quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Had mijn reeds overleden oma ook. Een wazig oog, werd steeds erger. Niet dat ze er aan overleden is, maar heeft er wel aan bijgedragen dat ze de trap over het hoofd zag.
Behalve userpics van Kore.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Even geruimd. Dit is geen random mensen bash topic
Wat nu bashen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Man man man man man wat ben je aan het mierenneuken lately, sorry hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Are u fucking kidding me? Zelfs die quotes over Braddie waar ik gewoon stuk om ging? Die die verdomme zelf post hier? Goddayum so fucking sad ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Kan hij niets aan doen. Zullen wel orders van de baas zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Man man man man man wat ben je aan het mierenneuken lately, sorry hoor.
Hypocriet beleid hier, ik ben laatst nog dood verwenst. En dat is niet eens weggehaald en er zijn al helemaal geen sancties geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan hij niets aan doen. Zullen wel orders van de baas zijn.
Maarja jij krijgt ook ban voor de anatomie van een vagijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet beleid hier, ik ben laatst nog dood verwenst. En dat is niet eens weggehaald en er zijn al helemaal geen sancties geweest.
Dit ook dus. Meneer Bradster kan mensen zeggen te sterven en gebeurt geen hol, maar z'n eigen quotes posten en daar iets onder zetten als in ''braddiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet beleid hier, ik ben laatst nog dood verwenst. En dat is niet eens weggehaald en er zijn al helemaal geen sancties geweest.
Dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
gedraag je nou verdomme eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Are u fucking kidding me? Zelfs die quotes over Braddie waar ik gewoon stuk om ging? Die die verdomme zelf post hier? Goddayum so fucking sad dit
Ja ik ben altijd de dupe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maarja jij krijgt ook ban voor de anatomie van een vagijnGetekend
Pls
Preuts
Mur, pls, shut the hell up.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
gedraag je nou verdomme eens.
Ik snap dat je blind bent voor je eigen fouten, maar toch.
soms zien de fok regels soms wazig, maar het is niet anders.
mortaxx houd gelukkig afentoe een oogje op je.
yvonne bashen, ban.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
gedraag je nou verdomme eens.
Ik snap dat je blind bent voor je eigen fouten, maar toch.
soms zien de fok regels soms wazig, maar het is niet anders.
mortaxx houd gelukkig afentoe een oogje op je.
dat zou best een lastige keuze zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok kijk je mee? Mag je in m'n broekje huehehehehe![]()
Nee, te bizar voor woorden. Wordt wel echt een kk scheef forumbeleid, zo. Fucking reacties weghalen. Mijn hemel zegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Weghalen van Braddie quotes volg ik ook niet helemaal overigens.
Heb gewoon alle user foto's verwijderd. Ga niet van alles nazoeken waar het vandaan komt en of iemand het goed vindt dat ze hier belachelijk worden gemaakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Are u fucking kidding me? Zelfs die quotes over Braddie waar ik gewoon stuk om ging? Die die verdomme zelf post hier? Goddayum so fucking sad dit
Die geef je dan maar in haar foboquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat nu bashen?
Ze zet die rommel zelf in haar fotoboek, dan mag je er toch wel je mening over geven?
Ik heb geen user foto's gepost. Je hebt al mijn quotes weggehaald. Maar m'n reactie over mijn ogen wel laten staan. Dus gewoon gelul.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb gewoon alle user foto's verwijderd. Ga niet van alles nazoeken waar het vandaan komt en of iemand het goed vindt dat ze hier belachelijk worden gemaakt.
Dan heb ik misschien een verkeerde post verwijderdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb geen user foto's gepost. Je hebt al mijn quotes weggehaald. Maar m'n reactie over mijn ogen wel laten staan. Dus gewoon gelul.
Ja joh, toevallig 3 stuks waar Braddie quotes in stonden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien een verkeerde post verwijderd
Komt doordat jullie mij niet kennen als de lieve jongen die ik daadwerkelijk ben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, tempting. Oh nee, toch niet. Hehehehe.
wazig oogje? heuheuheuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je ook een middagdutje gedaan of zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik belang heb bij een lieve jongen? Onder de lakens wil ik helemaal geen lieve jongenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Komt doordat jullie mij niet kennen als de lieve jongen die ik daadwerkelijk ben.
quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je ook een middagdutje gedaan of zo?
Dan hoef je inderdaad niet te komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik belang heb bij een lieve jongen? Onder de lakens wil ik helemaal geen lieve jongen
Ik heb reacties met het bingoplaatje wel bewust verwijderd als je die bedoelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, toevallig 3 stuks waar Braddie quotes in stonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef ntm het volgende:
HAHAHAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zoon ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat naar om nu al te weten. Als je die man dadelijk voor het eerst ontmoet dan blijf je dat de hele tijd in je achterhoofd houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dus datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat naar om nu al te weten. Als je die man dadelijk voor het eerst ontmoet dan blijf je dat de hele tijd in je achterhoofd houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ik dacht dat jij zijn poppetje was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie nog nooit een pop heeft gedaan, zou het?
Als je hem een hand geeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha dus datSerieus wat mij het eerste te binnen zou schieten dan
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja echt vaag, noemde je ook bij je voornaam maar je was echt ching boy, denk mijn leeftijd zo
quote:
Want die mogen wel in dat andere topic staan, maar hier niet ge-repost worden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb reacties met het bingoplaatje wel bewust verwijderd als je die bedoelt.
Send me your digits, ik houd je wel op de hoogte.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:11 schreef Robophatt het volgende:
Ja ja en allemaal stil als ik er ben heb jullie wel in de gaten![]()
gvd ik stop met FOK!
Wow. Maar ik pull toch wel een #braddie dus ga maar weerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk, kom maar weer tevoorschijn jongens, het is gelukt
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Send me your digits, ik houd je wel op de hoogte.
Wat is OkCquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
HAHAHAHA BEN (LEKKERE) FOKSTER TEGENGEKOMEN OP OkC
omgquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow. Maar ik pull toch wel een #braddie dus ga maar weer
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik dacht een centraal stationquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik dacht een centraal station
Best grote kans zou wel verschillende volgordes proberenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
ik ga al die nummers proberen
er bestaat kans dat jouw nummer er tussen zit
En dan de username in de quote veranderenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Net alsof vrouwen niet onvolwassen voor hun leeftijd kunnen zijn, wat een vuile bitch
En dat ik dan ook nog oprecht dit zegquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bedoelde dan ook meer dat ik oordeel op jouw 'onvolwassenheid' gezien de backstabs van jou achter mijn rug om die ik hier en daar wel eens terug lees.
Wist niet dat je autistisch was overigens. Hoewel er ook autisten zijn met een fijne persoonlijkheid.
Maar ondanks dat ik me niet kan voorstellen dat een relatie met iemand van 15,5 op je 20e langdurig prettig zal zijn, hoop ik wel dat je gelukkig bent en dat het zo blijft![]()
Oh neeeeeee de naam niet verandert omgquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan de username in de quote veranderen
En dan dit zeggen
[..]
En dat ik dan ook nog oprecht dit zeg
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh neeeeeee de naam niet verandert omg
want ik wilde het echt geheim houden en het was heel serieus
Ik kwam je alleen even emo.giffen op je integriteitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er nou dan?
Ben blij dat je mij een fijne relatie met mijn toyboy gunt hoor.
Is het werkelijk? Daar ben ik mij totaal niet van bewust, bedankt voor het opmerken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:24 schreef VeerEli het volgende:
Chai, soms ben je ook wel echt een kleuter hoor
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het werkelijk? Daar ben ik mij totaal niet van bewust, bedankt voor het opmerken.
Heeft absoluut positief bijgedragen aan mijn dag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kwam je alleen even emo.giffen op je integriteit
Kusje
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kwam je alleen even emo.giffen op je integriteit
Kusje
Dat is toch niet je standaard PI he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
Zou dit niet over mijn kant laten gaan.
Dat heb je helemaal bij het juiste eind.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is toch niet je standaard PI he?
Gelukkig, anders zou ik bij iedere post het gevoel hebben dat je me de les wilt leren. Ook als de post niet eens voor mij bedoeld isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal bij het juiste eind.
Ik zou het gevoel krijgen dat hij stiekem een betweterig KLB-tienermeisje met een standaard PI is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gelukkig, anders zou ik bij iedere post het gevoel hebben dat je me de les wilt leren. Ook als de post niet eens voor mij bedoeld is
Ew nog erger jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou het gevoel krijgen dat hij stiekem een betweterig KLB-tienermeisje met een standaard PI is.
Niet zo langquote:
Wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
Die SpongeBob probeert iets te hard.
Spongeboss Squaredancequote:
Ochquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ochiemand is geen surinamer
gelijk TR machen
KK
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
dus jij netjes terugappen dat je hem wel even op zal sturenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Murdera het volgende:
Haha, chicks die "perongeluk" hun oplader bij me vergeten![]()
![]()
heb gewacht tot ze niet thuiswas en stiekem in haar brievenbus gedaan omdat ik bang was voor de confrontatie als een echte Fokkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dus jij netjes terugappen dat je hem wel even op zal sturen
Not sure if oprecht vergeten, maar wel nice.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Murdera het volgende:
![]()
Ik vergeet ook vet vaak mijn oplader bij mijn vriend, hoor. Denken dat het met opzet isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Murdera het volgende:
![]()
Hahaha zij deed het zodat ze terug kon komen voor een crèmespoeling voor 'm huahuahuheuheuhehakakaquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
Die SpongeBob probeert iets te hard.
Ik.quote:
? Niets mis mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2.823 (gemiddeld 230 per dag)
For fucks sake.
hehehequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Not sure if oprecht vergeten, maar wel nice.
Nu krijgen we wsl weer zo'n type als hulpje op zaterdag. Zijn moeder had gemaild.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader had een keer zo'n autistische stagiair en die ging gewoon over heel de begane grond van ons huis zwerven om de katten te aaien en zo. Staat die engerd ineens achter je te gluren als je een spelletje aan het spelen was.
Kijk hoe bleek de teddies van 5 zijn though.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Lawd have mercy.
5-1-4-3-2
kut ik dacht dat ik eerder wasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha zij deed het zodat ze terug kon komen voor een crèmespoeling voor 'm huahuahuheuheuhehakaka
Haha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:09 schreef Chai het volgende:
Op zaterdag zijn er wel veel meisjes op het erf die misschien tegen hem gaan praten.
Oké.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:09 schreef Spongeboss het volgende:
Maar goed mensen lachen mij gewoon uit voor mijn levensopvattingen en filosofie.
Nee hoor, maar je bent bar slecht in het verwoorden ervan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:09 schreef Spongeboss het volgende:
Maar goed mensen lachen mij gewoon uit voor mijn levensopvattingen en filosofie.
In de Tao staat dat heel normaal is, dat iedereen zal lachen als je ze de weg probeert uit te leggen. De Boeddha heeft ook heel lang gewandeld, getwijfeld en zich afgevraagd of hij zijn kennis wel moest gaan delen. Het is gewoon normaal dat ik deze tegenstrijd krijg. Als jullie denken dat geld belangrijk is, en materieel je leven belangrijk maakt prima. Maar we sterven en dan zijn we alles kwijt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je bent bar slecht in het verwoorden ervan.
Stagiair voor ehh boer?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu krijgen we wsl weer zo'n type als hulpje op zaterdag. Zijn moeder had gemaild.![]()
![]()
Deze moet dan iig buiten werken, dus zal niet zomaar het privégedeelte binnenlopen. Ben benieuwd. Op zaterdag zijn er wel veel meisjes op het erf die misschien tegen hem gaan praten.
Mag ik de katten ook aaien als ik voor de grand tour kom?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu krijgen we wsl weer zo'n type als hulpje op zaterdag. Zijn moeder had gemaild.![]()
![]()
Deze moet dan iig buiten werken, dus zal niet zomaar het privégedeelte binnenlopen. Ben benieuwd. Op zaterdag zijn er wel veel meisjes op het erf die misschien tegen hem gaan praten.
5 1 2 4 3quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Lawd have mercy.
5-1-4-3-2
and it shall remain unusedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:08 schreef Murdera het volgende:
Er komt een dag dat een chick "perongeluk" shampoo vergeet maar het toch niet meer komt ophalen
Valt wel mee toch, die anderen zijn gewoon meer getint. Al gaven ze lichtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Kijk hoe bleek de teddies van 5 zijn though.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
kut ik dacht dat ik eerder wasNice 1
maar zat stiekem de hele dag farmville te spelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit hulpje komt wel echt voor agrarische activiteiten.
Is gewoon bleek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, die anderen zijn gewoon meer getint. Al gaven ze licht.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Mag ik de katten ook aaien als ik voor de grand tour kom?
Dag 1 les1: de smegmablubbers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die was voor de administratie. Dit hulpje komt wel echt voor agrarische activiteiten.
en via related doorklikken kom je bijquote:
Is toch niet fijn als je dat van een neger krijgt. Nou bah!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en via related doorklikken kom je bij
No worries, ik kan goed overweg met dieren (die niet gemeen zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Die katten moeten wel zelf willen.Ik ga niet de pooier spelen over ze.
Pussies, chicks & skunksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
No worries, ik kan goed overweg met dieren (die niet gemeen zijn).
(srs)
quote:
Beste antwoord sinds 1873quote:
wauwquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Salatrel het volgende:
Skunkbeaver is wel een koosnaampje voor vas
hahahaha nu snap ik hem Pasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was meer een verwijzing richting haar drugsgebruik
Hahahaha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben soms zo bang dat ik vergeet te switchen van Gmail-account en per ongeluk met m'n trashy gangsteradres uit 2001 een formele mail stuur naar iemand.
ik hAd gewoon een andere betekenis gekozen en verder niet doorgEdacjtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tering en ik dacht dat veer traag van begrip was
guerilla unit lolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben soms zo bang dat ik vergeet te switchen van Gmail-account en per ongeluk met m'n trashy gangsteradres uit 2001 een formele mail stuur naar iemand.
Heb je lepra ofzo dat je zo vertieft typt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hAd gewoon een andere betekenis gekozen en verder niet doorgEdacjt
ja ja ja ja ja smoesjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow niet spotten met lepra.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je lepra ofzo dat je zo vertieft typt?
Jou moet ik hebben. Straks weer RR eh.quote:
Vond ze in het voorstukje beter te verstaan dan die vorige week.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jou moet ik hebben. Straks weer RR eh.
Heb je dat krantenartikel gelezen over die mensen van vorige week?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond ze in het voorstukje beter te verstaan dan die vorige week.
Excuuuuse mequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Salatrel het volgende:
Skunkbeaver is wel een koosnaampje voor vas
Ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je dat krantenartikel gelezen over die mensen van vorige week?
nu wil ik wel weten wat jij dacht?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha wat een debielen eh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.Nouja zo'n plaatje ervan, maar ze begrepen dus echt niet dat het advies bindend was.
![]()
Echt die bemiddelaar kan hier toch ook niks mee
Hahaha zit dat ook te kijken nu.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Haha die neger bij Opsporing Verzocht die met gejatte creditcard keihard lacht wanneer hij geld opneemt.
Ahw. Zou in huis nemen, verzorgen en liefkozen.quote:
Lachen zal 'm nu wel vergaan zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha zit dat ook te kijken nu.Dacht eerst dat hij een zilveren grill in had.
Ik heb net van de straat gekeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha zit dat ook te kijken nu.Dacht eerst dat hij een zilveren grill in had.
als in foster-parent?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Zou in huis nemen, verzorgen en liefkozen.
Nee, wil gewoon iemand in huis die voor me kookt.quote:
Misschien wel heel goed juist voor z'n street cred.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lachen zal 'm nu wel vergaan zijn.
Deze agente heeft verschrikkelijke stem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien wel heel goed juist voor z'n street cred.
:squote:
Ellie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze agente heeft verschrikkelijke stem.
Naam gemist, geen idee. Die net in de studio was.quote:
Dat blondje potje is Ellie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Naam gemist, geen idee. Die net in de studio was.
Oké.quote:
Hahaha echt hè, weet nog steeds niet hoe dat nou kwamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind nogsteeds dat hij kijkt alsof de duivel uit hem gedreven word
Wat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
De ONZ SC heeft een jingle. Een jingle...![]()
Watdan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
De ONZ SC heeft een jingle. Een jingle...![]()
Wat lach je gvdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef krioro het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/klojo120/onz-sc-jingle
1800% done
__
Een jingle van anderhalve minuut.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/klojo120/onz-sc-jingle
1800% done
Echt hè.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Een jingle van anderhalve minuut.
Een jingle voor een SC, alsof iedereen die bij binnenkomst even gaat beluisteren of zo.
Het feit dat die gozer van jou dat weet en het ook gewoon vertelt.quote:
Shiiit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
God damn, dit klinkt als Braddie met een rolberoerte, tering man.
als whatsappjes er tussendoor omhoogpoppen doet ie soms raarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je lepra ofzo dat je zo vertieft typt?
skunk, stinkdier, stinkkutquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu wil ik wel weten wat jij dacht?
Heb altijd het idee dat het van die halve boeren zijn (sowieso de gemiddelde FOK!ker), die elke dag met de trein reizen, Abercrombie shirt of vest aan, Puma sneakers, laptoptas om de schouder, croissantkruimels nog om de mondhoeken en dan lurken aan een pak halve liter melk/yoghurt. Coldplay favoriete band. Van die gasten die bij Döner Company een döner kebab halen zonder sambal, en deze dan lomp opeten voordat ze weer met de trein terug naar huis gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shiiit.Mja. Snap dat echt niet. WAAROM?!
ripquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
als whatsappjes er tussendoor omhoogpoppen doet ie soms raar
Mortie pls.quote:
Subtiele Panzerbashquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat het van die halve boeren zijn (sowieso de gemiddelde FOK!ker), die elke dag met de trein reizen, Abercrombie shirt of vest aan, Puma sneakers, laptoptas om de schouder, croissantkruimels nog om de mondhoeken en dan lurken aan een pak halve liter melk/yoghurt. Coldplay favoriete band. Van die gasten die bij Döner Company een döner kebab halen zonder sambal, en deze dan lomp opeten voordat ze weer met de trein terug naar huis gaan.
Laten maken?quote:
soms ook als hij aan de oplader zit, dan blijft hij random toetsjes indrukken. Fucking irritantquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat het van die halve boeren zijn (sowieso de gemiddelde FOK!ker), die elke dag met de trein reizen, Abercrombie shirt of vest aan, Puma sneakers, laptoptas om de schouder, croissantkruimels nog om de mondhoeken en dan lurken aan een pak halve liter melk/yoghurt. Coldplay favoriete band. Van die gasten die bij Döner Company een döner kebab halen zonder sambal, en deze dan lomp opeten voordat ze weer met de trein terug naar huis gaan.
quote:
Haha shit.quote:
Versta er geen kut van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:28 schreef Chai het volgende:
Kijk Chloro, wat een dikke paarden bij RR
Abercrombie en puma, watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb laatst gewerkt op een veilig waar een paard werd verkocht voor 350.000 euroquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:28 schreef Chai het volgende:
Kijk Chloro, wat een dikke paarden bij RR
350.000 wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb laatst gewerkt op een veilig waar een paard werd verkocht voor 350.000 euroWas een groot bruin paard. Zijn echt miljoenen rond gegaan die avond, shit.
Ja er kunnen niet overal van die winnaars als hier zitten hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jaquote:
Wow.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Die huilende nerdjes.
Snap nu wel hoe het komt dat er zoveel FOK!kers uit Limburg komen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die gasten als die gozer rechts in het midden met dat kuifje, en die er linksboven.
quote:
#TeamLoods want geen jankbakken.quote:
Shit die kerel vooraan in het roodquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die gasten als die gozer rechts in het midden met dat kuifje, en die er linksboven.
Met z'n cijferhoofdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Shit die kerel vooraan in het rood
Als ik de nieuwe buurvrouw wat geweest dan was ik ook #TeamLoods geweest, zou nooit verstaan hebben wat die buren telkens proberen te zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
#TeamLoods want geen jankbakken.
wtf is een cijferhoofd nou weerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Met z'n cijferhoofd.
[ afbeelding ]
1-2-3-4, zie groene lijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
wtf is een cijferhoofd nou weer
Maar lijkt gewoon alsof hij maar een half hoofd heeft ofzo, wazige vent
Wow shitquote:
Wtf.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Met z'n cijferhoofd.
[ afbeelding ]
Is echt wel hbo he, kijk wat daar voor bende zit. Commerciele economie ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is echt wel hbo he, kijk wat daar voor bende zit. Commerciele economie ofzo.
Wat is er nou weer mis met hbo CEquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is echt wel hbo he, kijk wat daar voor bende zit. Commerciele economie ofzo.
FUquote:
Met de opleiding an sich niets, maar wel met veel mensen die het doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met hbo CE. Maar wel typisch idd, zo zag mijn 1e jaar er ook ongeveer uit.
[..]
FU.
Hoezo somsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef VeerEli het volgende:
Die ONZ SC Jingle![]()
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk wat slecht
![]()
Wat zitten er toch een stel mongolen op fok, dit is waarom ik mij soms schaam een fokker te zijn
Wat preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Met de opleiding an sich niets, maar wel met veel mensen die het doen.
Ja kijk die foto danquote:
She so so on point.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met hbo CE. Maar wel typisch idd, zo zag mijn 1e jaar er ook ongeveer uit.
[..]
FU.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
Petjes op in de collegezaal overigens![]()
![]()
Mensen die in pak naar college gaan en/of presentaties doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kijk die foto dan
Mensen die petjes op doen in de collegezaal op de eerste plaats
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo somsWord echt gek als iemand op mijn laptop wil omdat ik bang ben dat ze dan iets met de f gaan zoeken.
Doet ie goed, die tienerpapa, toch nog een opleiding gaan doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
Er zit een kindje in die zaal, wtf.
Tutjes die pedagogiek studeren dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef Robophatt het volgende:
Maar geloof mij lieve mensen, niets wint het van de mensen op de musical opleiding
Ja dat vind ik ook bullshit, maar een pet op in de les vind ik gewoon zo ontzettend dom staan. Nu ben ik sowieso al geen fan van petten, maar die draag je normaal gesproken niet binnenshuis. Ziet er gewoon uit alsof je nog te lui bent om iets aan je haar te doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Mensen die in pak naar college gaan en/of presentaties doen.
Ja ik had wel eens een pet op in de collegezaal, come the fuck at me.
Was jij ook een tienerpapa? Studeert je kind al?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Doet ie goed, die tienerpapa, toch nog een opleiding gaan doen.
Ja inderdaad, dan kun je voor de buitenwereld nog beter op het viva forum zitten ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahahaNou ja, soms omdat ik op zich met forummen niks mis vind. Alleen fok
![]()
![]()
Los van hoe hilarisch ik het hier vaak vind en hoe vaak ik stuk gaSoms wou ik dat ik gewoon luker was gebleven
Ja dat is ook zoiets inderdaad. Met de opleiding is niets mis, maar het zijn altijd van die types. Net als al die trendwatching shit en weet ik het.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tutjes die pedagogiek studeren dan.
Musicalopleidingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef Robophatt het volgende:
Maar geloof mij lieve mensen, niets wint het van de mensen op de musical opleiding
Dat feel wanneer je beseft dat je nooit meer tienermoeder kunt wordenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was jij ook een tienerpapa? Studeert je kind al?
I beat teen pregnancy.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat feel wanneer je beseft dat je nooit meer tienermoeder kunt worden
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook bullshit, maar een pet op in de les vind ik gewoon zo ontzettend dom staan. Nu ben ik sowieso al geen fan van petten, maar die draag je normaal gesproken niet binnenshuis. Ziet er gewoon uit alsof je nog te lui bent om iets aan je haar te doen.
Ja die mensen lopen dus de hele dag door de school te zingen en aandacht te trekken. Van de gewone theateropleiding heb je geen last, van conservatorium niet, rockacademie niet (zoveel als de musicalopleiding) maar zijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Musicalopleiding
Doet/deed m'n voormalig buurjongetje ook, ging ie thuis oefenen, van die gay shit zingen en zo, kk wat haatte ik dat.rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nee ik heb m'n zaad bewaard om schattige persian negro kinderen te maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was jij ook een tienerpapa? Studeert je kind al?
Zou daar zo agressief van kunnen worden eh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die mensen lopen dus de hele dag door de school te zingen en aandacht te trekken. Van de gewone theateropleiding heb je geen last, van conservatorium niet, rockacademie niet (zoveel als de musicalopleiding) maar zijIs ook gewoon feest als The Sound of Music op tv is geweest ofzo
Preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan kun je voor de buitenwereld nog beter op het viva forum zitten ofzo
Ik heb zo lang gelurkt he, maar soms dan moet ik gewoon iets zeggen en op den duur kon ik me echt niet meer inhouden![]()
Wat leuk, heb je een Persian negro-dame?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik heb m'n zaad bewaard om schattige persian negro kinderen te maken.
Nee, Persian.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat leuk, heb je een Persian negro-dame?
Lekker naar die André Hazes-musical ook.quote:
Hoe kom je aan de negro dan?quote:
Ziek dit.quote:
Heb laatst een klacht ingediend bij de mediatheek omdat ik van alle kanten last van ze hebquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou daar zo agressief van kunnen worden eh.
Ja vond het forum sowieso te groot om te posten, maar kom eigenlijk nooit buiten KLBquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
PreciesJa exact dat had ik dus ook.. Heb ook erg lang gelurkt. En zelfs toen ik een account had gemaakt, lang ermee rondgelopen zonder te posten
Maar idd, op een gegeven moment toch gedaan.. En toen ik in de SC belandde was het helemaal afgelopen verdomme
Van die projectgasten die een matige/korte presentatie in pak wilden gaan doen iddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef krioro het volgende:
Mensen die in pak naar college gaan en/of presentaties doen.
Ja.quote:
Ja CE hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van die projectgasten die een matige/korte presentatie in pak wilden gaan doen idd.
Gelukkig uit hun hoofd kunnen praten.
Zo ben ik.quote:
Shhhh. =$quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef Robophatt het volgende:
Krio dit topic gaat over jou KLB / Originele kindernamen 2013
Hoe heet die van jou?quote:
Hard geworden.quote:
Echt slim jijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Still University of Applied Sciences.
Wel een goeie naam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Tyrone, in de dagelijkse omgang Ty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |