Ik dacht dat het 'volgezwangerd' moest zijn, eigenlijk.quote:
Lijkt me niet. Maar misschien heb ik het mis.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:57 schreef swoopie het volgende:
Ik dacht dat het 'volgezwangerd' moest zijn, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Maar misschien heb ik het mis.
Behalve Peter, want die heette Klaas.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:58 schreef Spongeboss het volgende:
De goeie oude tijd waarin iedereen nog Jos heette.
Ik zag trouwens ook ergens Aryan terugkomenquote:
Waarom niet? Adolf is een Germaanse en dus ook een Nederlandse jongensnaam. De naam is afgeleid van "adel", dat weer is afgeleid van de woorden edel en wolf. Volgens een andere verklaring zou het zijn afgeleid van het Griekse adelphos, wat "broer" betekent. In de Romaanse landen wordt Adolfo gebruikt.quote:
En dan had je ook nog Jan, Piet-Joris en Corneel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
Behalve Peter, want die heette Klaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem hem dan gewoon Arjan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:00 schreef Jehuty het volgende:
[..]
Ik zag trouwens ook ergens Aryan terugkomenmeerdere keren volgens mij...even checken.
18 keer!!!
Geassocieerd worden met Adolf Hitler.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom niet? Adolf is een Germaanse en dus ook een Nederlandse jongensnaam. De naam is afgeleid van "adel", dat weer is afgeleid van de woorden edel en wolf. Volgens een andere verklaring zou het zijn afgeleid van het Griekse adelphos, wat "broer" betekent. In de Romaanse landen wordt Adolfo gebruikt.
Ik heb me wijs laten maken dat Piet-Joris eigenlijk Pier-Tjoris heettequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan had je ook nog Jan, Piet-Joris en Corneel.
Dit zeggen met een zo'n username.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Noem hem dan gewoon Arjan.
[..]
Geassocieerd worden met Adolf Hitler.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |