Als ze die ¤16 euro per dag kunnen terugverdienen met werken lijkt het me prima. Maar gedetineerden een schuld laten opbouwen lijkt mij een bijzonder slecht plan.quote:
ik heb al meerdere keren 'wat zeg je?' moeten zeggen idd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
>> C'est moi : google translate... als je iets niet begrijpt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik heb al meerdere keren 'wat zeg je?' moeten zeggen idd.
Hebben ze een doel na hun vrijlating: schuld terugbetalenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze die ¤16 euro per dag kunnen terugverdienen met werken lijkt het me prima. Maar gedetineerden een schuld laten opbouwen lijkt mij een bijzonder slecht plan.
Take away.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je zelf koken, of kunnen we ook nog een magnetron verwachten?
*ping*quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je zelf koken, of kunnen we ook nog een magnetron verwachten?
Waarschijnlijk door te vervallen in hun oude criminele gewoontes, nee echt een topplanquote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hebben ze een doel na hun vrijlating: schuld terugbetalen
Waarnee de 16 euro per dag weer begint te tellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door te vervallen in hun oude criminele gewoontes, nee echt een topplan
Kun je beter drie singles halen, hamburgers en kaas allemaal tussen één broodje douwen, en heb je nog twee gratis broodjes om jam op te smeren en morgen mee te nemen naar je werk!quote:
Hmmm.. je hebt gelijk. Ik ben gevallen voor de marketingtactieken.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je beter drie singles halen, hamburgers en kaas allemaal tussen één broodje douwen, en heb je nog twee gratis broodjes om jam op te smeren en morgen mee te nemen naar je werk!
Eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door te vervallen in hun oude criminele gewoontes, nee echt een topplan
Waarschijnlijk. Of waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon afzetterij. Die Triple zou niet boven de 1.75 mogen uitkomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je beter drie singles halen, hamburgers en kaas allemaal tussen één broodje douwen, en heb je nog twee gratis broodjes om jam op te smeren en morgen mee te nemen naar je werk!
Schandalig!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon afzetterij. Die Triple zou niet boven de 1.75 mogen uitkomen.
Nee. Waterkoker.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het fornuis is alleen om water te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |