Die "gekte" heb ik destijds ook rond Bitbar gezien, waarna het gigantisch gecrasht is.quote:
Hier heb je trouwens nog wat te lezen tot hij naar de 100 zakt.quote:
quote:earthcoin:
We are currently working on a BIG press release and we did an interview, both will be published in the near and I believe this is going to act as another mini catalyst as we're making the most out of this opportunity. You'll also learn a little more about the team as well. Just putting finishing touches on it before it gets sent out to our PR person.
Volume on cryptsy makes us #3 or #4 right now, price is what it is but a whole bunch of new people got introduced to us today and volume on coinex went from 18 to 60btc so all in all this should be a great week all around.
Stay tuned.
(edit: Does anyone know the guys from coinmarketcap here? Do they need to add cryptsy to our #'s or are the current #'s accurate?)
Hypequote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef GTAnoob het volgende:
Mensen die 42 shit kopen, verdienen om gestraft te worden
1525 BTC voor 1 42 coin, hahahahaha.
Volgens mij is er toch niemand die 1 zo'n coin koopt. Allemaal manipulatief.
Iemand met 1525 BTC zal nooit zo'n ongelooflijk idiote beslissing nemen.
Het gaat vooral om veel kleine orders van 0.02 btc, 0.1 btc, etc. En heel veel mensen gaan dus geld verliezen...
1525 BTC = meer dan $1,5 miljoen dollar.
We zijn bijna bij de 100.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Dus eac staat op cryptsy en is nog steeds ruk?
Blij dat ik er uit benquote:
Netjes dat je die wdc overmaakte.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Sowieso een lelijke sitequote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
coinedup begint wel onoverzichtelijk te te worden enzo
Geduld is een schoon zaakje.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Geduld.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe staat het met de boobcoin die al je verlies gaat compenseren?
Shit man!!!quote:
Wanneer komt je hexacoin eigenlijk?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dit zou de officiële FOK! coin moeten zijn, met een flinke give-away!
Wat is het probleem?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zodra ik een dev vind die hem wél fatsoenlijk kan maken
Ik denk dat ie nog geen dev gevonden heeft die hem wél fatsoenlijk kan makenquote:
Datquote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog geen dev gevonden heeft die hem wél fatsoenlijk kan maken
Ik lach me de penis uit de pantalon als die 1,85 wdc ooit ineens god weet waarom 1000 euro waard wordtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Netjes dat je die wdc overmaakte.
Zou wel tof zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik lach me de penis uit de pantalon als die 1,85 wdc ooit ineens god weet waarom 1000 euro waard wordt
Dan stuur ik hem 1 euro terug. Min 15 cent fooi![]()
![]()
!
ik hoop ht want dan ben ik miljonair :pquote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik lach me de penis uit de pantalon als die 1,85 wdc ooit ineens god weet waarom 1000 euro waard wordt
Dan stuur ik hem 1 euro terug. Min 15 cent fooi![]()
![]()
!
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ik hoop ht want dan ben ik miljonair :p
Jij hebt volgens mij wel vaak de goede keuze voor wat ik heb gelezen. Dus ik hoop dat dit wederom het geval is. Heb mezelf ook voor de helft ingekochtquote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Stryder het volgende:
Hmm denk inderdaad dat we omhoog gaan, ik heb mezelf ingekocht.
Eens zien of dit een goede keuze is geweest
Laten we het hopen, dacht dat we langer zouden gaan dalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wel vaak de goede keuze voor wat ik heb gelezen. Dus ik hoop dat dit wederom het geval is. Heb mezelf ook voor de helft ingekocht
Doel je op TaoBao?quote:
Ja klopt. Ik had ook een verdere daling verwacht. Maar zo'n upstream moet ik gewoon even 50/50'en.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dacht dat we langer zouden gaan dalen.
Maar lijkt erop alsof de de markt anders heeft beslotenhopelijk zitten we goed
ja moet wel 6 stijgen tegen 16:00 uurquote:
24.10 haalt ie nooit meer en daar durf ik niet om te wedden!!!!quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ja moet wel 6 stijgen tegen 16:00 uur
Ja die voorspellingen van jou werken nog niet echt lekker tot nu toequote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ja moet wel 6 stijgen tegen 16:00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |