abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135593458
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus het is de publicatie van de berichten dat de aantallen verkrachtingen weergeeft?? :|W
Dat is de gedachtegang die jij volgt.
pi_135593492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:38 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Zou kunnen kloppen.
Alleen hebben dergelijke groepsverkrachtingen, en al helemáál die waarbij toeriste's betrokken zijn, nog steeds een grote(re) nieuwswaarde.
Dat zal vast. Maar het is onzinnig om te stellen dat je als toerist in India meer risico loopt verkracht te worden o.i.d. omdat de aandacht hier ineens op ligt.
pi_135593508
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is de gedachtegang die jij volgt.
Nee, juist niet. JIJ stelt dat "verkrachting in India niet vaker voorkomt".

Ik stel niet dat je onzin lult vanwege een paar nieuwsberichten, maar vanwege wat ik daar gehoord en gezien heb. Vrouwen worden niet serieus genomen man.

Betrouwbare cijfers zijn er trouwens niet. Niet gek, als je een politiebureau van binnen hebt gezien.

Denken dat er in Nederland net zoveel verkracht wordt als in India is de werkelijkheid volledig voorbij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135593528
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zal vast. Maar het is onzinnig om te stellen dat je als toerist in India meer risico loopt verkracht te worden o.i.d. omdat de aandacht hier ineens op ligt.
Nee, niet omdat de aandacht er "ineens" op ligt, maar omdat je inderdaad een verhoogd risico loopt, zeker als vrouw alleen. Dat maakt het nog niet "geen gezond verstand" om erheen te gaan, maar goed. Het gaat om risico-afwegingen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_135593601
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, juist niet. JIJ stelt dat "verkrachting in India niet vaker voorkomt".

Ik stel niet dat je onzin lult vanwege een paar nieuwsberichten, maar vanwege wat ik daar gehoord en gezien heb. Vrouwen worden niet serieus genomen man.

Betrouwbare cijfers zijn er trouwens niet. Niet gek, als je een politiebureau van binnen hebt gezien.

Denken dat er in Nederland net zoveel verkracht wordt als in India is de werkelijkheid volledig voorbij.
Relatief gezien kan dat prima.
pi_135593626
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Relatief gezien kan dat prima.
Ik doel natuurlijk op relatief, maar ik zie het al, je bent in een trollbui.

Doei.

pi_135593643
Denk dat Indiaanse vrouwen vele malen meer risico lopen op verkrachting.
Er is daar een mannenoverschot en er lopen veel gefrustreerde mannen rond. Maar denk wel dat je als toeriste als je een beetje oplet geen gevaar loopt. De buitenlandse toeristen die verkracht worden halen hier het nieuws en het is nu niet bepaald dagelijkse kost ofzo. Ondertussen reizen miljoenen toeristen zonder problemen door India.
pi_135593646
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, niet omdat de aandacht er "ineens" op ligt, maar omdat je inderdaad een verhoogd risico loopt, zeker als vrouw alleen. Dat maakt het nog niet "geen gezond verstand" om erheen te gaan, maar goed. Het gaat om risico-afwegingen.
Zolang je geen idee hebt of vrouwen in India relatief gezien vaker verkracht worden is het ook onzinnig om daar uitspraken over te doen.
pi_135593678
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zolang je geen idee hebt of vrouwen in India relatief gezien vaker verkracht worden is het ook onzinnig om daar uitspraken over te doen.
Dat zei ik niet. Ik zei dat er geen betrouwbare cijfers van zijn.

Het is zeker niet onzinnig, zeker niet als je die cultuur een beetje kent.

pi_135593685
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik doel natuurlijk op relatief, maar ik zie het al, je bent in een trollbui.

Doei.
Ik dacht dat je wel wat meer hitte gewend was als Zuid-Amerikaan.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:03:23 #161
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_135593933
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zei ik niet. Ik zei dat er geen betrouwbare cijfers van zijn.

Het is zeker niet onzinnig, zeker niet als je die cultuur een beetje kent.
Nou nou zo erg is het ook weer niet hoor, het is niet zo dat daar aan de lopende band op elke hoek toeristen massaal worden verkracht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_135593954
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou nou zo erg is het ook weer niet hoor, het is niet zo dat daar aan de lopende band op elke hoek toeristen massaal worden verkracht.
Dat zeg ik ook niet.

Ik benijd Indiase vrouwen, helemaal als ze uit lagere kastes komen, echter niet, zeg maar...

pi_135594041
gwn een vies en smerig land. mijden dus
pi_135594079
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:07 schreef .Masturbatron. het volgende:
gwn een vies en smerig land. mijden dus bekijken en hard wegrennen

pi_135594124
india is een mooi land, helaas van de mannen daar

lol mijn post hierboven
pi_135594175
quote:
Dank, heeft Xapet wat te lezen.

Het artikel stelt exact wat ik ook al zei:

Maar het gaat veel verder dan de kledingcodes. Een man is in dit land vol oude tradities domweg veel waardevoller dan een vrouw en dat begint al voor de geboorte. Indiërs hebben een sterke voorkeur voor zonen omdat je een dochter eerst jarenlang moet voeden en verzorgen, en daarna voor een forse bruidsschat moet sparen om haar te kunnen uithuwelijken. Vervolgens trekt ze bij de schoonouders in, waardoor je niets meer aan haar hebt.

pi_135594180
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:07 schreef .Masturbatron. het volgende:
gwn een vies en smerig land. mijden dus
Oh, ik zou er best eens naar toe willen hoor. Lijkt me een heel kleurrijk land waar veel te zien is. Natuurlijk minder mooie kanten, maar ook mooie.
pi_135594234
Vorig jaar was er een documentaire-serie over India van ik geloof de VPRO. Daar ging ook een aflevering over de positie van vrouwen.
Veel mooie beelden, maar ook echt treurige dingen.
pi_135594238
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, ik zou er best eens naar toe willen hoor. Lijkt me een heel kleurrijk land waar veel te zien is. Natuurlijk minder mooie kanten, maar ook mooie.
kijk ik ben helemaal weg van indiaanse architectuur, maar als ik een vrouw was zou ik er alleen naar toegaan met een stel mannen. waarom zou ik het risico nemen zoals vele vrouwen die solo naar india reizen? of welk ander vrouwen onvriendelijk land dan ook

ik lees net dat er daar elke 22 minuten een vrouw wordt verkracht :W

er is gwn te veel tuig daar
pi_135594322
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:14 schreef .Masturbatron. het volgende:

ik lees net dat er elke 22 minuten een vrouw wordt verkracht daar :W
En dat zijn dan alleen de gevallen die gemeld worden. Wel is het een land met een miljard inwoners. Maar als vrouw in een lage kaste ben je vaak de pineut.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:18:24 #173
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_135594351
India heeft zijn vieze kantjes zeker daar aan de Ganges maar zelfs daar valt wat voor te zeggen. Maar als je naar het verre noorden gaat bij de Himalaya krijg je weer een heel ander India te zien. India is een heel groot land met verschillende gezichten dus over één kam scheren is een beetje dom.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_135594371
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En dat zijn dan alleen de gevallen die gemeld worden. Wel is het een land met een miljard inwoners. Maar als vrouw in een lage kaste ben je vaak de pineut.
ivm met zuid afrika valt india wel mee ja, daar is het elke 4 minuten 0_0
pi_135594385
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er komen niet meer verkrachtingen voor dan gemiddeld volgens mij.
Want groepsverkrachtingen van 15 man zijn een normaal verschijnsel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')