abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135528331
quote:
3s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef regiliopeace het volgende:
Ik vind het te makkelijk om die groepsverkrachters maar meteen te veroordelen. Misschien had die vrouw haar benen en/of armen wel ontbloot.
Ik heb nog de meeste moeite met de beroving.
Die groepsverkrachting is gewoon een democratisch besluit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:26:20 #102
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135528400
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er gold een negatief reisasdvies, nu gebeurt dat wel vaker, maar Mali is toch serious business, bovendien zijn er zat plekken in die regio waar je wel redelijk veilig kunt reizen, kortom ik vind het vooral kortzichtig.
Hij is ontvoerd uit een restaurant/hotel in Timboektoe, als ik 't begrepen heb, een plek die als relatief veilig voor toeristen bekend stond. Toch echt wel een geval van "de verkeerde plek op het verkeerde moment' vind ik, ookal ben ik het volledig met je eens dat je landen met een negatief reisadvies maar beter niet op je agenda kunt zetten (was dat overigens al het geval, in 2011?).

Een aantal jaar geleden zijn er ook twee Nederlandse toeristes in Alanya verkracht en vermoord, toch niet echt een plek waarvan je zou denken 'levensgevaarlijk!'. Shit happens... :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_135528513
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:24 schreef eight het volgende:

[..]

Ik heb nog de meeste moeite met de beroving.
Die groepsverkrachting is gewoon een democratisch besluit.
Dit ja.

In tegenstelling tot de gelegenheidsdemocratie Nederland is India wel een volwaardige democratie.
-
pi_135528526
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Hij is ontvoerd uit een restaurant/hotel in Timboektoe, als ik 't begrepen heb, een plek die als relatief veilig voor toeristen bekend stond. Toch echt wel een geval van "de verkeerde plek op het verkeerde moment' vind ik, ookal ben ik het volledig met je eens dat je landen met een negatief reisadvies maar beter niet op je agenda kunt zetten (was dat overigens al het geval, in 2011?).

Een aantal jaar geleden zijn er ook twee Nederlandse toeristes in Alanya verkracht en vermoord, toch niet echt een plek waarvan je zou denken 'levensgevaarlijk!'. Shit happens... :{
Tjah natuurlijk is het ook een deel pech en overal kun je wat overkomen, maar je ziet toch wel erg vaak dat dit soort mensen ontvoerd worden op plekken waar je je vanaf vraagt: is dat nou nodig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:34:47 #105
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_135528770
Wat een verschrikkelijk land :r. Ik heb ook werkelijk waar van iedereen die er geweest is gehoord dat het echt een verschrikkelijk goor land is. Toch zou ik er graag eens naartoe willen om er mijn eigen mening over te vormen, maar dan niet naar die grote open riolen. Ik vond Manilla al verschrikkelijk, dat is waarschijnlijk niks vergeleken bij de grote steden in India. Ik heb voor mijn studie een keer een paper geschreven over grondwatervervuiling in India, en kan een redelijk beeld vormen over hoe goor het land wel niet moet zijn.

Overigens zijn er mensen in dit topic met een grote air van arrogantie om zich heen. "Kijk mij eens bereisd zijn". Alsof je alleen een mening over India mag hebben als je bereisd bent. Ik ben naar heel wat landen geweest, zowel binnen als buiten Europa, maar van India word ik toch echt niet zo heel warm van binnen. Zoals al eerder gezegd: er zit VEEL meer tussen India en een camping in Zeeland.
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:49:56 #106
323439 HetKlusKonijn
pi_135540252
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Tjah natuurlijk is het ook een deel pech en overal kun je wat overkomen, maar je ziet toch wel erg vaak dat dit soort mensen ontvoerd worden op plekken waar je je vanaf vraagt: is dat nou nodig.
Ja, dat is natuurlijk wel waar.

Overigens zou ik India zeker niet zozeer vermijden vanwege de kans op verkrachting, maar veeleer vanwege de enorme stinkende, gore, ruftende bende die het daar grotendeels is, met zo'n 80% kans op een nasty darmbacterie (wat wil je hebben, een Shigella'tje of toch gewoon een smerige E.coli in je vreten?) en/of een lekkere hepatitis A. :X

Mijn vrienden waren bij terugkeer ook onmiddellijk genezen (ik bedoel, na een maandje of zes, eigenlijk :X ). Als ik het mij goed herinner was hun eerstvolgende vakantie een verblijf in een all-inclusive resort op Rhodos. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door HetKlusKonijn op 15-01-2014 21:56:10 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
  Eindredactie Games woensdag 15 januari 2014 @ 22:28:55 #107
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_135542301
Goh, er is een groepsverkrachting. Gisteren op Opsporing Verzocht zag ik ook dat ze daders zochten van verkrachting. Gaan we nu massaal Nederland mijden?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_135542412
quote:
4s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef donald_dick het volgende:
Goh, er is een groepsverkrachting. Gisteren op Opsporing Verzocht zag ik ook dat ze daders zochten van verkrachting. Gaan we nu massaal Nederland mijden?
Er zijn meerdere redenen genoemd om dat land te mijden, o.a.:

Only 46.9% of the 246.6 million households have lavatories while 49.8% defecate in the open.
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-17362837
-
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:32:51 #109
323439 HetKlusKonijn
pi_135542509
quote:
3s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Only 46.9% of the 246.6 million households have lavatories while 49.8% defecate in the open.
En dat is wat mij betreft verreweg de voornaamste reden, inderdaad. :X
pi_135543016
Handtastelijk of ook echt piemel er in? Dat snap ik nooit zo goed bij dit soort berichten.
  Eindredactie Games woensdag 15 januari 2014 @ 23:01:59 #111
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_135543823
quote:
3s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Gelukkig komen de meeste toeristen niet dorpjes waar ze nog geen wc's hebben. Als je lekker in de grote toeristensteden blijft, merk je daar weinig van.

Niet dat de rest van Azie zo'n goed rioolsysteem heeft als Europa :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 16 januari 2014 @ 08:30:22 #112
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_135550385
quote:
4s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef donald_dick het volgende:
Verder zijn India en Nederland natuurlijk helemaal gelijk.
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:25:24 #113
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_135560185
Update:
quote:
Police announced the arrest of two homeless men late on Wednesday who are suspected of taking part in the assault and robbery of the 51-year-old victim on Tuesday.

The arrested persons have been identified as Mahender alias Ganja, 25, and Mohammad Tahir alias Raja — both small-time criminals. The police recovered the woman’s iPod and a Nokia mobile phone worth Rs. 1,200 supposedly purchased by Ganja using her money. Her spectacle case and Rs. 1,000 cash was found on Raja.
quote:
A police officer associated with the investigation said the first breakthrough came after the woman identified two of the accused from the dossier of criminals that was shown to her. These criminals have earlier been arrested by the central district police for minor crimes.

“Both the arrested men are homeless and members of a local gang of robbers. They had earlier been arrested in cases of drug abuse, pick-pocketing and thefts. Their interrogation helped us in establishing the identity of the other accused, who are currently on the run,” the officer said.
bron

Afgaande op het profiel waren dit 'gewoon' Indiase bontkraagjes. Hiermee geef wil dus aangeven dat het dus geen "gewone/doen ze normaal nooit" jongens waren.
Het klopt dat het algemene opvattingen over de maatschappij daar flink aangepast dienen te worden over alle lagen van de bevolking. Maar het verschil in ontwikkeling bij bepaalde groepen in de samenleven daar is wel heel groot. Denk aan bepaalde achterstandswijken in NL, nou doe daar een factor 10+ erbij en je kan je voorstellen wat dit in India voorstelt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lone_Gunman op 16-01-2014 14:38:46 ]
"Go Ahead, Make My Day !!"
  Trouwste user 2022 donderdag 16 januari 2014 @ 20:39:06 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_135576935
De Deense toeriste die dinsdag werd verkracht in de Indiase hoofdstad Delhi is letterlijk ingestort op weg naar het vliegtuig dat haar naar Denemarken zou brengen. Mogelijk kwam dat doordat begeleiders van de Deense ambassade haar niet mochten begeleiden naar de gate, zegt de Indiase minister van Justitie.

Volgens hem weigerden veiligheidsofficials de consulaire begeleiders van de Deense touriste de toegang tot het gebied achter de douane. Daar zakte de vrouw gistermorgen in elkaar terwijl ze moederziel alleen richting de gate liep.

Blunder
Over de afloop van het incident zei de minister niets. Somnath Barthi kwam zelf onder vuur te liggen doordat hij per ongeluk de identiteit van het slachtoffer had vermeld in een persverklaring over de verkrachtingszaak. Die stuurde hij per mail naar de media. Enkele minuten later zette Barthi die fout naar eigen zeggen recht via twee rectificaties.

Toch blijft het een blunder van jewelste want het onthullen van de identiteit van slachtoffers van misdrijven is een strafbaar feit, zo merken Indiase media op.

Het Deense ministerie van Buitenlandse Zaken doet er intussen 'alles' aan om de 51-jarige vrouw te helpen en heeft hulp klaarstaan bij haar aankomst op de luchthaven van Kopenhagen, zo melden Deense media.

Vier verdachten vast
Volgens de Indiase politie zijn vier van de acht of negen verdachten opgepakt. Twee van hen worden nog verhoord, de andere twee zijn opgesloten in de cel.

Een van de arrestanten van de verkrachtingszaak, een 25-jarige man uit de deelstaat Uttar Pradesh, zou de leider zijn van de groep mannen. Hij was in het verleden betrokken bij twee moordzaken en klampte de Deense vrouw als eerste aan, zo meldt The Times of India.

De 'bendeleider' was in het bezit van de iPod met oordopjes van de touriste, 8000 Indiase rupees cashgeld (zo'n 95 euro) en een mobieltje dat hij waarschijnlijk kocht van de euro's die hij zijn slachtoffer afhandig maakte.

De tweede verdachte die vastzit, was in het bezit van de brillenkoker van de Deense vrouw en 1000 Rupees cash (zo'n 11 euro), vermoedelijk afkomstig van al dan niet omgewisseld geld van de toeriste.

'Zwervers en drugsverslaafden'
De verdachten behoren volgens de politie tot een groep zwervers en drugsverslaafden. Mannen die leven van zakkenrollerij en andere lichte vergrijpen. Ze opereren in de buurt van het Centraal Station in Delhi en verdelen de buit vaak in de binnentuin van de Railway Officers Club.

In die bewuste club vroeg de 51-jarige Deense dinsdagmiddag de weg naar hotel Amax Inn waar ze logeerde. In plaats van haar te helpen, stuurden aanwezigen haar naar eigen zeggen het tuintje in. Daar werd ze onder bedreiging van een mes beroofd en vervolgens drie uur lang verkracht. Drie van de mannen zouden haar zelfs tweemaal hebben gepenetreerd. De Deense identificeerde haar belagers later op het politiebureau aan de hand van foto's.

Derde westerse slachtoffer
De Deense was al de derde westerse vrouw binnen een week die in India het slachtoffer werd van verkrachting. Een 18-jarige Duitse toeriste overkwam dat vrijdagnacht in een slaapwagon van de West Coast Express. De dader, een rondttrekkende arbeider uit de deelstaat Bihar, lag in het bed boven de jonge vrouw en wierp zich op haar terwijl ze sliep.

'Uit vrees voor haar leven durfde de toeriste niet om hulp te roepen,' zo verklaarde de spoorwegpolitie tegenover het Duitse weekblad Der Spiegel. De verkrachter werd dinsdag gearresteerd.

Een 33-jarige Poolse vrouw werd vorige week verkracht door een taxichauffeur met wie ze van Mathura in het Noorden van India onderweg was naar de hoofdstad Delhi. Alvorens de taxichauffeur zich aan zijn klant vergreep, verdoofde hij haar. Het incident vond plaats voor de ogen van het 2-jarige dochtertje van de toeriste.

Alarmerende stijging
Het aantal verkrachtingen en gevallen van seksueel misbruik van vrouwen in India steeg vorig jaar alarmerend, zegt de politie. Ze kreeg in 2013 maar liefst 1559 aangiften van verkrachting binnen, een stijging van 129 procent ten op zichte van 2012 (680). Het aantal aangiften van seksueel misbruik bedroeg vorig jaar volgens haar 3347 tegenover 653 in 2012, een stijging van 412 procent.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135577082
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef tong80 het volgende:
-knip-

Tong, wanneer ga jij naar India.
Kan je kakken langs het treinstation

Trouwste user 2022 donderdag 16 januari 2014 @ 20:44:15 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_135577238
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Tong, wanneer ga jij naar India.
Kan je kakken langs het treinstation

:?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135578578
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Individual het volgende:
Wat ik me meer afvraag is waarom de media zo op India is gesprongen?
Goede vraag. Eenzelfde soort mediahetze jegens de VS zie ik nergens.

There is an average of 237,868 victims (age 12 or older) of rape and sexual assault each year.

Every 2 minutes, another American is sexually assaulted.

http://www.rainn.org/get-(...)cy-of-sexual-assault

Terwijl ik dit bericht typ is nog een Amerikaan slachtoffer geworden.
-
  Trouwste user 2022 donderdag 16 januari 2014 @ 21:25:14 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_135579544
quote:
11s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:08 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Goede vraag. Eenzelfde soort mediahetze jegens de VS zie ik nergens.

There is an average of 237,868 victims (age 12 or older) of rape and sexual assault each year.

Every 2 minutes, another American is sexually assaulted.

http://www.rainn.org/get-(...)cy-of-sexual-assault

Terwijl ik dit bericht typ is nog een Amerikaan slachtoffer geworden.
Genoeg berichten over en tegen de VS.

Meer zelfs dan over Kastensysteem in India.

Trouwste user 2022 donderdag 16 januari 2014 @ 21:40:56 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_135580603
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef Disorder het volgende:
Curry en verkrachting. India's finest products.
In India hebben ze weinig met Adam.

vrijdag 17 januari 2014 @ 08:38:40 #121
78918 SeLang
Black swans matter
pi_135592154
India is trouwens een typische vrouwenbestemming. Mannen gaan zeevissen in Thailand, vrouwen met pittig kort kapsel gaan spiritueel doen en volgen yoga cursussen in India.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_135592172
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:38 schreef SeLang het volgende:
India is trouwens een typische vrouwenbestemming. Mannen gaan zeevissen in Thailand, vrouwen met pittig kort kapsel gaan spiritueel doen en volgen yoga cursussen in India.
..en worden verkracht. En eten heet voedsel. Met curry.
pi_135592173
wat een smerig land, hoor ik ook van kennissen die er zijn geweest.
reside ze daar alleen? welke idiote vrouw gaat dan ook in haar uppie naar india? dan vraag je er gwn om
het is moeilijk voor mij om sympathie te voelen
pi_135592186
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:41 schreef .Masturbatron. het volgende:
het is moeilijk voor mij om sympathie te voelen
Met een vrouw die drie uur (!) lang is verkracht?

Zieke hond.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135592311
Tja, hoeveel toeristen zijn er elke dag in India, een paar miljoen? Er zullen er helaas wel elke dag wel een paar verkracht worden.
pi_135592318
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met een vrouw die drie uur (!) lang is verkracht?

Zieke hond.
ik voel sympathie, maar het is moeilijk
sowieso moet je niet als vrouw naar zulke landen gaan, india, mexico, sommige plaatsen in turkije en zuid afrika, plaatsen met veel moslims, enz ja sorry die mensen leven daar in een andere wereld
dat is gewoon gezond verstand

zelfs in een groepje vrouwen ben je machteloos
neem ALTIJD een mannelijke vriend of familielid mee als je dan toch gaat. hoe meer hoe beter
en niet een watje die dan vastgebonden gaat worden terwijl jullie verkracht worden
die mensen komen met een grote groepen op je af. ze gaat niet spelen en nemen geen risico, doe jij dat zelf dan ook niet door in je uppie naar zo'n land te gaan. misschien dat ze vroeger wat veiliger waren (mexico was veel veiliger vroeger) maar nu niet meer

met vriendelijke groet,
Gezond Verstand
pi_135592341
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:52 schreef .Masturbatron. het volgende:

sowieso moet je niet als vrouw naar zulke landen gaan, india, mexico, sommige plaatsen in turkije en zuid afrika, plaatsen met veel moslims, enz ja sorry die mensen leven daar in een andere wereld
dat is gewoon gezond verstand
:')

Nee.

Er zijn verhoogde risico's en het smerige vrouwonvriendelijke India hoort daar zeker bij (Mexico niet), maar de generalisaties die je hier uitkraamt, zijn gewoon onzin.

Groetjes uit "een andere wereld".
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_135592394
Haha, ja. "Gezond verstand". :')
pi_135592409
quote:

[..]

ik voel sympathie, maar het is moeilijk
Plaatsen met veel moslims, zoals Mexico, Zuid-Afrika en sommige plaatsen in Turkije. Precies.
pi_135592422
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:58 schreef Peunage het volgende:

[..]

Plaatsen met veel moslims, zoals Mexico, Zuid-Afrika en sommige plaatsen in Turkije. Precies.
Masturbations post was dom, maar wat jij eruit extraheert in je moslimobsessie is wel heeul erg dom. _O-

pi_135592504
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Masturbations post was dom, maar wat jij eruit extraheert in je moslimobsessie is wel heeul erg dom. _O-
Dat is wat er letterlijk staat :{w
pi_135592518
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is wat er letterlijk staat :{w
Nee. :|W

pi_135592550
Parafrasering van Masturbation.'s post:

sowieso moet je niet met je kind naar zulke plekken gaan, casino, meubelboulevard, sommige plaatsen in de Bijlmer en Almere, plaatsen met veel junks, enz

Snap je het nu een beetje?

pi_135592582
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:58 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoe kom je nou bij moslims? Is nog dommer dan degene op wie je reageert...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135592612
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:07 schreef El_Matador het volgende:
Parafrasering van Masturbation.'s post:

sowieso moet je niet met je kind naar zulke plekken gaan, casino, meubelboulevard, sommige plaatsen in de Bijlmer en Almere, plaatsen met veel junks, enz

Snap je het nu een beetje?
Ja ik snapte het de eerste keer ook wel, maar grappen en trollen op zijn irritante schrijfwijze.
pi_135592633
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoe kom je nou bij moslims? Is nog dommer dan degene op wie je reageert...
Dat staat toch in zijn post jonguh.
pi_135592634
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja ik snapte het de eerste keer ook wel, maar grappen en trollen op zijn irritante schrijfwijze.
Of wil je graag dat hij zoiets zou typen? Ik wil het wel voor je doen, als je dat fijn vindt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135592649
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef Disorder het volgende:
Curry en verkrachting. India's finest products.
Er komen niet meer verkrachtingen voor dan gemiddeld volgens mij.
pi_135592652
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:10 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat staat toch in zijn post jonguh.
Nee, je wil dat graag lezen. Maar dat maakt niet uit hoor, als jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doen. Je kan alleen niet verwachten dat anderen daar in mee gaan.
pi_135592690
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welnee. :|W

Ben jij de nieuwe woordvoerder van de Nationale Politie van Nederland ofzo?

pi_135592701
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, je wil dat graag lezen. Maar dat maakt niet uit hoor, als jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doen. Je kan alleen niet verwachten dat anderen daar in mee gaan.
Het was een grap. Al zie ik de humor niet, maar dat ligt vast aan mijn voorhuid.

pi_135592705
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij vraagt hoe ik bij moslims kom;
quote:
...plaatsen met veel moslims...
pi_135592730
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het was een grap. Al zie ik de humor niet, maar dat ligt vast aan mijn voorhuid.
Mag geen grappen over moslims en over je onreine piel maken :{w
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:13 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij vraagt hoe ik bij moslims kom;

[..]

Dat was volgens mij een deel van de opsomming en niet een 'zoals' zoals jij beweerde.
pi_135592804
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee.
Tuurlijk, Xapet. Droom lekker verder.

pi_135592826
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tuurlijk, Xapet. Droom lekker verder.
Ik ben klaarwakker. India telt wel even iets meer inwoners dan het gemiddelde land hé.
pi_135592856
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ben klaarwakker. India telt wel even iets meer inwoners dan het gemiddelde land hé.
Ja, zegt dat iets over de relatieve aantallen (percentages, kansen op) verkrachtingen?

pi_135593016
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, zegt dat iets over de relatieve aantallen (percentages, kansen op) verkrachtingen?
Ja, natuurlijk. Als we iedere maand een bericht horen over een verkrachting in India en een per jaar over Nederland, lijkt het wellicht alsof verkrachtingen in India vaker voorkomen, maar het tegendeel is dan waar.
pi_135593053
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Als we iedere maand een bericht horen over een verkrachting in India en een per jaar over Nederland, lijkt het wellicht alsof verkrachtingen in India vaker voorkomen, maar het tegendeel is dan waar.
Dus het is de publicatie van de berichten dat de aantallen verkrachtingen weergeeft?? :|W

vrijdag 17 januari 2014 @ 09:38:12 #150
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_135593197
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef Xa1pt het volgende:

Zou kunnen kloppen.
Alleen hebben dergelijke groepsverkrachtingen, en al helemáál die waarbij toeriste's betrokken zijn, nog steeds een grote(re) nieuwswaarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')