Op zulke momenten kan ik beter ook wat geld hebben op bitstamp, dan kan ik op stijgingen en dalingen verdienen. Maarja, nu te laatquote:Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb een beetje extra btc aangeschaft, dat ik gelijk in fiat gestald heb.
Had ik wel verdiend vond ik
En nu heeft het ook zin om in stukjes van 3 of 4 orders te zetten
Nu nog even een goed moment kiezen.
Ach en anders hodlen als een baas, zal er vast wel weer overheen komen dit jaarquote:Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Nattekat het volgende:
812.90000 0.0242
Mijn offer staat vooran, even geduld
Dat wist ik niet, kun je op stamp wel shorten dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik beter ook wat geld hebben op bitstamp, dan kan ik op stijgingen en dalingen verdienen. Maarja, nu te laaten dit is toch ook wel een stuk veiliger
Ja en tot 4x leverage, dus daar kan je echt wel leuk verdienen als je het goed doetquote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, kun je op stamp wel shorten dan?
Dat zou wel wat voor mij zijn
Geen slechte keuze, houden. Morgen om 16:00 is LTC $30 en BTC rond de $950.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Ingekocht op 810.1 Nare keuze achteraf
Even in de bulltrap sellen
Ik sta liever niet in de schuldenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het erg dan als het lang duurt? Ik heb geen haast
Dat ziet er mooi uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:24 schreef Nattekat het volgende:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het erg dan als het lang duurt? Ik heb geen haast
Ik sta liever niet in de schulden
Heb net even m'n rekening gecheckt en het blijkt dat ik nog aardig rijk ben na de laatste plundering, eerst eens kijken of ik het vol kan houden om mijn computer aan te laten 's middags zonder het te vergeten en dan naar de lokale MyCom.
Waar heb je het voor nodig? Minen?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt iets te duur voor iets dat je makkelijk van internet kan lerenSorry.
Denk het niet, gisteren hadden we dan een double bottom reversal moet krijgen, maar die kwam er ook niet. TA is echt in het verleden kijken mijns inziensquote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef ulq het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_top_and_double_bottom
we zijn nu bij de 2de en laatste 'shoulder'
Nou nu weet je zeker dat er vanaf moetquote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Geen slechte keuze, houden. Morgen om 16:00 is LTC $30 en BTC rond de $950.
Heb een mining pc gekocht, maar kan de harddrive niet aansluiten dus zet linux op een USB die ik ook heb.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waar heb je het voor nodig? Minen?
ryan (L)quote:Op maandag 13 januari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb een mining pc gekocht, maar kan de harddrive niet aansluiten dus zet linux op een USB die ik ook heb.
Toto ik ben rijk, ik had een paar dagen 42coin gemined en heb 0.6 BTC verdiend en heb nog 0.0002 42coin overquote:
Wow lekkerquote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toto ik ben rijk, ik had een paar dagen 42coin gemined en heb 0.6 BTC verdiend en heb nog 0.0002 42coin over
Wat is google toch slim, ik zou hem vaker dingen moeten vragenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Google zegt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Master_boot_record
En wat is het addertje van bitstamp... trage betalingen, trage site?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja en tot 4x leverage, dus daar kan je echt wel leuk verdienen als je het goed doet
TIPSquote:Op maandag 13 januari 2014 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben daarom zo blij dat ik gul wordt, wil je 1 miljoen tips van me hebben?
Best hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben daarom zo blij dat ik gul word, wil je 1 miljoen tips van me hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |