Haha dus datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat naar om nu al te weten. Als je die man dadelijk voor het eerst ontmoet dan blijf je dat de hele tijd in je achterhoofd houden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef ntm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ik dacht dat jij zijn poppetje was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie nog nooit een pop heeft gedaan, zou het?
Als je hem een hand geeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha dus datSerieus wat mij het eerste te binnen zou schieten dan
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja echt vaag, noemde je ook bij je voornaam maar je was echt ching boy, denk mijn leeftijd zo
quote:
Want die mogen wel in dat andere topic staan, maar hier niet ge-repost worden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb reacties met het bingoplaatje wel bewust verwijderd als je die bedoelt.
Send me your digits, ik houd je wel op de hoogte.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:11 schreef Robophatt het volgende:
Ja ja en allemaal stil als ik er ben heb jullie wel in de gaten![]()
gvd ik stop met FOK!
Wow. Maar ik pull toch wel een #braddie dus ga maar weerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk, kom maar weer tevoorschijn jongens, het is gelukt
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Send me your digits, ik houd je wel op de hoogte.
Wat is OkCquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
HAHAHAHA BEN (LEKKERE) FOKSTER TEGENGEKOMEN OP OkC
omgquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow. Maar ik pull toch wel een #braddie dus ga maar weer
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik dacht een centraal stationquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik dacht een centraal station
Best grote kans zou wel verschillende volgordes proberenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
ik ga al die nummers proberen
er bestaat kans dat jouw nummer er tussen zit
En dan de username in de quote veranderenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Net alsof vrouwen niet onvolwassen voor hun leeftijd kunnen zijn, wat een vuile bitch
En dat ik dan ook nog oprecht dit zegquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bedoelde dan ook meer dat ik oordeel op jouw 'onvolwassenheid' gezien de backstabs van jou achter mijn rug om die ik hier en daar wel eens terug lees.
Wist niet dat je autistisch was overigens. Hoewel er ook autisten zijn met een fijne persoonlijkheid.
Maar ondanks dat ik me niet kan voorstellen dat een relatie met iemand van 15,5 op je 20e langdurig prettig zal zijn, hoop ik wel dat je gelukkig bent en dat het zo blijft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |