Oh dan is het een eitje om er even een stuk of 5 op te zoeken van zaken die hier in Nederland speelden waarbij er 10+ mannen betrokken waren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt wat ik schrijf. Maar relatief gezien wel ja, in Nederland komen ze ook 'regelmatig' voor.
Nou nee hoor. Ik meen zelfs vorig jaar nog ergens met zijn allen een meisje verkracht in Zwolle als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, in de middeleeuwen.
Lijkt me toch niet dat we landen langs die meetlat gaan leggen, wel?
Als je alleen in de grote steden bent geweest snap ik de teleurstelling wel ja. Maar echt representatief voor de rest van het land is het zeker niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar 2 steden gezien en dat was de Hel op Aarde. Mumbai is echt zo vreselijk, niet normaal.
Heb wel verhalen gehoord van anderen over andere delen die ongeveer hetzelfde zeiden als ik.
Het ergste zijn de mensen/cultuur. Volledig onbetrouwbaar (ze beschuldigen elkaar ook de hele tijd) en luisteren ho maar.
Een mislukt land.
Dat gebeurt in India elke dag. Alleen door hun status van 87% schrijnende armoede en een grote kankerzooi in dat land, komt de politie dat al nooit te weten, laat staan wij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik meen zelfs vorig jaar nog ergens met zijn allen een meisje verkracht in Zwolle als ik me niet vergis?
Daar geloof ik dus niks van. Wat een wilde verhalen gaan hier op fok toch rond over Zweden, ik heb er familie wonen en die ervaren het toch heel anders daar!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef .Masturbatron. het volgende:
in zweden gebeurt het tegenwoordig nog vaker
Oh die ervaring heb ik zeker. Een keer mocht ik zelfs het land niet uit, je kan je mijn woede en afkeer nog erger voorstellen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als je interesse hebt in een totaal andere cultuur en veel dingen loslaat die hier wel normaal zijn denk ik dat je een ervaring voor het leven hebt.
nou ik moet toch zeggen dat er ineens veel verkrachtingen plaatsvinden in zweden sinds de immigratie is opgekriktquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van. Wat een wilde verhalen gaan hier op fok toch rond over Zweden, ik heb er familie wonen en die ervaren het toch heel anders daar!
Hier komen verkrachtingen ook elke dag voor hoor en in the US of A nog wel veel vaker, precies hetzelfde verhaal dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gebeurt in India elke dag. Alleen door hun status van 87% schrijnende armoede en een grote kankerzooi in dat land, komt de politie dat al nooit te weten, laat staan wij.
Huh? Dat is dan echt jouw eigen interpretatie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh die ervaring heb ik zeker. Een keer mocht ik zelfs het land niet uit, je kan je mijn woede en afkeer nog erger voorstellen.
Er klinkt trouwens een vilein toontje in je opmerking. Alsof ik me niet open zou stellen voor andere culturen.
Als je op Google zoekt naar groepsverkrachting Nederland kom je er zo een aantal tegen. Op rechtspraak ook wel als je recente voorbeelden zoekt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh dan is het een eitje om er even een stuk of 5 op te zoeken van zaken die hier in Nederland speelden waarbij er 10+ mannen betrokken waren.
Uiteraard. Zo is het.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
...precies hetzelfde verhaal dus.
Maar het is gewoon een feit dat de positie van vrouwen in India heel slecht is. Zeker in de lagere kasten. Er gebeuren daar dingen op zo'n grote schaal die hier en in de USA echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hier komen verkrachtingen ook elke dag voor hoor en in the US of A nog wel veel vaker, precies hetzelfde verhaal dus.
Klopt, maar hier en in de VS worden ze niet goedgepraat door een deel van de bevolking. Daarnaast zijn we hier en in de VS wel hygiënisch, wordt ons voedsel wel gecontroleerd op ernstige ziekmakers, zijn er technisch gezien gelijke kansen voor iedereen en hangt onze cultuur niet aan elkaar van mensonterende taferelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hier komen verkrachtingen ook elke dag voor hoor en in the US of A nog wel veel vaker, precies hetzelfde verhaal dus.
Ok.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Dat is dan echt jouw eigen interpretatie.![]()
Ik ken je verder niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik tel er in 2 jaar tijd welgeteld 1 in Nederland. Het staat je vrij om je claims overigens zelf te onderbouwen zoals gebruikelijk is in plaats van te roepen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je op Google zoekt naar groepsverkrachting Nederland kom je er zo een aantal tegen. Op rechtspraak ook wel als je recente voorbeelden zoekt.
Dat weet ik allemaal wel ben er zelfs een paar keer geweest. Maar het is niet zo dat je daar als westerse toerist op elke hoek verkracht gaat worden zoals men het nu laat klinken. En die mistanden met vrouwen zie je niet alleen in India maar dat heb je ook in Sri Lanka, Pakistan en zelfs Egypte.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een feit dat de positie van vrouwen in India heel slecht is. Zeker in de lagere kasten. Er gebeuren daar dingen op zo'n grote schaal die hier en in de USA echt niet gebeuren.
Lees je eens in of kijk die documentaire die ik in een post heb gezet, een gaat ook over de positie van vrouwen in India. Het is echt heel erg wat daar gebeurd.
Zélfs Egypte?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal wel ben er zelfs een paar keer geweest. Maar het is niet zo dat je daar als westerse toerist op elke hoek verkracht gaat worden zoals men het nu laat klinken. En die mistanden met vrouwen zie je niet alleen in India maar dat heb je ook in Sri Lanka, Pakistan en zelfs Egypte.
Believe it or not: in Egypte zijn de vrouwen het slechtse afquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zélfs Egypte?
Egypte benadert India in een totaal disrespect voor vrouwen...
Ehrmm, dat zegt hij toch ook?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Believe it or not: in Egypte zijn de vrouwen het slechtse af
Ach so dan geen verwijtquote:
Er zijn er wel meer te vinden, maar zit nu mobiel. Overigens kwam jij met een of andere vage kreet, dat ik zou beweren dat groepsverkrachtingen aan de orde van de dag zouden zijn ofzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik tel er in 2 jaar tijd welgeteld 1 in Nederland. Het staat je vrij om je claims overigens zelf te onderbouwen zoals gebruikelijk is in plaats van te roepen.
Je gebruikte het woord regelmatig:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer te vinden, maar zit nu mobiel. Overigens kwam jij met een of andere vage kreet, dat ik zou beweren dat groepsverkrachtingen aan de orde van de dag zouden zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt wat ik schrijf. Maar relatief gezien wel ja, in Nederland komen ze ook regelmatig voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |