quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Had mijn reeds overleden oma ook. Een wazig oog, werd steeds erger. Niet dat ze er aan overleden is, maar heeft er wel aan bijgedragen dat ze de trap over het hoofd zag.
Behalve userpics van Kore.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Even geruimd. Dit is geen random mensen bash topic
Wat nu bashen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Man man man man man wat ben je aan het mierenneuken lately, sorry hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Are u fucking kidding me? Zelfs die quotes over Braddie waar ik gewoon stuk om ging? Die die verdomme zelf post hier? Goddayum so fucking sad ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Kan hij niets aan doen. Zullen wel orders van de baas zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Man man man man man wat ben je aan het mierenneuken lately, sorry hoor.
Hypocriet beleid hier, ik ben laatst nog dood verwenst. En dat is niet eens weggehaald en er zijn al helemaal geen sancties geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan hij niets aan doen. Zullen wel orders van de baas zijn.
Maarja jij krijgt ook ban voor de anatomie van een vagijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet beleid hier, ik ben laatst nog dood verwenst. En dat is niet eens weggehaald en er zijn al helemaal geen sancties geweest.
Dit ook dus. Meneer Bradster kan mensen zeggen te sterven en gebeurt geen hol, maar z'n eigen quotes posten en daar iets onder zetten als in ''braddiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet beleid hier, ik ben laatst nog dood verwenst. En dat is niet eens weggehaald en er zijn al helemaal geen sancties geweest.
Dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
gedraag je nou verdomme eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Are u fucking kidding me? Zelfs die quotes over Braddie waar ik gewoon stuk om ging? Die die verdomme zelf post hier? Goddayum so fucking sad dit
Ja ik ben altijd de dupe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maarja jij krijgt ook ban voor de anatomie van een vagijnGetekend
Pls
Preuts
Mur, pls, shut the hell up.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
gedraag je nou verdomme eens.
Ik snap dat je blind bent voor je eigen fouten, maar toch.
soms zien de fok regels soms wazig, maar het is niet anders.
mortaxx houd gelukkig afentoe een oogje op je.
yvonne bashen, ban.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
gedraag je nou verdomme eens.
Ik snap dat je blind bent voor je eigen fouten, maar toch.
soms zien de fok regels soms wazig, maar het is niet anders.
mortaxx houd gelukkig afentoe een oogje op je.
dat zou best een lastige keuze zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok kijk je mee? Mag je in m'n broekje huehehehehe![]()
Nee, te bizar voor woorden. Wordt wel echt een kk scheef forumbeleid, zo. Fucking reacties weghalen. Mijn hemel zegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Weghalen van Braddie quotes volg ik ook niet helemaal overigens.
Heb gewoon alle user foto's verwijderd. Ga niet van alles nazoeken waar het vandaan komt en of iemand het goed vindt dat ze hier belachelijk worden gemaakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Are u fucking kidding me? Zelfs die quotes over Braddie waar ik gewoon stuk om ging? Die die verdomme zelf post hier? Goddayum so fucking sad dit
Die geef je dan maar in haar foboquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat nu bashen?
Ze zet die rommel zelf in haar fotoboek, dan mag je er toch wel je mening over geven?
Ik heb geen user foto's gepost. Je hebt al mijn quotes weggehaald. Maar m'n reactie over mijn ogen wel laten staan. Dus gewoon gelul.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb gewoon alle user foto's verwijderd. Ga niet van alles nazoeken waar het vandaan komt en of iemand het goed vindt dat ze hier belachelijk worden gemaakt.
Dan heb ik misschien een verkeerde post verwijderdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb geen user foto's gepost. Je hebt al mijn quotes weggehaald. Maar m'n reactie over mijn ogen wel laten staan. Dus gewoon gelul.
Ja joh, toevallig 3 stuks waar Braddie quotes in stonden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien een verkeerde post verwijderd
Komt doordat jullie mij niet kennen als de lieve jongen die ik daadwerkelijk ben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, tempting. Oh nee, toch niet. Hehehehe.
wazig oogje? heuheuheuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je ook een middagdutje gedaan of zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik belang heb bij een lieve jongen? Onder de lakens wil ik helemaal geen lieve jongenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Komt doordat jullie mij niet kennen als de lieve jongen die ik daadwerkelijk ben.
quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je ook een middagdutje gedaan of zo?
Dan hoef je inderdaad niet te komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik belang heb bij een lieve jongen? Onder de lakens wil ik helemaal geen lieve jongen
Ik heb reacties met het bingoplaatje wel bewust verwijderd als je die bedoelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, toevallig 3 stuks waar Braddie quotes in stonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef ntm het volgende:
HAHAHAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zoon ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat naar om nu al te weten. Als je die man dadelijk voor het eerst ontmoet dan blijf je dat de hele tijd in je achterhoofd houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |