quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, als jij daar met je roze stringetje aan wiebelkonterig in de VBL-SC gaat posten dan ik me voorstellen dat ze daar moeite mee hebben. Homoseksualiteit ligt nogal gevoelig in de voetbalwereld tegenwoordig.
Zeg eens hallo dan kutquote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister dit filmpje
Doe ermee wat je wil. Ik ben even weg.
Op het strand wel hoor, in volle ren galop in een groepje blijven is niet echt rendabel. Tenminste niet waar ik rij.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar van die manege's mag je volgens mij nooit inhalen en blablabla.
story of my life.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
ik moet wel zeggen dat het met ggmm en opa wel erg is afgenomen qua niveau
Ja, de gedachte dat jij hier op me zou wachten trok me door de dag heenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo. Ik had je nog niet gezien
Leeuwarden weten te overleven zie ik. Waaghals.
Sorry man, ik doe m'n best het allemaal te begrijpen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
ik moet wel zeggen dat het met ggmm en opa wel erg is afgenomen qua niveau
oh, ik hoor wel eens dat je niet de leiders voorbij mag en dat als die sloom gaan je zelf ook moet inhoudenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:42 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Op het strand wel hoor, in volle ren galop in een groepje blijven is niet echt rendabel. Tenminste niet waar ik rij.
Opa zijn er nog plannen of leuke activiteiten omdat fok 15jaar is dit jaar?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarheen? Zo is het wat karig natuurlijk.
quote:
Keuken.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarheen? Zo is het wat karig natuurlijk.
geen probleemquote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, ik doe m'n best het allemaal te begrijpen.
Da's een goeie. Geen idee eigenlijk. Ze zullen vast wel iets gaan doen denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Opa zijn er nog plannen of leuke activiteiten omdat fok 15jaar is dit jaar?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie uit een mok waar meerdere malen het woord 'koffie' op staat.
Een eigen paard zou geweldig zijn! Maar ook met de manegepaarden doen ze dat bij mij niet...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, ik hoor wel eens dat je niet de leiders voorbij mag en dat als die sloom gaan je zelf ook moet inhouden
Gewoon eigen paard toch
Kunnen we Groene Boekjes gaan uitdelen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Da's een goeie. Geen idee eigenlijk.
Vind je ook niet dat alle mensen die al 15jaar in fok gestoken hebben een klein extratje moeten krijgen voor de long time support ? (zeg een oneindig abbo om van die 10sec delay af te komenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Da's een goeie. Geen idee eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |