SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist:
Xbox Live - Fok Forum - Social Club
? - ? - Olavius020
Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah
Chef1889 - Chef_M - Chef1889
Cryothic NL - Cryothic - cryothic
DaMook82 - DaMook - DaMook82
Drrrrrrugsbunny - Wiebeldak - FerryBB
EinschteinNL - einschtein - einschtein
Exentric90 - Exentric90 - Exentric90
Hairdo 2000 AD - OMG - Hairdo_2000_AD
hiddit - hiddit - hiddit
Honingraam - ProblemExcel - cowyers
I Leo Krupps I - LeoKrupps - Leokrupps90
ir0x0ryourb0x0r - Anus_Cocainus - Lordcocainus
Jessah - Jessah - Jessah88
JostiNSD - Kale - JostiNSD
Kaiman62 - liveevil - DosiNL
KamikazeKid33 - Kamikaas - KamikazeKid
lipinsky - house_is_a_feeling - lipinsky
Mandamo - Mandamo - Mandamo
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo
MetionedDCMJ - Sjonnie1990 - MentionedDCMJ
MR_Eenoog - Mr_Eenoog - Mr_Eenoog
Muchachooo - Muchachooo - Muchachooo
NL Bale I 11 I - Tassendief - hallon53658
Oksendel - Okz - Oksendel
Paterminator - Swindler - Paterminator
Pepe Pinzon - Abed - Pepe_Pinzon
Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81
Pinjowww - tralalala - pinjow88
R Tootall - Koopsie - Rtootall
ReclusiveBark34 - ZopittyBopBopBop - Daan_1402
RefIy - / - iDigitzz
Replica of Love - Desunoto - ReplicaofLove
Rickokun - RickoKun - Rickokun
RobvR - robvr - RobvR11
Roytheslayer83 - Royco1 - Roytheslayer
RuffRyder NL - MMGYMCMB - RuffRyder_NL
Saind - Saind - Sainda
SirJudge - Phaelanx_NL - SirJudge
SKILLsz0rs - Goldenrush - Skillsz0rs
Slein NL - Slein83 - Slein-NL
Sternae86takumi - HostiHawaii - HostiHawaii
Straighton89 - Mani89 - Straighton89
SuperMaggoTNL Sandermans SuperMaggoTNL
tEELzor - Rickk_ - Teelzor
The Vital - Shadeauw - xTheVital
Thizzlor - iGenyus - iGenyus
Tief Hoofd NL - Stink-ui - Techatak
Toek85 - Toekito - Toek85
volturnus - Vendris - volturnus86
Waggishbeef45 - Fok-now - mrdutchman
[ Bericht 8% gewijzigd door Cryothic op 15-01-2014 22:39:00 ]NIEUW: Foto's!
In je eentje is er sowieso geen reet aan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind dat hele online gebeuren een beetje tegenvallen.
Ik zie alleen maar mensen rondrijden , missies worden er nooit gedaan.
Af en toe een race (wat ik nou net niks aan vind).
Had er eerlijk gezegd meer van verwacht
IK heb geen vriendenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
In je eentje is er sowieso geen reet aan.
Gewoon met crew of vrienden in een party
Google Public DNS al gebruikt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij mij werkt het nog steeds niet. Zal wel met KPN te maken hebben.
Hoezo worden er nooit missies gedaan? Start een random missie en je zit in een lobby met een paar man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Enchanter het volgende:
Als ik het hier zo lees zijn er nog wel een paar mensen die online komen, maar ik eigenlijk niet meer. Wie weet binnenkort weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:21 schreef Muchachooo het volgende:
Ik heb me in ieder geval aangemeld voor de fok crewof is die uitgestorven?
Mijn Gold abo loopt tot 12 februari... denk niet dat ik heists mee ga maken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef Exentric90 het volgende:
Ik kom pas weer online als die heists eindelijk eens komen.
Ik heb em net verlengt, 13 maanden 40 euroquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mijn Gold abo loopt tot 12 februari... denk niet dat ik heists mee ga maken.
Tenzij de GamesWithGold in februari heel erg de moeite waard zijn. Dan verleng ik tegen die tijd wel weer.
Tja, heb er nu even het geld niet voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb em net verlengt, 13 maanden 40 euro
Racen vind ik tof, met en zonder crew members / Xbox Live vriendjes. Dus dat je daar niks aan vind, dat is jammer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Enchanter het volgende:
Ik doe juist vaak alleen maar racen. Het heet niet voor niets grand theft AUTO. Maar ik heb ook al genoeg potjes geraced waar jij ook mee deed en anderen van fok; Racerblade o.a. Eigen race tracks maken en die van elkaar racen is ook erg leuk. Maar ik heb de laatste tijd vaak de Lost crew aan staan omdat er bijna geen fokkers meer online waren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:53 schreef OMG het volgende:
Oh, omdat ik nog steeds van dat geglitchte geld heb, heb ik eens een Sandking XL zo ver mogelijk ge-upgrade (want 100% armor heb ik nog niet, bijvoorbeeld). Best leuk.
Ik heb nog even een Karin Rebel geprobeerd, maar die kom je bijna alleen als verroeste bak tegen, en de "clean" Karin Rebel kun je blijkbaar niet zo upgraden als die lelijke (al ben ik een niet verroeste nog niet tegengekomen).
Toen kwam ik iemand tegen waar mercenaries achteraan zaten. Eigenlijk wilde ik een gratis Bifta halen en die upgraden, maar toen heb ik de Mesa die ik op straat zag staan maar gepakt en ge-upgrade. Zet er best tof uit, maar ik heb niet het idee dat 'ie sneller is dan de Sandking. Dat ding wiebeltin ieder geval alle kanten op met die vering (zelfs op race suspension val ik bijna om als ik te hard door een bocht ga). Maar voorlopig hou ik hem wel even.
.
Ik heb al een invite gehad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:31 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees zijn er nog wel een paar mensen die online komen, maar ik eigenlijk niet meer. Wie weet binnenkort weer.
Je bent in ieder geval invited voor de crew. Wat is je Gamertag?
Ik doe wel meequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond zal ik de fok crew weer ff aanzetten. Kijken of ik nog wat fokkers tegen kom of kan inviten.
Ik ben er alleen pas rond 9 uur denk ik. Ik moet nog altijd naar de supermarkt (op de fiets) maar die kut regen wil maar niet stoppen. Om 7 uur zou het eindelijk even droog moeten zijn.quote:
ik vind het bestquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef Kamikaas het volgende:
Van wat is die Lost crew eigenlijk? Daar heb ik ook een invite van.
En Cryothic, ik stuur even een bericht met de up to date crewlist voor in de OP. Er zijn namelijk ook wat mensen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |