SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist:
Xbox Live - Fok Forum - Social Club
? - ? - Olavius020
Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah
Chef1889 - Chef_M - Chef1889
Cryothic NL - Cryothic - cryothic
DaMook82 - DaMook - DaMook82
Drrrrrrugsbunny - Wiebeldak - FerryBB
EinschteinNL - einschtein - einschtein
Exentric90 - Exentric90 - Exentric90
Hairdo 2000 AD - OMG - Hairdo_2000_AD
hiddit - hiddit - hiddit
Honingraam - ProblemExcel - cowyers
I Leo Krupps I - LeoKrupps - Leokrupps90
ir0x0ryourb0x0r - Anus_Cocainus - Lordcocainus
Jessah - Jessah - Jessah88
JostiNSD - Kale - JostiNSD
Kaiman62 - liveevil - DosiNL
KamikazeKid33 - Kamikaas - KamikazeKid
lipinsky - house_is_a_feeling - lipinsky
Mandamo - Mandamo - Mandamo
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo
MetionedDCMJ - Sjonnie1990 - MentionedDCMJ
MR_Eenoog - Mr_Eenoog - Mr_Eenoog
Muchachooo - Muchachooo - Muchachooo
NL Bale I 11 I - Tassendief - hallon53658
Oksendel - Okz - Oksendel
Paterminator - Swindler - Paterminator
Pepe Pinzon - Abed - Pepe_Pinzon
Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81
Pinjowww - tralalala - pinjow88
R Tootall - Koopsie - Rtootall
ReclusiveBark34 - ZopittyBopBopBop - Daan_1402
RefIy - / - iDigitzz
Replica of Love - Desunoto - ReplicaofLove
Rickokun - RickoKun - Rickokun
RobvR - robvr - RobvR11
Roytheslayer83 - Royco1 - Roytheslayer
RuffRyder NL - MMGYMCMB - RuffRyder_NL
Saind - Saind - Sainda
SirJudge - Phaelanx_NL - SirJudge
SKILLsz0rs - Goldenrush - Skillsz0rs
Slein NL - Slein83 - Slein-NL
Sternae86takumi - HostiHawaii - HostiHawaii
Straighton89 - Mani89 - Straighton89
SuperMaggoTNL Sandermans SuperMaggoTNL
tEELzor - Rickk_ - Teelzor
The Vital - Shadeauw - xTheVital
Thizzlor - iGenyus - iGenyus
Tief Hoofd NL - Stink-ui - Techatak
Toek85 - Toekito - Toek85
volturnus - Vendris - volturnus86
Waggishbeef45 - Fok-now - mrdutchman
[ Bericht 8% gewijzigd door Cryothic op 15-01-2014 22:39:00 ]NIEUW: Foto's!
In je eentje is er sowieso geen reet aan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind dat hele online gebeuren een beetje tegenvallen.
Ik zie alleen maar mensen rondrijden , missies worden er nooit gedaan.
Af en toe een race (wat ik nou net niks aan vind).
Had er eerlijk gezegd meer van verwacht
IK heb geen vriendenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
In je eentje is er sowieso geen reet aan.
Gewoon met crew of vrienden in een party
Google Public DNS al gebruikt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij mij werkt het nog steeds niet. Zal wel met KPN te maken hebben.
Hoezo worden er nooit missies gedaan? Start een random missie en je zit in een lobby met een paar man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Enchanter het volgende:
Als ik het hier zo lees zijn er nog wel een paar mensen die online komen, maar ik eigenlijk niet meer. Wie weet binnenkort weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:21 schreef Muchachooo het volgende:
Ik heb me in ieder geval aangemeld voor de fok crewof is die uitgestorven?
Mijn Gold abo loopt tot 12 februari... denk niet dat ik heists mee ga maken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef Exentric90 het volgende:
Ik kom pas weer online als die heists eindelijk eens komen.
Ik heb em net verlengt, 13 maanden 40 euroquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mijn Gold abo loopt tot 12 februari... denk niet dat ik heists mee ga maken.
Tenzij de GamesWithGold in februari heel erg de moeite waard zijn. Dan verleng ik tegen die tijd wel weer.
Tja, heb er nu even het geld niet voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb em net verlengt, 13 maanden 40 euro
Racen vind ik tof, met en zonder crew members / Xbox Live vriendjes. Dus dat je daar niks aan vind, dat is jammer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Enchanter het volgende:
Ik doe juist vaak alleen maar racen. Het heet niet voor niets grand theft AUTO. Maar ik heb ook al genoeg potjes geraced waar jij ook mee deed en anderen van fok; Racerblade o.a. Eigen race tracks maken en die van elkaar racen is ook erg leuk. Maar ik heb de laatste tijd vaak de Lost crew aan staan omdat er bijna geen fokkers meer online waren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:53 schreef OMG het volgende:
Oh, omdat ik nog steeds van dat geglitchte geld heb, heb ik eens een Sandking XL zo ver mogelijk ge-upgrade (want 100% armor heb ik nog niet, bijvoorbeeld). Best leuk.
Ik heb nog even een Karin Rebel geprobeerd, maar die kom je bijna alleen als verroeste bak tegen, en de "clean" Karin Rebel kun je blijkbaar niet zo upgraden als die lelijke (al ben ik een niet verroeste nog niet tegengekomen).
Toen kwam ik iemand tegen waar mercenaries achteraan zaten. Eigenlijk wilde ik een gratis Bifta halen en die upgraden, maar toen heb ik de Mesa die ik op straat zag staan maar gepakt en ge-upgrade. Zet er best tof uit, maar ik heb niet het idee dat 'ie sneller is dan de Sandking. Dat ding wiebeltin ieder geval alle kanten op met die vering (zelfs op race suspension val ik bijna om als ik te hard door een bocht ga). Maar voorlopig hou ik hem wel even.
.
Ik heb al een invite gehad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:31 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees zijn er nog wel een paar mensen die online komen, maar ik eigenlijk niet meer. Wie weet binnenkort weer.
Je bent in ieder geval invited voor de crew. Wat is je Gamertag?
Ik doe wel meequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond zal ik de fok crew weer ff aanzetten. Kijken of ik nog wat fokkers tegen kom of kan inviten.
Ik ben er alleen pas rond 9 uur denk ik. Ik moet nog altijd naar de supermarkt (op de fiets) maar die kut regen wil maar niet stoppen. Om 7 uur zou het eindelijk even droog moeten zijn.quote:
ik vind het bestquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef Kamikaas het volgende:
Van wat is die Lost crew eigenlijk? Daar heb ik ook een invite van.
En Cryothic, ik stuur even een bericht met de up to date crewlist voor in de OP. Er zijn namelijk ook wat mensen weg.
Sommigen zeggen dat het is om de heists te implementerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef DaMook het volgende:
GTA Online gaat offline voor maximaal 24 uur.
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/201829358
Ben benieuwd of het geld dan weg is. Hoop dat de auto's die je ervan gekocht hebt wel blijven, ik heb namelijk voor de zekerheid 10 adders full options ingekocht.
Zie edit, daar hoop ik opquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat het is om de heists te implementeren
Tja, ik wil het iig nog een keer proberen voordat m'n gold verlooptquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie edit, daar hoop ik op.
Ondanks de 30 of 300 miljard of wat ik nu ook heb, ik vind missies leuk, wil er meer en m,inder vaak dezelfde, maar heists zou ik het allerliefst hebben.
De heists in de story mode waren het beste, ik hoop dat ze online nog beter wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik wil het iig nog een keer proberen voordat m'n gold verloopt
Je ziet het hier niet, maar het linkse rijtje is de nederlandse vlag met wimpelquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je ziet het hier niet, maar het linkse rijtje is de nederlandse vlag met wimpel. Rode, witte, blauwe, zwarte en een oranje
.
als ik inlog op socialclub staat er nog 1,2 miljoen... benieuwd wat er gebeurt als ik ingame inlogquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het lijkt erop dat Rockstar het gemodde geld heeft weggehaald, ik heb nu maar 400.000 ipv 2.000.000.000
Ik zie het staan op rockstar social club.quote:
Ow, ok... apart.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie het staan op rockstar social club.
Ingame heb ik nog niet gekeken.
Maar ik heb het ook gemeld bij rockstar.
Maar goed, ik heb t geld al dubbel en dwars uitgegeven
Het vriendverzoek aan A W E M Y G 0 D is verzonden. Het kan even duren voordat de wijzigingen van kracht worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
Counterfeit GTA$ is weggehaald inderdaad, ik had 636M en nu nog 300K, maar ik vind het niet erg. Alles wat je ooit gekocht heb mag je houden btw.
Net geschreven:
http://www.rockstargames.(...)online-cheaters.html
Trouwens, ik heb geen vrienden op XBL, op een lekkere Engelse chick en iemand van hier na, als iemand nog vrienden zoekt ofzo, mijn XBL = A W E M Y G 0 D
Dus met spaties en een nul.
Tof, ik kijk vanavond ff.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het vriendverzoek aan A W E M Y G 0 D is verzonden. Het kan even duren voordat de wijzigingen van kracht worden.
ik wilde het idd net zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
Counterfeit GTA$ is weggehaald inderdaad, ik had 636M en nu nog 300K, maar ik vind het niet erg. Alles wat je ooit gekocht heb mag je houden btw.
Net geschreven:
http://www.rockstargames.(...)online-cheaters.html
Trouwens, ik heb geen vrienden op XBL, op een lekkere Engelse chick en iemand van hier na, als iemand nog vrienden zoekt ofzo, mijn XBL = A W E M Y G 0 D
Dus met spaties en een nul.
quote:In recent weeks, a small number of Grand Theft Auto Online players sought to exploit the game by generating and distributing game-breaking amounts of in-game cash, disrupting the experience for other players.
We will continue to issue title updates on an ongoing basis to counter the negative impact this has had on gameplay, and as part of today’s maintenance period, we are removing the counterfeit GTA$ from the game's economy. Anyone who innocently received GTA$ as a result of these exploits but did not engage in cheating to acquire it will not face any further action - the funds will just be removed, and you'll be able to keep any items you currently own.
Those who actively engaged in cheating and exploiting the game in this manner will, however, be subject to in-game penalties at our discretion. This may include being placed in isolated cheater pools or banned from GTA Online altogether.
Zeker weten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel gelachen met wiebeldak vanavond
Dat is aangepast. Sinds de laatste patch kon je ze weer verkopen. Ik heb nu voor een goede 7 miljoen aan addersquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:33 schreef Cryothic het volgende:
Voor hen die speciaal voor de downtime nog een garage (of 2) vol Adders hebben gekocht...
[ afbeelding ]
Hij (en nog een aantal auto's) staan nu opeens gemerkt als niet te verkopen
(tenzij ze dit nooit aangepast hebben sinds de patch dat je ze opeens wel kon verkopen)
Valt wel mee, sommige missies (coveted) zijn snel simpel en goed betaald. Gewoon een uurtje spelen en je hebt 150k ofzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En toch is het een flikkerstreek. Het is al lastig om aan geld te komen, was blij dat ik eindelijk wat te besteden had.
En de races verdienen ook weer net zoals in het begin. Geld is echt niet zo zeldzaam meer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt wel mee, sommige missies (coveted) zijn snel simpel en goed betaald. Gewoon een uurtje spelen en je hebt 150k ofzo.
Het is geen flikkerstreek, het is cheaten tegen gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En toch is het een flikkerstreek. Het is al lastig om aan geld te komen, was blij dat ik eindelijk wat te besteden had.
had dat gisteren dan gedaan, ipv volgende keer, als je misschien tegen mensen raced die wel serieus racenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:33 schreef Wiebeldak het volgende:
De eerst volgende keer als ik online ga racen zet ik direct mijn destruction derby modus aan. MOFOs gisteren.
Dat had geen zin want dan zette ik mijzelf achterstevoren. Echt alles ging fout gisteren. 3x op rij allerlaatste in een race is mij nog nooit overkomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
had dat gisteren dan gedaan, ipv volgende keer, als je misschien tegen mensen raced die wel serieus racen
ik vind het nooit zo erg om laatste te worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat had geen zin want dan zette ik mijzelf achterstevoren. Echt alles ging fout gisteren. 3x op rij allerlaatste in een race is mij nog nooit overkomen.
Ik ook met een rage quitte want ik moest toch mijn bed inquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik vind het nooit zo erg om laatste te worden.
Maar dan moet het wel racend zijn. Niet beukend... dan ben ik snel weg.
Klopt. Het maximale wat ik nu weer binnengehaald heb met een race is 16.000quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Racerblade het volgende:
[..]
En de races verdienen ook weer net zoals in het begin. Geld is echt niet zo zeldzaam meer.
Ik heb gisteren alleen die nieuwe Gold game (Lara Croft) gedownload en geprobeert... en toen vond ik het wel weer bestquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ook met een rage quitte want ik moest toch mijn bed in
Das wel netjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Racerblade het volgende:
[..]
En de races verdienen ook weer net zoals in het begin. Geld is echt niet zo zeldzaam meer.
Serieus! Dat is wel mooi. Gewoon 2 minuutjes racen en ook al wordt je derde, alsnog 3300 oid binnenharken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Je kan alleen de auto's verkopen die je na die patch gekocht hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef DaMook het volgende:
Ik heb 240k mogen houden van rockstar en een vriend van mij 5k.
[..]
Dat is aangepast. Sinds de laatste patch kon je ze weer verkopen. Ik heb nu voor een goede 7 miljoen aan adders. Toch nog sneaky een beetje geld witgewassen gisteren
. Heeft die vriend van mij ook gedaan trouwens, die vond het wel een slim plan nadat ik het hem vertelde
.
Ik heb begrepen dat de Adder helemaal niet meer te verkopen is dus sommige mensen zitten nu met een garage vol met 10 addersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Je kan alleen de auto's verkopen die je na die patch gekocht hebt.
Zal echt belachelijk zijn, mensen die legit een adder hebben die kwijt willen zijn nu flink genaaid. Rockstar had dan meteen ook alle aankopen moeten terug draaien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de Adder helemaal niet meer te verkopen is dus sommige mensen zitten nu met een garage vol met 10 addersLekker!
De Adder is in mijn ogen de beste super car en ook mijn enige (o nee ik heb ook de Voltic voor de lol die niet voorruit komt) die ik echt nooit zal verkopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zal echt belachelijk zijn, mensen die legit een adder hebben die kwijt willen zijn nu flink genaaid. Rockstar had dan meteen ook alle aankopen moeten terug draaien.
Ja, maar DaMook zei dat het alsnog kon.. geloof ik. Ik weet dat het voor de downtime kon, en na de downtime kwam ik een screenshot tegen dat de adder niet te verkopen zou zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de Adder helemaal niet meer te verkopen is dus sommige mensen zitten nu met een garage vol met 10 addersLekker!
Ze hadden voor die supercars een limiet moeten instellen. Je mag 1 adder verkopen. Daarna pas weer als je een nieuwe gekocht hebt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zal echt belachelijk zijn, mensen die legit een adder hebben die kwijt willen zijn nu flink genaaid. Rockstar had dan meteen ook alle aankopen moeten terug draaien.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef Wiebeldak het volgende:
482 wins en 1017 races verloren. Volgens mij race ik te veel.
We hadden vroeg in de avond anders wel een leuk raceje op jouw smalle weggetjes baan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat had geen zin want dan zette ik mijzelf achterstevoren. Echt alles ging fout gisteren. 3x op rij allerlaatste in een race is mij nog nooit overkomen.
Ik dacht dat dat nog steeds was.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar goed, in het begin was dat ook niet zo. Toen waren auto's over de 50K niet te verkopen.
Dus het zou ook kunnen dat het oude info is op SocialClub.
Invited.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:31 schreef SerialVelocity het volgende:
Aangemeld voor de crew. XBL-SabreDarkness GTA-SabreDarkness
Dat ligt er aan... kon volgens mij vanaf 1.06 of 1.07quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef Racerblade het volgende:
[..]
We hadden vroeg in de avond anders wel een leuk raceje op jouw smalle weggetjes baan.
[..]
Ik dacht dat dat nog steeds was.Wel jammer, want nu heb ik een Vacca weg moeten gooien zonder compensatie.
1 water-race winnen, heb je Matte-Lime-Greenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Bezig met de stunt jumps nu, ik moet Lime Green hebben voor mijn Karin Sultan RS. Wanneer ik Lime Green heb vrij gespeeld dump ik wel even een picca van Sultan
Al mijn geld gaat op dit moment in dat ding en mijn Obey Tailgater.
tof!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:12 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited.
Binnenkort weer eens een echte crew sessie doen? Is altijd wel lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die Monroe is niet van mij; die is van Rodawa hier op het forum.
Heb je bij de tennisbaan van Vespucci Beach gekeken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:21 schreef VMSDKR het volgende:
Godver godver, ik zoek al een week naar een Tailgater. Golfclub, filmstudio's, huizen bij Chumash, renbaan, Observatory, Beach. Hij spawnt gewoon nergens.![]()
Dat is die parkeerplaats van 2 rijen op het strand toch? Die bedoelde ik met Beach. Haventje ook al gekeken maar ook steeds niks. Wel hele tijd dezelfde andere auto's.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Heb je bij de tennisbaan van Vespucci Beach gekeken?
Tsja, als je steeds van iedereen wint krijg je natuurlijk ook geen vrienden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
Nah, ik heb wel jaren Trackmania gespeeld maar verder niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:56 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Tsja, als je steeds van iedereen wint krijg je natuurlijk ook geen vrienden.![]()
Maar even serieus, ben je een simracer ofzo?
Ik heb er gisteren toch echt 9 verkocht die ik eergisteren gekocht en volledig getuned heb. Ik heb nu 6,5 miljoen op de bank staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Voltic is echt een super wagen, totdat ie erg beschadigd is, dan vliegt ie de lucht in bij elk hobbeltjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De Adder is in mijn ogen de beste super car en ook mijn enige (o nee ik heb ook de Voltic voor de lol die niet voorruit komt) die ik echt nooit zal verkopen.
Klopt want die vriend van mij heeft er een die die al langer heeft en die kan ie niet verkopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat ligt er aan... kon volgens mij vanaf 1.06 of 1.07
Maar het geldt alleen voor auto's die NA die patch gekocht zijn. Dus als je die Vacca daarvoor al had, had je hem alsnog niet kunnen verkopen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:21 schreef VMSDKR het volgende:
Godver godver, ik zoek al een week naar een Tailgater. Golfclub, filmstudio's, huizen bij Chumash, renbaan, Observatory, Beach. Hij spawnt gewoon nergens.![]()
Ik heb wel een Schafter gevonden trouwens, bazending. En gister een Sultan, ook leuk. Ik wil alleen nog een Tailgater.
Ik heb best leuke wagens denk ik:Tailgater heeft me uiteindelijk een uur gekost om te vinden, valt wel mee dus. Constant veranderen van sessies en bij de golfclub kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die Monroe is niet van mij; die is van Rodawa hier op het forum.
Dit is btw mijn baby
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
ik had mijne na lang zoeken en sessies wisselen bij de filmstudio (op die blauwe parkeerplaats).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tailgater heeft me uiteindelijk een uur gekost om te vinden, valt wel mee dus. Constant veranderen van sessies en bij de golfclub kijken.
...
Ik las op de officiële GTA-fora dat een gast steeds op en neer reed tussen de filmstudio's en de golfclub en dat hij na drie keer rijden al één gevonden had.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik had mijne na lang zoeken en sessies wisselen bij de filmstudio (op die blauwe parkeerplaats).
Vriend van me ook daar vandaan.
Heel lang de golfclub gestalked, nooit daar gevonden.
Ze verschijnen daar als jij (of iemand anders in de sessie) een sms krijgt van simeon dat ie op zoek is naar een tailgater. Vandaar het vele wisselen van sessies.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik las op de officiële GTA-fora dat een gast steeds op en neer reed tussen de filmstudio's en de golfclub en dat hij na drie keer rijden al één gevonden had.
Ik ben gisteren 35x op en neer gereden, niks gevonden.
Ah zo. Ik had namelijk ook al eens op het strand gestaan, achter de tennisbaan, en steeds sessie gewisseld totdat er eentje kwam, maar lukte ook niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ze verschijnen daar als jij (of iemand anders in de sessie) een sms krijgt van simeon dat ie op zoek is naar een tailgater. Vandaar het vele wisselen van sessies.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stop eerst even weer. Ik vond het tof om eens met jullie gespeeld te hebben, hoop dat ik vaker eens kan joinen.
Oh dat maakt niets uit. Gebeurd mij ook wel eens maar tijdens een race wil ik nog wel een te fanatiek reagerenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel jaren Trackmania gespeeld maar verder niet.
P.S. Pardon Drugsbunny, ik wilde weer achter je aansluiten maar was te vroeg. Leek net een PITmanoeuvre maar was niet zo bedoeld.
Ik dacht ook ff dat het gewoon een race bot was die op insaine stond oid.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:56 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Tsja, als je steeds van iedereen wint krijg je natuurlijk ook geen vrienden.![]()
Maar even serieus, ben je een simracer ofzo?
Mooi! Dan heb ik nog een hele offroad playlist voor je.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:05 schreef VMSDKR het volgende:
Naah, ik verloor ook wel een paar races. Op zand en water kan ik er over het algemeen niks van.
Ach, ik begon met daar level 2 met twee characters van 46 en 50. Het is niet alsof ik überhaupt iets nuttigs aan het doen was, dus de boxjes en levels zijn wel handig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:33 schreef Wiebeldak het volgende:
offtopic. Met Shoot many robots was ik een beetje te overpowered al maar daardoor regende het wel wapens
Bedankt voor het compliment dan maar, denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:33 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik dacht ook ff dat het gewoon een race bot was die op insaine stond oid.
ik heb je toegevoegd!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:44 schreef Rodawa het volgende:
Hallo hallo, ik ben hier voor het eerst. Via VMSDKR hoorde ik van dit topic. Ik heb sinds enkele maanden ook GTA V op de Xbox, klopt het dat jullie wel eens afspreken om samen te gaan gamen, missies doen etc? Ik zou dan wel eens willen joinen, lijkt me wel tof om met meerdere FOK!kers tegelijk te spelen. Mijn gamertag is 'Future Inbound', als iemand mij toe wil voegen mag dat gerust.
Een paar dagen terug heb ik met VMS nog wat parachutesprongen gedaan vanaf de achtbaan, helaas ben ik er wat minder goed in en eindig ik altijd met mijn snufferd op de grond, maar van hem wist ik nog wel een goede foto te schieten.
[ afbeelding ]
Ik heb je bericht ontvangen trouwens, maar om te communiceren gebruik ik altijd skype, mijn xbox-headset werkt heel slecht. Volgende keer nodigen we je ook gewoon uit als je er bent, we waren nu alleen wat aan het kloten in freemode.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik dacht ook ff dat het gewoon een race bot was die op insaine stond oid.![]()
offtopic. Met Shoot many robots was ik een beetje te overpowered al maar daardoor regende het wel wapens
Altijd leuk.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb je bericht ontvangen trouwens, maar om te communiceren gebruik ik altijd skype, mijn xbox-headset werkt heel slecht. Volgende keer nodigen we je ook gewoon uit als je er bent, we waren nu alleen wat aan het kloten in freemode.Van daken springen, strippers neuken, playboy mansion-feesten verstieren. Dagelijkse routine, je kent het wel.
Dat is dan bij mij ook een keer gebeurd. Dubsta was impounded, dus ik erheen en 250 neerlappen. Viel me niet op totdat ik het terrein betrad, m'n dubsta stond er niet terwijl hij echt wel op m'n minimap stond. Gedisconnect en op nieuw gestart. Toen stond ie er wel gewoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Even serieus. Mijn auto staat bij de inpound dus ik zoeken want hij stond wel op de map aangegeven op de inpound maar ik zag hem nergens staan. Dit verklaarde een hoop:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:38 schreef OMG het volgende:
Wat gaaf. Die van MarkoAlmelo is natuurlijk gewoon een boomadder.
ik was gisteravond met een paar totaal onbekenden met terreinwagens aan het klooien rond mount chilliad, dolle pret, beetje kijken of je ergens tegen op kon rijden enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso, komt er iemand in de buurt dan ga ik schieten/knallen.
Ik zou t zelfde doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was gisteravond met een paar totaal onbekenden met terreinwagens aan het klooien rond mount chilliad, dolle pret, beetje kijken of je ergens tegen op kon rijden enzo
komen er ineens een paar gasten met helikwapters over die ons allemaal naar de tering schoten
Ik gedraag mij ook altijd netjes tegenover anderen. Maar als ik iemand op mij af zie komen in een sessie pak ik wel altijd eerst mijn wapen om vervolgens op die genen te richten. Richt hij niet, dan schiet ik ook niet, denk ik dat hij wel gaat schieten, is hij dood voordat hij kan schieten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef DaMook het volgende:
Ik niet, maar als ze op me schieten ga ik terug schieten, meestal win ik of ga ik er vandoor.
Er schijnen trouwens alweer nieuwe money glitches te zijn.
Ik doe meequote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik gedraag mij ook altijd netjes tegenover anderen. Maar als ik iemand op mij af zie komen in een sessie pak ik wel altijd eerst mijn wapen om vervolgens op die genen te richten. Richt hij niet, dan schiet ik ook niet, denk ik dat hij wel gaat schieten, is hij dood voordat hij kan schieten.
Vanavond weer online! RACEN! Ik heb weer wat nieuwe races gekweekt uiteraard en een mooie playlist gemaakt van 10 races, zo goed als allemaal races van anderen en 1 rockstar verified; Driftkings want dat blijf ik een erg goede race vinden.
Racerblade jou figure of 16 rijd ik regelmatig met anderen en iedereen vind dat een fijne baan. Gisteren met de volle 8 man gereden en dan pas is die baan op zijn best. Vol op botsingen op die kruising!
Vlieg je daar nog steeds tegen de onderkant van de snelweg aan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:30 schreef Wiebeldak het volgende:
http://socialclub.rocksta(...)49bsYyC0meJ1HfOL09Zg
Dit is trouwens ook een fijne van iemand die ik ken. Een jumps jumps jumps maar dan flink wat lastiger.
Jep maar ik ben erachter dat je er precies tussendoor kan springen als je niet te snel of langzaam gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:45 schreef OMG het volgende:
[..]
Vlieg je daar nog steeds tegen de onderkant van de snelweg aan?.
Ja maar nu pas. Ben echt net online maar er is echt niemand. Heb een avondje voetbal gekeken maar Feyenoord.... man man man.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nog mensen die vanavond gta spelen?
wat is je xbox account?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in het verkeerde topic heb gepost. Ook een deel 12 voor Xbox..vreemd.
Anyway, ik heb een request gestuurd voor de crew
Invited.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in het verkeerde topic heb gepost. Ook een deel 12 voor Xbox..vreemd.
Anyway, ik heb een request gestuurd voor de crew
quote:
Oh ja, da's ook wel handigquote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited.
En inderdaad, wat is Gamertag?
Daar zou ik blij mee zijn want het is een niet al te beste auto als je hem vol opgevoerd hebt. Echt een enorme drifter.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:57 schreef laucas het volgende:
De Karin Futo blijft maar verdwijnen uit mijn garage
Dat is ook het leukequote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daar zou ik blij mee zijn want het is een niet al te beste auto als je hem vol opgevoerd hebt. Echt een enorme drifter.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, da's ook wel handig
Marjon25
en nu op naar de level 1000.quote:
Hmm kan niks beloven. Denk het niet. Sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
en nu op naar de level 1000.
Straks nog online? Waarschijnlijk ben ik er rond een uur of 9.
Ik sta in de OP.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef VMSDKR het volgende:
Wie is wie nu allemaal hier? Kan iedereen z'n XBL eens posten?
Nouja, da's niet zo erg. Dat gebeurt nou eenmaal op krappe tracks.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik sta in de OP.
Sorry van een aantal botsingen van vanavond trouwens..
Ah, jij bent die vechtersbaas. Ik gaf jou per ongeluk één duwtje op dat havencircuit tussen de containers, de twee bochten erna kreeg ik er verdomme ook twee terug.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik sta in de OP.
Sorry van een aantal botsingen van vanavond trouwens..
Echt? Ik probeer het botsen met crewmembers / Fok!kers tot een minimum te houden. Ik had die avond een paar stomme fouten, waarmee ik dan denk ik jou ook heb meegenomen. Zoals lekker hard door wat bochten op die haven track, maar als je dan net even iemand aantikt, dan ga je allebei. Ik heb in ieder geval sorry gezegd, maar je zat niet in de party!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, jij bent die vechtersbaas. Ik gaf jou per ongeluk één duwtje op dat havencircuit tussen de containers, de twee bochten erna kreeg ik er verdomme ook twee terug.
Hahaha ja, ik dacht het ook wel, later was alles clean. Op dat moment leek het even opzettelijk, maar dat zal andersom ook wel eens het geval zijn, want ik maak zelf ook vaak genoeg rare fouten.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:25 schreef OMG het volgende:
[..]
Echt? Ik probeer het botsen met crewmembers / Fok!kers tot een minimum te houden. Ik had die avond een paar stomme fouten, waarmee ik dan denk ik jou ook heb meegenomen. Zoals lekker hard door wat bochten op die haven track, maar als je dan net even iemand aantikt, dan ga je allebei. Ik heb in ieder geval sorry gezegd, maar je zat niet in de party!.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Die vechtersbaas was ik denk ik
Ik race ook altijd erg netjes maar als ik dan een paar keer per race achterstevoren wordt gezet dan verlies ik mijn "cool" wel eensPlus dat ik behoorlijk wat gezopen had en fucking stoned was tegelijkertijd
Maar tof was het zeker met zoveel man.
Of het was Marsu de agressieve Belg. Die ramt er zo nu en dan nog wel eens 1.
Het is wel frustrerend als je zonder reden ineens omgeduwd wordt op een recht stuk, voor de rest is het niet zo erg vind ik. Jij rijdt ook vaak wel op het randje, maar clean. Dat is nice.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Die vechtersbaas was ik denk ik
Ik race ook altijd erg netjes maar als ik dan een paar keer per race achterstevoren wordt gezet dan verlies ik mijn "cool" wel eensPlus dat ik behoorlijk wat gezopen had en fucking stoned was tegelijkertijd
Maar tof was het zeker met zoveel man.
Of het was Marsu de agressieve Belg. Die ramt er zo nu en dan nog wel eens 1.
Wij hebben sowieso wel vaker erg toffe races waar het echt om en om positie pakken is terwijl VMSDKR weer eens vooraan rijd.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is wel frustrerend als je zonder reden ineens omgeduwd wordt op een recht stuk, voor de rest is het niet zo erg vind ik. Jij rijdt ook vaak wel op het randje, maar clean. Dat is nice.
Is goed, wellicht kom ik ook nog even, maar ik kan niks beloven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso wel vaker erg toffe races waar het echt om en om positie pakken is terwijl VMSDKR weer eens vooraan rijd.
Vanavond ben ik ook nog wel online maar eerst Feyenoord kijken maar die wedstrijd begint al om kwart voor 7.
Haha nee bij mij nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef tralalala het volgende:
MarkoAlmelo, was bij jou de boel ook stuk? Ik kon niet meer schieten, niet meer remmen en opeens zat ik in een andere auto.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso wel vaker erg toffe races waar het echt om en om positie pakken is terwijl VMSDKR weer eens vooraan rijd.
Vanavond ben ik ook nog wel online maar eerst Feyenoord kijken maar die wedstrijd begint al om kwart voor 7.
Cheetah jongens, jullie rijden geen Cheetah.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is goed, wellicht kom ik ook nog even, maar ik kan niks beloven.
En ja, VMS wint te vaak, damn.Zelfs als die lummel twee keer crasht en ik rij foutloos haalt hij me nog in.
Ik heb het geld er voor dus misschien toch maar eens een 2e supercar kopen dan. Net als de sports klasse waar ik een auto heb voor snelle banen en 1 voor banen met veel scherpe bochten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Cheetah jongens, jullie rijden geen Cheetah. [ afbeelding ]
Ik kom straks ook wel.
Sultan en Sentinel XS toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb het geld er voor dus misschien toch maar eens een 2e supercar kopen dan. Net als de sports klasse waar ik een auto heb voor snelle banen en 1 voor banen met veel scherpe bochten.
De Sultan en de Schyster Fusilade. De Sentinel XS heb ik ook maar dat is een coupe.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sultan en Sentinel XS toch?
Ik gebruik altijd mijn Comet. Maar in die track door downtown die jij gisteren twee keer won spint hij veel te snel.
Oh ja, Fusilade.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De Sultan en de Schyster Fusilade. De Sentinel XS heb ik ook maar dat is een coupe.
Helemaal mee eens. Jij moet trouwens ook wat meer banen maken want diegenen die jij hebt gemaakt zijn ook fijn om te rijden, alleen dat zijn er maar heel weinig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef OMG het volgende:
Ik begin steeds een zuurdere ouwe lul te worden met het voten op custom tracks. Tracks van en verzamelt door Wiebeldak (en andere Fok!kers en dergelijke) zijn goed te doen, maar gisteravond viel ik van de ene in de andere ongeinspireerde highway race die of oersaai was, of enorm debiele hindernissen had.
Niks mis met racen op de snelweg, maar zet dan niet je checkpoints 10 kilometer uit elkaar. Ik denk dat ik 1 duimpje omhoog heb gegeven, de rest of niet op gestemd, of een duimpje omlaag. Helemaal met 1 kerel die maar bleef zeggen dat iedereen z'n race moest bookmarken en moest racen met anderen, want dan zou 'ie 'em Rockstar Verified kunnen krijgen. Was het nog eens enorm kut ook, 8 minuten lang over de snelweg denderen zonder verkeer, en slecht geplaatste checkpoints..
Overigens heb ik nu een opgevoerde Bifta.. M'n Phoenix reed ik niet mee, en da's een muscle car waarbij het lijkt alsof je altijd door de regen rijd, ook al is 't droog.
Dat is echt heel relaxed. Want soms nemen wij ff een pauze of doen we even iets anders en dat kan je dan niet ff snel zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ja hallo, ik heb een headset besteld jongens. Binnenkort kan ik dus zelfs iets terugzeggen.
Geen idee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:05 schreef laucas het volgende:
Hoe join je eigenlijk een random playlist?
Zie alleen van die Rockstar playlists..
Alright.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben nog nooit een playlist van iemand anders gejoined (die ik niet ken) omdat ik dat niet vertrouw. Daar zitten soms echt gare races of ineens achterlijke teamdeathmatches tussen. Ik maak mijn playlists zelf en probeer dan zoveel mogelijk mensen te verzamelen om mee te doen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ja hallo, ik heb een headset besteld jongens. Binnenkort kan ik dus zelfs iets terugzeggen.
Ik speel met een temporary karakter.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
Servers zijn down eh? Jammer, want ik had al iets van 90K verdiend met die races.
Ik plugde m'n basic-mic even in trouwens, maar die is dus kapot want niemand hoort me. Iemand nog tips voor een goede?
Ja hoorde ik indd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik speel met een tamporary karakter.
Ben inmiddels ook een cheater en de temporary characters laden niet meer. Top.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja hoorde ik indd.
Ik kreeg zelfs een 'You have been classed as a cheater'-melding voordat hij naar Singleplayer switchte. Ik zie op het GTAForum dat er heel veel gasten zijn die dat hebben dus ik ga er vanuit dat dat wel goedkomt haha.
Deze gekocht trouwens:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)60/1004004012111707/
hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:41 schreef Racerblade het volgende:
Al die Fok!kers die me proberen te rammen...![]()
[ afbeelding ]
Haha geweldig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:41 schreef Racerblade het volgende:
Al die Fok!kers die me proberen te rammen...![]()
[ afbeelding ]
Dat was echt een bende ja letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha![]()
ik heb me kapot gelachen gister, wat een bende
Zit gewoon een apparaatje tussen mijn pc en Xbox360 die alles opneemt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha geweldig.
Die gele auto is van Marsu, die sprong bij mij ook al eens op mijn dak. Hier scheelt het ook niet veel. Hoe heb je dat eigenlijk opgenomen? Zo kun je wel meer bizarre momenten vastleggen denk ik.
Ik ben er vanavond wel, denk ik. Zometeen eerst nog wat boodschappen doen. En anders van het weekend in ieder geval.quote:
Een uur of 8 (Nederlandse tijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond wel, denk ik. Zometeen eerst nog wat boodschappen doen. En anders van het weekend in ieder geval.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:56 schreef Racerblade het volgende:
Youtube maakt er wel een kutkwaliteit van.
Die zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:56 schreef Racerblade het volgende:
Youtube maakt er wel een kutkwaliteit van.
Namen, namen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond sla ik denk ik over. Ga wel Borderlands doen ofzo. Of als bepaalde mensen er weer zijn moet ik eerst ergens valium bestellen. Ik was denk ik voor het eerst echt kwaad. Wat een mongolen. Als je wil rammen ga dan ergens anders racen want het verschil tussen iemand per ongeluk een zetje geven en iemand expres telkens achterstevoren zetten valt behoorlijk op.
En daarna werd ik zelf beschuldigd van het expres achterstevoren zetten van iemand wat juist totaal onterecht is. Als iemand met 30km/u half glijdend door een bocht gaat terwijl je door diezelfde bocht makkelijk 120km/u kan moet je niet zeiken als iemand door je heen rijd.
Volgens mij zijn de Fok-gamers over het algemeen wel lief.quote:
Ik heb al meer dan 10 karakters maar dan nog zou ik er zo weer 1 makenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Fok-gamers over het algemeen wel lief.
Zin om trouwens even een game met nieuwe characters te maken in Borderlands, Wiebeldak?
hey cheaterquote:Op zondag 16 februari 2014 02:19 schreef VMSDKR het volgende:
Grotti Carbonizzare
SPEED 8.5
BRAKE 2.7
ACCELERATION 8.8
HANDLING 7.2
AVERAGE 6.8
PFISTER COMET
SPEED 8.2
BRAKE 2.7
ACCELERATION 8.5
HANDLING 7.5
AVERAGE 6.825
https://docs.google.com/s(...)0VnVtRnc&hl=en&gid=1
Wat hier dus eigenlijk staat, Marsu, jankhomo dat je er bent, is dat jouw Carbonizarre weliswaar meer speed en acceleratievermogen heeft, maar dat mijn Pfister beter handled. Tel daarbij op dat ik eerst Plomps slipstream had en ik toen meteen die van jou kon pakken en je zo voorbij kon vliegen.
Het feit dat ik uitloop op rechte stukken betekent alleen maar dat ik beter stuur dan jij, ik dus met meer snelheid door de bochten kom en dus sneller weer weg ben en dat jij dus beter je best moet doen.
Uiteindelijk is 'kankercheater' natuurlijk het ultieme compliment maar je bent echt retarded als je denkt dat ik speedcheats oid heb.
Mijn Comet neukt jouw Carbonizarre gewoon hard.
Oefen meer, of STFU en ga The Sims spelen.
Jammer, alles voor niks.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hey cheater, marsu zit niet op fok
Verrek, ik ook. Die gozer waar eXo Infinite het geloof ik niet echt mee kon vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef Wiebeldak het volgende:
Krijg net een bericht van iemand op de xbox die gisteren mee deed met racen die even benadrukt dat ik altijd netjes rij.
"Was great racing on GTA yesterday, clean and fun! Hope to race more soon =)"
Grappigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:57 schreef OMG het volgende:
[..]
Verrek, ik ook. Die gozer waar eXo Infinite het geloof ik niet echt mee kon vinden..
Zondag speel ik denk ik weerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
Zo, ik heb m'n Comet (die zgn. cheater) verkocht en een Banshee gekocht. Eens zien hoe die presteert. Speelt er vanavond nog iemand?
Ik ben nu online.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
Zo, ik heb m'n Comet (die zgn. cheater) verkocht en een Banshee gekocht. Eens zien hoe die presteert. Speelt er vanavond nog iemand?
Dit keer wel een man?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren voor de grap een nieuw karakter gestart en alweer level 6 in een uurtje tijd ongeveer. Wat wel erg handig is dat ik meteen bijna een miljoen had omdat dat dus gewoon gedeeld wordt met je andere karakters.
Ook dat jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit keer wel een man? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kwam van de week iemand tegen waar ik wel erg om moest lachen. Ik joinde als level 7 een missie en kwam bij een level 5 en level 4 in de missie. 1 daarvan was een wijffie die voor het eerste online speelde. Daar zat ik dus bij in de auto.
Zij zegt (wel in het engels dan) Ik kan niet zo goed rijden. Dus ik zeg dat maakt niet uit het gaat toch goed zo. We reden een stuk op de snelweg, iets wat al uren duurde want zij slingerde als een malloot. Daar bij de afrit ging ze wachten voor een stoplicht die op rood stond![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg je hoeft niet te wachten hoor er is geen politie of zo die je achteraan komt haha.
Vanavond online? Ik wel iig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:38 schreef VMSDKR het volgende:
Nieuwe bezigheid gevonden; Naar de haven rijden, vrachtwagen met oplegger stelen en terugrijden naar de stad.
Dan off the radar en iedereen bij LSC doodrijden.
Goede lulz over de headset.
Bij mij doet die het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef Wiebeldak het volgende:
Rockstar social club kan ik trouwens niet meer inloggen door een error? Andere ook last van?
Ik heb geen problemenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef Wiebeldak het volgende:
Rockstar social club kan ik trouwens niet meer inloggen door een error? Andere ook last van?
Ja klopt. Ik wilde een race starten schreeuwt Marsu ineens de slipstream staat uit! De wat?!?!quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:09 schreef OMG het volgende:
Wat is dit nou? Blijkbaar kun je nu met racen de slipstream uitzetten. Wat ontzettend suf.
Zat net in een potje Jumps Jumps Jumps. Catchup aan, slipstream uit. Wel gewonnen met m'n nieuwe Turismo R (en dat ding kostte ook meteen 800,000 met alle upgrades erbij).
Hm geen idee hoe dat werkt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
I heb alle gang attacks gedaan, maar ik krijg verder niks?
Tnx!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:53 schreef OMG het volgende:
Vandaar. Ik vond het al vreemd dat je niet meer op de gekste uren online was.. Gefeliciteerd met werk trouwens.
.
Waarvoor heb je nog geld nodig dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx!
Haha nee. Half 7 uit bed nu iedere dag. Maar dat ga ik van het weekend wel weer inhalen. Ik ga dan ook even wat geld bij elkaar glitchen omdat het nu anders niet snel genoeg gaat
Voor als er weer eens een dlc uit komt met nieuwe auto's of weet ik veel wat. En ik wil wat auto's overspuiten, wat erg duur is vaak. Met 1 of 2 avondjes in de week ga ik dat niet redden qua geld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:11 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Waarvoor heb je nog geld nodig dan?
Daarom die shit gewoon allemaal eerst in SP een beetje uitproberen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef OMG het volgende:
Dat overspuiten is een ramp. Ik heb nu een Jester met alle upgrades, maar ik wil nog een toffe kleur. En als je dan met parelmoer aan het klooien bent ben je zo weer makkelijk tig duizend kwijt. Het had qua geld wat makkelijker geweest als je een combinatie van kleuren kon maken, en die daarna dan kon bevestigen of zo.
Nu heb ik 1 of andere rare oranje-achtige kleur gemaakt, maar je switched niet even snel heen en weer tussen een midnight purple of een andere donkere kleur. Kost je zo 10,000+ per keer.. Zeker nu ik nog maar 100,000 of zo heb.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daarom die shit gewoon allemaal eerst in SP een beetje uitproberen.
Gedaan, ook al slaan ze niet altijd op bij mij.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Betekenen de groene vinkjes bij missies/races etc dat je ze gedaan hebt of dat je gewonnen hebt?
Was voor mij ook ff geleden, online dan. Na de aankondiging van meerdere properties en eindelijk de heists ben ik weer begonnen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Misschien dat ik vanavond weer eens wat GTA ga doen maar weet het nog niet zeker. Is alweer een ruime maand geleden denk ik.
Ik ben wel van de partijquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Misschien dat ik vanavond weer eens wat GTA ga doen maar weet het nog niet zeker. Is alweer een ruime maand geleden denk ik.
Ik was ook overnieuw begonnen om wat met die stocks te doen, maar was uiteindelijk te lui om het goed te doenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben de storyline bijna aan t ausspielen
Overnieuw begonnen vorige week (ivm stock missions)
wat is je xbox live naam?quote:Op maandag 7 april 2014 13:11 schreef All-out het volgende:
Dit weekend ook weer eens gespeeld, maar het is het toch allemaal nog net niet. Ik ben vooral bezig mn auto's mooi te maken en dan loop ik al snel tegen het dilemma aan dat ik meer auto's mooi vind dan er in mn garage passen :\
Gelukkig komt die High life update eraan, 10 auto's erbijen eindelijk heists. Tenminste, als heists de verwachtingen waar weten te maken. Ik weet nog hoe GTA Online in die trailer verkocht werd, maar het valt toch vies tegen vergeleken daarbij.
Is de Fok-crew tegenwoordig weer wat actiever? Samen missies doen is toch wel het leukst
quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:07 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb gewoon geen tijd meer om online te gaan. Ooit was ik een aantal maanden iedere dag online maar nu ik weer werk heb heb ik er na het werk geen zin meer in omdat ik moe ben en in het weekend vaak andere dingen te doen. Alleen vrijdag avond kan nog of eventueel zaterdag avond. Misschien verkoop ik het spel wel
het is wel zo'n game die je er later weer eens bij pakt toch? vooral vanwege updates in online enzo.. maar misschien heb je hem dan ook wel nextgenquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:07 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb gewoon geen tijd meer om online te gaan. Ooit was ik een aantal maanden iedere dag online maar nu ik weer werk heb heb ik er na het werk geen zin meer in omdat ik moe ben en in het weekend vaak andere dingen te doen. Alleen vrijdag avond kan nog of eventueel zaterdag avond. Misschien verkoop ik het spel wel
ik zit nog niet bij tha gang :\quote:
Pm Kamikaas ffquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:29 schreef All-out het volgende:
[..]
het is wel zo'n game die je er later weer eens bij pakt toch? vooral vanwege updates in online enzo.. maar misschien heb je hem dan ook wel nextgen
[..]
ik zit nog niet bij tha gang :\
high Life komt later. Nu alleen maar de creator.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:55 schreef All-out het volgende:
Iemand al gecheckt wat er in de update van vandaag zit? Ik zie alleen iets over de capture creator, maar nog geen High Life geloof ik..
Ik wist wel dat dat bij sommige random gebouwen kon (een kapper en een parkeergarage), maar niet dat dat ook kan bij iemands persoonlijke garage. Welk gebouw is dat dan ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Is die glitch al gefixed zodat je niet meer onzichtbaar als een achterlijke tering mongool in iemands garage kan gaan staan om vervolgens diegenen dood te schieten. Dat is ook 1 van de grootste redenen dat ik er mee gekapt ben.
Puisterige pubers die met een klein stijfje achter hun xbox zitten als ze je dood schieten. Ik haat dat soort dingen.
Was een ander soort glitch, geen fout in de map.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dat bij sommige random gebouwen kon (een kapper en een parkeergarage), maar niet dat dat ook kan bij iemands persoonlijke garage. Welk gebouw is dat dan ?
Volgens mij wel - zelf nooit last van gehad trouwens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Is die glitch al gefixed zodat je niet meer onzichtbaar als een achterlijke tering mongool in iemands garage kan gaan staan om vervolgens diegenen dood te schieten. Dat is ook 1 van de grootste redenen dat ik er mee gekapt ben.
Puisterige pubers die met een klein stijfje achter hun xbox zitten als ze je dood schieten. Ik haat dat soort dingen.
is capture uberhaupt een beetje leuk? of kan het leuk worden met die creator?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:25 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb gezien dat de Capturecreator wel sick is, veel opties etc. Heists moeten wel sickening goed gaan worden.
Ik heb het één keer gespeeld.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:45 schreef All-out het volgende:
[..]
is capture uberhaupt een beetje leuk? of kan het leuk worden met die creator?
ik heb het nog nooit gespeeld volgens mij
Invited.quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef BartMcCormick het volgende:
Ik wil ook graag de fok crew joinen! Heb een paar maanden niet gespeeld maar nu toch weer aardig wat tijd over om te kunnen spelen. Ging alleen ff kijken op Social Club en zocht de Fok X360 Crew op.. En daar staat bij nog steeds request pending, blijkbaar heb ik al eerder een keer verzocht om te joinen.. Kan iemand die request alsnog accepteren ofzo? Mn gamertag is BrotherJay94
Haha En met mij heb je ook wel eens een pot gespeeld. Daarom zei ik toen ook al een naamgenoot. Xbox username is Drrrrrrugsbunny maar hier op fok niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:07 schreef wiebel535 het volgende:
Hallo iedereen.
Ik ben Remco. ik had ff een tijdje meegelezen hier, en een paar keer met MarkoAlmelo gespeeld online. Ik wil ook graag lid van de crew worden. mijn xbox live naam is wiebel535.
Ik heb al een request gestuurd. Alvast hartelijk bedankt
Volgens mij heb ik jou wel in mijn vriendjeslijst staan of nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha En met mij heb je ook wel eens een pot gespeeld. Daarom zei ik toen ook al een naamgenoot. Xbox username is Drrrrrrugsbunny maar hier op fok niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |