Uiteraard, er is dan ook niets mis met een bepaalde mate van nivellering (een overheid die enkel denivelleert is geen lang leven beschoren). Belangrijk is welke mate en hoe de verkregen middelen vervolgens worden gebruikt.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. het ligt er een beetje aan. Er is wel een correlatie te vinden tussen landen met een hoger GINI-coeffeciënt (?) en met een lagere criminaliteit.
Wat ga je met dat gas doen?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ok mensun. Afzuigkap en gaskookplaat zitten erin. Just so you know.
Alsof Mutant01 voor zichzelf gaat koken.quote:
Leuk dat je zo handig bent.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ok mensun. Afzuigkap en gaskookplaat zitten erin. Just so you know.
Nee, dat gaat hij voor Guido en mij doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:18 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof Mutant01 voor zichzelf gaat koken.
Tajine met kip en saffraansaus hoorde ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hij voor Guido en mij doen.
tozzzquote:Op maandag 13 januari 2014 13:18 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof Mutant01 voor zichzelf gaat koken.
De Oost-Europeanen van Nederland.quote:
Het zonnetje is zo lekker...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Betyar dus, doe hem de groeten.
Als ze die ¤16 euro per dag kunnen terugverdienen met werken lijkt het me prima. Maar gedetineerden een schuld laten opbouwen lijkt mij een bijzonder slecht plan.quote:
ik heb al meerdere keren 'wat zeg je?' moeten zeggen idd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
>> C'est moi : google translate... als je iets niet begrijpt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik heb al meerdere keren 'wat zeg je?' moeten zeggen idd.
Hebben ze een doel na hun vrijlating: schuld terugbetalenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze die ¤16 euro per dag kunnen terugverdienen met werken lijkt het me prima. Maar gedetineerden een schuld laten opbouwen lijkt mij een bijzonder slecht plan.
Take away.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je zelf koken, of kunnen we ook nog een magnetron verwachten?
*ping*quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je zelf koken, of kunnen we ook nog een magnetron verwachten?
Waarschijnlijk door te vervallen in hun oude criminele gewoontes, nee echt een topplanquote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hebben ze een doel na hun vrijlating: schuld terugbetalen
Waarnee de 16 euro per dag weer begint te tellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door te vervallen in hun oude criminele gewoontes, nee echt een topplan
Kun je beter drie singles halen, hamburgers en kaas allemaal tussen één broodje douwen, en heb je nog twee gratis broodjes om jam op te smeren en morgen mee te nemen naar je werk!quote:
Hmmm.. je hebt gelijk. Ik ben gevallen voor de marketingtactieken.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je beter drie singles halen, hamburgers en kaas allemaal tussen één broodje douwen, en heb je nog twee gratis broodjes om jam op te smeren en morgen mee te nemen naar je werk!
Eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door te vervallen in hun oude criminele gewoontes, nee echt een topplan
Waarschijnlijk. Of waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon afzetterij. Die Triple zou niet boven de 1.75 mogen uitkomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je beter drie singles halen, hamburgers en kaas allemaal tussen één broodje douwen, en heb je nog twee gratis broodjes om jam op te smeren en morgen mee te nemen naar je werk!
Schandalig!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon afzetterij. Die Triple zou niet boven de 1.75 mogen uitkomen.
Nee. Waterkoker.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het fornuis is alleen om water te koken
Ik doe dat altijd gewoon via thuisbezorgd.nl. Hoef ik niet steeds naar Plein '44 te lopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef remlof het volgende:
Hier net geluncht: www.popolare.nl - aparte tent, je kan met een tablet vanaf je tafel continu bestellen wat je wil eten en dan komen ze het brengen.
Laat deze nieuwe inzichten in je voordeel werken!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef waht het volgende:
[..]
Hmmm.. je hebt gelijk. Ik ben gevallen voor de marketingtactieken.
hoezo.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Wilders met Sharon, dat is ook vermakelijke kost.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd gewoon via thuisbezorgd.nl. Hoef ik niet steeds naar Plein '44 te lopen.
Niets mis met hamburgers, mits je ze zelf maakt of haalt bij iets wat niet een snackbar is.quote:
Dan betaal je altijd te veel.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd gewoon via thuisbezorgd.nl. Hoef ik niet steeds naar Plein '44 te lopen.
Zo krijg wel respect voor de blauwe brigade.quote:De Haagse politie heeft een diabetespatiënte die in een pashokje van de HEMA zichzelf een insulineshot gaf, gearresteerd en opgesloten als drusgverslaafde. Het tonen van medicijnen leidde tot de opmerking "dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen."
Mooi, ik ga enkel naar fastfoodrestaurants.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niets mis met hamburgers, mits je ze zelf maakt of haalt bij iets wat niet een snackbar is.
Doen jullie dat? Rondlopen met insuline om zo eerder vrijgelaten te worden?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo krijg wel respect voor de blauwe brigade.
Tsja, stelletje mongolen...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet echt kosher.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi, ik ga enkel naar fastfoodrestaurants.
Dat heb ik al zeker 20 jaar niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kennelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doen jullie dat? Rondlopen met insuline om zo eerder vrijgelaten te worden?
Geen idee. Ik hoor het voor het eerst.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doen jullie dat? Rondlopen met insuline om zo eerder vrijgelaten te worden?
Jawel, ik mail regelmatig met het hoofdkantoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet echt kosher.
Precies, ik maak regelmatig zelf cheeseburgers.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een goede zelfgemaakte hamburger op een lekker broodje is niks mis mee.
In warsaw kreeg ik een hamburger waar ik zelfs bij moest nadenken... Dit kan nooit goed voor mijn hartkleppen zijn. Kon zelfs opgeven hoe ik hem wilde hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niets mis met hamburgers, mits je ze zelf maakt of haalt bij iets wat niet een snackbar is.
Je zegt hier iets maar bedoelt duidelijk het tegenovergestelde. Dat doen veel allochtonen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Fetaburgers.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, ik maak regelmatig zelf cheeseburgers.
Wat voor kaas gebruik je?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, ik maak regelmatig zelf cheeseburgers.
Dit gaat over mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Veldkamp het volgende:
En de eerste fascist, stalinist en atheïstische extremist komt uit het homo-hol gekropen met een totalitair dictatoriaal voorstel.....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |