Ik mag posten waar ik wil, beetje raar dat jij denkt van niet. Van afspraken weet ik niets af.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
ja maar we hadden afgesproken dat VBL daar zou blijven en GRTD hier zou blijven, dus ik snap niet zo heel goed wat jij hier doet.
opa.bakkenbaard is niet zo kritisch als ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
tenzij je hier komt omwille je modschap, maar dat lijkt me sterk omdat opa.bakkebaard hier net ookal kwam kijken en geen niets heeft gedaan dus ik neem aan dat het in orde is hier
JAAAA.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef Tjacka het volgende:
bedankt voor de steun
echt te gek
al voelt deze terechtwijzing wel als een bedreiging
maar blijkbaar is fok wel democratie
Wel uitkijken dat je niet gezandstraald wordtquote:
waar zie jij dat staan? ik zei alleen dat ik het niet zo heel goed snap.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]anders bepaal jij even wie hier wel en niet welkom zijn.
Ik kan niet zwemmen!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas maar op.
Voor je het weet reincarneer je als een van zijn goudvissen.
Even uittestenquote:
Ja, uitstekend.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou jij mij een goede mod vinden voor GC?
Bakkebaard, GGMM. Zonder n.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag posten waar ik wil, beetje raar dat jij denkt van niet. Van afspraken weet ik niets af.
[..]
opa.bakkenbaard is niet zo kritisch als ik.
Lekker tochquote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet gezandstraald wordt
quote:
Iedereen mag posten waar hij/zij dat wil natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar zie jij dat staan? ik zei alleen dat ik het niet zo heel goed snap.
oke, het spijt me.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag posten waar ik wil, beetje raar dat jij denkt van niet. Van afspraken weet ik niets af.
[..]
opa.bakkenbaard is niet zo kritisch als ik.
Niet zo kritisch joh.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Bakkebaard, GGMM. Zonder n.
Ik mag dus ook in VBL postenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Iedereen mag posten waar hij/zij dat wil natuurlijk.
Dat is een leugen, ik wil graag in keldertje maar dat mag niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dus ik mag ook in VBL posten zonder weggejaagd en uitgescholden te worden?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een zandstraal in je gezicht is niet fijn hoorquote:
Liever niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, het spijt me.
ik..
ownee, opnieuw:
oke, het spijt me. ik zal voortaan naar u luisteren. of mag ik u met 'je' aanspreken?
Tenzij je een ban hebt. Ik heb de forumregels goed doorgelezenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
denk het ook niequote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Een zandstraal in je gezicht is niet fijn hoor
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha ja ga nu rellen in vbl
dat is vet grappig
Xd
Je mag ook niet in kpd komen als je onder de 18 jaar bent!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je een ban hebt. Ik heb de forumregels goed doorgelezen
Dan wil ik graag weer in crew onlyquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
We zetten Bakkebaard hier lelijk op zijn plek als Forum Admin. Hopelijk is de ban kortstondig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag ook niet in kpd komen als je onder de 18 jaar bent!
Ja, als jij daar met je roze stringetje aan wiebelkonterig in de VBL-SC gaat posten dan ik me voorstellen dat ze daar moeite mee hebben. Homoseksualiteit ligt nogal gevoelig in de voetbalwereld tegenwoordig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ik mag ook in VBL posten zonder weggejaagd en uitgescholden te worden?
Daarom op een groot snel paard gaan en voor de langzame kleine paarden gaan galopperenquote:
Ja. Dat kan inderdaad. Doen we niet zo vaak.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je een ban hebt. Ik heb de forumregels goed doorgelezen
Ja, erachter is ook geen zak aan natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Daarom op een groot snel paard gaan en voor de langzame kleine paarden gaan galopperen
lolequote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha ja ga nu rellen in vbl
dat is vet grappig
Xd
Er zijn er nou eenmaal weinigquote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, als jij daar met je roze stringetje aan wiebelkonterig in de VBL-SC gaat posten dan ik me voorstellen dat ze daar moeite mee hebben. Homoseksualiteit ligt nogal gevoelig in de voetbalwereld tegenwoordig.
Discriminatie zeg ik je !!11!1quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, als jij daar met je roze stringetje aan wiebelkonterig in de VBL-SC gaat posten dan ik me voorstellen dat ze daar moeite mee hebben. Homoseksualiteit ligt nogal gevoelig in de voetbalwereld tegenwoordig.
Inderdaad, een beetje tempo is erg fijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, erachter is ook geen zak aan natuurlijk
Maar van die manege's mag je volgens mij nooit inhalen en blablabla.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje tempo is erg fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |