quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Stryder het volgende:
Alhoewel, LTC 40 cent naar beneden in 36 uur. Redelijk snel hoor
Externe USB case en daar je HDD in niet makkelijker en flexibeler?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb een mining pc gekocht, maar kan de harddrive niet aansluiten dus zet linux op een USB die ik ook heb.
Ik heb geen idee wat je bedoelt dus klinkt niet makkelijker.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Externe USB case en daar je HDD in niet makkelijker en flexibeler?
Zoek BAMT LTC miner(Linux distro) download en zet op USB = alles wat je nodig hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt dus klinkt niet makkelijker.
http://www.overstock.com/(...)t.html?sec_iid=91918quote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt dus klinkt niet makkelijker.
Dit was gisterenmiddag precies hetzelfde, toen duikelde hij niet echt omlaag.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Nattekat het volgende:
De koers wordt nu hoog gehouden door een gigantische buywall op 801, mijn glazen bol voorspelt een verdere duik de diepte in zodra die weg is.
Zou zo maar fake kunnen zijn ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Nattekat het volgende:
De koers wordt nu hoog gehouden door een gigantische buywall op 801, mijn glazen bol voorspelt een verdere duik de diepte in zodra die weg is.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:05 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zoek BAMT LTC miner(Linux distro) download en zet op USB = alles wat je nodig hebt.
De belofte van WDC is dat hij rond 14 februari gaat stijgenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
50% fiat, 50% WDC.
WDC overweeg ik uit te stappen aangezien het niet doet wat beloofd was.
Wat is dit dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit was gisterenmiddag precies hetzelfde, toen duikelde hij niet echt omlaag.
Hahaha, komt omdat het nu dayholden isquote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Ranjit het volgende:
Mijn interesse in daytraden is de afgelopen dagen flink verslapt.. Schommelen met dat ding!
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |