Gisteren had ik 1 seconde nodigquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit komt op mijn chest
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit komt op mijn chest
Kom maarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef JanCees het volgende:
Als ik morgen wakker word verwacht ik blauw te zijn
Moet je zeker eens doen, is enorm vetquote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar lijkt me niks. Heeft vrij weinig met het paard te maken
Nope, zou ik wel heel graag willen doen
De TT werkte!quote:
Zou je geen enters willen gebruiken midden in je zin?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
ik ben nog bezig
met het uitzoeken van hoe ik het filmpje kan downloaden
het filmpje naar mezelf mailen gaat niet
want het filmpje is te lang
al vind ik bijna 4 minuten niet lang
dus
ik doe mn best voor jullie
HAH WAKKER WORDEN ALS SMURF, T ZOU JE MAAR OVERKOMEN!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef JanCees het volgende:
Als ik morgen wakker word verwacht ik blauw te zijn
Van de zomer zekerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Moet je zeker eens doen, is enorm vet
waarom niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je geen enters willen gebruiken midden in je zin?
Alvast bedankt.
Is goed. Dan ga ik voor een Disney front.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit komt op mijn chest
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAH WAKKER WORDEN ALS SMURF, T ZOU JE MAAR OVERKOMEN!!!
yehs?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Sof Sof Sof
Jimbo Jimbo Jimbo
Ik heb jullie nodig. School/carriere is overschat.
Hee Renéquote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je geen enters willen gebruiken midden in je zin?
Alvast bedankt.
Dan moet je wel voor 10 uur 's ochtends of na 7 uur 's avond. Veruit de meeste strandritten zijn in de winterquote:
Hey GGMMquote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leest behoorlijk irritant.
[..]
Hallo JanCees.
Dat bepaal ik wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vraag alleen maar waarom niet, daar is niets mis mee
Hallo!quote:
ohja, ik zie welquote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan moet je wel voor 10 uur 's ochtends of na 7 uur 's avond. Veruit de meeste strandritten zijn in de winter
ja maar we hadden afgesproken dat VBL daar zou blijven en GRTD hier zou blijven, dus ik snap niet zo heel goed wat jij hier doet.quote:
Pas maar op.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat bepaal ik, jongeman. Niet zo eigenwijs!
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar we hadden afgesproken dat VBL daar zou blijven en GRTD hier zou blijven, dus ik snap niet zo heel goed wat jij hier doet.
tenzij je hier komt omwille je modschap, maar dat lijkt me sterk omdat opa.bakkebaard hier net ookal kwam kijken en geen niets heeft gedaan dus ik neem aan dat het in orde is hier
Wat doe je biggie tegen GGMMquote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat bepaal ik, jongeman. Niet zo eigenwijs!
Ik mag posten waar ik wil, beetje raar dat jij denkt van niet. Van afspraken weet ik niets af.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
ja maar we hadden afgesproken dat VBL daar zou blijven en GRTD hier zou blijven, dus ik snap niet zo heel goed wat jij hier doet.
opa.bakkenbaard is niet zo kritisch als ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
tenzij je hier komt omwille je modschap, maar dat lijkt me sterk omdat opa.bakkebaard hier net ookal kwam kijken en geen niets heeft gedaan dus ik neem aan dat het in orde is hier
JAAAA.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef Tjacka het volgende:
bedankt voor de steun
echt te gek
al voelt deze terechtwijzing wel als een bedreiging
maar blijkbaar is fok wel democratie
Wel uitkijken dat je niet gezandstraald wordtquote:
waar zie jij dat staan? ik zei alleen dat ik het niet zo heel goed snap.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]anders bepaal jij even wie hier wel en niet welkom zijn.
Ik kan niet zwemmen!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas maar op.
Voor je het weet reincarneer je als een van zijn goudvissen.
Even uittestenquote:
Ja, uitstekend.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou jij mij een goede mod vinden voor GC?
Bakkebaard, GGMM. Zonder n.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag posten waar ik wil, beetje raar dat jij denkt van niet. Van afspraken weet ik niets af.
[..]
opa.bakkenbaard is niet zo kritisch als ik.
Lekker tochquote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet gezandstraald wordt
quote:
Iedereen mag posten waar hij/zij dat wil natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar zie jij dat staan? ik zei alleen dat ik het niet zo heel goed snap.
oke, het spijt me.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag posten waar ik wil, beetje raar dat jij denkt van niet. Van afspraken weet ik niets af.
[..]
opa.bakkenbaard is niet zo kritisch als ik.
Niet zo kritisch joh.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Bakkebaard, GGMM. Zonder n.
Ik mag dus ook in VBL postenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Iedereen mag posten waar hij/zij dat wil natuurlijk.
Dat is een leugen, ik wil graag in keldertje maar dat mag niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dus ik mag ook in VBL posten zonder weggejaagd en uitgescholden te worden?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een zandstraal in je gezicht is niet fijn hoorquote:
Liever niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, het spijt me.
ik..
ownee, opnieuw:
oke, het spijt me. ik zal voortaan naar u luisteren. of mag ik u met 'je' aanspreken?
Tenzij je een ban hebt. Ik heb de forumregels goed doorgelezenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
denk het ook niequote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Een zandstraal in je gezicht is niet fijn hoor
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha ja ga nu rellen in vbl
dat is vet grappig
Xd
Je mag ook niet in kpd komen als je onder de 18 jaar bent!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je een ban hebt. Ik heb de forumregels goed doorgelezen
Dan wil ik graag weer in crew onlyquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
We zetten Bakkebaard hier lelijk op zijn plek als Forum Admin. Hopelijk is de ban kortstondig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag ook niet in kpd komen als je onder de 18 jaar bent!
Ja, als jij daar met je roze stringetje aan wiebelkonterig in de VBL-SC gaat posten dan ik me voorstellen dat ze daar moeite mee hebben. Homoseksualiteit ligt nogal gevoelig in de voetbalwereld tegenwoordig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ik mag ook in VBL posten zonder weggejaagd en uitgescholden te worden?
Daarom op een groot snel paard gaan en voor de langzame kleine paarden gaan galopperenquote:
Ja. Dat kan inderdaad. Doen we niet zo vaak.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je een ban hebt. Ik heb de forumregels goed doorgelezen
Ja, erachter is ook geen zak aan natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Daarom op een groot snel paard gaan en voor de langzame kleine paarden gaan galopperen
lolequote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha ja ga nu rellen in vbl
dat is vet grappig
Xd
Er zijn er nou eenmaal weinigquote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, als jij daar met je roze stringetje aan wiebelkonterig in de VBL-SC gaat posten dan ik me voorstellen dat ze daar moeite mee hebben. Homoseksualiteit ligt nogal gevoelig in de voetbalwereld tegenwoordig.
Discriminatie zeg ik je !!11!1quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, als jij daar met je roze stringetje aan wiebelkonterig in de VBL-SC gaat posten dan ik me voorstellen dat ze daar moeite mee hebben. Homoseksualiteit ligt nogal gevoelig in de voetbalwereld tegenwoordig.
Inderdaad, een beetje tempo is erg fijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, erachter is ook geen zak aan natuurlijk
Maar van die manege's mag je volgens mij nooit inhalen en blablabla.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje tempo is erg fijn.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zeg eens hallo dan kutquote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister dit filmpje
Doe ermee wat je wil. Ik ben even weg.
Op het strand wel hoor, in volle ren galop in een groepje blijven is niet echt rendabel. Tenminste niet waar ik rij.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar van die manege's mag je volgens mij nooit inhalen en blablabla.
story of my life.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
ik moet wel zeggen dat het met ggmm en opa wel erg is afgenomen qua niveau
Ja, de gedachte dat jij hier op me zou wachten trok me door de dag heenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo. Ik had je nog niet gezien
Leeuwarden weten te overleven zie ik. Waaghals.
Sorry man, ik doe m'n best het allemaal te begrijpen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
ik moet wel zeggen dat het met ggmm en opa wel erg is afgenomen qua niveau
oh, ik hoor wel eens dat je niet de leiders voorbij mag en dat als die sloom gaan je zelf ook moet inhoudenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:42 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Op het strand wel hoor, in volle ren galop in een groepje blijven is niet echt rendabel. Tenminste niet waar ik rij.
Opa zijn er nog plannen of leuke activiteiten omdat fok 15jaar is dit jaar?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarheen? Zo is het wat karig natuurlijk.
quote:
Keuken.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarheen? Zo is het wat karig natuurlijk.
geen probleemquote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, ik doe m'n best het allemaal te begrijpen.
Da's een goeie. Geen idee eigenlijk. Ze zullen vast wel iets gaan doen denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Opa zijn er nog plannen of leuke activiteiten omdat fok 15jaar is dit jaar?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie uit een mok waar meerdere malen het woord 'koffie' op staat.
Een eigen paard zou geweldig zijn! Maar ook met de manegepaarden doen ze dat bij mij niet...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, ik hoor wel eens dat je niet de leiders voorbij mag en dat als die sloom gaan je zelf ook moet inhouden
Gewoon eigen paard toch
Kunnen we Groene Boekjes gaan uitdelen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Da's een goeie. Geen idee eigenlijk.
Vind je ook niet dat alle mensen die al 15jaar in fok gestoken hebben een klein extratje moeten krijgen voor de long time support ? (zeg een oneindig abbo om van die 10sec delay af te komenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Da's een goeie. Geen idee eigenlijk.
Je ging toch?quote:
De wasmachine staat in de huiskamer.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom ben je überhaupt uit de keuken gekomen dan?
Wat ik daarover vind is niet zo belangrijk. Je zou het eens aan Danny kunnen voorstellen. Heb ik wat te lachen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat alle mensen die al 15jaar in fok gestoken hebben een klein extratje moeten krijgen voor de long time support ? (zeg een oneindig abbo om van die 10sec delay af te komen![]()
)
hallo mansjesterquote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Hallo
Ik eet en drink op dit moment niks
Free abo for everyone.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Da's een goeie. Geen idee eigenlijk. Ze zullen vast wel iets gaan doen denk ik.
Mansjesterquote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Hallo
Ik eet en drink op dit moment niks
Mijn broertje wilde vandaag een koekje eten en toen zei mijn moeder dat hij beter een broodje kon eten omdat dat gezonder is, en toen dacht ik ja, behalve de koekjes van Jimbo.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Jimbo het volgende:
Wat een niveau in deze sc vandaag, ik heb duidelijk wat gemist ove de dag
Dat vind ik een goed ideequote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat ik daarover vind is niet zo belangrijk. Je zou het eens aan Danny kunnen voorstellen. Heb ik wat te lachen.
Goeie vraag.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom ben je überhaupt uit de keuken gekomen dan?
Mijn koekjes zijn gezondquote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijn broertje wilde vandaag een koekje eten en toen zei mijn moeder dat hij beter een broodje kon eten omdat dat gezonder is, en toen dacht ik ja, behalve de koekjes van Jimbo.![]()
ik geef een rondleiding in mn koelkast en mn huis, dus niet lachen oke?quote:
Jij werkt ook bij de inpakservice van de Neckermann?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat vast in zijn kerstpakket ik heb dezelfde.
welke felictatietopicquote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi va
ik verwacht een felicitatie in mijn fellicitietopic
werk jij daarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij werkt ook bij de inpakservice van de Neckermann?
elke maand tochquote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke felictatietopic
ben je weer jarig?
Ik ga Madvillain luisteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
V Bokkum Verpakkingen via mijn oude baas.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
nee voor mijn moderatorschapquote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke felictatietopic
ben je weer jarig?
Hoezoquote:
Moest hier om lachenquote:
Ik heb Remlof er even flink van langs gegeven in je felicitatietopic.quote:
quote:
Sorry,je past niet in het bittere profielquote:
ook ik kan dit niet ontkennenquote:
okeequote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik geef een rondleiding in mn koelkast en mn huis, dus niet lachen oke?
Waarom niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sorry,je past niet in het bittere profiel
Heb je die nog niet dan?quote:
Ik hoop dat het leuk isquote:Op maandag 13 januari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Remlof er even flink van langs gegeven in je felicitatietopic.Let even op dat de boel niet escaleert aub.
[..]
quote:
Ik ga hier niet op in gezien ik dan de modjes beledig en weer mezelf een ban aannaaiquote:
nee janquote:
Bekijk die van gisteren dan. Heb nu ff geen zin.quote:
bedanktquote:Op maandag 13 januari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Remlof er even flink van langs gegeven in je felicitatietopic.Let even op dat de boel niet escaleert aub.
[..]
Veel plezier in het zwart.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Bekijk die van gisteren dan. Heb nu ff geen zin.
quote:
Ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ik verveel me, kunnen jullie mij vermaken.
Waar houd je van?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef Myraela het volgende:
neequote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef Myraela het volgende:
quote:
wie ggmm haat is debielquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Elan het volgende:
GGMM heeft veel vrienden op FOK!.
Maar ook veel vijanden.
Zo.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op die bank heb jij gezeten
Ik zit er nog iedere dag op, omdat ik jouw bacteriën wil inademen
jaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ken je de term "oninteressant"
ik ben geen negerquote:
waar moet ik ze latenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
hahahahahaa etsu
moest lachen om die batterijen
kerel haal die eens uit je koelkast
wat is er vies aan roken in een badkamer?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Haha, moest lachen Etsu. Maar wat veel vlees in je koelkast
. En je moet niet roken in je badkamer, dat is echt vies. Verder mag je wel opruimen. Nog veel verde rvind ik het wel leuk huisje, knus
vind je dat al troepquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
. En je moet niet roken in je badkamer, dat is echt vies. Verder mag je wel opruimen. Nog veel verde rvind ik het wel leuk huisje, knus
ja hallo waar moet ik roken danquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Roken is per definitie vies.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat is er vies aan roken in een badkamer?
Ik vandaag voor het eerst in 4 dagen weerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al 5 dagen geen televisie gekeken.
Waarom felicitatie?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi va
ik verwacht een felicitatie in mijn fellicitietopic
dus. wat vind je van mn stem?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Nou het was niet een echte FOK!meet meer, die was al eerder gebeurd op onze prachtige universiteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was dus een FOK! meet
Augustus 2012.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou het was niet een echte FOK!meet meer, die was al eerder gebeurd op onze prachtige universiteit.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben weer mod
opa had mij zo maar uit mijn functie gezet
Ja, al die losse dingentjesquote:
Oh huh, hoezo niet in je huiskamer?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo waar moet ik roken danik wil niet in mn huiskamer
en badkamer raam staat altijd open dus gaat vanzelf wel weer weg
en opruimen, tja. tentamenstress en fok-verslaving en alles
Ik vind 'm grappigquote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus. wat vind je van mn stem?
sexy he?
niet zo hatenquote:
Dat is niet zo mooi.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben dus uitgenodigd foor een solcitatie gesprek en mijn solicitatie war verschirikkelijk ik had amper een CV
Ik hou geen emogifs meer overquote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo haten
ik weet dat onze liefde op 1ste gezicht was maar jij wilde mijn gevoelens niet beantwoorden
geen ideequote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist
Nouja, feli dan. Waarom die actie?
Ah, fijn dat hij m'n suggesties serieus neemt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Tjacka het volgende:
opa had mij zo maar uit mijn functie gezet
als ik het raam niet open doe in de badkamer, ruik ik het wel hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, al die losse dingentjes
[..]
Oh huh, hoezo niet in je huiskamer?
[..]
Ik vind 'm grappig.
Hier, neem er maar een paar van mij, ik ben niets dan liefde de laatste tijdquote:
Je moest vast geen toets Nederlands maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben dus uitgenodigd foor een solcitatie gesprek en mijn solicitatie war verschirikkelijk ik had amper een CV
owjaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier, neem er maar een paar van mij, ik ben niets dan liefde de laatste tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ergede me eraan dat je het eerste pakje niet benoemde.quote:
Ik heb er nooit een van jou gezien volgens mij?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Ezell het volgende:
ik weet nog dat meer mensen hier zo'n filmpje gingen maken
denk dat ik de mijne heb gewist
vandaag wel toevalligquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moest vast geen toets Nederlands maken.
Daar bestond ook nooit enige twijfel overquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig is 't niets geworden tussen ons.
het spijt me. ik zal het de volgende keer doenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ergede me eraan dat je het eerste pakje niet benoemde.
Graag hier aan te denken bij een nieuw filmpje.
Dat is ook weer zo, iets is beter dan niets...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
tulek wel ik word gewoon uitgenodigd voor solcitatie gesprek
Daar valt over te betwisten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar bestond ook nooit enige twijfel over
Nu maar hopen dat ik word aangenomenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, iets is beter dan niets...
Was met die trol.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een van jou gezien volgens mij?
Thanks mattiequote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier, neem er maar een paar van mij, ik ben niets dan liefde de laatste tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
owja
jij hebt ook op die bank gezeten he.
ik spuug op die plek.
Dankjewel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie film. Benadert het GGMM Vissen filmpje niveau.
oooh ik wil zo een van jouquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Ezell het volgende:
ik weet nog dat meer mensen hier zo'n filmpje gingen maken
denk dat ik de mijne heb gewist
Waarvoor had je gesolliciteerd?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik word aangenomen
je verdedigde mij eerst nog altijdquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, fijn dat hij m'n suggesties serieus neemt.
Dan was het dus gewoon een tweede FOk!meetquote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou het was niet een echte FOK!meet meer, die was al eerder gebeurd op onze prachtige universiteit.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tjacka is een baas joh. Kan gebeuren. Gewoon hier verdergaan toch
Niet overdrijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie film. Benadert het GGMM Vissen filmpje niveau.
Nou, er zaten (helaas) wel meer tussen maar zo zou je het kunnen omschrijven inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan was het dus gewoon een tweede FOk!meet
Lekker ruim heb je het trouwens. Volgens mij heb je wel ruimte voor een aquarium, dat zou ik mooi vinden.quote:
Ja, maar xcachet wil graag GC-mod worden en daar moet een plekje voor vrijkomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je verdedigde mij eerst nog altijd
trollmod
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal achter.
johnny cashquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, er zaten (helaas) wel meer tussen maar zo zou je het kunnen omschrijven inderdaad
Dan zijn het FOK! dates.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, er zaten (helaas) wel meer tussen maar zo zou je het kunnen omschrijven inderdaad
Ik eet iedere dag 4-6 broodjes, dus tot ze op zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
Trouwens, hoe lang bewaar je al dat vleeswaar?
Spatie heeft muzieksmaakquote:
Dat klopt. Eigenlijk zou Paxcon bij mij kunnen wonen, maar hij weigert en gaat liever iedere dag 2 uur op en neer reizen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker ruim heb je het trouwens. Volgens mij heb je wel ruimte voor een aquarium, dat zou ik mooi vinden.
wel twee plekjesquote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar xcachet wil graag GC-mod worden en daar moet een plekje voor vrijkomen.
Ohoh..quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar xcachet wil graag GC-mod worden en daar moet een plekje voor vrijkomen.
Vandaar die bijzondere buikomvangquote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet iedere dag 4-6 broodjes, dus tot ze op zijn.
Say what?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet nog wel toen ik etsu ging pijpen op die bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |