dat was een voorspellingquote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja die voorspellingen van jou werken nog niet echt lekker tot nu toe
'LTC nooit meer op 24.1'
Als je winst hebt gemaakt zou je altijd blij moeten zijn tochquote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef Faazz het volgende:
Euw jah ik heb gedumpt tot 23.83 en ben er blij mee, denk ik
Nee ik kom net thuis binnenvallen.quote:
LTC, altijd beter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef Stryder het volgende:
Ik zit er 100% in, beetje risico nemen hoort erbij he.
Ben zelfs in LTC gestapt in plaats van BTC
Ik was degene die op 43 kocht en 2 weken kon holden omdat het naar 19 kelderde ofzo toenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef Stryder het volgende:
Dat is niet omdat ik iets weer hoor hahaha, voordat je straks echt je geld erin gaat steken
Niet altijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:35 schreef Stryder het volgende:
TaoBao is vanaf vandaag verboden, dus ik denk dat daar nu de onzekerheid van weg is en Huobi ging door de 5000 heen, leek me een goed teken
Maar even aanzien hoe dit gaat lopen, ik hoop op een rally naar boven, maarja dat hoop ik altijd
Hahaha als ik in fiat zit hoop ik het inderdaad andersquote:
Yup.... 12 uur kinderbedtijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
Is er nou serieus na 12uur echt verder helemaal niemand meer hier te bekennen?
Bizar hoor...
Waar ben je ingestapt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha als ik in fiat zit hoop ik het inderdaad anders.
Blijf voorlopig wel even zitten, heb me nu toch al vastgezet
YESSSS ik 23.78 netquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:46 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, komt natuurlijk ook omdat LTC niet meer 6x over de kop gaat in 1 nacht.
En de hype er toch weer vanaf gaat, maar dat is voor ons een goed teken, terug naar de basis en rustig blijven stijgen.
Ik zat er op 23.8 in
Maar waarom weet ik niet. Het is logisch dat als ik thuiskom de boel inzakt, ik zei het nog net.quote:
Maar dan koop ik wel volle bak erbijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:50 schreef Stryder het volgende:
Hahahaha als dat ding op 6 dollar staat zitten wij er nog in
Jawel, maar de tijdspanne is te kort om er nu iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig heb ik maar 3 LTC erin gedouwd nu, maar toch, het blijft bizar.
hahaha, hebben we dan een winter gehad :pquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef roislecxe het volgende:
En even Offtopic:
Vooruitzichten 14 t/m 19 januari:
In het algemeen veel bewolking en soms wat regen. Het blijft vrij zacht voor de tijd van het jaar.
maandag 20 januari tot en met maandag 27 januari:
Grote kans, rond 70%, op rustig en overwegend droog weer met temperaturen rond normaal. Er is ook ongeveer 30% kans op het aanhouden van het vrij zachte weertype met af en toe regen.
Ik zwaai de winter alvast uit![]()
![]()
Nee, en ik vind het heerlijk zo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
hahaha, hebben we dan een winter gehad :p
De tijdspanne doet weinig af aan het feit dat als ik niet kijk het omhooggaat, en als ik er wel ben dat dat daaltquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Jawel, maar de tijdspanne is te kort om er nu iets over te zeggen.
Het dalen duurde ook uren.
Daarnaast, het makkelijke geld begint eruit te gaan en de mensen met veel geld zijn erg goed in het spelen van deze spelletjes
Heerlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Stryder het volgende:
Ik heb er ook weinig problemen, al mis ik Midden Amerika wel
Daar zat ik elke dag tot ruim 12 uur s avonds op het terras bier te drinken, hahaha
Hahaha, daar heb je op zeker een punt!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De tijdspanne doet weinig af aan het feit dat als ik niet kijk het omhooggaat, en als ik er wel ben dat dat daalt
Yup, zal over een tijdje weer vertrekken. Nog niet geboekt, want bitcoin is er een beetje tussendoor gekomen en daar valt wel leuk geld mee te verdienen. Geld waar ik weer langer mee weg kan blijvenquote:
En wat zoek je daar dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup, zal over een tijdje weer vertrekken. Nog niet geboekt, want bitcoin is er een beetje tussendoor gekomen en daar valt wel leuk geld mee te verdienen. Geld waar ik weer langer mee weg kan blijven
Hahahaha, ja de 29 haalt ie nog wel. Of het cent is of dollar, laat ik even in het middenquote:
TT zegt 30 op 16.00 morgenmiddag. Gaat hij het verschil terugbetalen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahaha, ja de 29 haalt ie nog wel. Of het cent is of dollar, laat ik even in het midden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |