Valt wel mee als je je voornamelijk in de grote steden begeeft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:40 schreef Dven het volgende:
En dat is knap in een land met ook zo veel natuurschoon, cultuur en vriendelijke mensen.
Nee dat snap ik ook niet. Verschrikkelijk land lijkt me datquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:09 schreef raptorix het volgende:
Ik snap uberhaupt de mensen niet die dit soort landen moeten bezoeken voor hun "plezier".
Amerikanenquote:
Ik heb er een gouden tijd gehad. Iets van 14 keer geweest maar ik zou er nu niet zo snel meer heengaan. Heb het een beetje gehad met die indiërs en de straf van die verkrachtingen moet dan maar zijn dat er minder toeristen komen. Er zijn trouwens zoveel andere landen het bezoeken waard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet. Verschrikkelijk land lijkt me dat
Het is een angstige gedachte om ergens ander heen te gaan dan die camping in Zeeland!quote:
Ik vind het nogal treurig dat mensen die zelf een paar landen bezocht hebben altijd een superieur gevoel kweken omtrent hun wereldwijsheid en in die hoogmoed denken dat de rest van de mensen die ze tegenkomen nooit iets van de wereld gezien heeft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is een angstige gedachte om ergens ander heen te gaan dan die camping in Zeeland!
Hebbu nie heurt? Doar in t buutnloan wort oe verkragt!
Het blijkt gezien de onkunde van de replies en het handjes wapperen als een klein kind.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen die zelf een paar landen bezocht hebben altijd een superieur gevoel kweken omtrent hun wereldwijsheid en in die hoogmoed denken dat de rest van de mensen die ze tegenkomen nooit iets van de wereld gezien heeft.
Kan wel wezen maar ik merk het altijd gelijk als ik met mensen te maken heb die wat van de wereld hebben gezien. Die zijn tòch anders. Veel meer relativerend over het algemeen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen die zelf een paar landen bezocht hebben altijd een superieur gevoel kweken omtrent hun wereldwijsheid en in die hoogmoed denken dat de rest van de mensen die ze tegenkomen nooit iets van de wereld gezien heeft.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die veel van India gezien heeft iets anders kan concluderen dan dat er verdomde veel mis is met het land. Zelfs in vergelijking met heel veel andere ontwikkelingslanden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar ik merk het altijd gelijk als ik met mensen te maken heb die wat van de wereld hebben gezien. Die zijn tòch anders. Veel meer relativerend over het algemeen.
Ja, want na Zeeland is India de enige logische stapquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is een angstige gedachte om ergens ander heen te gaan dan die camping in Zeeland!
Doe maar niet idd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, want na Zeeland is India de enige logische stap
Of juist de stap die je niet moet willen maken
Of je gaat naar India of je gaat naar een camping in Zeeland. Yeah right. Ik wil niet eens naar India, fucking veel ellende en de maatschappij daar is helemaal verrot. Er zijn zoveel mooie gebieden, waarom zou ik naar de toiletpot van de aarde willen gaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Individual het volgende:
[..]
Whaha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef hugecooll het volgende:
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Voor de echte avonturiers onder ons
Je bedoeld het open riool van de aarde natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of je gaat naar India of je gaat naar een camping in Zeeland. Yeah right. Ik wil niet eens naar India, fucking veel ellende en de maatschappij daar is helemaal verrot. Er zijn zoveel mooie gebieden, waarom zou ik naar de toiletpot van de aarde willen gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |