https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Alleen als ik redelijk procentueel betaald krijg van de winst van die rigquote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik wat lenen van je opbrengsten? Kan ik mijn rig updaten
Eens kijken of ik dan wel de goede coins uitpik
Defineer 'redelijk'quote:Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alleen als ik redelijk procentueel betaald krijg van de winst van die rig
Nog niet, maar er is nog geen exchange voor behalve 0daycoins dus dat is best logisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
600k conye hier, maar het is nog geen zak waard toch?
Het staat nog niet op een exchange.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat is? 8 satoshi * 393000? 0.03 BTC
Je kan kiezen. Of je betaald het bedrag dat ik je leen terug + 5% van je mining rig winst.quote:
https://0daycoins.comquote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het staat nog niet op een exchange.We zitten in de beginfase gast. De media-aandacht hebben we in ieder geval al. Komt goed.
Klopt, maar dat is een flut-exchange.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een flut-exchange.
Trouwens: http://www.pendrivelinux.(...)aller-easy-as-1-2-3/
Wel.... en LTC kopen......quote:
Klinkt iets te duur voor iets dat je makkelijk van internet kan lerenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:06 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil je trouwens wel helpen met het opzetten van Linux en dergelijke tegen 0.1 BTC.
Ben het met je eens hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt iets te duur voor iets dat je makkelijk van internet kan lerenSorry.
Mezelf kennende gaat het heel lang duren tot ik het heb afbetaald, en met 35% ben ik waarschijnlijk goedkoper uit als ik het zelf koop.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan kiezen. Of je betaald het bedrag dat ik je leen terug + 5% van je mining rig winst.
Of 35% van je mining rig winst.
Ligt er trouwens ook aan hoeveel je wil lenen
En hoe doen we dat vertrouwelijk.
Ik heb een beetje extra btc aangeschaft, dat ik gelijk in fiat gestald heb.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef Stryder het volgende:
Dat mag ik wel hopen ja, fiat is een saaie bedoeling op het moment
Is het erg dan als het lang duurt? Ik heb geen haastquote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mezelf kennende gaat het heel lang duren tot ik het heb afbetaald, en met 35% ben ik waarschijnlijk goedkoper uit als ik het zelf koop.
Toch bedankt voor het aanbod
Op zulke momenten kan ik beter ook wat geld hebben op bitstamp, dan kan ik op stijgingen en dalingen verdienen. Maarja, nu te laatquote:Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb een beetje extra btc aangeschaft, dat ik gelijk in fiat gestald heb.
Had ik wel verdiend vond ik
En nu heeft het ook zin om in stukjes van 3 of 4 orders te zetten
Nu nog even een goed moment kiezen.
Ach en anders hodlen als een baas, zal er vast wel weer overheen komen dit jaarquote:Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Nattekat het volgende:
812.90000 0.0242
Mijn offer staat vooran, even geduld
Dat wist ik niet, kun je op stamp wel shorten dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik beter ook wat geld hebben op bitstamp, dan kan ik op stijgingen en dalingen verdienen. Maarja, nu te laaten dit is toch ook wel een stuk veiliger
Ja en tot 4x leverage, dus daar kan je echt wel leuk verdienen als je het goed doetquote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, kun je op stamp wel shorten dan?
Dat zou wel wat voor mij zijn
Geen slechte keuze, houden. Morgen om 16:00 is LTC $30 en BTC rond de $950.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Ingekocht op 810.1 Nare keuze achteraf
Even in de bulltrap sellen
Ik sta liever niet in de schuldenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het erg dan als het lang duurt? Ik heb geen haast
Dat ziet er mooi uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:24 schreef Nattekat het volgende:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het erg dan als het lang duurt? Ik heb geen haast
Ik sta liever niet in de schulden
Heb net even m'n rekening gecheckt en het blijkt dat ik nog aardig rijk ben na de laatste plundering, eerst eens kijken of ik het vol kan houden om mijn computer aan te laten 's middags zonder het te vergeten en dan naar de lokale MyCom.
Waar heb je het voor nodig? Minen?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt iets te duur voor iets dat je makkelijk van internet kan lerenSorry.
Denk het niet, gisteren hadden we dan een double bottom reversal moet krijgen, maar die kwam er ook niet. TA is echt in het verleden kijken mijns inziensquote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef ulq het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_top_and_double_bottom
we zijn nu bij de 2de en laatste 'shoulder'
Nou nu weet je zeker dat er vanaf moetquote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Geen slechte keuze, houden. Morgen om 16:00 is LTC $30 en BTC rond de $950.
Heb een mining pc gekocht, maar kan de harddrive niet aansluiten dus zet linux op een USB die ik ook heb.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waar heb je het voor nodig? Minen?
ryan (L)quote:Op maandag 13 januari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb een mining pc gekocht, maar kan de harddrive niet aansluiten dus zet linux op een USB die ik ook heb.
Toto ik ben rijk, ik had een paar dagen 42coin gemined en heb 0.6 BTC verdiend en heb nog 0.0002 42coin overquote:
Wow lekkerquote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toto ik ben rijk, ik had een paar dagen 42coin gemined en heb 0.6 BTC verdiend en heb nog 0.0002 42coin over
Wat is google toch slim, ik zou hem vaker dingen moeten vragenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Google zegt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Master_boot_record
En wat is het addertje van bitstamp... trage betalingen, trage site?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja en tot 4x leverage, dus daar kan je echt wel leuk verdienen als je het goed doet
TIPSquote:Op maandag 13 januari 2014 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben daarom zo blij dat ik gul wordt, wil je 1 miljoen tips van me hebben?
Best hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben daarom zo blij dat ik gul word, wil je 1 miljoen tips van me hebben?
Grootste nadeel is volgens mij accountverificatie, dacht dat dat vrij lang kan duren (tot een maand?).quote:Op maandag 13 januari 2014 17:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wat is het addertje van bitstamp... trage betalingen, trage site?
LTCquote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef lf2 het volgende:
Waar zit iedereen nu in, ik zie iedereen schreeuwen maar er gebeurd geen hol
50% fiat, 50% WDC.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef lf2 het volgende:
WDC komt nooit haar beloftes na.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
50% fiat, 50% WDC.
WDC overweeg ik uit te stappen aangezien het niet doet wat beloofd was.
Fiat, de boeiende munten dalen voorlopig nog wel even denk ik zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
LTC
Koop LTC (of BTC), komt pump aan. Morgen is het rond de $30.
Hier fiat en daar veranderd voorlopig niets aanquote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef lf2 het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Stryder het volgende:
Alhoewel, LTC 40 cent naar beneden in 36 uur. Redelijk snel hoor
Externe USB case en daar je HDD in niet makkelijker en flexibeler?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb een mining pc gekocht, maar kan de harddrive niet aansluiten dus zet linux op een USB die ik ook heb.
Ik heb geen idee wat je bedoelt dus klinkt niet makkelijker.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Externe USB case en daar je HDD in niet makkelijker en flexibeler?
Zoek BAMT LTC miner(Linux distro) download en zet op USB = alles wat je nodig hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt dus klinkt niet makkelijker.
http://www.overstock.com/(...)t.html?sec_iid=91918quote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt dus klinkt niet makkelijker.
Dit was gisterenmiddag precies hetzelfde, toen duikelde hij niet echt omlaag.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Nattekat het volgende:
De koers wordt nu hoog gehouden door een gigantische buywall op 801, mijn glazen bol voorspelt een verdere duik de diepte in zodra die weg is.
Zou zo maar fake kunnen zijn ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Nattekat het volgende:
De koers wordt nu hoog gehouden door een gigantische buywall op 801, mijn glazen bol voorspelt een verdere duik de diepte in zodra die weg is.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:05 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zoek BAMT LTC miner(Linux distro) download en zet op USB = alles wat je nodig hebt.
De belofte van WDC is dat hij rond 14 februari gaat stijgenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
50% fiat, 50% WDC.
WDC overweeg ik uit te stappen aangezien het niet doet wat beloofd was.
Wat is dit dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit was gisterenmiddag precies hetzelfde, toen duikelde hij niet echt omlaag.
Hahaha, komt omdat het nu dayholden isquote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Ranjit het volgende:
Mijn interesse in daytraden is de afgelopen dagen flink verslapt.. Schommelen met dat ding!
quote:
quote:
quote:
quote:
Hey, maarre het is dat jij dik dan per definitie als iets negatiefs ziet hequote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
(buy 0.0645 BTC @ 794.975) filled completely
Je hebt 1 bestandje waar je alle instellingen kan intikken.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Thx.
Maar hoe kies ik dan welke pool en coin ik mine? Is dat gewoon net als cgminer ofzo?
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:48 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Voor 2 WDC.
Het wordt geen 23.10 binnen 4 dagen.
Leg eens even uit waar jouw probleem sinds gisteren vandaan komtquote:Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hey, maarre het is dat jij dik dan per definitie als iets negatiefs ziet he
Dikke vrienden
Elkaar door dik en dun steunen
Maarja.... jij mag dikke mensen dus niet, ook goed... weet je, ieder zijn of haar vooroordelen natuurlijk![]()
Dat gezegd hebbende, hoe was de film?
Je hebt gewoon Firefox in de meeste Linux-distributies hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Thx.
Maar hoe kies ik dan welke pool en coin ik mine? Is dat gewoon net als cgminer ofzo?
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef robin007bond het volgende:
TIPS. Ik hoop dat het ooit nog goedkomt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:17 schreef robin007bond het volgende:
Al geld om nog BTC te kopen om te traden Toto?
Ach je hebt nog EAC, positief blijven denken.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef robin007bond het volgende:
TIPS. Ik hoop dat het ooit nog goedkomt.
Nou, dat is nu ook niet zo positief.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach je hebt nog EAC, positief blijven denken.
EAC is gewoon sneaky, dadelijk vliegt die opeens omhoog.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, dat is nu ook niet zo positief.Maar wie weet.
Een sneaky bastard inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:22 schreef Sands het volgende:
[..]
EAC is gewoon sneaky, dadelijk vliegt die opeens omhoog.
hierquote:
quote:
Hahaha sorry, ik zal me weer gaan gedragenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Leg eens even uit waar jouw probleem sinds gisteren vandaan komt
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef MichaelScott het volgende:
Toch jammer dat ze een enorme zak met geld hebben gekregen in Utopia. Na een week zijn ze al vrijwel helemaal geïnstalleerd.
quote:
Ik heb er echt nog niets van gezien, mis ik iets?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef MichaelScott het volgende:
Toch jammer dat ze een enorme zak met geld hebben gekregen in Utopia. Na een week zijn ze al vrijwel helemaal geïnstalleerd.
Niet echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog niets van gezien, mis ik iets?
en de ergernissen onderlingquote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet echt.
Hygiëne, voedsel en warmte is al goed geregeld dus weinig conflict. Grootste probleem is het tekort aan sigaretten.
Geduld word (hopelijk) beloondquote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef apacalipto het volgende:
al 0.4 btc verloren vandaag aan worldcoin hij gaat de verkeerde kant opIk vind dit niet tof... 14 febrauri duurt lang....
Dan hoef je zelf niet te traden, is een stukje software.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:51 schreef Rijssi het volgende:
wat is eigenlijk het nut van die "online" bots bij BTC-e
Investeer alles in Cryptoniumquote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef apacalipto het volgende:
al 0.4 btc verloren vandaag aan worldcoin hij gaat de verkeerde kant opIk vind dit niet tof... 14 febrauri duurt lang....
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb zojuist 3 minuten met Spatieloos gebeld omdat ik zogenaamd TIPS wil kopen van hemen hij weet niet dat ik 't ben en ging serieus rekenen
![]()
Ja laten we hopen. Straks zakt hij zo ver dat ik hem op 14 februari weer kan dumpen voor inkoopprijsquote:
Ik heb zojuist 3 minuten met Spatieloos gebeld omdat ik zogenaamd TIPS wil kopen van hemen hij weet niet dat ik 't ben en ging serieus rekenen
![]()
Dat was ik ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
Wow toto, ik ben nog nooit zo hard getrollt.
Ik dacht dat jij op marktplaats onder mijn naam TIPS had gezet ofzo en dat ik nu werd gebeld. Maar heus was dat jouw stem?
Ik ken Spatie al langer van FOK! dan voor Crypto'squote:Op maandag 13 januari 2014 20:05 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom heb je zijn telefoonnummer?
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
Geniaal toto, dit zal ik nooit vergeten.
quote:
quote:
quote:
Geniaalquote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt gemist:
- Spatieloos trollen
- Bellen met trolletje
Lol wut?quote:
Video?quote:
en toen ging die omhoogquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef edcetera het volgende:
Zo, net nog 0.5 BTC verkocht voor 803.76. FF lekker in fiat blijven hangen
Is toch 12 euro, hopen dat je pc niet teveel stroom vreetquote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef lainke het volgende:
Toch 0,02 btc verdient met 42coin na een 12u minen met 400kh
Zal ergens tussen de 5 en 10 cent per uur zitten aan kosten voor stroom.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Is toch 12 euro, hopen dat je pc niet teveel stroom vreet
Zonnepanelenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Is toch 12 euro, hopen dat je pc niet teveel stroom vreet
Dit was toch een grote scam?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef GTAnoob het volgende:
Hoezo weet ik dat? Ik zit in Fontas' clubje![]()
Steekt net een nieuwe kaart in tegen 820kh nu en nog 2 asic miner met totaal 110 gh.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Rijssi het volgende:
[..]
dan had ik gelijk een dikke rig gekocht om 24/7 te minen
nicequote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef lainke het volgende:
[..]
Steekt net een nieuwe kaart in tegen 820kh nu en nog 2 asic miner met totaal 110 gh.
Nee, niks. Ik heb fontas gechanteerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef lainke het volgende:
[..]
Dus jij hebt 1 btc betaald voor die private pump en dump club?
He psst, het was niet de bedoeling dat nu al aan de grote klok te hangen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef GTAnoob het volgende:
Vannacht komt pomp, morgen 16:00 rond de $30.
Die "gekte" heb ik destijds ook rond Bitbar gezien, waarna het gigantisch gecrasht is.quote:
Hier heb je trouwens nog wat te lezen tot hij naar de 100 zakt.quote:
quote:earthcoin:
We are currently working on a BIG press release and we did an interview, both will be published in the near and I believe this is going to act as another mini catalyst as we're making the most out of this opportunity. You'll also learn a little more about the team as well. Just putting finishing touches on it before it gets sent out to our PR person.
Volume on cryptsy makes us #3 or #4 right now, price is what it is but a whole bunch of new people got introduced to us today and volume on coinex went from 18 to 60btc so all in all this should be a great week all around.
Stay tuned.
(edit: Does anyone know the guys from coinmarketcap here? Do they need to add cryptsy to our #'s or are the current #'s accurate?)
Hypequote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef GTAnoob het volgende:
Mensen die 42 shit kopen, verdienen om gestraft te worden
1525 BTC voor 1 42 coin, hahahahaha.
Volgens mij is er toch niemand die 1 zo'n coin koopt. Allemaal manipulatief.
Iemand met 1525 BTC zal nooit zo'n ongelooflijk idiote beslissing nemen.
Het gaat vooral om veel kleine orders van 0.02 btc, 0.1 btc, etc. En heel veel mensen gaan dus geld verliezen...
1525 BTC = meer dan $1,5 miljoen dollar.
We zijn bijna bij de 100.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Dus eac staat op cryptsy en is nog steeds ruk?
Blij dat ik er uit benquote:
Netjes dat je die wdc overmaakte.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Sowieso een lelijke sitequote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
coinedup begint wel onoverzichtelijk te te worden enzo
Geduld is een schoon zaakje.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Geduld.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe staat het met de boobcoin die al je verlies gaat compenseren?
Shit man!!!quote:
Wanneer komt je hexacoin eigenlijk?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dit zou de officiële FOK! coin moeten zijn, met een flinke give-away!
Wat is het probleem?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zodra ik een dev vind die hem wél fatsoenlijk kan maken
Ik denk dat ie nog geen dev gevonden heeft die hem wél fatsoenlijk kan makenquote:
Datquote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog geen dev gevonden heeft die hem wél fatsoenlijk kan maken
Ik lach me de penis uit de pantalon als die 1,85 wdc ooit ineens god weet waarom 1000 euro waard wordtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Netjes dat je die wdc overmaakte.
Zou wel tof zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik lach me de penis uit de pantalon als die 1,85 wdc ooit ineens god weet waarom 1000 euro waard wordt
Dan stuur ik hem 1 euro terug. Min 15 cent fooi![]()
![]()
!
ik hoop ht want dan ben ik miljonair :pquote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik lach me de penis uit de pantalon als die 1,85 wdc ooit ineens god weet waarom 1000 euro waard wordt
Dan stuur ik hem 1 euro terug. Min 15 cent fooi![]()
![]()
!
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ik hoop ht want dan ben ik miljonair :p
Jij hebt volgens mij wel vaak de goede keuze voor wat ik heb gelezen. Dus ik hoop dat dit wederom het geval is. Heb mezelf ook voor de helft ingekochtquote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Stryder het volgende:
Hmm denk inderdaad dat we omhoog gaan, ik heb mezelf ingekocht.
Eens zien of dit een goede keuze is geweest
Laten we het hopen, dacht dat we langer zouden gaan dalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wel vaak de goede keuze voor wat ik heb gelezen. Dus ik hoop dat dit wederom het geval is. Heb mezelf ook voor de helft ingekocht
Doel je op TaoBao?quote:
Ja klopt. Ik had ook een verdere daling verwacht. Maar zo'n upstream moet ik gewoon even 50/50'en.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dacht dat we langer zouden gaan dalen.
Maar lijkt erop alsof de de markt anders heeft beslotenhopelijk zitten we goed
ja moet wel 6 stijgen tegen 16:00 uurquote:
24.10 haalt ie nooit meer en daar durf ik niet om te wedden!!!!quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ja moet wel 6 stijgen tegen 16:00 uur
Ja die voorspellingen van jou werken nog niet echt lekker tot nu toequote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ja moet wel 6 stijgen tegen 16:00 uur
dat was een voorspellingquote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja die voorspellingen van jou werken nog niet echt lekker tot nu toe
'LTC nooit meer op 24.1'
Als je winst hebt gemaakt zou je altijd blij moeten zijn tochquote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef Faazz het volgende:
Euw jah ik heb gedumpt tot 23.83 en ben er blij mee, denk ik
Nee ik kom net thuis binnenvallen.quote:
LTC, altijd beter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef Stryder het volgende:
Ik zit er 100% in, beetje risico nemen hoort erbij he.
Ben zelfs in LTC gestapt in plaats van BTC
Ik was degene die op 43 kocht en 2 weken kon holden omdat het naar 19 kelderde ofzo toenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef Stryder het volgende:
Dat is niet omdat ik iets weer hoor hahaha, voordat je straks echt je geld erin gaat steken
Niet altijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:35 schreef Stryder het volgende:
TaoBao is vanaf vandaag verboden, dus ik denk dat daar nu de onzekerheid van weg is en Huobi ging door de 5000 heen, leek me een goed teken
Maar even aanzien hoe dit gaat lopen, ik hoop op een rally naar boven, maarja dat hoop ik altijd
Hahaha als ik in fiat zit hoop ik het inderdaad andersquote:
Yup.... 12 uur kinderbedtijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
Is er nou serieus na 12uur echt verder helemaal niemand meer hier te bekennen?
Bizar hoor...
Waar ben je ingestapt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha als ik in fiat zit hoop ik het inderdaad anders.
Blijf voorlopig wel even zitten, heb me nu toch al vastgezet
YESSSS ik 23.78 netquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:46 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, komt natuurlijk ook omdat LTC niet meer 6x over de kop gaat in 1 nacht.
En de hype er toch weer vanaf gaat, maar dat is voor ons een goed teken, terug naar de basis en rustig blijven stijgen.
Ik zat er op 23.8 in
Maar waarom weet ik niet. Het is logisch dat als ik thuiskom de boel inzakt, ik zei het nog net.quote:
Maar dan koop ik wel volle bak erbijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:50 schreef Stryder het volgende:
Hahahaha als dat ding op 6 dollar staat zitten wij er nog in
Jawel, maar de tijdspanne is te kort om er nu iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig heb ik maar 3 LTC erin gedouwd nu, maar toch, het blijft bizar.
hahaha, hebben we dan een winter gehad :pquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef roislecxe het volgende:
En even Offtopic:
Vooruitzichten 14 t/m 19 januari:
In het algemeen veel bewolking en soms wat regen. Het blijft vrij zacht voor de tijd van het jaar.
maandag 20 januari tot en met maandag 27 januari:
Grote kans, rond 70%, op rustig en overwegend droog weer met temperaturen rond normaal. Er is ook ongeveer 30% kans op het aanhouden van het vrij zachte weertype met af en toe regen.
Ik zwaai de winter alvast uit![]()
![]()
Nee, en ik vind het heerlijk zo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
hahaha, hebben we dan een winter gehad :p
De tijdspanne doet weinig af aan het feit dat als ik niet kijk het omhooggaat, en als ik er wel ben dat dat daaltquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Jawel, maar de tijdspanne is te kort om er nu iets over te zeggen.
Het dalen duurde ook uren.
Daarnaast, het makkelijke geld begint eruit te gaan en de mensen met veel geld zijn erg goed in het spelen van deze spelletjes
Heerlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Stryder het volgende:
Ik heb er ook weinig problemen, al mis ik Midden Amerika wel
Daar zat ik elke dag tot ruim 12 uur s avonds op het terras bier te drinken, hahaha
Hahaha, daar heb je op zeker een punt!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De tijdspanne doet weinig af aan het feit dat als ik niet kijk het omhooggaat, en als ik er wel ben dat dat daalt
Yup, zal over een tijdje weer vertrekken. Nog niet geboekt, want bitcoin is er een beetje tussendoor gekomen en daar valt wel leuk geld mee te verdienen. Geld waar ik weer langer mee weg kan blijvenquote:
En wat zoek je daar dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup, zal over een tijdje weer vertrekken. Nog niet geboekt, want bitcoin is er een beetje tussendoor gekomen en daar valt wel leuk geld mee te verdienen. Geld waar ik weer langer mee weg kan blijven
Hahahaha, ja de 29 haalt ie nog wel. Of het cent is of dollar, laat ik even in het middenquote:
TT zegt 30 op 16.00 morgenmiddag. Gaat hij het verschil terugbetalen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahaha, ja de 29 haalt ie nog wel. Of het cent is of dollar, laat ik even in het midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |