quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik luister deze en toen ik die spoiler opende ging die precies op die beat.
If not now, then when.
Godverdomme, die wou ik maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahaha, moest kankerhard lachen en aan dWc denken met zijn drakentrui oid.
[ afbeelding ]
Godver, staan wat pareltjes tussen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker dan die tattas https://www.facebook.com/AllochtoonBeLike?ref=profile
Haha je was toch wel dronken he?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik afgelopen weekend: "Mam, ik kom rond 21:00 op station blabla aan." Aangekomen om 0:44.
[ afbeelding ]
mogguh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:37 schreef Robophatt het volgende:
Nou ik dacht zal dat Utopia eens kijken, maar ga dat toch echt niet volgen. Word nu al moe van die mensen (vooral die zwerver) en er gebeurt geen reet. En ze hebben gewoon waterleidingen en alhoefden er alleen een kraan op te zetten. Die ze van thuis mee konden nemen, shit
Ja ze hebben natuurlijk wel een aantal dingen nodig en shit, maar dat ze echt de eerste avond al meteen water hebben enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh.
wat ik zo op de radio hoorde is het ook allemaal minder spannend dan ik dacht.
ze hebben een loods en een kluis met 10.000 euro en krijgen in telefoon en internet enzo
ach ja, ik was toch niet van plan het te gaan volgenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ze hebben natuurlijk wel een aantal dingen nodig en shit, maar dat ze echt de eerste avond al meteen water hebben enzoMaar goed, het wordt vast nog wel kut en zwaar zeker als het straks koud wordt.
Wel echt vervelende types trouwens
Nee ik ook niet, maar het was net op tv.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik was toch niet van plan het te gaan volgen
ja, volgens mij was het ook de eerste aflevering maar kon je het wel al eerder via internet volgen ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het was net op tv.
Snap ik ook niet trouwens, want zag er echt uit als de allereerste aflevering, maar het was wel oud&nieuw
Oh op die manier. Dus op tv loop je gewoon een week of twee achterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, volgens mij was het ook de eerste aflevering maar kon je het wel al eerder via internet volgen ofzo?
okequote:
wordt misschien nog wel bijgetrokken, geen ideequote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dus op tv loop je gewoon een week of twee achter
mogguh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:08 schreef Chai het volgende:
Wowgewoon om 10 voor 8 wakker geworden zonder de wekker te zetten.
Had niet gedacht zo snel weer ritme te krijgen.
wij hebben alleen een anytime fitness in het dorp. wel handig want je kunt er altijd in, maar ik vind hem te duurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Robophatt het volgende:
Ik was al om kwart voor 7 wakkerSportschool is echter pas om 9 uur open, dus dat is wel kut maar net al wat voor school gedaan
Oh dat is wel chill ja. Ja volgens mij is er 1 bij ons om 8 uur open maar dat is zo'n kuttent. Supergroot glazen ding aan een grote weg zeg maar, als je daar langsrijdt kijk je zo binnenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij hebben alleen een anytime fitness in het dorp. wel handig want je kunt er altijd in, maar ik vind hem te duur
ja, daar kun je ook van alle kanten naar binnen kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill ja. Ja volgens mij is er 1 bij ons om 8 uur open maar dat is zo'n kuttent. Supergroot glazen ding aan een grote weg zeg maar, als je daar langsrijdt kijk je zo binnen
Ja bevalt me gewoon echt niet, net een hamsterkooiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar kun je ook van alle kanten naar binnen kijken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
5,5 jaar verschil hier.
Hij is 15,5 en ik ben bijna 21. We hebben nog niet zo lang iets, maar tot nu toe gaat het erg goed, want ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd en heb niets meegemaakt. En hij is juist volwassen voor zijn leeftijd.
Net alsof vrouwen niet onvolwassen voor hun leeftijd kunnen zijn, wat een vuile bitchquote:
ik snap de lol er ook niet van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bevalt me gewoon echt niet, net een hamsterkooi
je zit hier al op het utopia forum?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:17 schreef Robophatt het volgende:
Nu al allemaal mensen die op die karakters lopen te geilen en hopen dat ze lesbisch zijn en weet ik hettering
zelf liegen en dan moira een bitch noemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Net alsof vrouwen niet onvolwassen voor hun leeftijd kunnen zijn, wat een vuile bitch
Ja werd nieuwsgierig waar het nou allemaal over ging dus dacht zal eens kijken. Zou niet de eerste keer zijn dat ik alles meen te moeten weten van iets waar ik me voornamelijk aan erger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap de lol er ook niet van.
[..]
je zit hier al op het utopia forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |