Het topic was leuker dan de afleveringquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flopshow.
Maar de NSB-grappen waren leuk
Goede post dit.quote:
of een harde Pquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het topic was leuker dan de aflevering
Jetske moet je gewoon hard benaderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jetske voelt een zachte benadering
Dikke LOLquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
[ afbeelding ]
Het gaat om die twee bouwvallen. Niet de paardenschuur.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef WcPot het volgende:
moet die grote schuur nu weg of mag het blijven staan die je in het begin zag
Dat doe je toch echt zelf.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, je zou maar zo'n vrouw hebben..
En dan nog seks mee hebben ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Je bent niet de enige....eigenlijk snapt niemand in dit topic er iets van...was dan ook geen wonder want volgens mij snapte in de zaal er ook niemand wat van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef Saninl het volgende:
Eigenlijk snap ik er geen bal van...?
Ze willen toch hetzelfde?
Hou ;m ff tegen!quote:
En jij denkt dat die vent wat te vertellen heeft?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf.
Loopt met een Visser af...quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dan nog seks mee hebben ook![]()
![]()
TMI!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
![]()
Maar die stond toch dik een meter op de verkeerde grond wat je zag met die kadaster paalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Het gaat om die twee bouwvallen. Niet de paardenschuur.
De gasrekening zal wel hoog zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Had gehoopt dat ze iets meer gas zouden geven.
Sterker nog: je zou maar in Limburg wonen...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Die hebben echt geen seks meerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
![]()
Ja. Dat was de oude loods.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar die stond toch dik een meter op de verkeerde grond wat je zag met die kadaster paal
Bedanktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga á la incredible hulk voor die bus liggen ja,.
dat ze elkaar een hand geven en redelijk proberen te denken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zo'n einde is dan toch een koude douche.
Geen RR nodig hier....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Sterker nog: je zou maar in Limburg wonen...
Een jankend geluid daalt op je neerquote:
Weet iemand of die nog ergens te zien is? Bij uitzending gemsit is die niet beschikbaar ...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De Bonsuitzending zal niet meer overtroffen worden, vrees ik.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef vuvuzela het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...),+Beek,+Limburg&z=19
toen stonden de bouwhekken er nogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef vuvuzela het volgende:
Komt er serieus een aflevering met fusionfreak?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef BlueMage het volgende:
Het was niet zo goed als die assholelijer, ik wacht op de aflevering met FusionFreak, dat wordt een topshow.
En u komt uit........?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Injetta het volgende:
Mennn, dat Limburgs. Dat is toch niet te doen. Ik heb er geen hol van verstaan.
Iets met hekken en een loods en 10 jaar ruzie.
Ik eis van de rijdende rechter dat al die rare dialecten worden ondertiteld.
Ik vraag me af waarom je je nieuw te bouwen huis zo dicht op het huis van de buren bouwt. Zo vanuit de lucht te zien is het perceel groot genoeg om er een flink eind vanaf te gaan zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef vuvuzela het volgende:
Hoe kun je dat nou niet verstaan? Werkelijk?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Injetta het volgende:
Kun jij dat dan echt verstaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet verstaan? Werkelijk?
Ha ha, wat denk je?quote:
Ah, youtube gevonden in #121, thx livelink!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet iemand of die nog ergens te zien is? Bij uitzending gemsit is die niet beschikbaar ...
Nou, niet elk woord, maar wel voor 95 procent of meer ja. Ik vind Brabo's soms moeilijker te volgen dan Limburgers eigenlijk.quote:
Hulde, thx! Zocht hetzelfde!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah, youtube gevonden in #121, thx livelink!
Misschien ooit 'n keer, ik blijf hopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Komt er serieus een aflevering met fusionfreak?
Meer nog dan bij die gekke Friesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://arcee862.com/topic(...)=868&submit=Verstuur
Wie is fusionfreak?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Misschien ooit 'n keer, ik blijf hopen.
Teletekst pagina 888.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Injetta het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:41 schreef golfer het volgende:
Briljante TT, waar ik als echte Jood ook om moest lachen en wat minder om sommige minder geslaagde 40-45 grappen.
Wat een triestheid, die familie Kusters, met hun ongetwijfeld op Fok! zittende kinderen.![]()
Jammer dat ze in een aantal zaken hun gelijk kregen.
Moge de kas bij een volgende hagelstorm instorten.
Jeuj, weer recht van overpad.quote:In de aflevering van De rijdende rechter op dinsdag 21 januari gaat mr. Frank Visser naar de buren Drogt en Meijer. Ze konden het prima met elkaar vinden en liepen letterlijk de deur bij elkaar plat. Afgelopen jaar ging het mis en dat is ontaard in een enorme burenruzie. De honden van Meijer lopen constant op het terrein van de buren. Daarom wil Drogt zijn eigendom omheinen. De familie Meijer voelt zich hierdoor bedreigd. Hun recht van overpad komt in gevaar.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik verwacht de val van de schuur pas over een jaar of 44.
Godverquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik verwacht de val van de schuur pas over een jaar of 44.
Tsja, als je "letterlijk" de deur bij elkaar plat gaat lopen is er wel reden voor een conflict.quote:
quote:In de aflevering van De rijdende rechter op dinsdag 21 januari gaat mr. Frank Visser naar de buren Drogt en Meijer. Ze konden het prima met elkaar vinden en liepen letterlijk de deur bij elkaar plat. Afgelopen jaar ging het mis en dat is ontaard in een enorme burenruzie. De honden van Meijer lopen constant op het terrein van de buren. Daarom wil Drogt zijn eigendom omheinen. De familie Meijer voelt zich hierdoor bedreigd. Hun recht van overpad komt in gevaar.
Via het tweede scherm op live.ncrv.nl kunt u zelf meespelen tijdens de uitzending en zo virtueel plaatsnemen op de stoel van mr. Frank Visser!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]Je hebt minimaal 40-45 NSB-grappen gemist.
Ja, want die beslist altijd in z'n eentje over dit soort zaken.quote:
stalker!quote:Op woensdag 15 januari 2014 03:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb toevallig de truck en een paard van die mensen op de foto
Serieus?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoewel het diverse keren ondertiteld werd met ONVERSTAANBAAR en ZE SCHREEUWEN DOOR ELKAAR HEEN.
Nah, ik klikte gister op die link die naar hun straat werd gepost, en zag deze truck voor hun huis staan. Dat is best een bijzondere, dus dat herinnerde ik me wel dat ik die op de foto had.quote:
ja da's juist het erge dat je ze al stalkte voordat ze bekend waren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik klikte gister op die link die naar hun straat werd gepost, en zag deze truck voor hun huis staan. Dat is best een bijzondere, dus dat herinnerde ik me wel dat ik die op de foto had.
Ik stalk iedereen met een bijzondere vrachtwagenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja da's juist het erge dat je ze al stalkte voordat ze bekend waren.
Dat ene stel staat alleen maar in de handen te wrijven, ben benieuwd of ze echt boos worden of dat de zaak op een normale manier kan worden behandeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:32 schreef themole het volgende:
Volgende week:
[..]
Ziet er uit als een wat mindere aflevering. Wel weer recht van overpad.
Ik vind het eigenlijk behoorlijk raar dat een rechter zou kunnen eisen dat die hekken weg moeten. In elk geval als ze op je eigen grond staan. Volgens mij gaat het niemand wat aan of je op je eigen grond een heg, schutting of hekwerk plaatst.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:35 schreef SunChaser het volgende:
Terechte uitspraak, 3 jaar die bouwhekken voor je deur
Frank Visser is (in dit conflict) geen rechter, maar los daarvan: je mag niet zomaar overal erfafscheidingen plaatsen. Daar zijn regels voor. Neem eens een gek voorbeeld; als je in een rijtjeshuis woont, met een tuintje voor en achter, dan mag je je voortuintje niet volledig afschermen met een schutting van 2 meter hoog.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk behoorlijk raar dat een rechter zou kunnen eisen dat die hekken weg moeten. In elk geval als ze op je eigen grond staan. Volgens mij gaat het niemand wat aan of je op je eigen grond een heg, schutting of hekwerk plaatst.
Je hebt op zich natuurlijk gelijk dat er wel degelijk regels (moeten) gelden, maarrr... we hebben het hier niet over een rijtjeshuis noch over een erfafscheiding met de buren. Althans, daarom stel ik in mijn eerdere post juist als uitgangspunt dat ze op eigen grond staan (dus zoveel cm van de erfgrens af dat ze niet meer als erfafscheiding met de buren gezien kunnen worden - bijvoorbeeld de bouwhekken die aan de weg stonden).quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Frank Visser is (in dit conflict) geen rechter, maar los daarvan: je mag niet zomaar overal erfafscheidingen plaatsen. Daar zijn regels voor. Neem eens een gek voorbeeld; als je in een rijtjeshuis woont, met een tuintje voor en achter, dan mag je je voortuintje niet volledig afschermen met een schutting van 2 meter hoog.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Arcee het volgende:
TV / De Rijdende Rechter #123 Annas Beejer was het snelste Rijdende Rechter-topic ooit!
Voor de beslissing krijgt een lage ambtenaar ontslag, de burgemeester alleen de voordelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, want die beslist altijd in z'n eentje over dit soort zaken.
Beter toch? Hoe asocialer hoe leuker het programma.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nog even die aflevering gekeken over die zeurfamilie met dat hekje, de van On Demand verdwenen aflevering van 8 januari 2014. MIJN GOD, wat een kleuterschool was dat.
Ik kijk ook altijd met ondertitel aan. Geweldigquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Teletekst pagina 888.
Hoewel het diverse keren ondertiteld werd met ONVERSTAANBAAR en ZE SCHREEUWEN DOOR ELKAAR HEEN.
En een paar dikke poten, gigantische pens, onderkin en een beste reet ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef SunChaser het volgende:
Die blonde buurvrouw heeft n paar beste tieten
Een echte boerin!quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
En een paar dikke poten, gigantische pens, onderkin en een beste reet ook
Dit inderdaad, zo hypocriet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een zeikerds zeg. Eerst jaren lang elk plan gaan tegenhouden en dan zeiken dat de rommel zo lang duurt. Wel een goede uitspraak trouwens.
Nu ik dit programma vaker kijk zou ik ook nooit zomaar een huis kopen zonder goed in het kadaster te kijken en al helemaal niet zonder eerst kennis te maken met potentiële buren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit inderdaad, zo hypocriet.
Lijkt me echt de hel als je zulke mensen naast je hebt wonen die gewoon alles tegenwerken wat je doet
En dan als ze erop aangesproken worden ook nog zo laf zijn om te doen alsof ze van niks weten.
quote:In de aflevering van De Rijdende Rechter op dinsdag 21 januari gaat mr. Frank Visser naar de buren Drogt en Meijer. Ze konden het prima met elkaar vinden en liepen letterlijk de deur bij elkaar plat. Afgelopen jaar ging het mis en dat is ontaard in een enorme burenruzie. De honden van Meijer lopen constant op het terrein van de buren. Daarom wil Drogt zijn eigendom omheinen. De familie Meijer voelt zich hierdoor bedreigd. Hun recht van overpad komt in gevaar.
Recht van overpad blijft toch wel een van de belangrijkste redenen dat de Rijdende Rechter nog bestaat.quote:
Wat een gezeur was dat ja. Ging echt helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:52 schreef djkoelkast het volgende:
De klassieke Rijdende Rechter deze week was een saaie, een school-logo hing bij particulieren thuis, hadden ze netjes gevraagd omdat de school gesloopt zou worden, wil opeens de 'kunstenaar' het terug.
Die'kunstenaar' is de hele aflevering niet te zien geweest.
Klassieke RR? Wasda?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:52 schreef djkoelkast het volgende:
De klassieke Rijdende Rechter deze week was een saaie, een school-logo hing bij particulieren thuis, hadden ze netjes gevraagd omdat de school gesloopt zou worden, wil opeens de 'kunstenaar' het terug.
Die'kunstenaar' is de hele aflevering niet te zien geweest.
Op Best24 (digitaal themakanaal) wordt wekelijks een oudere aflevering uitgezonden. Momenteel een aantal uit seizoen 2004 (Mieke van der Weij, 1 zaak per keer, breedbeeld, vrij korte uitzendingen).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:00 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Klassieke RR? Wasda?
De aflevering van vandaag klinkt precies hetzelfde als van twee weken terug, maar met een hond ipv een kind.
Deze mensen klinken me iets te beschaafd.quote:
Ja dat gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze mensen klinken me iets te beschaafd.
Verwacht er ook niet heel veel van.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze mensen klinken me iets te beschaafd.
Dat lukte vorige week anders aardig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef alors het volgende:
Present
Ik denk dat we er vanavond zelf wat van moeten maken.
Daarom, ik vertrouw erop dat het ook nu lukt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lukte vorige week anders aardig.
Die was wel grappig maar te braaf inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Vast een categorie klokkenspeloverlast.
40-45% kans op een leuke aflevering.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef OProg het volgende:
Zal mij benieuwen.
Verwacht er niet al te veel van, kan het alleen maar meevallen.
IK HOU NIET VAN HONDENquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat in ieder geval over honden.
A Vogel reclamequote:
Lekker met de balletjes spelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IK HOU NIET VAN HONDEN
NIET LIKKEN
Toen was er een deelnemer aan het programma die de voorzet gaf met zijn opmerking over NSB'er. Hopen dat er vandaag ook zo'n iemand isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lukte vorige week anders aardig.
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 16-01-2014 om 18:58:17Blijft het @WillieOvertoom of wordt het nu ook Willie Manutan? #AZ reageer retweet
Ik ook niet ik zie nooit watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb die beelden niet gehad op WA
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 16-01-2014 om 18:58:17Blijft het @WillieOvertoom of wordt het nu ook Willie Manutan? #AZ reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:29 schreef tralalala het volgende:
Peerden, waar is de rest van TV SC???
Kijk jij ook altijd SBS?quote:
Het Derde Recht Van Overpadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat recht van overpad ook aan de basis heeft gestaan van de Tweede Wereldoorlog.
iets met overpadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef OProg het volgende:
Goede vraag: waar hebben we het in hemelsnaam over?
Oude mensen die zeurenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef OProg het volgende:
Goede vraag: waar hebben we het in hemelsnaam over?
Derde Reich van Ubergangquote:
Recht van overpad... en een hek.quote:
Oude mensen vs Jonge Oude mensen. Over iets met dingen en zulks en onenigheid en er is een paard of 2.quote:
Hebben we weer NSBérs of zijn het deze week al gewoon SSérsquote:
wat een gekke nieuwe uiquote:
Pinguin UIquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben we weer NSBérs of zijn het deze week al gewoon SSérs
Alleen op zondagavondquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk jij ook altijd SBS?
Dit valt me tegen van je.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, dat niet eigenlijk. Ik kijk ook alleen zondagavond SBS.
Verder Buitenhof, Boeken, Tegenlicht, Zembla enzo ter compensatie
plattegronden en zulksquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk moeten ze met animaties de uitleg van de situatie ondersteunen, want ik snap er nooit wat van.
Gewoon een simpele infographic zou mooi zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk moeten ze met animaties de uitleg van de situatie ondersteunen, want ik snap er nooit wat van.
Met de pierrot!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef marcodej het volgende:
Is een pinguin die leert lopen....maar sommige mensen zien er een obelix-pinguin in.quote:
Inderdaad, die luchtfoto was ook prima, alleen was dat maar 3 seconde in beeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef marcodej het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef OProg het volgende:
Dat deze mensen hier niet gewoon samen een oplossing voor kunnen bedenken.![]()
Ik denk dat een van de twee naar mars moet verhuizenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef donald_dick het volgende:
We wonen met ze allen op deze planeet. Stop de persen!
Tegenlicht is wel een goed programma. Kijk ik ook altijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alleen op zondagavondZoals ik in de TV SC ook al schreef:
[..]
Wat is SS? Bedoel je SBS?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenlicht is wel een goed programma. Kijk ik ook altijd.
SS kijk ik niet trouwend
het kan nog uit de hand escalerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
Er wordt niet voldoende gescholden om dit nog te redden.
'eeehh...'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:34 schreef Cee het volgende:
"Rijdende Rechter, ik eis dat....."
gevolgd door een 3 uur durende onsamenhangende zin.
Jaquote:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
En ik bedoelde ook trouwens.
Ja dat had ik al door. Zat al helemaal te bedenken waar SS voor stondquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
En ik bedoelde ook trouwens.
SS Doomtrooper natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door. Zat al helemaal te bedenken waar SS voor stond
quote:
Een mogelijk gevolg van inteelt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:35 schreef marcodej het volgende:
Ze praat als een Poolse, maar ze heet Susan Drogt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |