quote:
Beste antwoord sinds 1873quote:
wauwquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Salatrel het volgende:
Skunkbeaver is wel een koosnaampje voor vas
hahahaha nu snap ik hem Pasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was meer een verwijzing richting haar drugsgebruik
Hahahaha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben soms zo bang dat ik vergeet te switchen van Gmail-account en per ongeluk met m'n trashy gangsteradres uit 2001 een formele mail stuur naar iemand.
ik hAd gewoon een andere betekenis gekozen en verder niet doorgEdacjtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tering en ik dacht dat veer traag van begrip was
guerilla unit lolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben soms zo bang dat ik vergeet te switchen van Gmail-account en per ongeluk met m'n trashy gangsteradres uit 2001 een formele mail stuur naar iemand.
Heb je lepra ofzo dat je zo vertieft typt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hAd gewoon een andere betekenis gekozen en verder niet doorgEdacjt
ja ja ja ja ja smoesjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow niet spotten met lepra.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je lepra ofzo dat je zo vertieft typt?
Jou moet ik hebben. Straks weer RR eh.quote:
Vond ze in het voorstukje beter te verstaan dan die vorige week.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jou moet ik hebben. Straks weer RR eh.
Heb je dat krantenartikel gelezen over die mensen van vorige week?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond ze in het voorstukje beter te verstaan dan die vorige week.
Excuuuuse mequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Salatrel het volgende:
Skunkbeaver is wel een koosnaampje voor vas
Ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je dat krantenartikel gelezen over die mensen van vorige week?
nu wil ik wel weten wat jij dacht?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha wat een debielen eh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.Nouja zo'n plaatje ervan, maar ze begrepen dus echt niet dat het advies bindend was.
![]()
Echt die bemiddelaar kan hier toch ook niks mee
Hahaha zit dat ook te kijken nu.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Haha die neger bij Opsporing Verzocht die met gejatte creditcard keihard lacht wanneer hij geld opneemt.
Ahw. Zou in huis nemen, verzorgen en liefkozen.quote:
Lachen zal 'm nu wel vergaan zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha zit dat ook te kijken nu.Dacht eerst dat hij een zilveren grill in had.
Ik heb net van de straat gekeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha zit dat ook te kijken nu.Dacht eerst dat hij een zilveren grill in had.
als in foster-parent?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Zou in huis nemen, verzorgen en liefkozen.
Nee, wil gewoon iemand in huis die voor me kookt.quote:
Misschien wel heel goed juist voor z'n street cred.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lachen zal 'm nu wel vergaan zijn.
Deze agente heeft verschrikkelijke stem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien wel heel goed juist voor z'n street cred.
:squote:
Ellie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze agente heeft verschrikkelijke stem.
Naam gemist, geen idee. Die net in de studio was.quote:
Dat blondje potje is Ellie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Naam gemist, geen idee. Die net in de studio was.
Oké.quote:
Hahaha echt hè, weet nog steeds niet hoe dat nou kwamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind nogsteeds dat hij kijkt alsof de duivel uit hem gedreven word
Wat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
De ONZ SC heeft een jingle. Een jingle...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |