SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@albertostegeman in Shownieuws
En een keurmerk van Rob!
Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
TigerXtrm 151 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
appelen 72.1 Km
adnapekkid 48 Km
MrBanaan1 81,9 Km
Poll: Waar gaan we meeten?
• De Berckt
• Vakantiepark de Berckt
• Camping de Berckt
• Huisjespark de Berckt (Baarlo)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
en nu weer verder:
En hier houd zij de wacht als Karina er niet is:
Grootste Albertnoes powner ooit:
De belgische eindbaas
Potverdikkeme!
Alberto op de WC:
Onze held in een interview op RTL4
SBS spreken we aan op het veelvuldig gebruik van uggeltjes
Agent u bent aangehouden. En trek mij niet aan mijn kop. Dat doe ik zeluff wel.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:42 schreef n00b13 het volgende:
Sowieso, hoe kun je en fokken en tv kijken op hetzelfde scherm?
Lijkt mij ook wel wat.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die meldkamer? Zat ik ook al te denken. Beetje Big Brother spelen
helemaal lens slaanquote:
je moet niet stinken hequote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Deodorantbus meenemen naar het uitgaan?
Vind ik bij Opsporing Verzocht ook altijd zo erg. Je ziet precies waar al die overvallers in de stad hebben gelopenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Eenskijken het volgende:
Toch walgelijk om te zien dat je op elk hoekje van de straat gefilmd wordt. je bent werkelijk nergens meer buiten beeld. bah.
vuile nsa praktijken. tyus politie kan optyfen wmb
Privacy schending, die dieven hebben ook portretrecht.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind ik bij Opsporing Verzocht ook altijd zo erg. Je ziet precies waar al die overvallers in de stad hebben gelopen
Met een kaartje van een sleutel aan de huis sleutel zekerquote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef Morrigan het volgende:
Heeft ook zo'n tasje voor geestelijk gehandicapten.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef n00b13 het volgende:
En telefoon gevonden?
Mag ie hem nu neuken?
Zou wel sportief zijn.
Amerikaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
In de VS was die echt allang neer geknuppelt, just sayin
Fishing?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef Morrigan het volgende:
Heeft ook zo'n tasje voor geestelijk gehandicapten.
ja weet je ik snap ook wel dat alles maar tegenwoordig onder het mom van veiligheid moet maar tot waar loopt onze privacy? als we nu al op elke cm op straat gefilmd worden, worden we straks ook constant gefilmd in ons eigen huis? Het is gewoon belachelijkquote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Privacy schending, die dieven hebben ook portretrecht.
Fishing gevecht?quote:
Die tegenstelling blijf je altijd houden denk ikquote:Op zondag 19 januari 2014 20:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja weet je ik snap ook wel dat alles maar tegenwoordig onder het mom van veiligheid moet maar tot waar loopt onze privacy? als we nu al op elke cm op straat gefilmd worden, worden we straks ook constant gefilmd in ons eigen huis? Het is gewoon belachelijk
Godverdomme daar had ik nog nieteens over nagedachtquote:Op zondag 19 januari 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
Een scooter stelen.. en daarna de benen nemen
Van iedereen een aparte serie.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja weet je ik snap ook wel dat alles maar tegenwoordig onder het mom van veiligheid moet maar tot waar loopt onze privacy? als we nu al op elke cm op straat gefilmd worden, worden we straks ook constant gefilmd in ons eigen huis? Het is gewoon belachelijk
Zo meteen wordt alberto ook neer geknuppeldquote:Op zondag 19 januari 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
Alberto gaat een politieagent confronteren!
Zal wel weer falen.
Jongens, jongens willen jullie aub gaan liggen?"quote:Op zondag 19 januari 2014 20:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
En maar schreeuwen, dat fokt die gastjes alleen maar meer op
toch is het raar dat de grote meerheid moet zwichten omdat er altijd risico op een rotte appel is.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die tegenstelling blijf je altijd houden denk ik
ja,quote:
Deze is te hoog gegrepen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
Alberto gaat een politieagent confronteren!
Zal wel weer falen.
SBS tokkies kijken datquote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch kijken meer dan een miljoen idioten naar die show .
Incest families die peerten laten verkopen aan slagers.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt van een peert zekerquote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Dienstverlener het volgende:
Koos schijnt aarsmaden te hebben hoor ik net
Ik zou kijken.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef n00b13 het volgende:
Ze zouden eigenlijk gewoon een avondvullend programma moeten maken met vechtpartijen met agenten enzo.
Moet een kijkcijferhit worden.
Wat een Fishdick show was datquote:
Ja dat zullen allemaal idioten zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
He bah!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Dienstverlener het volgende:
Ah. Dat kietelt lekker.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Dienstverlener het volgende:
Maar wij kijken de kijkwaardige sbs programmas... dat telt als een uitzondering op de regelquote:
Tja da's dan weer een ander uiterstequote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Jongens, jongens willen jullie aub gaan liggen?"
Ja dat was wel jammer idd. Hopelijk is het dit jaar weerquote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen Jammer dat het op de dag van de Mont Ventoux was
De kale bergquote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen Jammer dat het op de dag van de Mont Ventoux was
Wat hebben ze met die Febo gedaan op het stadionplein. Het gebouw staat er nogquote:
Mag je best voor uitkomen hoor is helemaal niet erg. Net als de miracle of lovequote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht ik plaats ook eens een vunzige reactie.
Hij staat nu aan de zijkant van het Stadion zag ik van de week. Rechterkant.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wat hebben ze met die Febo gedaan op het stadionplein. Het gebouw staat er nog
ow okequote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staat nu aan de zijkant van het Stadion zag ik van de week. Rechterkant.
Zo kun je het ook zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, wij zijn kritische SBS-analytici.
Ik heb nog nooit iemand gefist. Laat staan iemand met aarsmadenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mag je best voor uitkomen hoor is helemaal niet erg. Net als de miracle of love
Ik associeer het iedere keer met Peter jan Rensquote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat is ook een aidsreclame, van die Haribo vrolijke drop
fhhijff dhhuizend ehhuroo voor een kroessssquote:
Ik ook!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik associeer het iedere keer met Peter jan Rens
heb jij geen 4 ton danquote:
Van welk programma dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
Dit programma is ook lekker gejat van RTL4.
Ken ik nietquote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik associeer het iedere keer met Peter jan Rens
goedkope fishdick cruise danquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
fhhijff dhhuizend ehhuroo voor een kroessss
Tocchhh wel 400 duisond op de spaar reekuning...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
fhhijff dhhuizend ehhuroo voor een kroessss
Een programma waar je heel Nederland showt hoeveel geld je hebt, waarna je een doel bent voor inbrekersquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel ben je waard?
Wat is dat nou weer voor aidsprogramma? SBS6
Had je iets beters verwacht danquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel ben je waard?
Wat is dat nou weer voor aidsprogramma? SBS6
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij was ook meneer cactus toch?
Toen was ik -20 volgens mij.
Niet opgegroeid met meneer cactus.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ook!
Al ben ik te oud om die man van iets anders te kennen.
Meneer Cactusquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Is wel grappig. Soort Dubbeltje op zijn Kant, maar dan laten ze ook zien hoe je zoveel geld uit geeft: Dus het is veel gedetailleerder.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een programma waar je heel Nederland showt hoeveel geld je hebt, waarna je een doel bent voor inbrekers
toen zat je nog in je vaders balzakquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Oh kom jij ook naar de film volgende week zondag?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
toen zat je nog in je vaders balzak
En ik geef je op een briefje, het is een veel slechter aftreksel dan het origineelquote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
met John Williams, Dubbeltje op zijn kant. Beetje anders maar wel daarvan afgeleid.
ja dat zal haast welquote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En ik geef je op een briefje, het is een veel slechter aftreksel dan het origineel
Oh, maar dat gaat toch over mensen met schulden?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
met John Williams, Dubbeltje op zijn kant. Beetje anders maar wel daarvan afgeleid.
Nee, dat niet eigenlijk. Ik kijk ook alleen zondagavond SBS.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, dat niet eigenlijk. Ik kijk ook alleen zondagavond SBS.
Verder Buitenhof, Boeken, Tegenlicht, Zembla enzo ter compensatie
Ja maar daar kijken ze ook hoeveel je verdient. net even anders dusquote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat toch over mensen met schulden?
Dat waren een stel smeerlappen bij elkaar met een dubieuze dubbele agenda....quote:
Ik kijk alleen sbs op zondag tussen 20.30 en 22.30. Als je met 1 programma begint buiten die tijden kan dat tot meer programma's leiden.. Voor je het weet ben je een Utopia tokkiequote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Is wel grappig. Soort Dubbeltje op zijn Kant, maar dan laten ze ook zien hoe je zoveel geld uit geeft: Dus het is veel gedetailleerder.
Geef het eens een kans.
Inderdaad, zondagavond is SBS6-avond.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, dat niet eigenlijk. Ik kijk ook alleen zondagavond SBS.
Verder Buitenhof, Boeken, Tegenlicht, Zembla enzo ter compensatie
Nee. Het was in 1993 klaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
toen zat je nog in je vaders balzak
En Fok! avondquote:Op zondag 19 januari 2014 20:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, zondagavond is SBS6-avond.
Heb ook stukjes op YT terug gekeken...en idd, tegenwoordig zou dat absoluut niet meer kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat waren een stel smeerlappen bij elkaar met een dubieuze dubbele agenda....Als ze dat nu nog zouden uitzenden zou het als pedofilie gezien kunnen worden zelfs.
Reportage is soms ook leuk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen sbs op zondag tussen 20.30 en 22.30. Als je met 1 programma begint buiten die tijden kan dat tot meer programma's leiden.. Voor je het weet ben je een Utopia tokkie
zondag is de enige dag dat ik mijn vrouw ziequote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kom jij ook naar de film volgende week zondag?
Je bent getrouwd met SBS6?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zondag is de enige dag dat ik mijn vrouw ziedus nee
Lekker samen fokken? Extreme?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ga je samenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat mag toch niet?quote:
Moet je wel weten waar 'ie zit denk ik?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef Starm het volgende:
Jaja volgens mij kan je met een GPS-jammer veel doen
dan ga ik ff overleggenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel je mag 2 kaartjes bestellen.
Koos mag dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Zou episch zijn als Koooossss nu komt over de inzet van lokmiddelen![]()
Koos plaatje omdat het kanquote:Op zondag 19 januari 2014 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Zou episch zijn als Koooossss nu komt over de inzet van lokmiddelen![]()
Straks vliegt er nog een vracht boeing naar binnenquote:
Je loopt dat overal te spammenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Voorvertoning van Frankenstein.
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:58 schreef Stickertje het volgende:
Dus, wat hebben we nu geleerd? Als je een fiets of auto jat, plaats hem niet direct op je eigen terrein, maar bij voorkeur bij de buren... of 2 straten verderop
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1 gifje zou ik wel op prijs stellen ja
Die met die knipoog graag
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Koos plaatje omdat het kan
[ afbeelding ]
Bedankt, met jou kan ik pratenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Koos plaatje omdat het kan
[ afbeelding ]
Haha ja machts honger!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Beetje overdreven manier van aanhouden voor een simpele scooter diefstal
Maakt mij verder totaal niet uit hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vroeg erom heEn ik weet dat veel users maar in 1 forum kijken, vandaar ook een beetje.
Veel herrie intimideert..quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Beetje overdreven manier van aanhouden voor een simpele scooter diefstal
Oh, ze kan toch nietquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OKHet is bij de Munt dus daarna de stad in.
Ach weet je wat het ook is, het is leuk als ze zoiets organiseren dus dan is het jammer als er niet zoveel mensen komenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maakt mij verder totaal niet uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |