quote:
wie ggmm haat is debielquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Elan het volgende:
GGMM heeft veel vrienden op FOK!.
Maar ook veel vijanden.
Zo.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op die bank heb jij gezeten
Ik zit er nog iedere dag op, omdat ik jouw bacteriën wil inademen
jaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ken je de term "oninteressant"
ik ben geen negerquote:
waar moet ik ze latenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
hahahahahaa etsu
moest lachen om die batterijen
kerel haal die eens uit je koelkast
wat is er vies aan roken in een badkamer?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Haha, moest lachen Etsu. Maar wat veel vlees in je koelkast
. En je moet niet roken in je badkamer, dat is echt vies. Verder mag je wel opruimen. Nog veel verde rvind ik het wel leuk huisje, knus
vind je dat al troepquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
. En je moet niet roken in je badkamer, dat is echt vies. Verder mag je wel opruimen. Nog veel verde rvind ik het wel leuk huisje, knus
ja hallo waar moet ik roken danquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Roken is per definitie vies.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat is er vies aan roken in een badkamer?
Ik vandaag voor het eerst in 4 dagen weerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al 5 dagen geen televisie gekeken.
Waarom felicitatie?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi va
ik verwacht een felicitatie in mijn fellicitietopic
dus. wat vind je van mn stem?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Nou het was niet een echte FOK!meet meer, die was al eerder gebeurd op onze prachtige universiteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was dus een FOK! meet
Augustus 2012.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou het was niet een echte FOK!meet meer, die was al eerder gebeurd op onze prachtige universiteit.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben weer mod
opa had mij zo maar uit mijn functie gezet
Ja, al die losse dingentjesquote:
Oh huh, hoezo niet in je huiskamer?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo waar moet ik roken danik wil niet in mn huiskamer
en badkamer raam staat altijd open dus gaat vanzelf wel weer weg
en opruimen, tja. tentamenstress en fok-verslaving en alles
Ik vind 'm grappigquote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus. wat vind je van mn stem?
sexy he?
niet zo hatenquote:
Dat is niet zo mooi.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben dus uitgenodigd foor een solcitatie gesprek en mijn solicitatie war verschirikkelijk ik had amper een CV
Ik hou geen emogifs meer overquote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo haten
ik weet dat onze liefde op 1ste gezicht was maar jij wilde mijn gevoelens niet beantwoorden
geen ideequote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist
Nouja, feli dan. Waarom die actie?
Ah, fijn dat hij m'n suggesties serieus neemt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Tjacka het volgende:
opa had mij zo maar uit mijn functie gezet
als ik het raam niet open doe in de badkamer, ruik ik het wel hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, al die losse dingentjes
[..]
Oh huh, hoezo niet in je huiskamer?
[..]
Ik vind 'm grappig.
Hier, neem er maar een paar van mij, ik ben niets dan liefde de laatste tijdquote:
Je moest vast geen toets Nederlands maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben dus uitgenodigd foor een solcitatie gesprek en mijn solicitatie war verschirikkelijk ik had amper een CV
owjaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier, neem er maar een paar van mij, ik ben niets dan liefde de laatste tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ergede me eraan dat je het eerste pakje niet benoemde.quote:
Ik heb er nooit een van jou gezien volgens mij?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Ezell het volgende:
ik weet nog dat meer mensen hier zo'n filmpje gingen maken
denk dat ik de mijne heb gewist
vandaag wel toevalligquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moest vast geen toets Nederlands maken.
Daar bestond ook nooit enige twijfel overquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig is 't niets geworden tussen ons.
het spijt me. ik zal het de volgende keer doenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ergede me eraan dat je het eerste pakje niet benoemde.
Graag hier aan te denken bij een nieuw filmpje.
Dat is ook weer zo, iets is beter dan niets...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
tulek wel ik word gewoon uitgenodigd voor solcitatie gesprek
Daar valt over te betwisten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar bestond ook nooit enige twijfel over
Nu maar hopen dat ik word aangenomenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, iets is beter dan niets...
Was met die trol.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een van jou gezien volgens mij?
Thanks mattiequote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier, neem er maar een paar van mij, ik ben niets dan liefde de laatste tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
owja
jij hebt ook op die bank gezeten he.
ik spuug op die plek.
Dankjewel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie film. Benadert het GGMM Vissen filmpje niveau.
oooh ik wil zo een van jouquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Ezell het volgende:
ik weet nog dat meer mensen hier zo'n filmpje gingen maken
denk dat ik de mijne heb gewist
Waarvoor had je gesolliciteerd?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik word aangenomen
je verdedigde mij eerst nog altijdquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, fijn dat hij m'n suggesties serieus neemt.
Dan was het dus gewoon een tweede FOk!meetquote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou het was niet een echte FOK!meet meer, die was al eerder gebeurd op onze prachtige universiteit.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tjacka is een baas joh. Kan gebeuren. Gewoon hier verdergaan toch
Niet overdrijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie film. Benadert het GGMM Vissen filmpje niveau.
Nou, er zaten (helaas) wel meer tussen maar zo zou je het kunnen omschrijven inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan was het dus gewoon een tweede FOk!meet
Lekker ruim heb je het trouwens. Volgens mij heb je wel ruimte voor een aquarium, dat zou ik mooi vinden.quote:
Ja, maar xcachet wil graag GC-mod worden en daar moet een plekje voor vrijkomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je verdedigde mij eerst nog altijd
trollmod
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal achter.
johnny cashquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, er zaten (helaas) wel meer tussen maar zo zou je het kunnen omschrijven inderdaad
Dan zijn het FOK! dates.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, er zaten (helaas) wel meer tussen maar zo zou je het kunnen omschrijven inderdaad
Ik eet iedere dag 4-6 broodjes, dus tot ze op zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
Trouwens, hoe lang bewaar je al dat vleeswaar?
Spatie heeft muzieksmaakquote:
Dat klopt. Eigenlijk zou Paxcon bij mij kunnen wonen, maar hij weigert en gaat liever iedere dag 2 uur op en neer reizen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker ruim heb je het trouwens. Volgens mij heb je wel ruimte voor een aquarium, dat zou ik mooi vinden.
wel twee plekjesquote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar xcachet wil graag GC-mod worden en daar moet een plekje voor vrijkomen.
Ohoh..quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar xcachet wil graag GC-mod worden en daar moet een plekje voor vrijkomen.
Vandaar die bijzondere buikomvangquote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet iedere dag 4-6 broodjes, dus tot ze op zijn.
Say what?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet nog wel toen ik etsu ging pijpen op die bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |