Zou jou nooit steken met een mes. :s Ik wil je gewoon in m'n hart sluiten. ;squote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vecht niet met buitenlanders. Straks trek je nog een mes ;s.
Ah, dat is ook afschuwelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Ben dieslekties, vint dat gwoon moeluk"
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje naar btc koers gestaardnah vanavond wel wat geschreven maar te weinig. Nu op 2/3 ofzo terwijl ik zondag klaar wou zijn
en moet nog een paper van 6k woorden
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou nooit steken met een mes. :s Ik wil je gewoon in m'n hart sluiten. ;s
Schatje ben je ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou nooit steken met een mes. :s Ik wil je gewoon in m'n hart sluiten. ;s
Maar echt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, dat is ook afschuwelijk.
Ik ben niet goed in Nederlands. Ik ben dus dyslectisch. Ik kan er niets aan doen.
20 en 22 januariquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer is de deadline?
Herken het wel. Wilde zondag beginnen. Nog steeds geen flikker gedaan.
Grote afknapper ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar echt.Dat je foutjes maakt is niet erg, doet iedereen, maar dat je gewoon elke keer 'ik vindt' schrijft is gewoon achterlijk. Gvd man.
quote:
Jij.quote:
Wejo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
20 en 22 januaridan 3 maandjes scriptie knallen en eindelijk klaar
Ik vind mensen met een bovengemiddelde kennis van de Nederlandse taal echt aantrekkelijk.quote:
En het dan ook gewoon niet goed willen doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar echt.Dat je foutjes maakt is niet erg, doet iedereen, maar dat je gewoon elke keer 'ik vindt' schrijft is gewoon achterlijk. Gvd man.
Ja, straks mezelf weer in slaap huilen toch.quote:
u kno im bad im bad really really badquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, was eerst zo'n lief meisje alles en nu zo'n zure heks.
Quequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
u kno im bad im bad really really bad
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:17 schreef Chloroform het volgende:
Wilde zondag beginnen. Nog steeds geen flikker gedaan.
Oké.quote:
Sorry, kom schuren.quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee.Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi moment om te gaan slapen.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
saaie kk bendeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: