is echt ongelooflijk. Dan is het, van wat ik in China gezien heb, daar toch een stuk aangeharkter en beschaafder.
Jij was toch in Hong Kong?quote:I just want to say, there are a lot of places in China that are just the same. Don’t use the same air of superiority that Hong Kong and Taiwan people have when they look at mainlanders to look at India. I don’t like it.
Tikkeltje arrogant is wel waar maar daar ben ik ook zeeman voor hè.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Exact wat ik bedoel. 'ik kan me in zo'n beetje elk land in mijn eentje redden maar er zijn heel veel mensen die dat niet kunnen'
De arrogantie.
In Kowloon om precies te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[..]
Jij was toch in Hong Kong?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is lastig te ontkennen dat het een buitengewoon goor land is. Ik ken maar weinig volkeren die in de rivier waar ze uit drinken en zichzelf in wassen ook schijten of lijken en afval gooien. En zo zijn er nog een 1,2 miljard redenen te verzinnen waarom het een land is dat je spijtig genoeg liever grotendeels wil ontwijken.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
India...
Ik moet bij dat land altijd denken aan dit
boksquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef hugecooll het volgende:
Voor als je Zeeland beu bent
Hmm, ik denk dan toch meer aan dit soort dingen:quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
India...
Ik moet bij dat land altijd denken aan dit
Je kan ook vast wel één mooie foto in Drenthe maken, maar dat is niet representatief voor het gehele gebiedquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dan toch meer aan dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Typisch.
Met zo'n instelling van NL nooit zo rijk geweest. Weinig mensen met een VOC mentaliteit in dit topic.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan ook vast wel één mooie foto in Drenthe maken, maar dat is niet representatief voor het gehele gebied
Ik ben zelf nooit in India geweest, maar de verhalen die ik heb gehoord en de ervaring die ik met Indiërs hebben zijn voor mij meer dan genoeg reden om er nooit, maar dan ook nooit heen te willen. Smerige, onbeschofte en hondsbrutale mensen. Als ze maatstaf zijn voor hoe er in het land aan toe gaat dan snap ik alle negatieve publiciteit volkomen.
Ik heb er dan ook nooit zo'n stinkhippiereis heengemaakt. Iets wat de meesten wèl doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan ook vast wel één mooie foto in Drenthe maken, maar dat is niet representatief voor het gehele gebied
Ik ben zelf nooit in India geweest, maar de verhalen die ik heb gehoord en de ervaring die ik met Indiërs hebben zijn voor mij meer dan genoeg reden om er nooit, maar dan ook nooit heen te willen. Smerige, onbeschofte en hondsbrutale mensen. Als ze maatstaf zijn voor hoe er in het land aan toe gaat dan snap ik alle negatieve publiciteit volkomen.
Nee, gewoon in Rotterdam. Maar China (inclusief Hong Kong) en de beide Korea's vind ik wel fascinerende landen, ik ga er dan ook ieder jaar wel heen op vakantie. Wonen/werken in die regio zit er helaas nog niet in. Toegegeven dat ik niet in de allerarmste gebieden van China ben geweest maar lijken heb ik er nog nooit zien drijven in de rivieren of kanalen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[..]
Jij was toch in Hong Kong?
Ja, maar ik dacht dat je een tijdje in Hong Kong had gewoond/gewerkt wat dan dan ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef Kowloon het volgende:
Nee, gewoon in Rotterdam. Maar China (inclusief Hong Kong) en de beide Korea's vind ik wel fascinerende landen, ik ga er dan ook ieder jaar wel heen op vakantie. Wonen/werken in die regio zit er helaas nog niet in. Toegegeven dat ik niet in de allerarmste gebieden van China ben geweest maar lijken heb ik er nog nooit zien drijven in de rivieren of kanalen.
Nu is een VOC-mentaliteit dan ook uiterst discutabel. Blij dat weinig mensen die kennen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Met zo'n instelling van NL nooit zo rijk geweest. Weinig mensen met een VOC mentaliteit in dit topic.
Dit dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:24 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat is India toch een schijtland, letterlijk en figuurlijk.
Gvd man een gruwelijke foto's in dat linkjequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou me liever door 15 man laten verkrachten dan 2 weken in india verblijven idd.
Verder is het wel een leuk land hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gvd man een gruwelijke foto's in dat linkje![]()
![]()
![]()
![]()
Iets willen leren van andere culturen is heel vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:09 schreef raptorix het volgende:
Deze eretitel heeft Bangladeshquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Je bedoeld het open riool van de aarde natuurlijk.
Ik ben net terug uit Varanasi. Geen lijken zien drijven (monsoon net voorbij dus hoge waterstand en sterke stroming in de Ganges) maar ik heb wel een menselijk schedel gevonden midden in de stad. Lag gewoon langs de rivierquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef hugecooll het volgende:
Voor als je Zeeland beu bent
Ik vond Bangladesh niet goorder dan India. Waarschijnlijk zelfs een fractie beter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:07 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Deze eretitel heeft Bangladesh
Waarschijnlijk omdat alle grote rivieren die daar uitmonden alles wegspoelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vond Bangladesh niet goorder dan India. Waarschijnlijk zelfs een fractie beter.
Klopt, deze dame heeft een stukje Indiase cultuur eigen gemaakt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iets willen leren van andere culturen is heel vreemd inderdaad.
Eigenlijk heeft ze het allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, deze dame heeft een stukje Indiase cultuur eigen gemaakt.
Uiteraard niet, als je naar Mali op vakantie gaat lok je een ontvoering ook niet uit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze het allemaal aan zichzelf te danken.
"no woman, no rape"......
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze het allemaal aan zichzelf te danken.
"no woman, no rape"......
Blame the victim is stoer man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uiteraard niet, als je naar Mali op vakantie gaat lok je een ontvoering ook niet uit.
Eens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Yep, vooral langs de spoorrails, begreep ik van mijn vrienden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:08 schreef SeLang het volgende:
Schijten in het openbaar is inderdaad normaal
Die Sjoerd die daar nog steeds gevangen zit bij een bende haatbaarden is een hele goede vriend van mijn broer...quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uiteraard niet, als je naar Mali op vakantie gaat lok je een ontvoering ook niet uit.
Soort...?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die Sjoerd die daar nog steeds gevangen zit bij een bende haatbaarden is een hele goede vriend van mijn broer...![]()
![]()
Mensch. Volledig onschuldig Mensch dat toevallig op de verkeerde plek was op het verkeerde moment.quote:
Ik dacht dat ie daar in de bak zat, vandaar. Verkeerd gelezen, sowwie en zoquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mensch. Volledig onschuldig Mensch dat toevallig op de verkeerde plek was op het verkeerde moment.
Niet iets om grapjes over te maken overigens.
No prob.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie daar in de bak zat, vandaar. Verkeerd gelezen, sowwie en zo
Al jaren ook echt. Daadkrachtig optreden is er tegenwoordig niet meer bijquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
No prob.
Maar echt een vreselijk verhaal, die man is volledig willekeurig met twee andere toeristen ontvoerd, zit daar nu al jaren vast en het is maar de vraag of dit goed gaat aflopen.
Tsja, wat mot je... achter de schermen schijnt er door de ambassade wel stevig onderhandeld te worden, maar we hebben hier dus echt te maken met een bende halfgare haatbaarden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Al jaren ook echt. Daadkrachtig optreden is er tegenwoordig niet meer bij
Stevig onderhandelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja, wat mot je... achter de schermen schijnt er door de ambassade wel stevig onderhandeld te worden, maar we hebben hier dus echt te maken met een bende halfgare haatbaarden.
Het is niet eens duidelijk of-ie nog in leven is.
Hij heet Sjaak overigensquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die Sjoerd die daar nog steeds gevangen zit bij een bende haatbaarden is een hele goede vriend van mijn broer...![]()
![]()
Oeps, Sjaak ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij heet Sjaak overigens
Maar goed, ik zeg niet dat het zijn schuld is, maar je neemt natuurlijk wel een risico door je in dit soort gebieden te begeven.
Er gold een negatief reisasdvies, nu gebeurt dat wel vaker, maar Mali is toch serious business, bovendien zijn er zat plekken in die regio waar je wel redelijk veilig kunt reizen, kortom ik vind het vooral kortzichtig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Oeps, Sjaak ja.
Ja, uiteraard heeft hij zelf het/een risico zelf genomen, maar je kunt natuurlijk overal botte pech hebben.
Eens met Dven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog de meeste moeite met de beroving.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef regiliopeace het volgende:
Ik vind het te makkelijk om die groepsverkrachters maar meteen te veroordelen. Misschien had die vrouw haar benen en/of armen wel ontbloot.
Hij is ontvoerd uit een restaurant/hotel in Timboektoe, als ik 't begrepen heb, een plek die als relatief veilig voor toeristen bekend stond. Toch echt wel een geval van "de verkeerde plek op het verkeerde moment' vind ik, ookal ben ik het volledig met je eens dat je landen met een negatief reisadvies maar beter niet op je agenda kunt zetten (was dat overigens al het geval, in 2011?).quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er gold een negatief reisasdvies, nu gebeurt dat wel vaker, maar Mali is toch serious business, bovendien zijn er zat plekken in die regio waar je wel redelijk veilig kunt reizen, kortom ik vind het vooral kortzichtig.
Dit ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:24 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb nog de meeste moeite met de beroving.
Die groepsverkrachting is gewoon een democratisch besluit.
Tjah natuurlijk is het ook een deel pech en overal kun je wat overkomen, maar je ziet toch wel erg vaak dat dit soort mensen ontvoerd worden op plekken waar je je vanaf vraagt: is dat nou nodig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hij is ontvoerd uit een restaurant/hotel in Timboektoe, als ik 't begrepen heb, een plek die als relatief veilig voor toeristen bekend stond. Toch echt wel een geval van "de verkeerde plek op het verkeerde moment' vind ik, ookal ben ik het volledig met je eens dat je landen met een negatief reisadvies maar beter niet op je agenda kunt zetten (was dat overigens al het geval, in 2011?).
Een aantal jaar geleden zijn er ook twee Nederlandse toeristes in Alanya verkracht en vermoord, toch niet echt een plek waarvan je zou denken 'levensgevaarlijk!'. Shit happens...
Ja, dat is natuurlijk wel waar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tjah natuurlijk is het ook een deel pech en overal kun je wat overkomen, maar je ziet toch wel erg vaak dat dit soort mensen ontvoerd worden op plekken waar je je vanaf vraagt: is dat nou nodig.
Er zijn meerdere redenen genoemd om dat land te mijden, o.a.:quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef donald_dick het volgende:
Goh, er is een groepsverkrachting. Gisteren op Opsporing Verzocht zag ik ook dat ze daders zochten van verkrachting. Gaan we nu massaal Nederland mijden?
En dat is wat mij betreft verreweg de voornaamste reden, inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er zijn meerdere redenen genoemd om dat land te mijden, o.a.:
Only 46.9% of the 246.6 million households have lavatories while 49.8% defecate in the open.
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-17362837
Gelukkig komen de meeste toeristen niet dorpjes waar ze nog geen wc's hebben. Als je lekker in de grote toeristensteden blijft, merk je daar weinig van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er zijn meerdere redenen genoemd om dat land te mijden, o.a.:
Only 46.9% of the 246.6 million households have lavatories while 49.8% defecate in the open.
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-17362837
Verder zijn India en Nederland natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef donald_dick het volgende:
Goh, er is een groepsverkrachting. Gisteren op Opsporing Verzocht zag ik ook dat ze daders zochten van verkrachting. Gaan we nu massaal Nederland mijden?
quote:Police announced the arrest of two homeless men late on Wednesday who are suspected of taking part in the assault and robbery of the 51-year-old victim on Tuesday.
The arrested persons have been identified as Mahender alias Ganja, 25, and Mohammad Tahir alias Raja — both small-time criminals. The police recovered the woman’s iPod and a Nokia mobile phone worth Rs. 1,200 supposedly purchased by Ganja using her money. Her spectacle case and Rs. 1,000 cash was found on Raja.
bronquote:A police officer associated with the investigation said the first breakthrough came after the woman identified two of the accused from the dossier of criminals that was shown to her. These criminals have earlier been arrested by the central district police for minor crimes.
“Both the arrested men are homeless and members of a local gang of robbers. They had earlier been arrested in cases of drug abuse, pick-pocketing and thefts. Their interrogation helped us in establishing the identity of the other accused, who are currently on the run,” the officer said.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tong, wanneer ga jij naar India.
Kan je kakken langs het treinstation
Goede vraag. Eenzelfde soort mediahetze jegens de VS zie ik nergens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Individual het volgende:
Wat ik me meer afvraag is waarom de media zo op India is gesprongen?
Genoeg berichten over en tegen de VS.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Goede vraag. Eenzelfde soort mediahetze jegens de VS zie ik nergens.
There is an average of 237,868 victims (age 12 or older) of rape and sexual assault each year.
Every 2 minutes, another American is sexually assaulted.
http://www.rainn.org/get-(...)cy-of-sexual-assault
Terwijl ik dit bericht typ is nog een Amerikaan slachtoffer geworden.
In India hebben ze weinig met Adam.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef Disorder het volgende:
Curry en verkrachting. India's finest products.
..en worden verkracht. En eten heet voedsel. Met curry.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:38 schreef SeLang het volgende:
India is trouwens een typische vrouwenbestemming. Mannen gaan zeevissen in Thailand, vrouwen met pittig kort kapsel gaan spiritueel doen en volgen yoga cursussen in India.
Met een vrouw die drie uur (!) lang is verkracht?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:41 schreef .Masturbatron. het volgende:
het is moeilijk voor mij om sympathie te voelen
ik voel sympathie, maar het is moeilijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een vrouw die drie uur (!) lang is verkracht?
Zieke hond.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:52 schreef .Masturbatron. het volgende:
sowieso moet je niet als vrouw naar zulke landen gaan, india, mexico, sommige plaatsen in turkije en zuid afrika, plaatsen met veel moslims, enz ja sorry die mensen leven daar in een andere wereld
dat is gewoon gezond verstand
Plaatsen met veel moslims, zoals Mexico, Zuid-Afrika en sommige plaatsen in Turkije. Precies.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:52 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ik voel sympathie, maar het is moeilijk
sowieso moet je niet als vrouw naar zulke landen gaan, india, mexico, sommige plaatsen in turkije en zuid afrika, plaatsen met veel moslims, enz ja sorry die mensen leven daar in een andere wereld
Masturbations post was dom, maar wat jij eruit extraheert in je moslimobsessie is wel heeul erg dom.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Plaatsen met veel moslims, zoals Mexico, Zuid-Afrika en sommige plaatsen in Turkije. Precies.
Dat is wat er letterlijk staatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Masturbations post was dom, maar wat jij eruit extraheert in je moslimobsessie is wel heeul erg dom.
Nee.quote:
Hoe kom je nou bij moslims? Is nog dommer dan degene op wie je reageert...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Plaatsen met veel moslims, zoals Mexico, Zuid-Afrika en sommige plaatsen in Turkije. Precies.
Ja ik snapte het de eerste keer ook wel, maar grappen en trollen op zijn irritante schrijfwijze.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:07 schreef El_Matador het volgende:
Parafrasering van Masturbation.'s post:
sowieso moet je niet met je kind naar zulke plekken gaan, casino, meubelboulevard, sommige plaatsen in de Bijlmer en Almere, plaatsen met veel junks, enz
Snap je het nu een beetje?
Dat staat toch in zijn post jonguh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kom je nou bij moslims? Is nog dommer dan degene op wie je reageert...
Of wil je graag dat hij zoiets zou typen? Ik wil het wel voor je doen, als je dat fijn vindt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik snapte het de eerste keer ook wel, maar grappen en trollen op zijn irritante schrijfwijze.
Er komen niet meer verkrachtingen voor dan gemiddeld volgens mij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef Disorder het volgende:
Curry en verkrachting. India's finest products.
Nee, je wil dat graag lezen. Maar dat maakt niet uit hoor, als jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doen. Je kan alleen niet verwachten dat anderen daar in mee gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat staat toch in zijn post jonguh.
Welnee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er komen niet meer verkrachtingen voor dan gemiddeld volgens mij.
Het was een grap. Al zie ik de humor niet, maar dat ligt vast aan mijn voorhuid.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, je wil dat graag lezen. Maar dat maakt niet uit hoor, als jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doen. Je kan alleen niet verwachten dat anderen daar in mee gaan.
Jij vraagt hoe ik bij moslims kom;quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, je wil dat graag lezen. Maar dat maakt niet uit hoor, als jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doen. Je kan alleen niet verwachten dat anderen daar in mee gaan.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:52 schreef .Masturbatron. het volgende:
...plaatsen met veel moslims...
Mag geen grappen over moslims en over je onreine piel makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een grap. Al zie ik de humor niet, maar dat ligt vast aan mijn voorhuid.
Dat was volgens mij een deel van de opsomming en niet een 'zoals' zoals jij beweerde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij vraagt hoe ik bij moslims kom;
[..]
Tuurlijk, Xapet. Droom lekker verder.quote:
Ik ben klaarwakker. India telt wel even iets meer inwoners dan het gemiddelde land hé.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk, Xapet. Droom lekker verder.
Ja, zegt dat iets over de relatieve aantallen (percentages, kansen op) verkrachtingen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ben klaarwakker. India telt wel even iets meer inwoners dan het gemiddelde land hé.
Ja, natuurlijk. Als we iedere maand een bericht horen over een verkrachting in India en een per jaar over Nederland, lijkt het wellicht alsof verkrachtingen in India vaker voorkomen, maar het tegendeel is dan waar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zegt dat iets over de relatieve aantallen (percentages, kansen op) verkrachtingen?
Dus het is de publicatie van de berichten dat de aantallen verkrachtingen weergeeft??quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Als we iedere maand een bericht horen over een verkrachting in India en een per jaar over Nederland, lijkt het wellicht alsof verkrachtingen in India vaker voorkomen, maar het tegendeel is dan waar.
Zou kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef Xa1pt het volgende:
Dat is de gedachtegang die jij volgt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus het is de publicatie van de berichten dat de aantallen verkrachtingen weergeeft??
Dat zal vast. Maar het is onzinnig om te stellen dat je als toerist in India meer risico loopt verkracht te worden o.i.d. omdat de aandacht hier ineens op ligt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zou kunnen kloppen.
Alleen hebben dergelijke groepsverkrachtingen, en al helemáál die waarbij toeriste's betrokken zijn, nog steeds een grote(re) nieuwswaarde.
Nee, juist niet. JIJ stelt dat "verkrachting in India niet vaker voorkomt".quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is de gedachtegang die jij volgt.
Nee, niet omdat de aandacht er "ineens" op ligt, maar omdat je inderdaad een verhoogd risico loopt, zeker als vrouw alleen. Dat maakt het nog niet "geen gezond verstand" om erheen te gaan, maar goed. Het gaat om risico-afwegingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zal vast. Maar het is onzinnig om te stellen dat je als toerist in India meer risico loopt verkracht te worden o.i.d. omdat de aandacht hier ineens op ligt.
Relatief gezien kan dat prima.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, juist niet. JIJ stelt dat "verkrachting in India niet vaker voorkomt".
Ik stel niet dat je onzin lult vanwege een paar nieuwsberichten, maar vanwege wat ik daar gehoord en gezien heb. Vrouwen worden niet serieus genomen man.
Betrouwbare cijfers zijn er trouwens niet. Niet gek, als je een politiebureau van binnen hebt gezien.
Denken dat er in Nederland net zoveel verkracht wordt als in India is de werkelijkheid volledig voorbij.
Ik doel natuurlijk op relatief, maar ik zie het al, je bent in een trollbui.quote:
Zolang je geen idee hebt of vrouwen in India relatief gezien vaker verkracht worden is het ook onzinnig om daar uitspraken over te doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niet omdat de aandacht er "ineens" op ligt, maar omdat je inderdaad een verhoogd risico loopt, zeker als vrouw alleen. Dat maakt het nog niet "geen gezond verstand" om erheen te gaan, maar goed. Het gaat om risico-afwegingen.
Dat zei ik niet. Ik zei dat er geen betrouwbare cijfers van zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang je geen idee hebt of vrouwen in India relatief gezien vaker verkracht worden is het ook onzinnig om daar uitspraken over te doen.
Ik dacht dat je wel wat meer hitte gewend was als Zuid-Amerikaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doel natuurlijk op relatief, maar ik zie het al, je bent in een trollbui.
Doei.
Nou nou zo erg is het ook weer niet hoor, het is niet zo dat daar aan de lopende band op elke hoek toeristen massaal worden verkracht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik zei dat er geen betrouwbare cijfers van zijn.
Het is zeker niet onzinnig, zeker niet als je die cultuur een beetje kent.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou nou zo erg is het ook weer niet hoor, het is niet zo dat daar aan de lopende band op elke hoek toeristen massaal worden verkracht.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:07 schreef .Masturbatron. het volgende:
gwn een vies en smerig land. mijden dus bekijken en hard wegrennen
Dank, heeft Xapet wat te lezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-ter-wereld.dhtml
Oh, ik zou er best eens naar toe willen hoor. Lijkt me een heel kleurrijk land waar veel te zien is. Natuurlijk minder mooie kanten, maar ook mooie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:07 schreef .Masturbatron. het volgende:
gwn een vies en smerig land. mijden dus
kijk ik ben helemaal weg van indiaanse architectuur, maar als ik een vrouw was zou ik er alleen naar toegaan met een stel mannen. waarom zou ik het risico nemen zoals vele vrouwen die solo naar india reizen? of welk ander vrouwen onvriendelijk land dan ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, ik zou er best eens naar toe willen hoor. Lijkt me een heel kleurrijk land waar veel te zien is. Natuurlijk minder mooie kanten, maar ook mooie.
En dat zijn dan alleen de gevallen die gemeld worden. Wel is het een land met een miljard inwoners. Maar als vrouw in een lage kaste ben je vaak de pineut.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik lees net dat er elke 22 minuten een vrouw wordt verkracht daar![]()
ivm met zuid afrika valt india wel mee ja, daar is het elke 4 minuten 0_0quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En dat zijn dan alleen de gevallen die gemeld worden. Wel is het een land met een miljard inwoners. Maar als vrouw in een lage kaste ben je vaak de pineut.
Want groepsverkrachtingen van 15 man zijn een normaal verschijnsel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou dat heb je hier ook een tijdje gehad hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want groepsverkrachtingen van 15 man zijn een normaal verschijnsel.
Ik heb zelf maar 2 steden gezien en dat was de Hel op Aarde. Mumbai is echt zo vreselijk, niet normaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef controlaltdelete het volgende:
India heeft zijn vieze kantjes zeker daar aan de Ganges maar zelfs daar valt wat voor te zeggen. Maar als je naar het verre noorden gaat bij de Himalaya krijg je weer een heel ander India te zien. India is een heel groot land met verschillende gezichten dus over één kam scheren is een beetje dom.
Ja, in de middeleeuwen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dat heb je hier ook een tijdje gehad hoor.
Ja, dat is ook echt wat ik schrijf. Maar relatief gezien wel ja, in Nederland komen ze ook 'regelmatig' voor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want groepsverkrachtingen van 15 man zijn een normaal verschijnsel.
Op basis van het bezoeken van twee steden in India kun je niet zeggen dat het hele land vreselijk is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar 2 steden gezien en dat was de Hel op Aarde. Mumbai is echt zo vreselijk, niet normaal.
Heb wel verhalen gehoord van anderen over andere delen die ongeveer hetzelfde zeiden als ik.
Het ergste zijn de mensen/cultuur. Volledig onbetrouwbaar (ze beschuldigen elkaar ook de hele tijd) en luisteren ho maar.
Een mislukt land.
Oh dan is het een eitje om er even een stuk of 5 op te zoeken van zaken die hier in Nederland speelden waarbij er 10+ mannen betrokken waren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt wat ik schrijf. Maar relatief gezien wel ja, in Nederland komen ze ook 'regelmatig' voor.
Nou nee hoor. Ik meen zelfs vorig jaar nog ergens met zijn allen een meisje verkracht in Zwolle als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, in de middeleeuwen.
Lijkt me toch niet dat we landen langs die meetlat gaan leggen, wel?
Als je alleen in de grote steden bent geweest snap ik de teleurstelling wel ja. Maar echt representatief voor de rest van het land is het zeker niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar 2 steden gezien en dat was de Hel op Aarde. Mumbai is echt zo vreselijk, niet normaal.
Heb wel verhalen gehoord van anderen over andere delen die ongeveer hetzelfde zeiden als ik.
Het ergste zijn de mensen/cultuur. Volledig onbetrouwbaar (ze beschuldigen elkaar ook de hele tijd) en luisteren ho maar.
Een mislukt land.
Dat gebeurt in India elke dag. Alleen door hun status van 87% schrijnende armoede en een grote kankerzooi in dat land, komt de politie dat al nooit te weten, laat staan wij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik meen zelfs vorig jaar nog ergens met zijn allen een meisje verkracht in Zwolle als ik me niet vergis?
Daar geloof ik dus niks van. Wat een wilde verhalen gaan hier op fok toch rond over Zweden, ik heb er familie wonen en die ervaren het toch heel anders daar!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef .Masturbatron. het volgende:
in zweden gebeurt het tegenwoordig nog vaker
Oh die ervaring heb ik zeker. Een keer mocht ik zelfs het land niet uit, je kan je mijn woede en afkeer nog erger voorstellen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als je interesse hebt in een totaal andere cultuur en veel dingen loslaat die hier wel normaal zijn denk ik dat je een ervaring voor het leven hebt.
nou ik moet toch zeggen dat er ineens veel verkrachtingen plaatsvinden in zweden sinds de immigratie is opgekriktquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van. Wat een wilde verhalen gaan hier op fok toch rond over Zweden, ik heb er familie wonen en die ervaren het toch heel anders daar!
Hier komen verkrachtingen ook elke dag voor hoor en in the US of A nog wel veel vaker, precies hetzelfde verhaal dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gebeurt in India elke dag. Alleen door hun status van 87% schrijnende armoede en een grote kankerzooi in dat land, komt de politie dat al nooit te weten, laat staan wij.
Huh? Dat is dan echt jouw eigen interpretatie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh die ervaring heb ik zeker. Een keer mocht ik zelfs het land niet uit, je kan je mijn woede en afkeer nog erger voorstellen.
Er klinkt trouwens een vilein toontje in je opmerking. Alsof ik me niet open zou stellen voor andere culturen.
Als je op Google zoekt naar groepsverkrachting Nederland kom je er zo een aantal tegen. Op rechtspraak ook wel als je recente voorbeelden zoekt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh dan is het een eitje om er even een stuk of 5 op te zoeken van zaken die hier in Nederland speelden waarbij er 10+ mannen betrokken waren.
Uiteraard. Zo is het.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
...precies hetzelfde verhaal dus.
Maar het is gewoon een feit dat de positie van vrouwen in India heel slecht is. Zeker in de lagere kasten. Er gebeuren daar dingen op zo'n grote schaal die hier en in de USA echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hier komen verkrachtingen ook elke dag voor hoor en in the US of A nog wel veel vaker, precies hetzelfde verhaal dus.
Klopt, maar hier en in de VS worden ze niet goedgepraat door een deel van de bevolking. Daarnaast zijn we hier en in de VS wel hygiënisch, wordt ons voedsel wel gecontroleerd op ernstige ziekmakers, zijn er technisch gezien gelijke kansen voor iedereen en hangt onze cultuur niet aan elkaar van mensonterende taferelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hier komen verkrachtingen ook elke dag voor hoor en in the US of A nog wel veel vaker, precies hetzelfde verhaal dus.
Ok.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Dat is dan echt jouw eigen interpretatie.![]()
Ik ken je verder niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik tel er in 2 jaar tijd welgeteld 1 in Nederland. Het staat je vrij om je claims overigens zelf te onderbouwen zoals gebruikelijk is in plaats van te roepen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je op Google zoekt naar groepsverkrachting Nederland kom je er zo een aantal tegen. Op rechtspraak ook wel als je recente voorbeelden zoekt.
Dat weet ik allemaal wel ben er zelfs een paar keer geweest. Maar het is niet zo dat je daar als westerse toerist op elke hoek verkracht gaat worden zoals men het nu laat klinken. En die mistanden met vrouwen zie je niet alleen in India maar dat heb je ook in Sri Lanka, Pakistan en zelfs Egypte.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een feit dat de positie van vrouwen in India heel slecht is. Zeker in de lagere kasten. Er gebeuren daar dingen op zo'n grote schaal die hier en in de USA echt niet gebeuren.
Lees je eens in of kijk die documentaire die ik in een post heb gezet, een gaat ook over de positie van vrouwen in India. Het is echt heel erg wat daar gebeurd.
Zélfs Egypte?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal wel ben er zelfs een paar keer geweest. Maar het is niet zo dat je daar als westerse toerist op elke hoek verkracht gaat worden zoals men het nu laat klinken. En die mistanden met vrouwen zie je niet alleen in India maar dat heb je ook in Sri Lanka, Pakistan en zelfs Egypte.
Believe it or not: in Egypte zijn de vrouwen het slechtse afquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zélfs Egypte?
Egypte benadert India in een totaal disrespect voor vrouwen...
Ehrmm, dat zegt hij toch ook?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Believe it or not: in Egypte zijn de vrouwen het slechtse af
Ach so dan geen verwijtquote:
Er zijn er wel meer te vinden, maar zit nu mobiel. Overigens kwam jij met een of andere vage kreet, dat ik zou beweren dat groepsverkrachtingen aan de orde van de dag zouden zijn ofzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik tel er in 2 jaar tijd welgeteld 1 in Nederland. Het staat je vrij om je claims overigens zelf te onderbouwen zoals gebruikelijk is in plaats van te roepen.
Je gebruikte het woord regelmatig:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer te vinden, maar zit nu mobiel. Overigens kwam jij met een of andere vage kreet, dat ik zou beweren dat groepsverkrachtingen aan de orde van de dag zouden zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt wat ik schrijf. Maar relatief gezien wel ja, in Nederland komen ze ook regelmatig voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |