Wat is er nou weer mis met hbo CEquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is echt wel hbo he, kijk wat daar voor bende zit. Commerciele economie ofzo.
FUquote:
Met de opleiding an sich niets, maar wel met veel mensen die het doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met hbo CE. Maar wel typisch idd, zo zag mijn 1e jaar er ook ongeveer uit.
[..]
FU.
Hoezo somsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef VeerEli het volgende:
Die ONZ SC Jingle![]()
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk wat slecht
![]()
Wat zitten er toch een stel mongolen op fok, dit is waarom ik mij soms schaam een fokker te zijn
Wat preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Met de opleiding an sich niets, maar wel met veel mensen die het doen.
Ja kijk die foto danquote:
She so so on point.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met hbo CE. Maar wel typisch idd, zo zag mijn 1e jaar er ook ongeveer uit.
[..]
FU.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
Petjes op in de collegezaal overigens![]()
![]()
Mensen die in pak naar college gaan en/of presentaties doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kijk die foto dan
Mensen die petjes op doen in de collegezaal op de eerste plaats
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo somsWord echt gek als iemand op mijn laptop wil omdat ik bang ben dat ze dan iets met de f gaan zoeken.
Doet ie goed, die tienerpapa, toch nog een opleiding gaan doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
Er zit een kindje in die zaal, wtf.
Tutjes die pedagogiek studeren dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef Robophatt het volgende:
Maar geloof mij lieve mensen, niets wint het van de mensen op de musical opleiding
Ja dat vind ik ook bullshit, maar een pet op in de les vind ik gewoon zo ontzettend dom staan. Nu ben ik sowieso al geen fan van petten, maar die draag je normaal gesproken niet binnenshuis. Ziet er gewoon uit alsof je nog te lui bent om iets aan je haar te doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Mensen die in pak naar college gaan en/of presentaties doen.
Ja ik had wel eens een pet op in de collegezaal, come the fuck at me.
Was jij ook een tienerpapa? Studeert je kind al?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Doet ie goed, die tienerpapa, toch nog een opleiding gaan doen.
Ja inderdaad, dan kun je voor de buitenwereld nog beter op het viva forum zitten ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahahaNou ja, soms omdat ik op zich met forummen niks mis vind. Alleen fok
![]()
![]()
Los van hoe hilarisch ik het hier vaak vind en hoe vaak ik stuk gaSoms wou ik dat ik gewoon luker was gebleven
Ja dat is ook zoiets inderdaad. Met de opleiding is niets mis, maar het zijn altijd van die types. Net als al die trendwatching shit en weet ik het.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tutjes die pedagogiek studeren dan.
Musicalopleidingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef Robophatt het volgende:
Maar geloof mij lieve mensen, niets wint het van de mensen op de musical opleiding
Dat feel wanneer je beseft dat je nooit meer tienermoeder kunt wordenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was jij ook een tienerpapa? Studeert je kind al?
I beat teen pregnancy.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat feel wanneer je beseft dat je nooit meer tienermoeder kunt worden
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook bullshit, maar een pet op in de les vind ik gewoon zo ontzettend dom staan. Nu ben ik sowieso al geen fan van petten, maar die draag je normaal gesproken niet binnenshuis. Ziet er gewoon uit alsof je nog te lui bent om iets aan je haar te doen.
Ja die mensen lopen dus de hele dag door de school te zingen en aandacht te trekken. Van de gewone theateropleiding heb je geen last, van conservatorium niet, rockacademie niet (zoveel als de musicalopleiding) maar zijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Musicalopleiding
Doet/deed m'n voormalig buurjongetje ook, ging ie thuis oefenen, van die gay shit zingen en zo, kk wat haatte ik dat.rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nee ik heb m'n zaad bewaard om schattige persian negro kinderen te maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was jij ook een tienerpapa? Studeert je kind al?
Zou daar zo agressief van kunnen worden eh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die mensen lopen dus de hele dag door de school te zingen en aandacht te trekken. Van de gewone theateropleiding heb je geen last, van conservatorium niet, rockacademie niet (zoveel als de musicalopleiding) maar zijIs ook gewoon feest als The Sound of Music op tv is geweest ofzo
Preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan kun je voor de buitenwereld nog beter op het viva forum zitten ofzo
Ik heb zo lang gelurkt he, maar soms dan moet ik gewoon iets zeggen en op den duur kon ik me echt niet meer inhouden![]()
Wat leuk, heb je een Persian negro-dame?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik heb m'n zaad bewaard om schattige persian negro kinderen te maken.
Nee, Persian.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat leuk, heb je een Persian negro-dame?
Lekker naar die André Hazes-musical ook.quote:
Hoe kom je aan de negro dan?quote:
Ziek dit.quote:
Heb laatst een klacht ingediend bij de mediatheek omdat ik van alle kanten last van ze hebquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou daar zo agressief van kunnen worden eh.
Ja vond het forum sowieso te groot om te posten, maar kom eigenlijk nooit buiten KLBquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
PreciesJa exact dat had ik dus ook.. Heb ook erg lang gelurkt. En zelfs toen ik een account had gemaakt, lang ermee rondgelopen zonder te posten
Maar idd, op een gegeven moment toch gedaan.. En toen ik in de SC belandde was het helemaal afgelopen verdomme
Van die projectgasten die een matige/korte presentatie in pak wilden gaan doen iddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef krioro het volgende:
Mensen die in pak naar college gaan en/of presentaties doen.
Ja.quote:
Ja CE hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van die projectgasten die een matige/korte presentatie in pak wilden gaan doen idd.
Gelukkig uit hun hoofd kunnen praten.
Zo ben ik.quote:
Shhhh. =$quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef Robophatt het volgende:
Krio dit topic gaat over jou KLB / Originele kindernamen 2013
Hoe heet die van jou?quote:
Hard geworden.quote:
Echt slim jijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Still University of Applied Sciences.
Wel een goeie naam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Tyrone, in de dagelijkse omgang Ty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |