Je hebt 1 bestandje waar je alle instellingen kan intikken.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Thx.
Maar hoe kies ik dan welke pool en coin ik mine? Is dat gewoon net als cgminer ofzo?
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:48 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Voor 2 WDC.
Het wordt geen 23.10 binnen 4 dagen.
Leg eens even uit waar jouw probleem sinds gisteren vandaan komtquote:Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hey, maarre het is dat jij dik dan per definitie als iets negatiefs ziet he
Dikke vrienden
Elkaar door dik en dun steunen
Maarja.... jij mag dikke mensen dus niet, ook goed... weet je, ieder zijn of haar vooroordelen natuurlijk![]()
Dat gezegd hebbende, hoe was de film?
Je hebt gewoon Firefox in de meeste Linux-distributies hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Thx.
Maar hoe kies ik dan welke pool en coin ik mine? Is dat gewoon net als cgminer ofzo?
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef robin007bond het volgende:
TIPS. Ik hoop dat het ooit nog goedkomt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:17 schreef robin007bond het volgende:
Al geld om nog BTC te kopen om te traden Toto?
Ach je hebt nog EAC, positief blijven denken.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef robin007bond het volgende:
TIPS. Ik hoop dat het ooit nog goedkomt.
Nou, dat is nu ook niet zo positief.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach je hebt nog EAC, positief blijven denken.
EAC is gewoon sneaky, dadelijk vliegt die opeens omhoog.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, dat is nu ook niet zo positief.Maar wie weet.
Een sneaky bastard inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:22 schreef Sands het volgende:
[..]
EAC is gewoon sneaky, dadelijk vliegt die opeens omhoog.
hierquote:
quote:
Hahaha sorry, ik zal me weer gaan gedragenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Leg eens even uit waar jouw probleem sinds gisteren vandaan komt
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef MichaelScott het volgende:
Toch jammer dat ze een enorme zak met geld hebben gekregen in Utopia. Na een week zijn ze al vrijwel helemaal geïnstalleerd.
quote:
Ik heb er echt nog niets van gezien, mis ik iets?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef MichaelScott het volgende:
Toch jammer dat ze een enorme zak met geld hebben gekregen in Utopia. Na een week zijn ze al vrijwel helemaal geïnstalleerd.
Niet echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog niets van gezien, mis ik iets?
en de ergernissen onderlingquote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet echt.
Hygiëne, voedsel en warmte is al goed geregeld dus weinig conflict. Grootste probleem is het tekort aan sigaretten.
Geduld word (hopelijk) beloondquote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef apacalipto het volgende:
al 0.4 btc verloren vandaag aan worldcoin hij gaat de verkeerde kant opIk vind dit niet tof... 14 febrauri duurt lang....
Dan hoef je zelf niet te traden, is een stukje software.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:51 schreef Rijssi het volgende:
wat is eigenlijk het nut van die "online" bots bij BTC-e
Investeer alles in Cryptoniumquote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef apacalipto het volgende:
al 0.4 btc verloren vandaag aan worldcoin hij gaat de verkeerde kant opIk vind dit niet tof... 14 febrauri duurt lang....
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb zojuist 3 minuten met Spatieloos gebeld omdat ik zogenaamd TIPS wil kopen van hemen hij weet niet dat ik 't ben en ging serieus rekenen
![]()
Ja laten we hopen. Straks zakt hij zo ver dat ik hem op 14 februari weer kan dumpen voor inkoopprijsquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb zojuist 3 minuten met Spatieloos gebeld omdat ik zogenaamd TIPS wil kopen van hemen hij weet niet dat ik 't ben en ging serieus rekenen
![]()
Dat was ik ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
Wow toto, ik ben nog nooit zo hard getrollt.
Ik dacht dat jij op marktplaats onder mijn naam TIPS had gezet ofzo en dat ik nu werd gebeld. Maar heus was dat jouw stem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |