Namen, namen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond sla ik denk ik over. Ga wel Borderlands doen ofzo. Of als bepaalde mensen er weer zijn moet ik eerst ergens valium bestellen. Ik was denk ik voor het eerst echt kwaad. Wat een mongolen. Als je wil rammen ga dan ergens anders racen want het verschil tussen iemand per ongeluk een zetje geven en iemand expres telkens achterstevoren zetten valt behoorlijk op.
En daarna werd ik zelf beschuldigd van het expres achterstevoren zetten van iemand wat juist totaal onterecht is. Als iemand met 30km/u half glijdend door een bocht gaat terwijl je door diezelfde bocht makkelijk 120km/u kan moet je niet zeiken als iemand door je heen rijd.
Volgens mij zijn de Fok-gamers over het algemeen wel lief.quote:
Ik heb al meer dan 10 karakters maar dan nog zou ik er zo weer 1 makenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Fok-gamers over het algemeen wel lief.
Zin om trouwens even een game met nieuwe characters te maken in Borderlands, Wiebeldak?
hey cheaterquote:Op zondag 16 februari 2014 02:19 schreef VMSDKR het volgende:
Grotti Carbonizzare
SPEED 8.5
BRAKE 2.7
ACCELERATION 8.8
HANDLING 7.2
AVERAGE 6.8
PFISTER COMET
SPEED 8.2
BRAKE 2.7
ACCELERATION 8.5
HANDLING 7.5
AVERAGE 6.825
https://docs.google.com/s(...)0VnVtRnc&hl=en&gid=1
Wat hier dus eigenlijk staat, Marsu, jankhomo dat je er bent, is dat jouw Carbonizarre weliswaar meer speed en acceleratievermogen heeft, maar dat mijn Pfister beter handled. Tel daarbij op dat ik eerst Plomps slipstream had en ik toen meteen die van jou kon pakken en je zo voorbij kon vliegen.
Het feit dat ik uitloop op rechte stukken betekent alleen maar dat ik beter stuur dan jij, ik dus met meer snelheid door de bochten kom en dus sneller weer weg ben en dat jij dus beter je best moet doen.
Uiteindelijk is 'kankercheater' natuurlijk het ultieme compliment maar je bent echt retarded als je denkt dat ik speedcheats oid heb.
Mijn Comet neukt jouw Carbonizarre gewoon hard.
Oefen meer, of STFU en ga The Sims spelen.
Jammer, alles voor niks.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hey cheater, marsu zit niet op fok
Verrek, ik ook. Die gozer waar eXo Infinite het geloof ik niet echt mee kon vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef Wiebeldak het volgende:
Krijg net een bericht van iemand op de xbox die gisteren mee deed met racen die even benadrukt dat ik altijd netjes rij.
"Was great racing on GTA yesterday, clean and fun! Hope to race more soon =)"
Grappigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:57 schreef OMG het volgende:
[..]
Verrek, ik ook. Die gozer waar eXo Infinite het geloof ik niet echt mee kon vinden..
Zondag speel ik denk ik weerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
Zo, ik heb m'n Comet (die zgn. cheater) verkocht en een Banshee gekocht. Eens zien hoe die presteert. Speelt er vanavond nog iemand?
Ik ben nu online.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
Zo, ik heb m'n Comet (die zgn. cheater) verkocht en een Banshee gekocht. Eens zien hoe die presteert. Speelt er vanavond nog iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |