ja beyoncéquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Dat liedje Naughty Boy... wat voor genre muziek is dat eigenlijk? weet iemand?
quote:
Eigen genre voor Queen Bquote:
Die timmert flink aan de weg ja.quote:
Antifolk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Dat liedje Naughty Boy... wat voor genre muziek is dat eigenlijk? weet iemand?
is dat een genre?quote:
picsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat feel als je een outfit aandoet die je eigenlijk nooit draagt en je in de spiegel kijkt en afvraagt waarom dat het geval is
secondedquote:
Schoolkampquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel nog op de bonte avond van schoolkamp een dansuivoering gegeven op naughty boy
Dat hele liedje komt me nieteens bekend voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Schoolkamp
Wij moesten zelf een tekst maken op de melodie van een bestaand nummer. K-Otic hadden wij, Damn I think I love you. Weet alleen nog dat het ging 'Wijven op Madeira, die zien er lekker uit'en toen iets met fruit.
Zeker gewonnen
tja als het geen bob marley is ken je het niet hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat hele liedje komt me nieteens bekend voor
Je UI is kapot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel nog op de bonte avond van schoolkamp een dansuivoering gegeven op naughty boy
Ik heb die CD. Op vakantie nog meegenomen in de autoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat hele liedje komt me nieteens bekend voor
Doet nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Kosten om shit te maken bij de mc D, in dollar
Wow, wel vet dat ze gewoon kaas en tortilla's maken daar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Kosten om shit te maken bij de mc D, in dollar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |