Oh neeeeeee de naam niet verandert omgquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan de username in de quote veranderen
En dan dit zeggen
[..]
En dat ik dan ook nog oprecht dit zeg
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh neeeeeee de naam niet verandert omg
want ik wilde het echt geheim houden en het was heel serieus
Ik kwam je alleen even emo.giffen op je integriteitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er nou dan?
Ben blij dat je mij een fijne relatie met mijn toyboy gunt hoor.
Is het werkelijk? Daar ben ik mij totaal niet van bewust, bedankt voor het opmerken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:24 schreef VeerEli het volgende:
Chai, soms ben je ook wel echt een kleuter hoor
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het werkelijk? Daar ben ik mij totaal niet van bewust, bedankt voor het opmerken.
Heeft absoluut positief bijgedragen aan mijn dag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kwam je alleen even emo.giffen op je integriteit
Kusje
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kwam je alleen even emo.giffen op je integriteit
Kusje
Dat is toch niet je standaard PI he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
Zou dit niet over mijn kant laten gaan.
Dat heb je helemaal bij het juiste eind.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is toch niet je standaard PI he?
Gelukkig, anders zou ik bij iedere post het gevoel hebben dat je me de les wilt leren. Ook als de post niet eens voor mij bedoeld isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal bij het juiste eind.
Ik zou het gevoel krijgen dat hij stiekem een betweterig KLB-tienermeisje met een standaard PI is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gelukkig, anders zou ik bij iedere post het gevoel hebben dat je me de les wilt leren. Ook als de post niet eens voor mij bedoeld is
Ew nog erger jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou het gevoel krijgen dat hij stiekem een betweterig KLB-tienermeisje met een standaard PI is.
Niet zo langquote:
Wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
Die SpongeBob probeert iets te hard.
Spongeboss Squaredancequote:
Ochquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ochiemand is geen surinamer
gelijk TR machen
KK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |