Kunnen we Groene Boekjes gaan uitdelen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Da's een goeie. Geen idee eigenlijk.
Vind je ook niet dat alle mensen die al 15jaar in fok gestoken hebben een klein extratje moeten krijgen voor de long time support ? (zeg een oneindig abbo om van die 10sec delay af te komenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Da's een goeie. Geen idee eigenlijk.
Je ging toch?quote:
De wasmachine staat in de huiskamer.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom ben je überhaupt uit de keuken gekomen dan?
Wat ik daarover vind is niet zo belangrijk. Je zou het eens aan Danny kunnen voorstellen. Heb ik wat te lachen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat alle mensen die al 15jaar in fok gestoken hebben een klein extratje moeten krijgen voor de long time support ? (zeg een oneindig abbo om van die 10sec delay af te komen![]()
)
hallo mansjesterquote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Hallo
Ik eet en drink op dit moment niks
Free abo for everyone.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Da's een goeie. Geen idee eigenlijk. Ze zullen vast wel iets gaan doen denk ik.
Mansjesterquote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Hallo
Ik eet en drink op dit moment niks
Mijn broertje wilde vandaag een koekje eten en toen zei mijn moeder dat hij beter een broodje kon eten omdat dat gezonder is, en toen dacht ik ja, behalve de koekjes van Jimbo.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Jimbo het volgende:
Wat een niveau in deze sc vandaag, ik heb duidelijk wat gemist ove de dag
Dat vind ik een goed ideequote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat ik daarover vind is niet zo belangrijk. Je zou het eens aan Danny kunnen voorstellen. Heb ik wat te lachen.
Goeie vraag.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom ben je überhaupt uit de keuken gekomen dan?
Mijn koekjes zijn gezondquote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijn broertje wilde vandaag een koekje eten en toen zei mijn moeder dat hij beter een broodje kon eten omdat dat gezonder is, en toen dacht ik ja, behalve de koekjes van Jimbo.![]()
ik geef een rondleiding in mn koelkast en mn huis, dus niet lachen oke?quote:
Jij werkt ook bij de inpakservice van de Neckermann?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat vast in zijn kerstpakket ik heb dezelfde.
welke felictatietopicquote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi va
ik verwacht een felicitatie in mijn fellicitietopic
werk jij daarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij werkt ook bij de inpakservice van de Neckermann?
elke maand tochquote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke felictatietopic
ben je weer jarig?
Ik ga Madvillain luisteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij werkt ook bij de inpakservice van de Neckermann?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |