Nouja, da's niet zo erg. Dat gebeurt nou eenmaal op krappe tracks.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik sta in de OP.
Sorry van een aantal botsingen van vanavond trouwens..
Ah, jij bent die vechtersbaas. Ik gaf jou per ongeluk één duwtje op dat havencircuit tussen de containers, de twee bochten erna kreeg ik er verdomme ook twee terug.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik sta in de OP.
Sorry van een aantal botsingen van vanavond trouwens..
Echt? Ik probeer het botsen met crewmembers / Fok!kers tot een minimum te houden. Ik had die avond een paar stomme fouten, waarmee ik dan denk ik jou ook heb meegenomen. Zoals lekker hard door wat bochten op die haven track, maar als je dan net even iemand aantikt, dan ga je allebei. Ik heb in ieder geval sorry gezegd, maar je zat niet in de party!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, jij bent die vechtersbaas. Ik gaf jou per ongeluk één duwtje op dat havencircuit tussen de containers, de twee bochten erna kreeg ik er verdomme ook twee terug.
Hahaha ja, ik dacht het ook wel, later was alles clean. Op dat moment leek het even opzettelijk, maar dat zal andersom ook wel eens het geval zijn, want ik maak zelf ook vaak genoeg rare fouten.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:25 schreef OMG het volgende:
[..]
Echt? Ik probeer het botsen met crewmembers / Fok!kers tot een minimum te houden. Ik had die avond een paar stomme fouten, waarmee ik dan denk ik jou ook heb meegenomen. Zoals lekker hard door wat bochten op die haven track, maar als je dan net even iemand aantikt, dan ga je allebei. Ik heb in ieder geval sorry gezegd, maar je zat niet in de party!.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Die vechtersbaas was ik denk ik
Ik race ook altijd erg netjes maar als ik dan een paar keer per race achterstevoren wordt gezet dan verlies ik mijn "cool" wel eensPlus dat ik behoorlijk wat gezopen had en fucking stoned was tegelijkertijd
Maar tof was het zeker met zoveel man.
Of het was Marsu de agressieve Belg. Die ramt er zo nu en dan nog wel eens 1.
Het is wel frustrerend als je zonder reden ineens omgeduwd wordt op een recht stuk, voor de rest is het niet zo erg vind ik. Jij rijdt ook vaak wel op het randje, maar clean. Dat is nice.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Die vechtersbaas was ik denk ik
Ik race ook altijd erg netjes maar als ik dan een paar keer per race achterstevoren wordt gezet dan verlies ik mijn "cool" wel eensPlus dat ik behoorlijk wat gezopen had en fucking stoned was tegelijkertijd
Maar tof was het zeker met zoveel man.
Of het was Marsu de agressieve Belg. Die ramt er zo nu en dan nog wel eens 1.
Wij hebben sowieso wel vaker erg toffe races waar het echt om en om positie pakken is terwijl VMSDKR weer eens vooraan rijd.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is wel frustrerend als je zonder reden ineens omgeduwd wordt op een recht stuk, voor de rest is het niet zo erg vind ik. Jij rijdt ook vaak wel op het randje, maar clean. Dat is nice.
Is goed, wellicht kom ik ook nog even, maar ik kan niks beloven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso wel vaker erg toffe races waar het echt om en om positie pakken is terwijl VMSDKR weer eens vooraan rijd.
Vanavond ben ik ook nog wel online maar eerst Feyenoord kijken maar die wedstrijd begint al om kwart voor 7.
Haha nee bij mij nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef tralalala het volgende:
MarkoAlmelo, was bij jou de boel ook stuk? Ik kon niet meer schieten, niet meer remmen en opeens zat ik in een andere auto.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso wel vaker erg toffe races waar het echt om en om positie pakken is terwijl VMSDKR weer eens vooraan rijd.
Vanavond ben ik ook nog wel online maar eerst Feyenoord kijken maar die wedstrijd begint al om kwart voor 7.
Cheetah jongens, jullie rijden geen Cheetah.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is goed, wellicht kom ik ook nog even, maar ik kan niks beloven.
En ja, VMS wint te vaak, damn.Zelfs als die lummel twee keer crasht en ik rij foutloos haalt hij me nog in.
Ik heb het geld er voor dus misschien toch maar eens een 2e supercar kopen dan. Net als de sports klasse waar ik een auto heb voor snelle banen en 1 voor banen met veel scherpe bochten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Cheetah jongens, jullie rijden geen Cheetah. [ afbeelding ]
Ik kom straks ook wel.
Sultan en Sentinel XS toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb het geld er voor dus misschien toch maar eens een 2e supercar kopen dan. Net als de sports klasse waar ik een auto heb voor snelle banen en 1 voor banen met veel scherpe bochten.
De Sultan en de Schyster Fusilade. De Sentinel XS heb ik ook maar dat is een coupe.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sultan en Sentinel XS toch?
Ik gebruik altijd mijn Comet. Maar in die track door downtown die jij gisteren twee keer won spint hij veel te snel.
Oh ja, Fusilade.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De Sultan en de Schyster Fusilade. De Sentinel XS heb ik ook maar dat is een coupe.
Helemaal mee eens. Jij moet trouwens ook wat meer banen maken want diegenen die jij hebt gemaakt zijn ook fijn om te rijden, alleen dat zijn er maar heel weinig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef OMG het volgende:
Ik begin steeds een zuurdere ouwe lul te worden met het voten op custom tracks. Tracks van en verzamelt door Wiebeldak (en andere Fok!kers en dergelijke) zijn goed te doen, maar gisteravond viel ik van de ene in de andere ongeinspireerde highway race die of oersaai was, of enorm debiele hindernissen had.
Niks mis met racen op de snelweg, maar zet dan niet je checkpoints 10 kilometer uit elkaar. Ik denk dat ik 1 duimpje omhoog heb gegeven, de rest of niet op gestemd, of een duimpje omlaag. Helemaal met 1 kerel die maar bleef zeggen dat iedereen z'n race moest bookmarken en moest racen met anderen, want dan zou 'ie 'em Rockstar Verified kunnen krijgen. Was het nog eens enorm kut ook, 8 minuten lang over de snelweg denderen zonder verkeer, en slecht geplaatste checkpoints..
Overigens heb ik nu een opgevoerde Bifta.. M'n Phoenix reed ik niet mee, en da's een muscle car waarbij het lijkt alsof je altijd door de regen rijd, ook al is 't droog.
Dat is echt heel relaxed. Want soms nemen wij ff een pauze of doen we even iets anders en dat kan je dan niet ff snel zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ja hallo, ik heb een headset besteld jongens. Binnenkort kan ik dus zelfs iets terugzeggen.
Geen idee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:05 schreef laucas het volgende:
Hoe join je eigenlijk een random playlist?
Zie alleen van die Rockstar playlists..
Alright.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben nog nooit een playlist van iemand anders gejoined (die ik niet ken) omdat ik dat niet vertrouw. Daar zitten soms echt gare races of ineens achterlijke teamdeathmatches tussen. Ik maak mijn playlists zelf en probeer dan zoveel mogelijk mensen te verzamelen om mee te doen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ja hallo, ik heb een headset besteld jongens. Binnenkort kan ik dus zelfs iets terugzeggen.
Ik speel met een temporary karakter.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
Servers zijn down eh? Jammer, want ik had al iets van 90K verdiend met die races.
Ik plugde m'n basic-mic even in trouwens, maar die is dus kapot want niemand hoort me. Iemand nog tips voor een goede?
Ja hoorde ik indd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik speel met een tamporary karakter.
Ben inmiddels ook een cheater en de temporary characters laden niet meer. Top.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja hoorde ik indd.
Ik kreeg zelfs een 'You have been classed as a cheater'-melding voordat hij naar Singleplayer switchte. Ik zie op het GTAForum dat er heel veel gasten zijn die dat hebben dus ik ga er vanuit dat dat wel goedkomt haha.
Deze gekocht trouwens:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)60/1004004012111707/
hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:41 schreef Racerblade het volgende:
Al die Fok!kers die me proberen te rammen...![]()
[ afbeelding ]
Haha geweldig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:41 schreef Racerblade het volgende:
Al die Fok!kers die me proberen te rammen...![]()
[ afbeelding ]
Dat was echt een bende ja letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha![]()
ik heb me kapot gelachen gister, wat een bende
Zit gewoon een apparaatje tussen mijn pc en Xbox360 die alles opneemt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha geweldig.
Die gele auto is van Marsu, die sprong bij mij ook al eens op mijn dak. Hier scheelt het ook niet veel. Hoe heb je dat eigenlijk opgenomen? Zo kun je wel meer bizarre momenten vastleggen denk ik.
Ik ben er vanavond wel, denk ik. Zometeen eerst nog wat boodschappen doen. En anders van het weekend in ieder geval.quote:
Een uur of 8 (Nederlandse tijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond wel, denk ik. Zometeen eerst nog wat boodschappen doen. En anders van het weekend in ieder geval.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:56 schreef Racerblade het volgende:
Youtube maakt er wel een kutkwaliteit van.
Die zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:56 schreef Racerblade het volgende:
Youtube maakt er wel een kutkwaliteit van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |