quote:
wie ggmm haat is debielquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Elan het volgende:
GGMM heeft veel vrienden op FOK!.
Maar ook veel vijanden.
Zo.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op die bank heb jij gezeten
Ik zit er nog iedere dag op, omdat ik jouw bacteriën wil inademen
jaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ken je de term "oninteressant"
ik ben geen negerquote:
waar moet ik ze latenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
hahahahahaa etsu
moest lachen om die batterijen
kerel haal die eens uit je koelkast
wat is er vies aan roken in een badkamer?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Haha, moest lachen Etsu. Maar wat veel vlees in je koelkast
. En je moet niet roken in je badkamer, dat is echt vies. Verder mag je wel opruimen. Nog veel verde rvind ik het wel leuk huisje, knus
vind je dat al troepquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
. En je moet niet roken in je badkamer, dat is echt vies. Verder mag je wel opruimen. Nog veel verde rvind ik het wel leuk huisje, knus
ja hallo waar moet ik roken danquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Roken is per definitie vies.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat is er vies aan roken in een badkamer?
Ik vandaag voor het eerst in 4 dagen weerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al 5 dagen geen televisie gekeken.
Waarom felicitatie?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi va
ik verwacht een felicitatie in mijn fellicitietopic
dus. wat vind je van mn stem?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Nou het was niet een echte FOK!meet meer, die was al eerder gebeurd op onze prachtige universiteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was dus een FOK! meet
Augustus 2012.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou het was niet een echte FOK!meet meer, die was al eerder gebeurd op onze prachtige universiteit.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben weer mod
opa had mij zo maar uit mijn functie gezet
Ja, al die losse dingentjesquote:
Oh huh, hoezo niet in je huiskamer?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo waar moet ik roken danik wil niet in mn huiskamer
en badkamer raam staat altijd open dus gaat vanzelf wel weer weg
en opruimen, tja. tentamenstress en fok-verslaving en alles
Ik vind 'm grappigquote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus. wat vind je van mn stem?
sexy he?
niet zo hatenquote:
Dat is niet zo mooi.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben dus uitgenodigd foor een solcitatie gesprek en mijn solicitatie war verschirikkelijk ik had amper een CV
Ik hou geen emogifs meer overquote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo haten
ik weet dat onze liefde op 1ste gezicht was maar jij wilde mijn gevoelens niet beantwoorden
geen ideequote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist
Nouja, feli dan. Waarom die actie?
Ah, fijn dat hij m'n suggesties serieus neemt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Tjacka het volgende:
opa had mij zo maar uit mijn functie gezet
als ik het raam niet open doe in de badkamer, ruik ik het wel hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, al die losse dingentjes
[..]
Oh huh, hoezo niet in je huiskamer?
[..]
Ik vind 'm grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |