nee leg eens uitquote:Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik snap het al, jullie proberen me gewoon terug te pakken voor alle keren dat ik gemeen deed.
Je krijgt mij niet kapot hoor.
Omdat fatty, snap je.![]()
![]()
![]()
De crew. Oh nee, wacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
Haaaaaddd ik maar iemmaand om vaannn te hoouuuuwwweeee
Heb geen groothoeklens, sorry.quote:
Dit is van een film toch? Zo'n menneke die z'n mams neer djoekt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
Haaaaaddd ik maar iemmaand om vaannn te hoouuuuwwweeee
quote:
Ja, Ratjetoe The Moviequote:Op maandag 6 januari 2014 23:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is van een film toch? Zo'n menneke die z'n mams neer djoekt.
Heb in vorig topic al m'n ass gepost, zoek maar xoxoquote:Op maandag 6 januari 2014 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
alleen van de belangrijke onderdelen
niet je echte ass xoxoquote:Op maandag 6 januari 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb in vorig topic al m'n ass gepost, zoek maar xoxo
Ja, enig idee hoe moeilijk het is om een goede spellchecker te vinden? En dan loopt ze ook nog weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je doorzettingsvermogen wel cute hoor.
Ik ook niet. Waar hou je wel van? Ik van ijs en chocolade.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet liegen. Daar hou ik niet van
Sorry. Ik moest mijn KLB SC-carrière opbouwen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, enig idee hoe moeilijk het is om een goede spellchecker te vinden? En dan loopt ze ook nog weg.
En nu? Nu zit je bij mensen die gewoon "haha" zeggen terwijl "_O-" ook bestaat. Heck, je bent er zelf eentje geworden.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry. Ik moest mijn KLB SC-carrière opbouwen.
Liefde,geld en machtquote:Op maandag 6 januari 2014 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waar hou je wel van? Ik van ijs en chocolade.
Ik vind dequote:Op maandag 6 januari 2014 23:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En nu? Nu zit je bij mensen die gewoon "haha" zeggen terwijl "_O-" ook bestaat. Heck, je bent er zelf eentje geworden.
gecke sc
" Baas / Episch "quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dedebiel en mensen die 'm (overmatig) gebruiken nog grotere debielen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, in die categorie ja.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die is wel lief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |