Uiteraard, er is dan ook niets mis met een bepaalde mate van nivellering (een overheid die enkel denivelleert is geen lang leven beschoren). Belangrijk is welke mate en hoe de verkregen middelen vervolgens worden gebruikt.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. het ligt er een beetje aan. Er is wel een correlatie te vinden tussen landen met een hoger GINI-coeffeciënt (?) en met een lagere criminaliteit.
Wat ga je met dat gas doen?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ok mensun. Afzuigkap en gaskookplaat zitten erin. Just so you know.
Alsof Mutant01 voor zichzelf gaat koken.quote:
Leuk dat je zo handig bent.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ok mensun. Afzuigkap en gaskookplaat zitten erin. Just so you know.
Nee, dat gaat hij voor Guido en mij doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:18 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof Mutant01 voor zichzelf gaat koken.
Tajine met kip en saffraansaus hoorde ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hij voor Guido en mij doen.
tozzzquote:Op maandag 13 januari 2014 13:18 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof Mutant01 voor zichzelf gaat koken.
De Oost-Europeanen van Nederland.quote:
Het zonnetje is zo lekker...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Betyar dus, doe hem de groeten.
Als ze die ¤16 euro per dag kunnen terugverdienen met werken lijkt het me prima. Maar gedetineerden een schuld laten opbouwen lijkt mij een bijzonder slecht plan.quote:
ik heb al meerdere keren 'wat zeg je?' moeten zeggen idd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
>> C'est moi : google translate... als je iets niet begrijpt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik heb al meerdere keren 'wat zeg je?' moeten zeggen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |