denk het ook niequote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Een zandstraal in je gezicht is niet fijn hoor
Jawel hoor.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha ja ga nu rellen in vbl
dat is vet grappig
Xd
Je mag ook niet in kpd komen als je onder de 18 jaar bent!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je een ban hebt. Ik heb de forumregels goed doorgelezen
Dan wil ik graag weer in crew onlyquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Iedereen mag posten waar hij/zij dat wil natuurlijk.
We zetten Bakkebaard hier lelijk op zijn plek als Forum Admin. Hopelijk is de ban kortstondig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag ook niet in kpd komen als je onder de 18 jaar bent!
Ja, als jij daar met je roze stringetje aan wiebelkonterig in de VBL-SC gaat posten dan ik me voorstellen dat ze daar moeite mee hebben. Homoseksualiteit ligt nogal gevoelig in de voetbalwereld tegenwoordig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ik mag ook in VBL posten zonder weggejaagd en uitgescholden te worden?
Daarom op een groot snel paard gaan en voor de langzame kleine paarden gaan galopperenquote:
Ja. Dat kan inderdaad. Doen we niet zo vaak.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je een ban hebt. Ik heb de forumregels goed doorgelezen
Ja, erachter is ook geen zak aan natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Daarom op een groot snel paard gaan en voor de langzame kleine paarden gaan galopperen
lolequote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha ja ga nu rellen in vbl
dat is vet grappig
Xd
Er zijn er nou eenmaal weinigquote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, als jij daar met je roze stringetje aan wiebelkonterig in de VBL-SC gaat posten dan ik me voorstellen dat ze daar moeite mee hebben. Homoseksualiteit ligt nogal gevoelig in de voetbalwereld tegenwoordig.
Discriminatie zeg ik je !!11!1quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, als jij daar met je roze stringetje aan wiebelkonterig in de VBL-SC gaat posten dan ik me voorstellen dat ze daar moeite mee hebben. Homoseksualiteit ligt nogal gevoelig in de voetbalwereld tegenwoordig.
Inderdaad, een beetje tempo is erg fijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, erachter is ook geen zak aan natuurlijk
Maar van die manege's mag je volgens mij nooit inhalen en blablabla.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje tempo is erg fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |