Het zuidoosten van Turkije is een achtergesteld gebied.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef Rezania het volgende:
En dat durft zich dan een ontwikkeld land te noemen.
Klopt ja. De grote steden Istanboel, Ankara, Izmir, etc. zijn ontzettend verwesterd en heel modern, echt een wereld van verschil met het platteland.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zuidoosten van Turkije is een achtergesteld gebied.
Bovendien staat in het nieuwsbericht dat vrouwen/meisjes nu vanaf hun 17de mogen trouwen, dus dit huwelijk was illegaal.
Dit is nu dus ook nieuws in Turkije. Hopelijk maakt het de discussie los hoe ze het gaan controleren of meisjes ook echt minimaal 17 zijn als ze gaan trouwen, want dat loopt dus nog niet goed.
Niet dat ik het op enkele manier goedkeur, maar er wordt te snel gestrooid met die term.quote:
Wat is het toch met dit soort uitspraken?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:29 schreef Woestijnvos het volgende:
En die wil je laten aansluiten bij de EU.
Dit ja. Hoorde pas een verhaal van iemand die het schandalig vond dat een 23-jarige vriend van hem een relatie had met een 16-jarige. Pedofilie noemde hij het!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet dat ik het op enkele manier goedkeur, maar er wordt te snel gestrooid met die term.
Als ze een kind kon krijgen, was ze geslachtsrijp en is er dus per definitie geen sprake van pedofilie.
Beetje efobiel wel hoor dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dit ja. Hoorde pas een verhaal van iemand die het schandalig vond dat een 23-jarige vriend van hem een relatie had met een 16-jarige. Pedofilie noemde hij het!
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef Rezania het volgende:
En dat durft zich dan een ontwikkeld land te noemen.
NWS / Pedoseksuele huisarts weer in de fout. 'Geschorst' na pensionering.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef 3-voud het volgende:
Dit soort dingen gebeuren daar niet. Wij Nederlanders weten er niks van en de media liegt.
Als je sommigen hier moet geloven dan.
Ho. Ik herhaal slechts wat de Turken op fok hier altijd proberen te vertellen. Zoek ze op en maak je case.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
NWS / Pedoseksuele huisarts weer in de fout. 'Geschorst' na pensionering.
NWS / Veroordeelde Nederlandse pedoseksueel opgepakt met weeskindjes
NWS / Pedo weer opgepakt in Cambodja
NWS / Pedofiel speelt Zwarte Piet
NWS / Pedofiel (62) die stiefdochter misbruikte krijgt taakstraf
NWS / 3 jaar cel voor Nederlandse pedofiel op Bali
NWS / Gemeente: pedoseksueel Sytze van der Velde mag weer in Eindhoven wonen
NWS / Kamer wil onderzoek naar vrouwelijke pedofilie
NWS / Gevluchte pedofiel weer in de fout
NWS / Baas Nederlandse Justitie verdacht van pedofilie
NWS / Moord op pedofiel zou wraakactie slachtoffers zijn
NWS / Echtpaar dat dochtertje aanbood voor rechter
NWS / Weer belachelijk lage straf voor pedofiel.
En da's alleen maar een gedeelte uit 2013, geloof ik.
Komt hier gelukkig niet voor. Wat is dat toch met dat wijzende vingertje van 'de Nederlander'?. Nederland en Nederlanders, bakermat van verlichting.
Jij mag ze opzoeken en een case maken, aangezien de bewering van jou komt.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ho. Ik herhaal slechts wat de Turken op fok hier altijd proberen te vertellen. Zoek ze op en maak je case.
Ik beweer niks. Ik herhaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij mag ze opzoeken en een case maken, aangezien de bewering van jou komt.
Jawel hoor.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef 3-voud het volgende:
Dit soort dingen gebeuren daar niet. Wij Nederlanders weten er niks van en de media liegt.
Als je sommigen hier moet geloven dan.
Je beweert dat er Turken op FOK! zijn die hier iets over hebben gezegd. En ik wil graag dat je dat even aantoont.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ho. Ik herhaal slechts wat de Turken op fok hier altijd proberen te vertellen. Zoek ze op en maak je case.
Nederland is een apenland.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef zarGon het volgende:
Komt hier gelukkig niet voor. Wat is dat toch met dat wijzende vingertje van 'de Nederlander'?. Nederland en Nederlanders, bakermat van verlichting.
Oh, je draait het nu andersom. Eerst was het nog alsof ik beweerde dat het hier niet gebeurde.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel hoor.
[..]
[..]
Je beweert dat er Turken op FOK! zijn die hier iets over hebben gezegd. En ik wil graag dat je dat even aantoont.
Toon nou maar aan welke Turken zoiets hebben gezegd dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, je draait het nu andersom. Eerst was het nog alsof ik beweerde dat het hier niet gebeurde.
Maar goed, je doet dit vaker. Helaas. Je slaat de plank mis.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toon nou maar aan welke Turken zoiets hebben gezegd dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |