Het zuidoosten van Turkije is een achtergesteld gebied.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef Rezania het volgende:
En dat durft zich dan een ontwikkeld land te noemen.
Klopt ja. De grote steden Istanboel, Ankara, Izmir, etc. zijn ontzettend verwesterd en heel modern, echt een wereld van verschil met het platteland.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zuidoosten van Turkije is een achtergesteld gebied.
Bovendien staat in het nieuwsbericht dat vrouwen/meisjes nu vanaf hun 17de mogen trouwen, dus dit huwelijk was illegaal.
Dit is nu dus ook nieuws in Turkije. Hopelijk maakt het de discussie los hoe ze het gaan controleren of meisjes ook echt minimaal 17 zijn als ze gaan trouwen, want dat loopt dus nog niet goed.
Niet dat ik het op enkele manier goedkeur, maar er wordt te snel gestrooid met die term.quote:
Wat is het toch met dit soort uitspraken?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:29 schreef Woestijnvos het volgende:
En die wil je laten aansluiten bij de EU.
Dit ja. Hoorde pas een verhaal van iemand die het schandalig vond dat een 23-jarige vriend van hem een relatie had met een 16-jarige. Pedofilie noemde hij het!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet dat ik het op enkele manier goedkeur, maar er wordt te snel gestrooid met die term.
Als ze een kind kon krijgen, was ze geslachtsrijp en is er dus per definitie geen sprake van pedofilie.
Beetje efobiel wel hoor dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dit ja. Hoorde pas een verhaal van iemand die het schandalig vond dat een 23-jarige vriend van hem een relatie had met een 16-jarige. Pedofilie noemde hij het!
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef Rezania het volgende:
NWS / Pedoseksuele huisarts weer in de fout. 'Geschorst' na pensionering.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef 3-voud het volgende:
Dit soort dingen gebeuren daar niet. Wij Nederlanders weten er niks van en de media liegt.
Als je sommigen hier moet geloven dan.
Ho. Ik herhaal slechts wat de Turken op fok hier altijd proberen te vertellen. Zoek ze op en maak je case.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
NWS / Pedoseksuele huisarts weer in de fout. 'Geschorst' na pensionering.
NWS / Veroordeelde Nederlandse pedoseksueel opgepakt met weeskindjes
NWS / Pedo weer opgepakt in Cambodja
NWS / Pedofiel speelt Zwarte Piet
NWS / Pedofiel (62) die stiefdochter misbruikte krijgt taakstraf
NWS / 3 jaar cel voor Nederlandse pedofiel op Bali
NWS / Gemeente: pedoseksueel Sytze van der Velde mag weer in Eindhoven wonen
NWS / Kamer wil onderzoek naar vrouwelijke pedofilie
NWS / Gevluchte pedofiel weer in de fout
NWS / Baas Nederlandse Justitie verdacht van pedofilie
NWS / Moord op pedofiel zou wraakactie slachtoffers zijn
NWS / Echtpaar dat dochtertje aanbood voor rechter
NWS / Weer belachelijk lage straf voor pedofiel.
En da's alleen maar een gedeelte uit 2013, geloof ik.
Komt hier gelukkig niet voor. Wat is dat toch met dat wijzende vingertje van 'de Nederlander'?. Nederland en Nederlanders, bakermat van verlichting.
Jij mag ze opzoeken en een case maken, aangezien de bewering van jou komt.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ho. Ik herhaal slechts wat de Turken op fok hier altijd proberen te vertellen. Zoek ze op en maak je case.
Ik beweer niks. Ik herhaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij mag ze opzoeken en een case maken, aangezien de bewering van jou komt.
Jawel hoor.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef 3-voud het volgende:
Dit soort dingen gebeuren daar niet. Wij Nederlanders weten er niks van en de media liegt.
Als je sommigen hier moet geloven dan.
Je beweert dat er Turken op FOK! zijn die hier iets over hebben gezegd. En ik wil graag dat je dat even aantoont.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ho. Ik herhaal slechts wat de Turken op fok hier altijd proberen te vertellen. Zoek ze op en maak je case.
Nederland is een apenland.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef zarGon het volgende:
Komt hier gelukkig niet voor. Wat is dat toch met dat wijzende vingertje van 'de Nederlander'?. Nederland en Nederlanders, bakermat van verlichting.
Oh, je draait het nu andersom. Eerst was het nog alsof ik beweerde dat het hier niet gebeurde.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel hoor.
[..]
[..]
Je beweert dat er Turken op FOK! zijn die hier iets over hebben gezegd. En ik wil graag dat je dat even aantoont.
Toon nou maar aan welke Turken zoiets hebben gezegd dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, je draait het nu andersom. Eerst was het nog alsof ik beweerde dat het hier niet gebeurde.
Maar goed, je doet dit vaker. Helaas. Je slaat de plank mis.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toon nou maar aan welke Turken zoiets hebben gezegd dan.
Wat een domme generalisaties.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:27 schreef kawotski het volgende:
Een land vol pedofielen. Lopen we hier helemaal ballistic te gaan als er eentje in je buurt komt wonen maar kennelijk vind men het geen probleem in Turkije. Turkije, het nieuwe Thailand?
Ik ga geen users benoemen. Herhaal enkel de bekende tendens.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, een uitspraak doen en vervolgens niet onderbouwen.
Zoals verwacht, chapeau.
Als het zo vaak voorkomt (en het zelfs bekende tendens is) heb je vast geen moeite om wat quotes bij elkaar te sprokkelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ga geen users benoemen. Herhaal enkel de bekende tendens.
Dat jij dat aangrijpt om jezelf een flinke knul te voelen kan mij niet boeien. Sorry.
Waar heb ik het over pedofilie?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Gewoon wat vaker langskomen of die roze bril afzetten.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
Ik herken het niet en wil graag dat jij je uitspraak onderbouwt. Lijkt me heel logisch in een discussie; wat vanzelfsprekend voor jou is hoeft dat niet voor mij te zijn.
Gewoon je posts onderbouwen en niet zo flauw afschuiven op mij persoonlijk, zo ook nu weer met 'roze bril'.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker langskomen of die roze bril afzetten.
Inhoudloos gebazel. Je kunt je standpunt niet verdedigen en komt daarom maar met wat loze kreten aanzetten.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker langskomen of die roze bril afzetten.
3-voud in een notendop.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inhoudloos gebazel. Je kunt je standpunt niet verdedigen en komt daarom maar met wat loze kreten aanzetten.
Neuh. Zodra de media slecht berichten over Turken/moslims aldaar komen de bekende figuren even vertellen dat de media aan onderbuikvoeding doet en wij hier er niks van kunnen weten.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inhoudloos gebazel. Je kunt je standpunt niet verdedigen en komt daarom maar met wat loze kreten aanzetten.
Ah, nu is het weer zargon. zou het niet een keer aan jou kunnen liggen?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Zodra de media slecht berichten over Turken/moslims aldaar komen de bekende figuren even vertellen dat de media aan onderbuikvoeding doet en wij hier er niks van kunnen weten.
Kep geen zin een half uur in de historie te spitten van die figuren om jullie, met name Zargon, te overtuigen. Geloof je het niet, dan niet. Ik ben hier niet om elke user te overtuigen.
Dit is lekker algemeen, wat ik dus niet onderuit kan halen. Verder ontken ik nergens dat zoiets (te) vaak gebeurt, alleen betwijfel ik het of het bij dit onderwerp ook gebeurt. Jammer dat je alles op een hoop gooit en het niet kan onderbouwen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Zodra de media slecht berichten over Turken/moslims aldaar komen de bekende figuren even vertellen dat de media aan onderbuikvoeding doet en wij hier er niks van kunnen weten.
En dat is dus gewoon lame. Je voert een discussie en strooit met een paar loze kreten (want geen argumenten/onderbouwing). Lekker gemakzuchtig.quote:Kep geen zin een half uur in de historie te spitten van die figuren
Het gaat niet om mij of om iemand specifiek. Je voert een discussie en je zou elke uitspraak moeten kunnen onderbouwen als men daarom vraagt. Kun je dat niet, moet je ook gas terug kunnen nemen, in plaats van doorgaan met niet-onderbouwen.quote:om jullie, met name Zargon, te overtuigen.
Het gaat er nogmaals niet om dat je users afzonderlijk overtuigt. Hell, het gaat er niet eens om dat je iemand overtuigt.quote:Geloof je het niet, dan niet. Ik ben hier niet om elke user te overtuigen.
Hoezo "nu weer zargon"?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah, nu is het weer zargon. zou het niet een keer aan jou kunnen liggen?
I.Don't.Carequote:
Zoals verwacht. Met je loze kreten. En je hoofd.quote:
Neuh. doelde op "overtuigen". Dus zit ff te wachten wat D_C nu bedoeld.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijkbaar maak jij het vaker persoonlijk en laat je daarbij argumenten achterwege.
Hebben we dat helder.quote:
wat ben jij een kleuterquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hebben we dat helder.
Kun je ophouden met moeite ervoor doen.
Bij drammers wel ja. Daar is internet ook voor.quote:
kom op zeg.. alsof de daad van een enkele mafkees representatief is voor het hele land. Er zijn inderdaad achtergestelde gebieden waar dit gebeurd, maar dat was in Nederland vroeger al niet veel anders. Oost Groningen is misschien nog een restant van deze extremen, inteelt alom. Zal het hier in Turkije eens op tafel gooien.. dat vertekent de boel mooi.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef Rezania het volgende:
Het is dat jij het zegtquote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Siirt? Zo goed als zeker een Koerdisch meisje.
Jij kan echt geen volwassen persoon zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hebben we dat helder.
Kun je ophouden met moeite ervoor doen.
Af en toe moet je wat hoger inzetten. Een volledig 'verwesterde' Turkse collega loopt nog steeds met trots te vertellen dat ie weer naar een feestje gaat waar een van z'n nichtjes wordt besneden. Noem mij dan maar generaliserend maar als iemand het leuk vind en verdedigt dat er iemand wordt verminkt dan mag je mij dom noemen..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een domme generalisaties.
Wij besnijden jongens, geen meisjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Af en toe moet je wat hoger inzetten. Een volledig 'verwesterde' Turkse collega loopt nog steeds met trots te vertellen dat ie weer naar een feestje gaat waar een van z'n nichtjes wordt besneden. Noem mij dan maar generaliserend maar als iemand het leuk vind en verdedigt dat er iemand wordt verminkt dan mag je mij dom noemen..
Zoiets hoor ik nooit over Turken, niet dat ik je woord in twijfel wil trekken hoor maar verbaas mij wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Af en toe moet je wat hoger inzetten. Een volledig 'verwesterde' Turkse collega loopt nog steeds met trots te vertellen dat ie weer naar een feestje gaat waar een van z'n nichtjes wordt besneden. Noem mij dan maar generaliserend maar als iemand het leuk vind en verdedigt dat er iemand wordt verminkt dan mag je mij dom noemen..
Lijkt me sterk. Dan heeft ie dat waarschijnlijk zelf geīntroduceerd. Het komt hier niet voor, voorzover ik ooit gelezen of gehoord heb. Het is even gek om dat over een Turk te horen dan over een Nederlander. Maar goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk makkelijker voor de discours als je daadwerkelijk ingaat op de vragen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ga geen users benoemen. Herhaal enkel de bekende tendens.
Dat jij dat aangrijpt om jezelf een flinke knul te voelen kan mij niet boeien. Sorry.
Eén van z'n nichtjes? Zeker weten?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Nee, ze is blijkbaar geslachtsrijp, dus dan kan het wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Dven het volgende:
12 jaar en al kinderen, wat voor slet ben je dan
No pic no proofquote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef tong80 het volgende:
Mart Smeets neukte een 18 jarige Olympische schaatster als 50jarige verslaggever.
Ja daarbij wil ik zeggen dat het feit dat dat gebied zo achtergesteld is niet de schuld is van de Koerden. Voordat mensen denken dat het racistisch ofzo is.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef expans het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt![]()
Nog een generatie of twee met opleidingskansen en dan zijn we hopelijk af van zulke zaken
Dat bestaat niet. Meisjes besnijden komt niet voor bij Turken.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Pas nadat die schaatster al met schaatsen gestopt was toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef tong80 het volgende:
Mart Smeets neukte een 18 jarige Olympische schaatster als 50jarige verslaggever.
met het grote verschil dat wat er in turkije en andere moslim landen gebeurd normaal is en al jouw voorbeelden wel strafbaar zijn hier.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hoe weet jij dat? Kun je dat onderbouwen?quote:
Te laat. Je hebt je precies net als die Nederlandse tokkies gedragen die in andere topics gelijk over afkomst beginnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef De_Guidance het volgende:
Ja daarbij wil ik zeggen dat het feit dat dat gebied zo achtergesteld is niet de schuld is van de Koerden. Voordat mensen denken dat het racistisch ofzo is.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Mijn voorbeelden wat betreft pedofilie?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
met het grote verschil dat wat er in turkije en andere moslim landen gebeurd normaal is en al jouw voorbeelden wel strafbaar zijn hier.
Dat probeerde ik al eerder te vertellen hier. Ach...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Te laat. Je hebt je precies net als die Nederlandse tokkies gedragen die in andere topics gelijk over afkomst beginnen.
[..]
Turken doen niet aan het besnijden van meisjes. 'Verwesterde' Turken al helemaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Kun je dat onderbouwen?
Dat weet je helemaal niet Of ken je alle Turkse meisjes op deze aardbol?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken doen niet aan het besnijden van meisjes. 'Verwesterde' Turken al helemaal niet.
Turken zijn groepsmensenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet Of ken je alle Turkse meisjes op deze aardbol?
Dat weet ik wel. Net zoals jij over de Nederlandse cultuur kan praten, kan ik dat over de Turkse cultuur. Vrouwenbesnijdenis komt niet voor in de Turkse cultuur.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet Of ken je alle Turkse meisjes op deze aardbol?
quote:Er zijn (streng-)Islamitische landen waar vrouwenbesnijdenis helemaal niet voorkomt, zoals Iran, Marokko en Turkije.
http://www.cmf-nederland.(...)jke-zorg&Itemid=119.
quote:In Turkije is vrouwenbesnijdenis niet echt een issue. Zelfs vrouwenorganisaties houden zich er niet mee bezig: zij richten zich vooral op veelvoorkomende problemen als eerwraak, huiselijk geweld, meisjes die niet naar school gaan en op onderwerpen als de positie van vrouwen op de arbeidsmarkt en in de politiek. Aangenomen wordt namelijk dat ‘genitale verminking bij vrouwen’ (female genital mutilation, FGM, de officiële term) niet voorkomt in Turkije. De Turkse regering zei dat ook toen Human Rights Watch ernaar vroeg: Turkije is een ‘hanafi’ land, dus een land waar een liberale vorm van de islam wordt aangehangen, en daarin heeft FGM geen plaats.
http://www.journalistintu(...)de-oppervlakte_1493/
quote:In andere muslimlanden echter, zoals de landen van de Perzische Golf, Iran, Noord-Afrika, Turkije, Iran, Pakistan, Syrië, Libanon, enz. worden muslimvrouwen gewoonlijk niet besneden.
http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert21.htm
Mag jij mij vertellen waarom jij wel aanneemt dat het wel gebeurt en mag jij met bronnen aankomen die jouw beweringen ondersteunen.quote:Turkey
Circumstantial evidence suggests FGM exists in regions inhabited by Kurdish populations.[24][121][122]
http://en.wikipedia.org/w(...)utilation_by_country
Hahaha... zie hem gaan met "ik heb hem". Niet dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Net zoals jij over de Nederlandse cultuur kan praten, kan ik dat over de Turkse cultuur. Vrouwenbesnijdenis komt niet voor in de Turkse cultuur.
[..]
[..]
[..]
[..]
Mag jij mij vertellen waarom jij wel aanneemt dat het wel gebeurt en mag jij met bronnen aankomen die jouw beweringen ondersteunen.
Maak het niet weer persoonlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... zie hem gaan met "ik heb hem". Niet dus.
Dat kun je wel weten, aangezien vrouwenbesnijdenis cultureel/traditioneel is. Net zoals dat je weet dat Nederlandse vrouwen geen vrouwenbesnijdenis ondergaan, weet je ook dat Turken niet aan vrouwenbesnijdenis doen.quote:Ik beweer niet dat het daar wel gebeurd, ik zeg dat je niet kunt weten dat het niet gebeurd.
Kom jij dan eens met bronnen.quote:En die bronnen van je zeggen niks.
Oh, hier worden er dus ook Nederlandse meisjes besneden dus? Want, immers, "je kunt niet weten dat het niet gebeurt".quote:Die meten de verhalen en getuigenissen. Dat is onderhevig aan het verbod. Maar verboden zijn er om gebroken te worden. Gebeurd hier, en daar ook.
En nu maak je het weer persoonlijk. Ja, ik weet het beter omdat het punt dat jij aanhaalt een cultureel iets is. En dan weet ik inderdaad meer dan jij, net zoals dat jij meer weet over de Nederlandse cultuur.quote:En wat doe jij trouwens? Mij vertellen dat jij het beter weet omdat je zelf Turk bent? Zit je nou mijn eerdere punt waar je zo prat op ging, te bevestigen?
Lolbroek ben je.
Vooral blijven doorgaan met loze kreten en op geen enkele manier inhoudelijk discussie voeren.quote:Maar ik vind hem mooiUiteindelijk blijven ze door de mand vallen hier. Veel users gingen je al voor.
Geef nu maar op. De aap is al uit de mouw.quote:
Triest ventje ben jijquote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geef nu maar op. De aap is al uit de mouw.
Mij kun je niet tijdens een discussie uitlokken om allerlei verwensingen te doen. Houd je simpele one-liners voor je.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geef nu maar op. De aap is al uit de mouw.
Neuh. Ze passen bij je. Je leest slecht en doet aannames.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mij kun je niet tijdens een discussie uitlokken om allerlei verwensingen te doen. Houd je simpele one-liners voor je.
Lol. Je kunt gewoon niet bewijzen dat het niet gebeurd. Vind je poging de boel om te draaien wel schattig, maar zinloos. Ik kan niet bewijzen dat het wel gebeurd maar daarmee is mijn stelling niet om zeep.quote:De enige reden waarom ik keer op keer op jou blijf reageren is omdat er daadwerkelijk mensen zijn die na het lezen van zo'n post vol onwaarheden de inhoud wel geloven. Ik hoop dat ze dan alsnog beseffen dat er niets van je aannames kloppen. Je bent enorm gevaarlijk bezig met je desinformatie.
Vertel mij maar waar ik aannames maak. Dan onderbouw ik ze.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Ze passen bij je. Je leest slecht en doet aannames.
Wil je voor mij even bevestigen dat jij het eens bent met de bewering dat er Nederlandse meisjes in Nederland worden besneden? Je kunt het immers "gewoon niet bewijzen dat het niet gebeurt".quote:[..]
Lol. Je kunt gewoon niet bewijzen dat het niet gebeurd.
Ah, en nu is het een stelling. Waar baseer je je stelling op?quote:Vind je poging de boel om te draaien wel schattig, maar zinloos. Ik kan niet bewijzen dat het wel gebeurd maar daarmee is mijn stelling niet om zeep.
Je maakt het alweer persoonlijk. Dat is pas schattig.quote:Dacht eerst dat je opzettelijk deed alsof je niet kunt discussiëren. Begin nu te twijfelen.
Dude... geef je verlies gewoon toe en gedraag je niet zo als een relTurk. Je bent mod notabene.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel mij maar waar ik aannames maak. Dan onderbouw ik ze.
Daarna mag jij je aannames gaan onderbouwen.
[..]
Wil je voor mij even bevestigen dat jij het eens bent met de bewering dat er Nederlandse meisjes in Nederland worden besenden? Je kunt het immers "gewoon niet bewijzen dat het niet gebeurt".
[..]
Bewijs maar eens dan. Kom maar op.
[..]
Bewijs maar dat het wel gebeurt.
Geef nou eens antwoord op de vraag waarop jij je stelling baseert. Waarom komt er volgens jou vrouwenbesnijdenis wel voor bij Turken en kun je dat graag onderbouwen met bronnen?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dude... geef je verlies gewoon toe en gedraag je niet zo als een relTurk. Je bent mod notabene.
Ga je weer. Dat heb ik nergens gesteld. Enkel dat je niet kunt weten dat het niet gebeurd.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord waarop jij je stelling baseert. Waarom komt er volgens jou vrouwenbesnijdenis wel voor bij Turken en kun je dat graag onderbouwen met bronnen?
Kun je mij vertellen waar je aan refereert in je onderstaande post?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga je weer. Dat heb ik nergens gesteld.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef 3-voud het volgende:
Ik kan niet bewijzen dat het wel gebeurd maar daarmee is mijn stelling niet om zeep.
Kun je hier een antwoord op geven:quote:Enkel dat je niet kunt weten dat het niet gebeurd.
Aan alles in deze reeks wat 100% zeker weet dat het niet gebeurd.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen waar je aan refereert in je onderstaande post?
Je ontwijkt mijn directe vraag.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aan alles in deze reeks wat 100% zeker weet dat het niet gebeurd.
De rest van je gemijmer... grow up.
Een 'ja' of 'nee' voldoet.quote:Wil je voor mij even bevestigen dat jij het eens bent met de bewering dat er Nederlandse meisjes in Nederland worden besneden? Je kunt het immers "gewoon niet bewijzen dat het niet gebeurt".
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef 3-voud het volgende:
als jij toegeeft dat niet ik aannemes deed, maar jij.
Wijs mij mijn aannames eens aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef 3-voud het volgende:
Of: als jij toegeeft dat niet ik aannemes deed, maar jij.
Het was jij toch die beweerde dat ik zei dat er wel besnijdenissen uitgevoerd werden? Ja toch? Of vroeg je daar geen bronnen voor? Nou?quote:
En opeens ben je niet zo snel meer...quote:
Op het feit dat ik uithuwelijking van minderjarigen, of überhaupt uithuwelijking, en tienerzwangerschappen niet bij ontwikkelde landen vind horen.quote:
Dat er een nog steeds een traditie is van minderjarigen uithuwelijken om ze daarna zo snel mogelijk zwanger te maken vind ik genoeg om te concluderen dat Turkije niet ontwikkeld is. Misschien in de stad wel, maar een land bestaat uit meer dan een paar steden. En hoe het vroeger in Nederland was doet er niet toe, het gaat om het nu. Zeker nu Turkije zo graag bij de EU wil.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
kom op zeg.. alsof de daad van een enkele mafkees representatief is voor het hele land. Er zijn inderdaad achtergestelde gebieden waar dit gebeurd, maar dat was in Nederland vroeger al niet veel anders. Oost Groningen is misschien nog een restant van deze extremen, inteelt alom. Zal het hier in Turkije eens op tafel gooien.. dat vertekent de boel mooi.
Dit laat wel zien hoe het hier in Nederland was.
http://www.geertmak.nl/nl(...)20van%201823/47.html
Contrasten zijn er overal en soms zijn ze wat groter en gaat het wat langzamer om het platteland en dorpen naar de moderne tijd te trekken.
omdat de profeet dat ook deed, maar confronteer ze ermee en ze laten hun tanden zien "ies leugen!"quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef WitteMuur het volgende:
Niks mis mee, in Jemen mag het al vanaf 9 jaar
het uithuwelijken van kinderen is hier verboden en in islamitische landen aan de orde van de dag en ook vrij normaal IMHO niet zo gek daar hun grote voorbeeld mohammed ook een pedofiel was.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn voorbeelden wat betreft pedofilie?
Hoe kom je erbij dat pedofilie normaal is in Turkije en waarop baseer jij dat het niet strafbaar is? Heb je hier nou ook bronnen voor of lul je maar wat vanuit je onderbuik?
True true, daarom meer investeringen doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja daarbij wil ik zeggen dat het feit dat dat gebied zo achtergesteld is niet de schuld is van de Koerden. Voordat mensen denken dat het racistisch ofzo is.
Wat?!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:04 schreef tong80 het volgende:
Volgens de Turkse unie van vrouwelijke advocaten is een op de vier bruiden in Turkije een kind.
Geef ze dan ook een eigen land, zulke mensen maken Turkije alleen maar zwart.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
het is dan ook de religie van de vrede, en als je het daarmee oneens bent maken ze je doodquote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef Manke het volgende:
[..]
omdat de profeet dat ook deed, maar confronteer ze ermee en ze laten hun tanden zien "ies leugen!"
Misschien een neefje, ga nu twijfelen. Desalniettemin vind ik het geen verschil maken.quote:
eens... trieste is dat die mensen van geboorte al worden geindoctrineerd met die verschrikkelijke religie.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Ferdo het volgende:
Je bent natuurlijk al een hond van een ouder als je je dochter al uithuwelijkt met een jaar of elf. Sowieso ben je een randdebiel als je je dochter niet gewoon normaal zelf laat bepalen met wie ze trouwt en wanneer ze dat wenst te doen.
Alleen voor haar kind is het zielig. Met haar "ouders" kan ik eerlijk gezegd geen medelijden hebben.
Wat een bullshit eigenlijk, jongste moeder was 5 ofzo? Maar nee dan is het geen pedofilie want ze kan een kind barenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet dat ik het op enkele manier goedkeur, maar er wordt te snel gestrooid met die term.
Als ze een kind kon krijgen, was ze geslachtsrijp en is er dus per definitie geen sprake van pedofilie.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Djibril het volgende:
[..]
Geef ze dan ook een eigen land, zulke mensen maken Turkije alleen maar zwart.
Zou je dan kunnen stellen dat die ouders ook niet beter wisten? Zij zijn immers ook vanaf de geboorte geīndoctrineerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eens... trieste is dat die mensen van geboorte al worden geindoctrineerd met die verschrikkelijke religie.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef Manke het volgende:
omdat de profeet dat ook deed, maar confronteer ze ermee en ze laten hun tanden zien "ies leugen!"
Pedo? Feiten?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:14 schreef GewoneMan het volgende:
het uithuwelijken van kinderen is hier verboden en in islamitische landen aan de orde van de dag en ook vrij normaal IMHO niet zo gek daar hun grote voorbeeld mohammed ook een pedofiel was.
kan je vervelend vinden maar feiten zijn feiten
9 jaar staat niet in de koran, daar staat alleen maar poetisch gezemel in, haar leeftijd van trouwen en seks staat in de hadithquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[..]
Pedo? Feiten?
NWS / Gratis Koran voor iedere Nederlander
Staat ook in mijn tekst! Lees het i.p.v. nonsens uit te kramen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Manke het volgende:
9 jaar staat niet in de koran, daar staat alleen maar poetisch gezemel in, haar leeftijd van trouwen en seks staat in de hadith
goed idee :p dacht dat je verdedigde dat het er niet in staatquote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Staat ook in mijn tekst! Lees het i.p.v. nonsens uit te kramen.
ja feiten ja, die link van jouw met een of andere wazige propoganda site veranderd daar niets aan, hoe graag je dat ook wilt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[..]
Pedo? Feiten?
NWS / Gratis Koran voor iedere Nederlander
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef GewoneMan het volgende:
die link van jouw met een of andere wazige propoganda site
quote:bevestigen mijn gelijk meer dan jouw wzige site het tegendeel zou moeten aantonen
Erg objectief, not.quote:
het is volledig digitaal en letterlijk overgenomen, voel je vrij het te controleren. Het klopt als een bus, dat het jou niet aan staat is weer wat anders maar het is geen wazige site zoals jij poste.quote:
Ik heb niet "een wazige site" gepost, maar jou doorverwezen naar een oude reactie van mij waarin je tig sites/bronnen kunt vinden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef GewoneMan het volgende:
het is volledig digitaal en letterlijk overgenomen, voel je vrij het te controleren. Het klopt als een bus, dat het jou niet aan staat is weer wat anders maar het is geen wazige site zoals jij poste.
die allemaal op dezelfde wazige site staan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Charismatisch het volgende:
Ik heb niet "een wazige site" gepost, maar jou doorverwezen naar een oude reactie van mij waarin je tig sites/bronnen kunt vinden.
op deze site heb je filters en zoek functie. ik gebruik deze vaak om de feiten correct te posten. hoor een hoop gesputter van gasten zoals jij maar echt overtuigend kunnen ze niks aanmerken op die site. en kan je de koran of bijbel er in boek naast houden en dan klopt het gewoon letterlijk dusquote:Wat heb ik precies aan jouw link? Als ik de Koran wil lezen ga ik wel naar quran.com i.p.v. die anti-islam-site die jij hebt gepost.
Je hebt mijn tekst duidelijk niet gelezen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef GewoneMan het volgende:
die allemaal op dezelfde wazige site staan.
Je "gebruikt het vaak om de feiten correct te posten". Waar blijven je feiten dan?quote:op deze site heb je filters en zoek functie. ik gebruik deze vaak om de feiten correct te posten. hoor een hoop gesputter van gasten zoals jij maar echt overtuigend kunnen ze niks aanmerken op die site. en kan je de koran of bijbel er in boek naast houden en dan klopt het gewoon letterlijk dus
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef WitteMuur het volgende:
Niks mis mee, in Jemen mag het al vanaf 9 jaar
Zoek maar eens op Lina Medinaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef BlueJeans het volgende:
Ik vraag me sowieso al af hoe een meisje van 12 een baby eruit kan poepen
Ja, dat meisje was 5, maar dat was ook geen normaal individu, was al ongesteld op haar 4e of zoiets.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Lina Medina
Klopt. Zij heeft die baby overigens ook niet uitgepoept, maar was via een keizersnede bevallen. Een 6-jarige in Ukraine (Yelizaveta Gryshchenko) is wel via de normale gang bevallen op extreem jonge leeftijd. Nota bene verkracht door haar opa...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, dat meisje was 5, maar dat was ook geen normaal individu, was al ongesteld op haar 4e of zoiets.
Dat niet alleen we hadden zelfs een politieke partij.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
http://www.nederlandersin(...)rkije-bekendgemaakt/quote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
met het grote verschil dat wat er in turkije en andere moslim landen gebeurd normaal is en al jouw voorbeelden wel strafbaar zijn hier.
Zou misschien best kunnen. Ze hebben het hier trouwens over "haar man" die ondertussen zijn dienstplicht vervulde. Die man kan dus ook 17 zijn want woonden bij familie in. Dienstplicht is vanaf 17 jaar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef BlueJeans het volgende:
Ik vraag me sowieso al af hoe een meisje van 12 een baby eruit kan poepen
Nog wat gehoord over de leeftijd?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Charismatisch het volgende:
They reportedly claim that the young mother was depressed and had not left her room after losing her baby, adding that she had committed suicide.
The family members also claim that the deceased is older than 14 and that a court case to decide her real age is currently ongoing.
http://www.hurriyetdailyn(...)=60918&NewsCatID=341
20 (tenzij student dan uit te stellen). En mensen die het niet breed hebben, of die willen sparen, of op het platteland kunnen gewoon langer bij elkaar wonen. Ze kunnen bv een stuk grond + aantal kleinere huizen erop hebben. Het is geen Nederland waar je op je 18e eruitgaat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Zou misschien best kunnen. Ze hebben het hier trouwens over "haar man" die ondertussen zijn dienstplicht vervulde. Die man kan dus ook 17 zijn want woonden bij familie in. Dienstplicht is vanaf 17 jaar?
Moeten gehuwden niet geregistreerd staan daar? Dan moeten er toch alarmbellen afgaan?
Als de leeftijd niet klopt is het denk ik een geval van te laat / niet inschrijven ivm afgelegenheid dorp oid, tenzij ze echt in de stad woonden, dan klopt er iets niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:13 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Nog wat gehoord over de leeftijd?
Dat maakt het niet opeens goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:23 schreef Samuray13 het volgende:
Waarschijnlijk is het een Koerdisch meisje geweest.In die streken trouwen ze vaak op jonge leeftijd.
Nee, dan zitten we snel op pedofiele zaken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:24 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dat maakt het niet opeens goed.
Het wordt in Turkije streng afgekeurd en het gebeurde in Nederland ook. Als je dit een traditie wilt noemen kun je ook zeggen dat we in Nederland een traditie van pedoseksualiteit hebben met onze vrije jaren 60 en 70. Het is maar net hoe je 't brengt door je eigen gekleurde bril. Plus.. Turkije wil helemaal niet bij de EU, de laatste serieuze onderhandelingen waren met het vorige kabinet en dat is alweer jaren geleden. Dit kabinet vaart z'n eigen route en dat lijkt niet echt richting Europa te gaan. De animo onder de bevolking voor toetreding ligt onder de 50%quote:Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat er een nog steeds een traditie is van minderjarigen uithuwelijken om ze daarna zo snel mogelijk zwanger te maken vind ik genoeg om te concluderen dat Turkije niet ontwikkeld is. Misschien in de stad wel, maar een land bestaat uit meer dan een paar steden. En hoe het vroeger in Nederland was doet er niet toe, het gaat om het nu. Zeker nu Turkije zo graag bij de EU wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |