quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al gedaan voordat ik je post zag.
Echt hè, kutvolk.quote:
Oké.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
Granaatappels zijn echt moeilijke vruchten man, maar ze zijn so gooooood.
Zo makkelijk hequote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
Granaatappels zijn echt moeilijke vruchten man, maar ze zijn so gooooood.
Als er een makkelijkere manier is dan eerst alle pitjes in een kom proberen te krijgen: leer het me.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo makkelijk hewel echt lekker ja
Doormidden snijden en met een lepel op slaan. Wel met de zaadjes naar beneden. Werkt echt goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als er een makkelijkere manier is dan eerst alle pitjes in een kom proberen te krijgen: leer het me.
Oh, wow.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doormidden snijden en met een lepel op slaan. Wel met de zaadjes naar beneden. Werkt echt goed.
Zoiets deed ik eerst ook jaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, wow.Ik snij ze in vieren en probeer die zaadjes eruit te frutten, maar krijg je altijd zo veel zooi van alsnog.
Morgen proberen, heb er nog een liggen.
Lolquote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef Nestalgie het volgende:
Wat de kanker fuck
Ik beetje tinderen kom ik chick tegen, 15 jaar knap mooi haar dit dat, alleen je ziet alleen linkerkant van dr fissie ( op de foto rechts ). Dus ik fix die numbre, je weet hoe dat gaat. Zie ik gewoon dat ze helemaal kaal is aan de linker kant. Kan toch niet![]()
Oh, beetje oud dan vind je niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik weet niet van jou maar ik ben 16 a motje deluxe
ah fijn! Was al bang dat ik die shit moest resettenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Denk, probeer je beetje bij te staan.
Zou sowieso choloro keertje uitnodigen in je bachelorpad.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah fijn! Was al bang dat ik die shit moest resetten
Je bent een skat
Zo ben ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah fijn! Was al bang dat ik die shit moest resetten
Je bent een skat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |