Wie?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef LizzyYAY het volgende:
Mijn allereerste foto op Fok! Sinds kort mijn haar blond geverfd, voorheen was het rood.
[ afbeelding ]
Fuck man bedankt voor de waarschuwingquote:
Jawel hoor hahahahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb niet meer het raarste kapsel
Kijk, dat zijn tenminste normale wenkbrauwen. Niet van die boekenplanken op je face.quote:
Boekenplankenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tenminste normale wenkbrauwen. Niet van die boekenplanken op je face.
Gebasseerd op de de foto, ja. Maar je weet niet hoe haar booty is.quote:
Haha gvd.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boekenplanken! Maar idd. Lmfao @ deze pic btw
.
[ afbeelding ]
Al gedaan voordat ik je post zag.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
KLB / homo's die haten op een beetje haar op een k♥t
allemaal even quoten jongons
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al gedaan voordat ik je post zag.
Echt hè, kutvolk.quote:
Oké.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
Granaatappels zijn echt moeilijke vruchten man, maar ze zijn so gooooood.
Zo makkelijk hequote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
Granaatappels zijn echt moeilijke vruchten man, maar ze zijn so gooooood.
Als er een makkelijkere manier is dan eerst alle pitjes in een kom proberen te krijgen: leer het me.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo makkelijk hewel echt lekker ja
Doormidden snijden en met een lepel op slaan. Wel met de zaadjes naar beneden. Werkt echt goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als er een makkelijkere manier is dan eerst alle pitjes in een kom proberen te krijgen: leer het me.
Oh, wow.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doormidden snijden en met een lepel op slaan. Wel met de zaadjes naar beneden. Werkt echt goed.
Zoiets deed ik eerst ook jaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, wow.Ik snij ze in vieren en probeer die zaadjes eruit te frutten, maar krijg je altijd zo veel zooi van alsnog.
Morgen proberen, heb er nog een liggen.
Lolquote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef Nestalgie het volgende:
Wat de kanker fuck
Ik beetje tinderen kom ik chick tegen, 15 jaar knap mooi haar dit dat, alleen je ziet alleen linkerkant van dr fissie ( op de foto rechts ). Dus ik fix die numbre, je weet hoe dat gaat. Zie ik gewoon dat ze helemaal kaal is aan de linker kant. Kan toch niet![]()
Oh, beetje oud dan vind je niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik weet niet van jou maar ik ben 16 a motje deluxe
ah fijn! Was al bang dat ik die shit moest resettenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Denk, probeer je beetje bij te staan.
Zou sowieso choloro keertje uitnodigen in je bachelorpad.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah fijn! Was al bang dat ik die shit moest resetten
Je bent een skat
Zo ben ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah fijn! Was al bang dat ik die shit moest resetten
Je bent een skat
haha jaquote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou sowieso choloro keertje uitnodigen in je bachelorpad.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:29 schreef Nestalgie het volgende:
Hehe dus hij zegt zo geen pedo grappen aub heheh zeg ik dat zn kind geneukt is HAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
Wat is wiepen ?quote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
Die zesde was geen vinger, hyheheuehehhehehe.quote:
t neusje van de zalm jij hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zesde was geen vinger, hyheheuehehhehehe.
de leukste thuis zekerquote:Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zesde was geen vinger, hyheheuehehhehehe.
ja toch hahahahaha tochquote:Op maandag 6 januari 2014 23:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaha omdat ze zo alleen is haha
rip in ripquote:Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
Haaaaaddd ik maar iemmaand om vaannn te hoouuuuwwweeee
PICSquote:Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik snap het al, jullie proberen me gewoon terug te pakken voor alle keren dat ik gemeen deed.
Je krijgt mij niet kapot hoor.
Omdat fatty, snap je.![]()
![]()
![]()
nee leg eens uitquote:Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik snap het al, jullie proberen me gewoon terug te pakken voor alle keren dat ik gemeen deed.
Je krijgt mij niet kapot hoor.
Omdat fatty, snap je.![]()
![]()
![]()
De crew. Oh nee, wacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
Heb geen groothoeklens, sorry.quote:
Dit is van een film toch? Zo'n menneke die z'n mams neer djoekt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Ja, Ratjetoe The Moviequote:Op maandag 6 januari 2014 23:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is van een film toch? Zo'n menneke die z'n mams neer djoekt.
Heb in vorig topic al m'n ass gepost, zoek maar xoxoquote:Op maandag 6 januari 2014 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
alleen van de belangrijke onderdelen
niet je echte ass xoxoquote:Op maandag 6 januari 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb in vorig topic al m'n ass gepost, zoek maar xoxo
Ja, enig idee hoe moeilijk het is om een goede spellchecker te vinden? En dan loopt ze ook nog weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je doorzettingsvermogen wel cute hoor.
Ik ook niet. Waar hou je wel van? Ik van ijs en chocolade.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet liegen. Daar hou ik niet van
Sorry. Ik moest mijn KLB SC-carrière opbouwen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, enig idee hoe moeilijk het is om een goede spellchecker te vinden? En dan loopt ze ook nog weg.
En nu? Nu zit je bij mensen die gewoon "haha" zeggen terwijl "_O-" ook bestaat. Heck, je bent er zelf eentje geworden.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry. Ik moest mijn KLB SC-carrière opbouwen.
Liefde,geld en machtquote:Op maandag 6 januari 2014 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waar hou je wel van? Ik van ijs en chocolade.
Ik vind dequote:Op maandag 6 januari 2014 23:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En nu? Nu zit je bij mensen die gewoon "haha" zeggen terwijl "_O-" ook bestaat. Heck, je bent er zelf eentje geworden.
gecke sc
" Baas / Episch "quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dedebiel en mensen die 'm (overmatig) gebruiken nog grotere debielen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, in die categorie ja.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die is wel lief.quote:
This is why we can't have nice things.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Garper, echt meesterlijk episch.![]()
![]()
lafjoequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
This is why we can't have nice things.
quote:
ripquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:04 schreef Chloroform het volgende:
Sorry, vind het moeilijk liefde te accepteren in deze tijden van haat.
Ja, was eerst zo'n lief meisje alles en nu zo'n zure heks.quote:
Het leven van een taalpurist gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, was eerst zo'n lief meisje alles en nu zo'n zure heks.
Ja echt, ze maakten me soms echt mad man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het leven van een taalpurist gaat niet over rozen.
Hey. Leuke dag gehad?quote:
Drukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt, ze maakten me soms echt mad man.Hoe moeilijk is het gvd om te leren hoe je een werkwoord vervoegd.
[..]
Hey. Leuke dag gehad?
Waarom niet? Waar ben je druk mee dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Drukmoet echt veel studiedingen doen maar doe het niet
Kom vechten.quote:
Met uitstellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom niet? Waar ben je druk mee dan?
"as ze me maar begreippe he, der gaat et om"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt, ze maakten me soms echt mad man.Hoe moeilijk is het gvd om te leren hoe je een werkwoord vervoegd.
Haha shiit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met uitstellenwilde 9 uur opstaan vanmorgen en kwam er 1 uur uit
"Ben dieslekties, vint dat gwoon moeluk"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
"as ze me maar begreippe he, der gaat et om"
Beetje naar btc koers gestaardquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shiit.Wat heb je gedaan dan verder?
[..]
"Ben dieslekties, vint dat gwoon moeluk"
Zou jou nooit steken met een mes. :s Ik wil je gewoon in m'n hart sluiten. ;squote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vecht niet met buitenlanders. Straks trek je nog een mes ;s.
Ah, dat is ook afschuwelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Ben dieslekties, vint dat gwoon moeluk"
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje naar btc koers gestaardnah vanavond wel wat geschreven maar te weinig. Nu op 2/3 ofzo terwijl ik zondag klaar wou zijn
en moet nog een paper van 6k woorden
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou nooit steken met een mes. :s Ik wil je gewoon in m'n hart sluiten. ;s
Schatje ben je ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou nooit steken met een mes. :s Ik wil je gewoon in m'n hart sluiten. ;s
Maar echt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, dat is ook afschuwelijk.
Ik ben niet goed in Nederlands. Ik ben dus dyslectisch. Ik kan er niets aan doen.
20 en 22 januariquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer is de deadline?
Herken het wel. Wilde zondag beginnen. Nog steeds geen flikker gedaan.
Grote afknapper ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar echt.Dat je foutjes maakt is niet erg, doet iedereen, maar dat je gewoon elke keer 'ik vindt' schrijft is gewoon achterlijk. Gvd man.
quote:
Jij.quote:
Wejo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
20 en 22 januaridan 3 maandjes scriptie knallen en eindelijk klaar
Ik vind mensen met een bovengemiddelde kennis van de Nederlandse taal echt aantrekkelijk.quote:
En het dan ook gewoon niet goed willen doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar echt.Dat je foutjes maakt is niet erg, doet iedereen, maar dat je gewoon elke keer 'ik vindt' schrijft is gewoon achterlijk. Gvd man.
Ja, straks mezelf weer in slaap huilen toch.quote:
u kno im bad im bad really really badquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, was eerst zo'n lief meisje alles en nu zo'n zure heks.
Quequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
u kno im bad im bad really really bad
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:17 schreef Chloroform het volgende:
Wilde zondag beginnen. Nog steeds geen flikker gedaan.
Oké.quote:
Sorry, kom schuren.quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee.Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi moment om te gaan slapen.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
saaie kk bendeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik luister deze en toen ik die spoiler opende ging die precies op die beat.
If not now, then when.![]()
Godverdomme, die wou ik maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahaha, moest kankerhard lachen en aan dWc denken met zijn drakentrui oid.
[ afbeelding ]![]()
If not now, then when.![]()
Godver, staan wat pareltjes tussen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker dan die tattas https://www.facebook.com/AllochtoonBeLike?ref=profile![]()
Haha je was toch wel dronken he?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik afgelopen weekend: "Mam, ik kom rond 21:00 op station blabla aan." Aangekomen om 0:44.
[ afbeelding ]![]()
Nou ik dacht zal dat Utopia eens kijken, maar ga dat toch echt niet volgen. Word nu al moe van die mensen (vooral die zwerver) en er gebeurt geen reet. En ze hebben gewoon waterleidingen en alhoefden er alleen een kraan op te zetten. Die ze van thuis mee konden nemen, shit
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
mogguh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:37 schreef Robophatt het volgende:
Nou ik dacht zal dat Utopia eens kijken, maar ga dat toch echt niet volgen. Word nu al moe van die mensen (vooral die zwerver) en er gebeurt geen reet. En ze hebben gewoon waterleidingen en alhoefden er alleen een kraan op te zetten. Die ze van thuis mee konden nemen, shit
wat ik zo op de radio hoorde is het ook allemaal minder spannend dan ik dacht.
ze hebben een loods en een kluis met 10.000 euro en krijgen in telefoon en internet enzo![]()
![]()
Ja ze hebben natuurlijk wel een aantal dingen nodig en shit, maar dat ze echt de eerste avond al meteen water hebben enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh.
wat ik zo op de radio hoorde is het ook allemaal minder spannend dan ik dacht.
ze hebben een loods en een kluis met 10.000 euro en krijgen in telefoon en internet enzoMaar goed, het wordt vast nog wel kut en zwaar zeker als het straks koud wordt.
Wel echt vervelende types trouwens
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
ach ja, ik was toch niet van plan het te gaan volgenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ze hebben natuurlijk wel een aantal dingen nodig en shit, maar dat ze echt de eerste avond al meteen water hebben enzoMaar goed, het wordt vast nog wel kut en zwaar zeker als het straks koud wordt.
Wel echt vervelende types trouwens![]()
Nee ik ook niet, maar het was net op tv.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik was toch niet van plan het te gaan volgen
Snap ik ook niet trouwens, want zag er echt uit als de allereerste aflevering, maar het was wel oud&nieuw
ja, volgens mij was het ook de eerste aflevering maar kon je het wel al eerder via internet volgen ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het was net op tv.
Snap ik ook niet trouwens, want zag er echt uit als de allereerste aflevering, maar het was wel oud&nieuw![]()
Oh op die manier. Dus op tv loop je gewoon een week of twee achterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, volgens mij was het ook de eerste aflevering maar kon je het wel al eerder via internet volgen ofzo?"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Wowgewoon om 10 voor 8 wakker geworden zonder de wekker te zetten.
Had niet gedacht zo snel weer ritme te krijgen.![]()
okequote:
wie ben jij?wordt misschien nog wel bijgetrokken, geen ideequote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dus op tv loop je gewoon een week of twee achtermogguh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:08 schreef Chai het volgende:
Wowgewoon om 10 voor 8 wakker geworden zonder de wekker te zetten.
Had niet gedacht zo snel weer ritme te krijgen.
mijn wekkers hadden vanmorgen toch veel werk om mij wakker te krijgen![]()
![]()
Ik was al om kwart voor 7 wakkerSportschool is echter pas om 9 uur open, dus dat is wel kut maar net al wat voor school gedaan
wij hebben alleen een anytime fitness in het dorp. wel handig want je kunt er altijd in, maar ik vind hem te duurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Robophatt het volgende:
Ik was al om kwart voor 7 wakkerSportschool is echter pas om 9 uur open, dus dat is wel kut maar net al wat voor school gedaan
![]()
Oh dat is wel chill ja. Ja volgens mij is er 1 bij ons om 8 uur open maar dat is zo'n kuttent. Supergroot glazen ding aan een grote weg zeg maar, als je daar langsrijdt kijk je zo binnenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij hebben alleen een anytime fitness in het dorp. wel handig want je kunt er altijd in, maar ik vind hem te duur
Nu al allemaal mensen die op die karakters lopen te geilen en hopen dat ze lesbisch zijn en weet ik hettering
ja, daar kun je ook van alle kanten naar binnen kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill ja. Ja volgens mij is er 1 bij ons om 8 uur open maar dat is zo'n kuttent. Supergroot glazen ding aan een grote weg zeg maar, als je daar langsrijdt kijk je zo binnen![]()
Ja bevalt me gewoon echt niet, net een hamsterkooiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar kun je ook van alle kanten naar binnen kijken."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
5,5 jaar verschil hier.
Hij is 15,5 en ik ben bijna 21. We hebben nog niet zo lang iets, maar tot nu toe gaat het erg goed, want ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd en heb niets meegemaakt. En hij is juist volwassen voor zijn leeftijd.Net alsof vrouwen niet onvolwassen voor hun leeftijd kunnen zijn, wat een vuile bitchquote:![]()
![]()
ik snap de lol er ook niet van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bevalt me gewoon echt niet, net een hamsterkooije zit hier al op het utopia forum?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:17 schreef Robophatt het volgende:
Nu al allemaal mensen die op die karakters lopen te geilen en hopen dat ze lesbisch zijn en weet ik hettering
![]()
![]()
zelf liegen en dan moira een bitch noemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Net alsof vrouwen niet onvolwassen voor hun leeftijd kunnen zijn, wat een vuile bitch![]()
![]()
Ja werd nieuwsgierig waar het nou allemaal over ging dus dacht zal eens kijken. Zou niet de eerste keer zijn dat ik alles meen te moeten weten van iets waar ik me voornamelijk aan erger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap de lol er ook niet van.
[..]
je zit hier al op het utopia forum?"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ik vind het gemeen ja, er rust al zo'n taboe op...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelf liegen en dan moira een bitch noemen![]()
Shit die pearlbitchLoopt nog harder op die Lindy te geilen dan Veer en ik op alle mannen die wie hier ooit gepost hebben bij elkaar.
een beetje raar is het ook welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen ja, er rust al zo'n taboe op...linkje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:22 schreef Robophatt het volgende:
Shit die pearlbitchLoopt nog harder op die Lindy te geilen dan Veer en ik op alle mannen die wie hier ooit gepost hebben bij elkaar.
![]()
UTO / [INWONERS] Lindy heel dat topic gewoonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje raar is het ook wel
[..]
linkje?"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Hoi ik ben Nora.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
wie ben jij?
[..]
wordt misschien nog wel bijgetrokken, geen idee
[..]
mogguh.
mijn wekkers hadden vanmorgen toch veel werk om mij wakker te krijgen![]()
Maar stel ik was 26 en hij 20,5, wat vind je dan?quote:
Ik ga dan toch denken dat ik zelf behoorlijk mentaal uitgedaagd ben.
Terwijl een oudere vriend betekent dat ik zooo volwassen en ontwikkeld ben.![]()
wat zijn die mensen ook kk dom he. Hoezo kopen ze de koelinstallatie niet, dan kunnen ze kaas maken en kaas verkopen. Shit dat programma komt op sbs6 weet je hoeveel van die kijkers zo'n Utopia kaas van 58 euro zouden kopen
26 en 20,5 is toch al anders denk ik. dat zou ik normaler vinden dan 21 en 15,5. gewoon omdat je met 15,5 toch in een andere levensfase zit dan iemand van in de 20 denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar stel ik was 26 en hij 20,5, wat vind je dan?
Terwijl een oudere vriend betekent dat ik zooo volwassen en ontwikkeld ben.![]()
Chai is weer lekker aan het trollen op de foksforums.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
een hele kaas voor 58 is niet duurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:29 schreef Robophatt het volgende:
wat zijn die mensen ook kk dom he. Hoezo kopen ze de koelinstallatie niet, dan kunnen ze kaas maken en kaas verkopen. Shit dat programma komt op sbs6 weet je hoeveel van die kijkers zo'n Utopia kaas van 58 euro zouden kopen![]()
![]()
Mijn tante was 12 jaar ouder dan haar tweede man. Was echt heel vreemd in het begin maar op den duur wenden we er wel aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl een oudere vriend betekent dat ik zooo volwassen en ontwikkeld ben."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Wie zegt dat je van die grote wielen moet maken, kunt goed een Edammer kaasje maken zo'n klein ding. Betalen mensen echt wel grof geld voor als het door MegaLindy gemaakt is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een hele kaas voor 58 is niet duur"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Hier kan dat. Irl kan ik niet voortdurend advocaat van de duivel gaan lopen spelen, mensen nemen dat veel te zwaar op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chai is weer lekker aan het trollen op de foksforums.Ach tweede man.. Dat is op je 50e of zo dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn tante was 12 jaar ouder dan haar tweede man. Was echt heel vreemd in het begin maar op den duur wenden we er wel aan.![]()
Ehm nee volgens mij was zij 36 ofzo. Maja tot de dood hen scheiddequote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier kan dat. Irl kan ik niet voortdurend advocaat van de duivel gaan lopen spelen, mensen nemen dat veel te zwaar op.
[..]
Ach tweede man.. Dat is op je 50e of zo dan?
misschien toch maar eens kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wie zegt dat je van die grote wielen moet maken, kunt goed een Edammer kaasje maken zo'n klein ding. Betalen mensen echt wel grof geld voor als het door MegaLindy gemaakt is.![]()
![]()
Faal?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:47 schreef Murdera het volgende:
Fuckfuckfuckfuckfuvkduckfuvkfuvkfuuuuuuuuuuuck![]()
Kloptquote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ervaart ze dit als zwaar vervelend. Zulke opmerkingen nemen fors toe. Echt vet zielig jullie.kreeg dm's van haar dat ze er mee zat.
Niemand zag de woordgrappen volgens mij
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dm's posten mag niet, ban.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kloptkreeg dm's van haar dat ze er mee zat.
Niemand zag de woordgrappen volgens mij![]()
![]()
Ik heb nergens DM's gepost hoor.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Maakt niet uit, kut baasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een nieuwe wekker. blijkbaar niet goed ingesteld.
Blijkbaar, of het was karma.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een nieuwe wekker. blijkbaar niet goed ingesteld.![]()
Te gek sprak net een vrouwtje van 72 in zeh gym, die was nog super fit en alles
Wil je wel wakker bellen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een nieuwe wekker. blijkbaar niet goed ingesteld.
Of werkt dat ook niet? 'Kanker op Chai, doei.'![]()
Oh dan, gewoon zeggen dat je op tijd was toch xDquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Graagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je wel wakker bellen?
Of werkt dat ook niet? 'Kanker op Chai, doei.'![]()
![]()
zit ook niemand op mijn verdieping, zou me niet verbazen als niemand het doorhadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dan, gewoon zeggen dat je op tijd was toch xD![]()
![]()
Ideaal dusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit ook niemand op mijn verdieping, zou me niet verbazen als niemand het doorhad"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ooh danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit ook niemand op mijn verdieping, zou me niet verbazen als niemand het doorhad![]()
![]()
Dat liedje Naughty Boy... wat voor genre muziek is dat eigenlijk? weet iemand?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ja beyoncéquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Dat liedje Naughty Boy... wat voor genre muziek is dat eigenlijk? weet iemand?![]()
quote:
Dat feel als je een outfit aandoet die je eigenlijk nooit draagt en je in de spiegel kijkt en afvraagt waarom dat het geval is
Eigen genre voor Queen Bquote:
Die timmert flink aan de weg ja.quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Antifolk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Dat liedje Naughty Boy... wat voor genre muziek is dat eigenlijk? weet iemand?![]()
is dat een genre?quote:picsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat feel als je een outfit aandoet die je eigenlijk nooit draagt en je in de spiegel kijkt en afvraagt waarom dat het geval is![]()
Ja ok dom om hier te vragen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
secondedquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Schoolkampquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel nog op de bonte avond van schoolkamp een dansuivoering gegeven op naughty boy
Wij moesten zelf een tekst maken op de melodie van een bestaand nummer. K-Otic hadden wij, Damn I think I love you. Weet alleen nog dat het ging 'Wijven op Madeira, die zien er lekker uit'en toen iets met fruit.
Zeker gewonnen"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Dat hele liedje komt me nieteens bekend voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Schoolkamp
Wij moesten zelf een tekst maken op de melodie van een bestaand nummer. K-Otic hadden wij, Damn I think I love you. Weet alleen nog dat het ging 'Wijven op Madeira, die zien er lekker uit'en toen iets met fruit.
Zeker gewonnen![]()
![]()
tja als het geen bob marley is ken je het niet hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat hele liedje komt me nieteens bekend voor![]()
Je UI is kapot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel nog op de bonte avond van schoolkamp een dansuivoering gegeven op naughty boyOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb die CD. Op vakantie nog meegenomen in de autoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat hele liedje komt me nieteens bekend voor
Doet nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Kosten om shit te maken bij de mc D, in dollar"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Wow, wel vet dat ze gewoon kaas en tortilla's maken daar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Kosten om shit te maken bij de mc D, in dollarOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja als het geen bob marley is ken je het niet he.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Is alleen voor McD Mexicoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, wel vet dat ze gewoon kaas en tortilla's maken daar."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Je zou toch verwachten dat een zak burritomix goedkoper kan dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Is een zak van 400 kilo hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat een zak burritomix goedkoper kan dan."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
McRamenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Hebben ze in Japan ook McSushi oid? $durfteveragen
Nooit gehad maar het ziet er niet echt uit als iets wat ik zou etenquote:
Gvd waarom komt er niet gewoon weer een starmaker ofzoZonder bekende Nederlanders of derderangs acteurs.
Er is die dag dus echt geen flikker gebeurd als dit nieuws is.quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
ik vond het nieuwswaardigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Er is die dag dus echt geen flikker gebeurd als dit nieuws is.![]()
![]()
Ja.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Thank youquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Naughty_Boy
Rechts in die kolom.vind je ontwikkeling in lief zijn goed gaan
Opmerkelijk wel jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thank youvind je ontwikkeling in lief zijn goed gaan
gisteravond hielp ze mij ook en alles.
Zou haar nu trouwen.![]()
Al geef je een aap een gouden ringquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel jagisteravond hielp ze mij ook en alles.
Zou haar nu trouwen.
Wow.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Sorry, ging te verquote:je bent best mooi hoor.
Wil je dat mes in m'n hart nog terug of zal ik het laten zitten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry, ging te verje bent best mooi hoor.
Zou het sws wel proberen, maar Maccie in Frankrijk; never againquote:ze hebben alleen gore azijnketchup
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je dat mes in m'n hart nog terug of zal ik het laten zitten?
Laat maar zitten. Als aandenken. EN dan heeft die hartaids nog tijd genoeg om de boel te infecteren haha* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Gwn plakbandje erop en je hart is zo goed als nieuwquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je dat mes in m'n hart nog terug of zal ik het laten zitten?![]()
Beetje jammer dit, doe zo m'n best.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Als aandenken. EN dan heeft die hartaids nog tijd genoeg om de boel te infecteren haha
2nutz is echt zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, doe zo m'n best.![]()
![]()
Het moet niet te makkelijk worden, meidjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, doe zo m'n best.
Hahaha neequote:echt niet hoor
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het moet niet te makkelijk worden, meidje
Wel leuk dat je me nog uit de tent probeert te lokken met 'meidje', maar daar trapte ik mooi niet in, haha.
Ja dat snapte ik nog, alleen lilliputter niet.. ik ben geen 4ebe watsdit?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sjeetje dacht dat jij hem wel zou snappen met je rare taal soms
"Hehe cute lilliputter"* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
1.83 is manlet hoorrrrquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik nog, alleen lilliputter niet.. ik ben geen 4ebe watsdit?![]()
![]()
Ach ga weg johquote:met je hercules lichaam!
Serieus ziek i know
Kat opgeblazen in Groningen
Las vanochtend adt stukje in de krantbeetje sneu hoe dat op de sbs6 manier word geetalleerd
"we stonden over het graf te janken.."
En van die zoetsappige shit als:
"Davey was zo'n belhamel, dan ging die in de boom bij een zakje pitjes wachten op vogeltjes.."
OH JA DAT IS LEUK!?!?? DAT DFAT KUTBEEST DE LOKALE FAUNA KAPOT MAAKT!>?!?
Trieste figuren
Vanaf welke lengte is een man geen manlet dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
1,85quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanaf welke lengte is een man geen manlet dan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: