Dat is de gedachtegang die jij volgt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus het is de publicatie van de berichten dat de aantallen verkrachtingen weergeeft??
Dat zal vast. Maar het is onzinnig om te stellen dat je als toerist in India meer risico loopt verkracht te worden o.i.d. omdat de aandacht hier ineens op ligt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zou kunnen kloppen.
Alleen hebben dergelijke groepsverkrachtingen, en al helemáál die waarbij toeriste's betrokken zijn, nog steeds een grote(re) nieuwswaarde.
Nee, juist niet. JIJ stelt dat "verkrachting in India niet vaker voorkomt".quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is de gedachtegang die jij volgt.
Nee, niet omdat de aandacht er "ineens" op ligt, maar omdat je inderdaad een verhoogd risico loopt, zeker als vrouw alleen. Dat maakt het nog niet "geen gezond verstand" om erheen te gaan, maar goed. Het gaat om risico-afwegingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zal vast. Maar het is onzinnig om te stellen dat je als toerist in India meer risico loopt verkracht te worden o.i.d. omdat de aandacht hier ineens op ligt.
Relatief gezien kan dat prima.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, juist niet. JIJ stelt dat "verkrachting in India niet vaker voorkomt".
Ik stel niet dat je onzin lult vanwege een paar nieuwsberichten, maar vanwege wat ik daar gehoord en gezien heb. Vrouwen worden niet serieus genomen man.
Betrouwbare cijfers zijn er trouwens niet. Niet gek, als je een politiebureau van binnen hebt gezien.
Denken dat er in Nederland net zoveel verkracht wordt als in India is de werkelijkheid volledig voorbij.
Ik doel natuurlijk op relatief, maar ik zie het al, je bent in een trollbui.quote:
Zolang je geen idee hebt of vrouwen in India relatief gezien vaker verkracht worden is het ook onzinnig om daar uitspraken over te doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niet omdat de aandacht er "ineens" op ligt, maar omdat je inderdaad een verhoogd risico loopt, zeker als vrouw alleen. Dat maakt het nog niet "geen gezond verstand" om erheen te gaan, maar goed. Het gaat om risico-afwegingen.
Dat zei ik niet. Ik zei dat er geen betrouwbare cijfers van zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang je geen idee hebt of vrouwen in India relatief gezien vaker verkracht worden is het ook onzinnig om daar uitspraken over te doen.
Ik dacht dat je wel wat meer hitte gewend was als Zuid-Amerikaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doel natuurlijk op relatief, maar ik zie het al, je bent in een trollbui.
Doei.
Nou nou zo erg is het ook weer niet hoor, het is niet zo dat daar aan de lopende band op elke hoek toeristen massaal worden verkracht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik zei dat er geen betrouwbare cijfers van zijn.
Het is zeker niet onzinnig, zeker niet als je die cultuur een beetje kent.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou nou zo erg is het ook weer niet hoor, het is niet zo dat daar aan de lopende band op elke hoek toeristen massaal worden verkracht.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:07 schreef .Masturbatron. het volgende:
gwn een vies en smerig land. mijden dus bekijken en hard wegrennen
Dank, heeft Xapet wat te lezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-ter-wereld.dhtml
Oh, ik zou er best eens naar toe willen hoor. Lijkt me een heel kleurrijk land waar veel te zien is. Natuurlijk minder mooie kanten, maar ook mooie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:07 schreef .Masturbatron. het volgende:
gwn een vies en smerig land. mijden dus
kijk ik ben helemaal weg van indiaanse architectuur, maar als ik een vrouw was zou ik er alleen naar toegaan met een stel mannen. waarom zou ik het risico nemen zoals vele vrouwen die solo naar india reizen? of welk ander vrouwen onvriendelijk land dan ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, ik zou er best eens naar toe willen hoor. Lijkt me een heel kleurrijk land waar veel te zien is. Natuurlijk minder mooie kanten, maar ook mooie.
En dat zijn dan alleen de gevallen die gemeld worden. Wel is het een land met een miljard inwoners. Maar als vrouw in een lage kaste ben je vaak de pineut.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik lees net dat er elke 22 minuten een vrouw wordt verkracht daar![]()
ivm met zuid afrika valt india wel mee ja, daar is het elke 4 minuten 0_0quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En dat zijn dan alleen de gevallen die gemeld worden. Wel is het een land met een miljard inwoners. Maar als vrouw in een lage kaste ben je vaak de pineut.
Want groepsverkrachtingen van 15 man zijn een normaal verschijnsel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er komen niet meer verkrachtingen voor dan gemiddeld volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |